registreren
Winkelwagen

    Pixmania.nl | shop reviews

    Bekijk de producten »
    12x 18x

    "Anca"

    Ik zou het aan niemand aanraden. Echt niemand. Heel slecht. Echt heel slecht. Service kennen ze niet en laat staan een beetje fatsoen om je aan de telefoon een beetje netjes te woord gestaan. Je wordt echt niet geholpen en ze durven heel gauw de verbinding te verbreken als het een beetje moeilijk wo... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste Anca, U geeft middels uw beoordeling uw ervaring met onze Klantenservice aan. Helaas heeft Pixmania het door u in september 2012 bestelde product niet meer op voorraad. Het spijt mij dat wij de afhandeling van de reparatieprocedure niet hebben kunnen bespoedigen. Wanneer herstel of vervanging niet mogelijk is, wordt uw product terugbetaald. Elk verzoek om terugbetaling wordt door onze Klantenservice in behandeling genomen. U heeft recht op de teruggave van de verzendkosten voor de retourzending, Pixmania heeft de portokosten vergoed. Beide verrichting zijn binnen de richtlijnen voltooid. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Claire Bemiddeling Pixmania claire@pixmania.com

    "Ik zou pixmania aan niemand aanbevelen"

    Zie bovenstaande Bestelgemak Kan vanalles over pixmania zeggen, maar de producten zijn prima te vinden, goede site, veel keus, goede prijzen, bestellen en betalen gaat makkelijk Levering 1-12-2013 besteld, en op 12-12-2013 nog steeds niks gehoord of er überhaupt wel iets geleverd gaat worden en wanneer. Contact zoeken ... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste G. Borg, Uw survey over uw bestelling heb ik gelezen. Pixmania biedt inderdaad op de website een platform voor professionele verkopers. Onze partners zijn verantwoordelijk voor de door hen verkochte producten en respectievelijke informatie. Wanneer er geen oplossing met de partner gevonden kan worden treed Pixmania als tussenpersoon op. U heeft mij persoonlijk benaderd en uw verzoek heb ik op 10 december naar de juiste interne afdeling doorgestuurd die voor de verdere afhandeling zorgt. Ik stuur een herinnering. Met vriendelijke groet, Claire Bemiddeling Pixmania claire@pixmania.com

    "Handig"

    Tevreden, snel en correct. Was eerste keer. Bestelgemak Eenmalig, wel makkelijk Levering Snel Aftersales Goede mailwisseling

    "Onvrede uwer Klantenservice"

    Bstelnummer CCL1500386827 Vandaag mijn Tv binnengekregen. Alles binnen de afgesproken tijd. Toch kon ik het niet laten een minpuntje hier neer te zetten. Website ziet er verzorgd uit. Actuele states van voorraad wordt goed vermeld. Bestelprocedure is klantvriendelijk. Minpunt KLANTENSERVICE! Bij mij... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste P.J. Poolen, Uw beoordeling over de door Pixmania voorgestelde opties heb ik ontvangen. Tijdens het bestelproces en bij de specifieke pagina Samenvatting met een overzicht van de geplaatste bestelling en voordat de bestelling wordt betaald en verstuurd, heeft u de gelegenheid de status van de checkbox te wijzigen, u kunt veranderingen in uw mandje aanbrengen. Bij de door u bestelde TV staat de ‘Garantieverlenging 3 jaar’ automatisch aangetikt. Deze verzekering heeft u verwijderd. Helaas is de optie die het mogelijk maakt garantieverlenging na het verzenden van het product te krijgen, nog niet bij ons ingesteld. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Claire Bemiddeling Pixmania claire@pixmania.com

    "After Sale"

