Pixmania.nl | shop reviews

Bekijk de producten »
7x 8x

"Pixmania nooit meer"

Ik heb een dure smartphone besteld, omdat de prijs ok was en de levertermijn 2 tot3 dagen. Na 6 dagen nog niets gezien, en dus de bestelling via de site laten annuleren. Toen ik via een andere winkel direct aan hetzelfde toestel geraakt was, bereikte mij de smrtphone 2 dagen later, ondanks de annule... lees volledige review

"Professionele website Lijkt Nederlandse webshop..uit Frankrijk met diverse toe levernaciers !"

De webshop Pixmania ziet er professioneel en keurig uit met goede prijzen. Lijkt een Nederlandse webshop maar is het niet…opereert vanuit Frankrijk over heel Europa Niet tevreden over levering (binnen een week niet plaatsgevonden) Nadien wel tevreden over afhandeling annulatie en terugstorting bedr... lees volledige review

"Prima bedrijf!"

Ik was een beetje bezorgd door de reviews op deze site maar ik ben heel tevreden! Keurig op tijd geleverd, werkelijk klasse.

"Pixmania , nooit meer !"

Tv besteld , levering 3 tot 5 werkdagen , waren er 15 geworden , handleiding in alle talen , behalve Nederlands wat trouwens verplicht is , en als ik een Nederlandse vraag antwoorden ze niet meer , trek uw plan . heb eentje kunnen downloaden , ben ik wel 225 bladeren aan kwijt en bijna volle inktpatroon... Nee echt , nooit meer ...

"Anca"

Ik zou het aan niemand aanraden. Echt niemand. Heel slecht. Echt heel slecht. Service kennen ze niet en laat staan een beetje fatsoen om je aan de telefoon een beetje netjes te woord gestaan. Je wordt echt niet geholpen en ze durven heel gauw de verbinding te verbreken als het een beetje moeilijk wo... lees volledige review

Reactie van de webshop

Beste Anca, U geeft middels uw beoordeling uw ervaring met onze Klantenservice aan. Helaas heeft Pixmania het door u in september 2012 bestelde product niet meer op voorraad. Het spijt mij dat wij de afhandeling van de reparatieprocedure niet hebben kunnen bespoedigen. Wanneer herstel of vervanging niet mogelijk is, wordt uw product terugbetaald. Elk verzoek om terugbetaling wordt door onze Klantenservice in behandeling genomen. U heeft recht op de teruggave van de verzendkosten voor de retourzending, Pixmania heeft de portokosten vergoed. Beide verrichting zijn binnen de richtlijnen voltooid. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Claire Bemiddeling Pixmania claire@pixmania.com

"Ik zou pixmania aan niemand aanbevelen"

Zie bovenstaande Bestelgemak Kan vanalles over pixmania zeggen, maar de producten zijn prima te vinden, goede site, veel keus, goede prijzen, bestellen en betalen gaat makkelijk Levering 1-12-2013 besteld, en op 12-12-2013 nog steeds niks gehoord of er überhaupt wel iets geleverd gaat worden en wanneer. Contact zoeken ... lees volledige review

Reactie van de webshop

Beste G. Borg, Uw survey over uw bestelling heb ik gelezen. Pixmania biedt inderdaad op de website een platform voor professionele verkopers. Onze partners zijn verantwoordelijk voor de door hen verkochte producten en respectievelijke informatie. Wanneer er geen oplossing met de partner gevonden kan worden treed Pixmania als tussenpersoon op. U heeft mij persoonlijk benaderd en uw verzoek heb ik op 10 december naar de juiste interne afdeling doorgestuurd die voor de verdere afhandeling zorgt. Ik stuur een herinnering. Met vriendelijke groet, Claire Bemiddeling Pixmania claire@pixmania.com

"Handig"

Tevreden, snel en correct. Was eerste keer. Bestelgemak Eenmalig, wel makkelijk Levering Snel Aftersales Goede mailwisseling

"Onvrede uwer Klantenservice"

