Redcoon.nl | shop reviews

Bekijk de producten »
150x 61x

"Goede en snelle service."

Prima product, snel binnen en netjes verpakt. Duidelijke en overzichtelijke website en goedkoper dan anderen. Zeker een aanrader voor anderen.

"Goeie servise"

Produckt besteld binnen 24 uur was het pakket netjes aan huis afgeleverd. Zal er zeker meer bestellen in de toekomst.ook heeft redcoon altijd scherpe prijzen dus zeker een aanrader om bij redcoon te kopen... Mvg.m.s

"Zeer goed tevreden"

Kwalteit, prijs, stiptheid en bezorging helemaal top. Is echt een aanrader. Ook de helpdesk is supergoed, geen teleurstellingen, echt zo als het hoort.

"Goede service"

Onze droger was stuk. Zondag bestelling geplaatst, dinsdag geleverd. Er werd van tevoren een mail gestuurd met het verwachte tijdstip van levering. Dat is plezierig. Snel, goedkoop, betrouwbaar en goed. Kortom aanrader!

"Snelle levering"

Bestelde artikel was goedkoper dan in andere webshops. Ik had het besteld op zondag en kreeg het dinsdag al thuis. Prima webshop!

"Goede telefonische hulp"

Ik ben netjes geholpen en naar het artikel geleid dat ik nodig had. Weliswaar niet de goedkoopste, maar service is mij zeker wat waard dus gewoon besteld bij Redcoon. Je moet bedrijven die het goed doen ook wat gunnen, net als fysieke winkels werken daar echte mensen.

"IJsmachine"

Website is oké, alles makkelijk te vinden en duidelijke info. De prijs van de ijsmachine was lager dan bij anderen. Duidelijke info over de levering via mail. Levering was ook prima dus wat heeft een mens nog meer te wensen?

"Een heel gedoe."

Na 5 dagen is gebeld. De juffrouw zei dat onze barbecue onderweg was. Dat hij of dezelfde dag of de dag erna zou arriveren. Dus niet. Weer gebeld. Nu werd ik echt goed geholpen. Onze barbecue stond ergens, hij werd nu met een ander vervoersbedrijf bezorgd volgens afspraak. Dus de 24-uurs levering werd uiteindelijk 6 of 7 dagen.

Reactie van de webshop

Beste Gerrit van Oost , Hartelijk dank voor je review. En onze excuses voor deze vervelende situatie. De levertijd die je noemt is langer dan gebruikelijk. Wij zijn voor je de bestelling nagegaan. Helaas heeft je bestelling een vertraging opgelopen. Graag willen we je voor het ontstaande ongemak een voucher voor een volgende aankoop aanbieden. Deze zullen we in een e-mail naar je versturen. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ontstaande ongemak. Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

"Robotstofzuiger"

Als Sinterklaaskado een robotstofzuiger besteld bij Redcoon. Vanwege de bezorgdrukte heeft het wel een paar dagen langer geduurd dan wat beloofd was, maar gelukkig nog op tijd. Dankzij de prima chat-service van Redcoon bleef ik toch op de hoogte van de status. Inmiddels is de robotstofzuiger in gebruik en bevalt prima.

"Prima zaak"

Ik was op zoek naar een zuigmond voor mijn stofzuiger. Ik vond goede informatie op de site, Levering op de voorspelde dag. Wat wil je nog meer!

"Waardeloze service"

Ik heb hier een vaatwasser besteld op vrijdag 29 november, Maandag 1 december is het verkeerde type geleverd.Dinsdag is deze opgehaald. En gelijk bijbetaald voor het andere type. Na diverse keren gebeld te hebben is op vrijdag 5 december de order vrijgegevenEr is ook veel mailverkeer geweest. Het is... lees volledige review

"Prima Vaatwasser"

Na zoektocht op Internet bij Redcoon goedkoopste bosch vaatwasser gevonden. Binnen 3 dagen perfect afgeleverd op 1e verdieping. Binnen 1 week proefdraaien uitstekende keuze gemaakt. Alles werkt uitstekend op enkele druppels na. Zijn erg tevreden.

"Prima product"

Snelle levering van het bestelde product en het werkt prima dus dat is een aanrader. nu nog wachten op de juiste stofzuigerzakken

"Snelle levering, jammer van de misleiding en gebrek aan communicatie!"