    Het eindcijfer hier gegeven wordt is Voldoende!!! Het is zeker niet een voldoende, daar ik niets aan het product heb omdat het niet te gebruiken is, als de service afdeling helemaal niets doet. Op de vraag hoe ik het product kan terugsturen komt weer geen antwoord! De uiteindelijke beoordeling is e... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste mijnheer van der Togt, Uw bericht over uw aanschaf heb ik gelezen. Wanneer er sprake is van non conformiteit kunt u ons uw product retour zenden. Ik heb u zojuist persoonlijk per e-mail benaderd. Ik hoop op uw reactie om u met de retourprocedure te kunnen assisteren. Met vriendelijke groet, Claire Pixmania claire@pixmania.com

    "In afwachting van validatie"

    In eerste instantie maakte ik mij zorgen, maar na enige mailtjes en een review op beslist een snelle en goede oplossing! Bestelgemak Fijne website Levering Gisteren heb ik een bericht achtergelaten op deze website. Naar aanleiding hiervan is gereageerd en snel actie ondernomen. Met behulp van een expres levering zal ik de... lees volledige review

    "Perfecte service"

    Prijs en kwaliteit verhouding is goed, kan zeker deze service aanbevelen en mijn volgende aankoop ga ik zeker terug PIXMANIA terug bekijken. Bestelgemak Goede website, alles duidelijk Levering Donderdag middag besteld Maandag morgen geleverd. Alles mooi verpakt in blinde verpakking en goed beschermd tegen schokken Heb 3 i... lees volledige review

    "In afwachting van validatie?"

    Ik hoop dat ik snel bericht krijg van dit bedrijf en dat de producten snel geleverd worden. Ik moet hier wel aan toevoegen dat bij eerdere bestellingen nooit problemen had... Bestelgemak Makkelijk de producten te vinden en ziet er ook aantrekkelijk uit. Levering Ik heb nu al een tijdje in wachting van validatie staan bij mij bestelling. Meer... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste mijnheer Marinus, Uw survey heb ik gelezen. Bedankt voor uw ordernummer. Aan onze afdeling Validatie heb ik gevraagd uw bestelling in behandeling te nemen. Uw overschrijving hebben wij goed ontvangen. Ik zal u vervolgens ook persoonlijk benaderen. Mijn email is claire@pixmania.com Met vriendelijke groet, Claire Bemiddeling Pixmania

    "Waardeloze service"

    Externe DVD speler van Samsung besteld en betaald. Vermeld dat ik hem op zou halen bij KIA punt, want dan zou het uiterlijk 2 dagen duren voor het er zou zijn. Maar mooi niks afgeleverd daar. Mailen kun je doen tot je een ons weegt maar je krijgt geen reactie terug. Hierdoor verplichten ze je om te ... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste, uw survey heb ik gelezen en ik heb u vanmiddag persoonlijk benaderd. De door u geplaatste bestelling is dezelfde dag door ons magazijn in behandeling genomen. Inmiddels heb ik de nodige actie ondernomen ten opzichte van de Logistieke afdeling van ons magazijn. Zodra de traceergegevens van uw pakket bekend zijn en de koerier het vervoer op zich neemt ontvangt u automatisch @ bericht. Het spijt mij voor de vertraging. Ons bedrijf Pixmania is in Frankrijk gevestigd. Alle orders worden vanuit onze Franse magazijnen en vanaf deze locaties naar de sorteercentra van Nederland verzonden Gelieve rekening te houden met de verwerkingstermijn. U kunt deze informatie in onze Algemene Voorwaarden terugvinden, bij punt 5. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Claire Bemiddeling Pixmania

    "Vermijd deze shop"

    Vermijd deze shop. Betaal iets meer, maar zorg dat je in NL bestelt waar je de service krijgt je die verwacht. Pixmania is in Frankrijk gevestigd namelijk. Bestelgemak Bestelgemak was prima Levering Prima Aftersales Mijn Sony camera deed het niet meer. In Nederland kreeg ik geen support van Sony. Dat komt omdat Pixmania in Frankrijk ... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste mijnheer, Naar aanleiding van uw beoordeling, bevestig ik dat ik op 16 Augustus persoonlijk contact met u heb genomen. Ik hoop dat mijn uitleg en extra Informatie over de verwerking van uw overschrijving en het omzetten van de account naar uw naam voldoende zijn geweest. Uw product is op 23 Augustus bij u thuis geleverd. Wenst u op dit bericht te reageren of heeft u verdere uitleg nodig, ben ik altijd bereikbaar via de email. Mijn adres is claire@pixmania.com Met vriendelijke groet, Claire Bemiddeling Pixmania