Bstelnummer CCL1500386827 Vandaag mijn Tv binnengekregen. Alles binnen de afgesproken tijd. Toch kon ik het niet laten een minpuntje hier neer te zetten. Website ziet er verzorgd uit. Actuele states van voorraad wordt goed vermeld. Bestelprocedure is klantvriendelijk. Minpunt KLANTENSERVICE! Bij mij... lees volledige review

Reactie van de webshop

Beste P.J. Poolen, Uw beoordeling over de door Pixmania voorgestelde opties heb ik ontvangen. Tijdens het bestelproces en bij de specifieke pagina Samenvatting met een overzicht van de geplaatste bestelling en voordat de bestelling wordt betaald en verstuurd, heeft u de gelegenheid de status van de checkbox te wijzigen, u kunt veranderingen in uw mandje aanbrengen. Bij de door u bestelde TV staat de ‘Garantieverlenging 3 jaar’ automatisch aangetikt. Deze verzekering heeft u verwijderd. Helaas is de optie die het mogelijk maakt garantieverlenging na het verzenden van het product te krijgen, nog niet bij ons ingesteld. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Claire Bemiddeling Pixmania claire@pixmania.com

"After Sale"

Het eindcijfer hier gegeven wordt is Voldoende!!! Het is zeker niet een voldoende, daar ik niets aan het product heb omdat het niet te gebruiken is, als de service afdeling helemaal niets doet. Op de vraag hoe ik het product kan terugsturen komt weer geen antwoord! De uiteindelijke beoordeling is e... lees volledige review

Reactie van de webshop

Beste mijnheer van der Togt, Uw bericht over uw aanschaf heb ik gelezen. Wanneer er sprake is van non conformiteit kunt u ons uw product retour zenden. Ik heb u zojuist persoonlijk per e-mail benaderd. Ik hoop op uw reactie om u met de retourprocedure te kunnen assisteren. Met vriendelijke groet, Claire Pixmania claire@pixmania.com

"In afwachting van validatie"

In eerste instantie maakte ik mij zorgen, maar na enige mailtjes en een review op beslist een snelle en goede oplossing! Bestelgemak Fijne website Levering Gisteren heb ik een bericht achtergelaten op deze website. Naar aanleiding hiervan is gereageerd en snel actie ondernomen. Met behulp van een expres levering zal ik de... lees volledige review

"Perfecte service"

Prijs en kwaliteit verhouding is goed, kan zeker deze service aanbevelen en mijn volgende aankoop ga ik zeker terug PIXMANIA terug bekijken. Bestelgemak Goede website, alles duidelijk Levering Donderdag middag besteld Maandag morgen geleverd. Alles mooi verpakt in blinde verpakking en goed beschermd tegen schokken Heb 3 i... lees volledige review

"In afwachting van validatie?"

Ik hoop dat ik snel bericht krijg van dit bedrijf en dat de producten snel geleverd worden. Ik moet hier wel aan toevoegen dat bij eerdere bestellingen nooit problemen had... Bestelgemak Makkelijk de producten te vinden en ziet er ook aantrekkelijk uit. Levering Ik heb nu al een tijdje in wachting van validatie staan bij mij bestelling. Meerdere mailtjes via si... lees volledige review

Reactie van de webshop

Beste mijnheer Marinus, Uw survey heb ik gelezen. Bedankt voor uw ordernummer. Aan onze afdeling Validatie heb ik gevraagd uw bestelling in behandeling te nemen. Uw overschrijving hebben wij goed ontvangen. Ik zal u vervolgens ook persoonlijk benaderen. Mijn email is claire@pixmania.com Met vriendelijke groet, Claire Bemiddeling Pixmania

"Waardeloze service"

Externe DVD speler van Samsung besteld en betaald. Vermeld dat ik hem op zou halen bij KIA punt, want dan zou het uiterlijk 2 dagen duren voor het er zou zijn. Maar mooi niks afgeleverd daar. Mailen kun je doen tot je een ons weegt maar je krijgt geen reactie terug. Hierdoor verplichten ze je om te ... lees volledige review

