Bekijk specificaties »

eBook: Op weg naar het hart van de klant

959
Meest gekocht
Bekijk managementboeken top 10 »
Geen reviews
Schrijf een review »
0x
0x

Prijzen voor eBook: Op weg naar het hart van de klant

beoordeling keurmerk levertijd shops prijs  

Gratis thuisbezorgd! Direct te downloaden

Gratis thuisbezorgd! Direct te downloaden

Gratis thuisbezorgd! Direct te downloaden

Gratis thuisbezorgd! Direct te downloaden

Gratis thuisbezorgd! Direct te downloaden

Gratis thuisbezorgd! Levertijd: 1 - 5 werkdagen

Verzendkosten onbekend Direct te downloaden

Gratis thuisbezorgd! Direct te downloaden

Bekijk alle 10 shops

Exacte afleverdatum onduidelijk

Verzendkosten onbekend Levertijd onbekend

Bij je thuis voor € 9,40 verwacht 02.05.2013


Top 3 meest gekocht


Crowd management en evacueren
Er was eens een koe
Fail
Expert reviews
Consumenten reviews
2.248.855 shoppers lezen jaarlijks reviews over boeken op beslist.nl
Specificaties
Product omschrijving Het callcenter en zijn manager zijn in vijfentwintig jaar tijd fundamenteel veranderd. Zat het callcenter vroeger in een uithoek van het gebouw als afvoerputje voor niet goed functionerend personeel, in 2011 heeft het contactcenter een prominente rol in het bedrijf. Dat is de strekking van het boek 'Op weg naar het hart van de klant' door Marion V. van den Brink. Aan de hand van interviews met vijfentwintig toonaangevende managers laat zij zien wat hun visie is op de weg naar het hart van de klant. De manager is van een op de grond liggende bewegingloze zeester veranderd in een octopus met drie harten (voor de klant, de medewerker en het bedrijf). Hij steekt zijn achttentakels overal in en legt compromisloos acties van andere afdelingen stil: de klant staat centraal, het bedrijf is ondergeschikt en faciliteert een optimale service. In ruim vijfentwintigjaar is de positie van het callcenter totaal veranderd. Het callcenter was eerst een afdeling die werd gezien als noodzakelijk kwaad en een grote kostenpost. Nu bestaat het callcenter (uitsluitend telefoon) niet meer, maar is het een contactcenter geworden waarin niet alleen de telefoon een rol speelt. E-mail, internet en chat zijn helemaal ge´ntegreerd in een virtuele omgeving. De contactcentermanager heeft invloed in alle afdelingen van de organisatie en bewaakt zo het welbevinden van de klant. Welke metamorfose heeft de contactcentermanager doorgemaakt en tot welk nieuw managersprofiel heeft dat geleid? Welke tips en ervaringen geven deze vijfentwintig managers? Wat is hun passie en hoe geven zij deze vorm in hun organisatie? De antwoorden op al deze vragen zijn bruikbaar voor ieder die ge´nteresseerd is in leiderschap. 25 Managers ontullen hun geheim

Algemene kenmerken

Boekgenre Business > Management
Ondertitel 25 Managers Ontullen Hun Geheim

Auteur(s) / uitgever

Auteur Margarete van den Brink

Eigenschappen

Bindwijze eBook

Algemene productdetails

EAN 9789081774918