    "Customer care request [2316634-1371310512] gratis is niet gratis"

    Zoals aangegeven. Gratis is niet gratis. Bij bestellen worden er standaard een hoop extra zaken aangevinkt die je zelf eerst moet uitzetten want anders moet je bijbetalen. Snelle reactie maar geen oplossing. Jammer maar het lijkt erop dat ze liever niet als klant willen hebben. Bestelgemak Wil een 3d tv bestellen waarbij staat dat de verzending gratis is. Omdat de kost... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste mijnheer Vonk, Uw beoordeling over ons bestelproces heb ik gelezen. Onze Klantenservice staat altijd klaar om uw aanvraag zo adequaat mogelijk in behandeling te nemen. Het spijt mij dat u zich niet kunt vinden in de door ons geboden oplossing om gebruik van de gratis verzending van de Philips TV te kunnen maken. Wenst u hierop te reageren, kunt u mij vanzelfsprekend een e-mail sturen. Wij bieden onze klanten de mogelijkheid om bijbehorende diensten aan te schaffen, zoals de garantieverlenging. Bij de specifieke pagina 2 met een overzicht van de geplaatste bestelling en voordat de bestelling wordt verstuurd kunt u aangeven wel of niet gebruik te willen maken van de opties. Mocht u de status van de checkbox niet hebben gewijzigd en zijn de opties niet uit uw mandje ontdaan kunt u ons de reden hiervan doorgeven en om een terugbetaling verzoeken, u kunt hierop terugkomen. Met vriendelijke groet, Claire Pixmania claire@pixmania.com

    "Waardeloos"

    Waardelose webwinkel, zeer slechte aftersales en koop hier nooit meer. had ik eerst alle recenties maar gelzen...zucht. Bestelgemak Waardeloos!! Als je dus een artikel koop word er gelijk extra garantie aangevinkt en andere ellende dit je niet wilt. Zeer aggresieve manier van verkoop. En als je extra korting wil... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste mijnheer de Jong, Naar aanleiding van uw opmerkingen, schrijf ik. Uw bestelling heb ik met behulp van de door u verstrekte gegevens in mijn programmatuur gevonden. Het spijt mij dat de kleur van het door u bestelde toestel niet overeen kwam. Ik ben er bewus van dat u waarde hecht aan het vertrouwen in een website. Helaas zijn de cadeauverpakking en uw persoonlijk bericht niet in het systeem geregistreerd tijdens het bestelproces en uw voorbeeld stuur ik door naar onze informatici. Uw opmerkingen worden positif ontvangen en wij dienen er rekening mee te houden. Op 12 april heb ik de originele verzendkosten op uw rekening teruggestort. Ik hoop dat u deze geste waardeert en wenst u nog op mijn bericht te reageren, kunt u mij een e-mail sturen via claire@pixmania.com

    "Eerlijke klant"

    Erg goedkoop schilt zo 100 euro met andere winkels Bestelgemak Gewoon goed Levering Kreeg er 4 inplaats van een terug gestuurd en kreeg een bon van 40 euro. Daar was ik wel blij mee daarom heb ik deze review aangepast. Aftersales De klantenservice was voldoende maar had wel wat vriendelijker gemogen als je ze voor 450 euro aan spulle... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste mijnheer, Uw bericht heb ik gelezen en kom hier bij deze op terug. Voor de retourzending kunt u van de gratis pick up via onze transporteur UPS gebruik maken, er zijn absoluut geen extra kosten aan verbonden. U ontvangt de bijlage met de transportdocumenten automatisch vanaf vandaag. Zodra de pakketten bij onze magazijnen retour worden geregistreerd, zal ik wederom contact met u opnemen. Indien u verdere informatie wenst, ben ik te bereiken per mail: claire@pixmania.com Met vriendelijke groet, Claire

