bol.com | shop reviews

Bekijk de producten »
324x 89x

"Ronduit slecht"

Had een headset en wat andere dingen besteld nou kwam volgen de dag de post met een lege doos aan de deur en vroeg of ik mijn bestelde spullen tussen alle andere losse artiekelen van daan wilde halen overgens ook van bol.com dus gedaan vroeg aan de postbode of dat vaker gebeurde en ik schrok van zij... lees volledige review

"Kaboem"

Ik bestelde laatst een pc bij bol.com toen ik hem voor het eerst wou aanzetten ontplofte hij opeens waardoor ik naar het ziekenhuis moest toen ik dat melde bij bol.com vergoedde ze helemaal niks

"Eerste en laatste keer"

Ik bestelde Dumbbels bij Bol. Dit was op een maandag en op het moment dat ik bestelde stond erbij: vandaag voor 16u besteld is morgen geleverd. Bij de bevestiging van de bestelling stond er plotseling; levering donderdag! Dit is 2 dagen later dan oorspronkelijk aangegeven. Nu ja, het zij zo. Die don... lees volledige review

"Prima service en levering"

Ik bestel veel en ben altijd tevreden. Ook een probleem wordt keurig opgelost. Minpunt : veel te veel reclame in mijn mailbox!

"Fout in de levering, niet netjes afgehandeld"

Pakketje besteld op bol.com, maar dit pakketje is ergens in het verzendproces verdwenen, de medewerker van het afhaalpunt heeft voor mij met de bol.com klantenservice gebeld. Toen was geld terug en opnieuw bestellen de enige optie, maar nu blijkt dat ze ook het product opnieuw hadden kunnen verzende... lees volledige review

Reactie van de webshop

Beste M. Zand, Erg spijtig dat uw pakket kwijt is geraakt tijdens het verzendtraject en dat u opnieuw een beselling heeft moeten plaatsen. Ik sta u graag te woord. Als u prijs stelt op contact dan kunt u een e-mail sturen naar klantenservice@bol.com. Refereert u naar de review op deze website en uw verzoek wordt naar mij doorgestuurd. Met vrienelijke groet, Jolanda bol.com

"Doen wat ze beloven!"

Al vaker iets besteld, ik moet zeggen dat ik nog geen enkele teleurgesteld ben. Prima artikelen, correctie bezorging. Ik ben heel tevreden en kan zondermeer iedereen aanraden een bestelling te plaatsen.

"aanbieding verwijderd'"

Onlangs wilde ik twee blu-rays bestellen voor de prijs van één, aldus de aanbieding. In mijn winkelmandje echter werd deze korting niet verrekend. Uiteraard heb ik hierop contact opgenomen met de klantenservice. Deze reageerde pas toen de aanbieding al weer verwijderd was ('de door uw gekozen blu-ra... lees volledige review

Reactie van de webshop

Beste B. van de Wiel, Heel vervelend dat u geen gebruik heeft kunnen maken van de aanbieding. Ik wil graag contact met u opnemen om tot een passende oplossing te komen. Aan de hand van uw gegevens kan ik uw contactgegevens helaas niet achterhalen. Wanneer u contact nog op prijs stelt, kunt u dit laten weten door een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com. Refereert u in de e-mail naar deze review en ik help u graag. Met vriendelijke groet, Jolanda bol.com

"Prijsverhoging van 100%"

Een artikel van de een op de andere dag van 99 naar 199 euro en er dan ook nog bij durven te zetten dat je 20% bespaard en dit is geen uitzondering! Steeds vaker hebben ze zulke absurde prijsverhogingen. Verder is de service en de Levering best goed, maar met zulke prijzen vind ik dat van ondergeschikt belang.

"Goed, behalve dat het pakket echt niet de volgende dag was geleverd!"

Vandaag bestellen, morgen geleverd ging nu niet op, helaas. Voor de rest alles oke, van bestellen tot alles geleverd krijgen.

"Top"

Ik bestel regelmatig via Bol.com en ik heb nog nooit problemen gehad. Altijd op tijd bezorgd, netjes verpakt en altijd wat ik zoek. Ook het verkopen via Bol.com verloopt prima!.

"Gemak dient de mens !"

Zeer grote keus. Makkelijk bestellen. Altijd goed verpakt. Ben nog nooit teleurgesteld door bol.com ! Vooral dat je ook 's-avond laat kan bestellen met bezorging de volgende dag is prima !

"Niet 100% tevreden"

Ik heb onlangs iets besteld en wel op tijd maar de belofte volgende dag thuis werd niet voldaan. Ik heb gerekend op de bestelling en het was een grote teleurstelling dat ik nog een dag moest wachen. Verder vind ik het leuk dat ik mijn AIr Miles punten kan inwisselen, dat komt handig. En de keuze is enorm maar wel iets duurder dan andere winkels, vind ik.

"Prima webwinkel!"

Bol.com heeft een uitgebreid assortiment en over het algemeen een goede service. Ook voor (tweedehandse) studieboeken is Bol.com een goed adres!

"Helemaal prima"

Helemaal tevreden heb altijd boeken gekocht bij BOL maar koop nu ook af en toe iets anders omdat Bol.com mijn vertrouwen heeft . Gemakkelijke betaling , prima levering . Ik heb zelfs een bezorger die het artikel verstopt in de doos met tuinkussens, als ik niet thuis ben. Helemaal prima al zal het m... lees volledige review

"Koop al jaren bij Bol.com en nooit problemen."