Reactie van de webshop

Beste, uw survey heb ik gelezen en ik heb u vanmiddag persoonlijk benaderd. De door u geplaatste bestelling is dezelfde dag door ons magazijn in behandeling genomen. Inmiddels heb ik de nodige actie ondernomen ten opzichte van de Logistieke afdeling van ons magazijn. Zodra de traceergegevens van uw pakket bekend zijn en de koerier het vervoer op zich neemt ontvangt u automatisch @ bericht. Het spijt mij voor de vertraging. Ons bedrijf Pixmania is in Frankrijk gevestigd. Alle orders worden vanuit onze Franse magazijnen en vanaf deze locaties naar de sorteercentra van Nederland verzonden Gelieve rekening te houden met de verwerkingstermijn. U kunt deze informatie in onze Algemene Voorwaarden terugvinden, bij punt 5. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Claire Bemiddeling Pixmania

"Vermijd deze shop"

Vermijd deze shop. Betaal iets meer, maar zorg dat je in NL bestelt waar je de service krijgt je die verwacht. Pixmania is in Frankrijk gevestigd namelijk. Bestelgemak Bestelgemak was prima Levering Prima Aftersales Mijn Sony camera deed het niet meer. In Nederland kreeg ik geen support van Sony. Dat komt omdat Pixmania in Frankrijk ... lees volledige review

Reactie van de webshop

Beste mijnheer, Naar aanleiding van uw beoordeling, bevestig ik dat ik op 16 Augustus persoonlijk contact met u heb genomen. Ik hoop dat mijn uitleg en extra Informatie over de verwerking van uw overschrijving en het omzetten van de account naar uw naam voldoende zijn geweest. Uw product is op 23 Augustus bij u thuis geleverd. Wenst u op dit bericht te reageren of heeft u verdere uitleg nodig, ben ik altijd bereikbaar via de email. Mijn adres is claire@pixmania.com Met vriendelijke groet, Claire Bemiddeling Pixmania

"Customer care request [2316634-1371310512] gratis is niet gratis"

Zoals aangegeven. Gratis is niet gratis. Bij bestellen worden er standaard een hoop extra zaken aangevinkt die je zelf eerst moet uitzetten want anders moet je bijbetalen. Snelle reactie maar geen oplossing. Jammer maar het lijkt erop dat ze liever niet als klant willen hebben. Bestelgemak Wil een 3d tv bestellen waarbij staat dat de verzending gratis is. Omdat de kosten toch worden berek... lees volledige review

Reactie van de webshop

Beste mijnheer Vonk, Uw beoordeling over ons bestelproces heb ik gelezen. Onze Klantenservice staat altijd klaar om uw aanvraag zo adequaat mogelijk in behandeling te nemen. Het spijt mij dat u zich niet kunt vinden in de door ons geboden oplossing om gebruik van de gratis verzending van de Philips TV te kunnen maken. Wenst u hierop te reageren, kunt u mij vanzelfsprekend een e-mail sturen. Wij bieden onze klanten de mogelijkheid om bijbehorende diensten aan te schaffen, zoals de garantieverlenging. Bij de specifieke pagina 2 met een overzicht van de geplaatste bestelling en voordat de bestelling wordt verstuurd kunt u aangeven wel of niet gebruik te willen maken van de opties. Mocht u de status van de checkbox niet hebben gewijzigd en zijn de opties niet uit uw mandje ontdaan kunt u ons de reden hiervan doorgeven en om een terugbetaling verzoeken, u kunt hierop terugkomen. Met vriendelijke groet, Claire Pixmania claire@pixmania.com

Populaire categorieën

RAM / intern.. 146 artikelen Printersupplies 99 artikelen LED-TV's 68 artikelen Mobiele telefoons 67 artikelen Moederborden 57 artikelen
Harde schijven 54 artikelen Digitale camera's 47 artikelen PC behuizing 43 artikelen Processors 43 artikelen Camera lenzen 42 artikelen
Monitors 40 artikelen Speakers 39 artikelen Koptelefoons 37 artikelen Videokaarten 37 artikelen Home Cinema 34 artikelen