    "20euro voordeel 100 euro ellende"

    Eens maar nooit meer. Bestelgemak NIET DOEN! Ik heb op mijn nieuwe samengestelde computer 20euro weten te besparen, maar ik heb voor 100euro ellende! Bij bestelling was alles op voorraad anders was ik er uberhaupt niet aan begonnen. Maar de ellende begon al toen ik eerst de case kreeg. Twee dagen diverse andere ... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste Andrew076, Het spijt mij zeer dat het door u op 31 december bestelde moederbord enkele dagen niet op voorraad was. Ik bevestig dat uw pakket sinds gisterenochtend 9 januari bereid op onze verzendkade staat om door PostNL van ons te worden overgenomen. Ik vergoed de door u gemaakte verzendkosten ter compensatie van deze lichte vertraging. Met vriendelijke groet, Claire claire@pixmania.com

    "Pixmania weigert BTW terug te betalen!"

    Toshiba laptop en mp3 speler gekocht voor een totaalbedrag van 1713 euros doch pixmania weigert de btw terug te betalen waarop ik als Nederlander, wonend in het buitenland, bij aankoop van goederen boven 50 euros, RECHT heb. Omdat de meeste andere webwinkels deze btw wel terug betalen maakt dit natu... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste mijnheer Beyen, Naar aanleiding van uw beoordeling reageer ik. Dinsdag 11 december heeft u contact met mij opgenomen en ik heb u persoonlijk beantwoord. Zoals afgesproken zijn wij in afwachting van de reactie van de consumentenbond. Op de website vatfree.nl staat vermeld dat de winkelier niet wettelijk verplicht is BTW terug te betalen. https://www.vatfree.com/nl/voor-reizigers#vr-bij-welke-winkels Op de pagina « waar winkelen » wordt aangeraden de tax-free gids te raadplegen. Een « search by shop » Pixmania toont dat onze webwinkel niet deelneemt. Met vriendelijke groet, Claire claire@pixmania.com

    "Tijdens een dagaanbieding die tot 12.00 uur geld verhogen ze de prijs."

    Ik koop hier nooit meer iets. Bestelgemak Tijdens een dagaanbieding die tot 12.00 uur geld verhogen ze de prijs. Daarna totaal geen begrip bij de klantenservice die trouwens zeer slecht bereikbaar is. Levering Ik heb het product niet geleverd gekregen voor de oude prijs. Aftersales Slecht bereikbaar.

    Reactie van de webshop

    Beste Marc1972, Uw beoordeling heb ik gelezen en kom hier op terug. Om u een persoonlijk en passend antwoord te kunnen geven kunt u mij het door u gebruikte emailadres voor de bestelling doorgeven? Met vriendelijke groet, Claire claire@pixmania.com

    "Verschrikkelijke service van Pixmania"

    Er wordt niet geleverd zoals toegezegd en ze zijn nog te beroerd om daarover een mailtje te sturen. Wil je weten hoe het met je bestelling zit dan ben je verplicht een 0900 nummer te bellen. Bestelgemak De site is verzichtelijk en bestellen is makkelijk. Levering Het door mij bestelde, en betaalde, product was op voorraad en zou binnen 2-3 we... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste B. De Vries, Het spijt mij dat we uw bestelling niet hebben kunnen verwerken en verzenden. Helaas zijn wij ook afhankelijk van de door onze leveranciers indicatieve levertijd en proberen de informatie op onze website zo snel mogelijk te onderhouden en de informatie te verversen. Ik hoop dat u hier alsnog begrip voor heeft. Het 0900 nummer kost 0,0357€ per minuut. Ons call center is van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 17 uur bereikbaar. Voor meer opmerkingen of informatie kunt u mij gerust schrijven, mijn e-mail is claire@pixmania.com Met vriendelijke groet, Claire

    "Prima service"

    Pixmania voldoet volledig aan wat een webshop moet doen, makelijk bestellen, betalen en een goede levering Bestelgemak Geen enkele klacht Levering Prima levering werd op de dag van levering nog gebeld of er iemand thuis was en werd het tijdstip van levering afgesproken Aftersales N.v.t.