IK koop geregeld iets bij Bol.com en heb nooit problemen. Snelle levering en bij retour zenden snelle terugbetaling. Ga zo Door!

"Al de producten komen op tijd binnen"

Ik heb tot nu toe geen problemen gehad met Bol.com. Al de producten die ik heb besteld komen op tijd binnen en de betaling via Ideal gaat ook vlekkenloos.

"Snel leveren en financieel nooit problemen ."

Bestel zeer regelmatig en wordt meestal zeer snel geleverd. Ook achteraf betalen gaat altijd goed. Vroeger betaalde ik vooruit,maar achteraf vind ik prettiger. Spullen zijn goed , factuur is goed. Is wel een keer voor gekomen dat hij een dag later is maar denk hierbij eerder aan postnl de schuldig... lees volledige review

"2 keer besteld 2 keer veel vertraging"

Eerste bestelling was een drama. niet leveren geen informatie, uiteindelijk contact gekregen met de subcontractor. Deze heeft ons nog een keer een lange tijd laten wachten. toen bleek uiteindelijk dat het product niet meer voorradig was. alternatief gestuurd. (wel 3 weken verder). Nu weer 2de keer e... lees volledige review

Reactie van de webshop

Beste klant, Hartelijk dank voor uw review. Naar aanleiding van uw feedback nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Marieke van bol.com

"Bol.com komt leveringstermijn niet na"

Ik heb sinds het bestaan van bol.com twee effectieve leveringen geplaatst, ook nu mijn tweede levering is niet bezorgd op de dag dat bevestigd staat op de bestelbon. Beste Bol. als je u belofte niet kan nakomen, zeg san gewoon aan je klanten dat de levering ergens deze week zal plaats vinden, dan is... lees volledige review

"Geen levering!"

Product 5 dagen geleden besteld en nog steeds geen levering! Product zou binnen 24 uur geleverd worden maar nog steeds niks ontvangen en zowel bol.com als Postnl hebben geen uitleg. Voor mij dus nooit meer bol.com

Reactie van de webshop

Beste klant, Ik begrijp dat u teleurgesteld bent dat uw pakket niet op de beloofde datum is geleverd. Als u een e-mail stuurt naar klantenservice@bol.com en daarbij refereert aan deze review, kijk ik graag wat ik nog voor u kan doen. Met vriendelijke groet, Marieke van bol.com

"Bol wil geen geld hebben"

Product gekocht bij Bol.com met factuur achteraf. Tevreden over product en wil achteraf betalen met mijn ontvangen cadeaubon. En dat kan niet bij Bol. Dan is een bon opeens geen geld. Klantenservice weet van geen wijken, staat in de voorwaarde van de cadeaubonnen. Maar staat niet duidelijk aangege... lees volledige review

Reactie van de webshop

Beste klant, Bedankt voor uw feedback. Naar aanleiding van uw review heb ik graag contact met u maar ik beschik helaas niet over uw contactgegevens. Ik verzoek u vriendelijk om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com aan daarbij te refereren aan deze review. Ik kijk dan graag wat ik nog voor u kan betekenen. Met vriendelijke groet, Marieke van bol.com

"En als je dan een keer iets wilt omruilen......."

Mijn complimenten voor hoe eenvoudig en snel een defect product bij Bol.com is om te ruilen. Geen gedoe, gewoon helder, eenvoudig en supersnel. Daar kunnen andere webshops nog wat van leren!

"Bol kan reclame niet waarmaken en biedt slechte service"

Op maandag 22/12 een bestelling gedaan van een Chromecast bij Bol en meteen online betaald vanuit Belgisch Limburg Op maandag 29/12 's avonds nog steeds niets ontvangen. Dit is al ruim één week. Er was inderdaad Kerstmis ondertussen en wellicht vele pakjes die bezorgd moesten worden. Maar als men b... lees volledige review

Reactie van de webshop

Beste Gerard Gielen, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Naar aanleiding van uw feedback zullen wij zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Marieke van bol.com

"Prijs komt weer eens niet overen."

Volgens Beslist.nl bij Bol.com thuisbezorg prijs €21.98. Bij Bol.com dan vervolgens €24.99 + 1.99 verzendkosten. Tel uit je winst. Is het zo moeilijk om dit 1 op 1 te laten lopen?

"Geen rekening bij bestelling."

Al jaren doe ik met Bol.com goed zaken. Bevalt mij prima. Twee punten kunnen beter. 1. Je kunt met de klantenservice niet met een mens in contact komen. Bij de bestelling zitten geen volledige rekeningen bijgevoegd.

"Prettig winkelen!"

Bij Bol.com wordt duidelijk aangegeven welke levertijd artikelen hebben. Zo voorkom je dat een artikel niet op tijd geleverd wordt. Prettig winkelen, ruim assortiment. De prijzen zijn niet heel scherp....

Populaire categorieën

Boeken 133.438 artikelen DVD's 17.131 artikelen Gereedschap 6.409 artikelen Klusaccessoires 5.612 artikelen Servies 4.349 artikelen
Cases & hoesjes 4.014 artikelen Shirts 3.780 artikelen Keukengerei 3.338 artikelen Binnenverlichting 3.003 artikelen Tassen 2.836 artikelen
Broeken 2.789 artikelen Voedingssupplementen 2.694 artikelen Oorbellen 2.375 artikelen Verfspullen 2.139 artikelen Armbanden 2.060 artikelen