    "Slechte after sales service. Alles zit in Frankrijk! Terugsturen is duur!"

    Slechte after sales service. Zit in Frankrijk. Communicatie en retouren leveren problemen op. Mijn advies: Betaal iets meer en bestel bij een Nederlandse webwinkel/leverancier. Spreek uit eigen ervaring! Bestelgemak Geen problemen Levering Niks op aan te merken Aftersales Zolang alles ok is dan is er niks aan de hand. Alleen bij problemen dan ben je a... lees volledige review

    "Niet klantvriendelijk"

    De firma heeft heel wat in te halen qua klantvriendelijkheid vergeleken met andere webshops Bestelgemak Een artikel besteld maar dezelfde dag nog afbesteld. Helaas was het artikel al verzendklaar gemaakt en men kon de verzending niet meer tegenhouden, onzin natuurlijk. Toen het artikel thuis aankwam heb ik het g... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste Mark, Met behulp van uw emailadres kan ik al uw gegevens in mijn bestand terugvinden. Terugbetalingen worden onmiddelijk na registratie door de After Sales uitgevoerd. Om u zo precies mogelijk te kunnen beantwoorden en de termijn van 6 weken te kunnen verklaren heb ik of het bestelnummer of uw emailadres nodig. Mijn email is claire@pixmania.com Met vriendelijke groet, Claire Pixmania

    "Bestelling hoofdtelefoon"

    Slecht communicatie Bestelgemak Niets anders dan zever, bestelling gedaan en betaal nog steeds geen toestel. Datum bestelling 12/09/2012 nog steeds in volle afwachting datum 01/10/2012. Mailen, mailen niets in orde.. Dus qua klantvriendelijkheid 1/10! Levering No comment Aftersales Geen product ontvangen?

    Reactie van de webshop

    Beste mijnheer, Naar aanleiding van uw survey, verontschuldig ik ons en de organisatie Worldpay, voor de lange verwerking van deze financiële transactie. Het spijt mij zeer dat uw aanvraag niet sneller in behandeling is genomen. Het verschil in het naar ons overgemaakte bedrag en het werkelijke bedrag van de bestelling zal ik terugbetalen. U kunt mij schrijven voor verdere informatie hier omtrent. Met vriendelijke groeten, Claire claire@pixmania.com

    "Belachelijke service"

    Zie eerder Bestelgemak Normale site. Levering Een Box besteld. Werd maar niet geleverd en op de site werd gemeld dat het product opeens niet meer voorradig was. Na regelmatig contact gezocht te hebben werd er een track&trace code uitgegeven. Hier kwam echter geen verzending in te staan. 2 dagen later een nieuwe track & tr... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Uw survey heb ik gelezen en geef mijn mening. De op zaterdag 1 september geplaatste bestelling stond op 5 september op onze verzendkade bereid. De electronische pakbon is op dat moment tussen het magazijn en deze koerier uitgewisseld. De enigste en geldige track&trace code is op 6 juni door onze Klantenservice doorgegeven. PostNL heeft het vervoer van het pakket enkel op 11 juni op zich genomen, reden waarom u het pakket niet eerder heeft kunnen volgen via de website postnlpakketten. Onze Klantenservice heeft dezelfde dag de originele verzendkosten vergoed, dit ter compensatie van de vertraging. De afdeling After Sales van onze magazijnen heeft het pakket met de box op 24 september retour in ontvangst genomen en is automatisch op de terugbetaling overgegaan. U heeft van haar kant bericht gehad dat het pakket door de transporteur geweigerd is, PostNL heeft ook laten weten dat ze zich aansprakelijk stelt. Het spijt mij indien de communicatie stroef is verlopen. Ik heb u al persoonlijk benaderd en een tegoed voor het ongemak op uw Pixmania account gestort. Mijn email is u bekend. Met vriendelijke groeten, Claire Pixmania

    "Niet kopen bij Pixmania!"

    Waardeloos bedrijf die mensen tracht allerlei aan te laten kopen wat je helemaal niet nodig hebt. Niet kopen bij pixmania. Bestelgemak Wilde een multi mediaspeler kopen bij Pixmania. Door het gedonder met de aanvullende garantie en de VIP kaart er toch maar van afgezien. De aanvullende VIP kaart heb ik na veel z... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste TommieB, Naar aanleiding van uw beoordeling over ons bestelproces, reageer ik. Het spijt mij dat u onze website niet naar tevredenheid heeft kunnen gebruiken. Tijdens de diverse stappen op onze website kunt u veranderingen in uw mandje en de leverwijze aanbrengen. Ik bevestig dat door middel van een verwijderlink u de mogelijkheid heeft de opties uit uw mandje te ontdoen; mocht u niet gebruik willen maken van de opties en u deze aangetikt laat kunt u ons om de terugbetaling vragen. Pixmania wil op geen enkele manier de verkoop van deze diensten forceren. Via uw Pix&Ik account of via de hyperlink « contacten » op onze website’s homepage kunt u ook contact met de Klantenservice opnemen. De medewerkers zijn van maandag tot en met vrijdag en van 9 tot 5 uur bereikbaar. Met vriendelijke groeten, Claire Pixmania claire@pixmania.com

    "Bestellen bij Pixmania"

    Mijn oordeel is dus prima, alleen door het gehannes wat blijkbaar meer mensen stoort hou ik het op een voldoende + Bestelgemak Op zoek naar een Logitech G500 gamingmuis ter vervanging van mijn oude G5, en had er geen €60,-/€70,- voor over. Dus de woordjes "Logitech G500 kopen" in het grote Google-boek ingeklopt,... lees volledige review

    "Zeurpieten"

    In de lijn der verwachtingen. Bestelgemak LS, Snelle bezorging, duidelijke begeleiding en mocht er iets niet goed gaan prompte retourbon en info. Laat al die klagers naar de reguliere winkel gaan dan beseffen ze, dat ze veel duurder uit zijn en net zo ontevreden als ze altijd zijn. Alfred Kohler Levering Zoals beloofd Aftersales Prima

    "Volksverlakkerij"

    Ik wil hier alleen mijn negatieve ervaring weergeven van de manier waarop met prijzen en met de bestel procedure wordt omgegaan Bestelgemak Ik wilde een Karcher stoomreiniger bestellen en een Windows Vac. Ik bestel veel op internet maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Ik begin zelfs te twijfelen of beslist. ... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste Jacp, Naar aanleiding van uw survey, reageer ik. Ik garandeer dat u de mogelijkheid heeft de opties uit uw mandje te verwijderen en mocht u niet gebruik willen maken van de opties en u deze aangetikt laat kunt u ons om een terugbetaling verzoeken. Onder de opties heeft u een verwijderlink en u kunt uw mandje van de extra's ontdoen. Tijdens de verschillende stappen van het bestelproces kunt u veranderingen in uw mandje en de leverwijze aanbrengen. U kunt mij per email bereiken, mijn adres is claire@pixmania.com Via onze website heeft u verschillende contact opties. De openingstijden van onze Klantenservice, email en telefoonnummer staan op de contactenpagina vermeld, de link is op de homepage terug te vinden. Met vriendelijke groeten, Claire Pixmania

    Populaire categorieën

    Digitale camera's 1 artikel