Ik heb maandag 01/12/'14 een iPhone 4 besteld. Er stond op de site dat het een nieuwe iPhone 4 was. Ik heb hier extra op gelet omdat andere websites pre-owned (tweedehands, maar opgeknapte) iPhones verkopen. Ik had woensdag (03/12/'14) een pakketje binnen, dus de levering was prima. Toen ik het pakk... lees volledige review

Reactie van de webshop

Beste Nicky DB, Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Vervelend dat je je bestelling in deze staat hebt ontvangen. Dit is uiteraard niet onze bedoeling geweest. Wij verkopen enkel nieuwe producten en worden geleverd in de originele verpakking. Alle producten komen van geautoriseerde handelaren; de fabrikant heeft deze handelaren toestemming gegeven om hun producten te verkopen. Graag wil ik je vragen je redcoon bestelgegevens aan me toe te sturen zodat ik je klacht verder kan onderzoeken en oplossen. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

"Snel! Top!"

Snelle levering, jammer genoeg in een veel te grote doos. Rekening is achteraf met btw nota aangepast. Dank daarvoor. Top!

"Goede service, levering iets later dan gepland"

Redcoon was ten eerste verreweg de goedkoopste leverancier, inclusief de levering. Het enige minpunt was dat de levering langer op zich liet wachten dan de aangegeven 3-4 werkdagen. Echter werd ik daarbij wel weer goed geholpen door een vriendelijke klantenservice.

"Vlekkeloze service"

Product werd supersnel, binnen 48 uur en correct afgeleverd! Prijzen bij Redcoon zijn altijd weer concurrerend en daarom is deze webshop een aanrader!!!

"Geweldig"

Producten bij Redcoon zijn goedkoop en bezorging is super snel. Ik had mijn bestelling binnen 48 uur binnen. Echt een aanrader.

"Levering"

Jammer dat er geen track en trace bij de bestelling zat en het ook niet bij de buren werd afgeleverd. nu moest ik voor een bestelling ter waarde van €45 12 km rijden om het in een industriegebied op te halen

Reactie van de webshop

Beste Bert m., Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Wij hebben met PostNL de afspraak dat de levering alleen plaats mag vinden op het door jouw opgegeven huisnummer en dat hiervoor getekend dient te worden. Als blijkt dat je bij de bezorging ook de tweede keer niet aanwezig bent , dan zal de bezorger van PostNL een afhaalpunt bij je in de buurt uitzoeken zodat je alsnog het pakket kan afhalen. Zonder dat deze retour naar ons wordt verstuurd. Onze welgemeende excuses dat je de bevestigingsmail met de track & trace link niet hebt mogen ontvangen, zodat je rekening kon houden met de bezorging. Deze had wel verstuurd moeten zijn. Wij wensen je veel plezier van je aankoop! Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

"Lang moeten wachten"

IS TOT WEL TWEE KEER TOE UITGESTELD QUA de BEZORGDATA Verder prima verpakt en goed product. jammer van het lange wachten.

"Lang moeten wachten"

IS TOT WEL TWEE KEER TOE UITGESTELD QUA de BEZORGDATA Verder prima verpakt en goed product. jammer van het lange wachten.

Reactie van de webshop

Beste Liek Regoor, Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van je bestelling wordt uitgesteld. Wij geven indicatieve levertijden aan op onze website. Uiteraard proberen wij de levertijden zo realistisch mogelijk weer te geven om zo teleurstelling te voorkomen. Wanneer een artikel niet op voorraad is, bestellen wij dit product bij de leverancier. Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan u als consument gecommuniceerd. Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diversen mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod. Zodra deze informatie bij ons bekend is wordt je direct via e-mail hiervan op de hoogte gesteld met daarbij een nieuwe verwachte binnenkomst datum. Wij wensen je veel plezier van je aankoop! Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

"Goed en snel"

De wasmachine kapot op internet de goedkoopste gezocht en bij redcoon uitgekomen besteld betaald en andere dag perfect in huis

"Rembours niet nodig, heb nu vertrouwen in deze webshop."

Tv in het weekend besteld, woensdag in huis omdat ik zelf dinsdagavond niet thuis was. De mannen hebben de tv netjes voor de kast gezet waar hij op moest komen staan. Jammer dat ze hem ook niet even in elkaar konden zetten ;) besteld onder rembours omdat ik toch wat vertrouwen miste bij zo'n dure aankoop. Maar dat was totaal niet nodig. Zal zeker nog eens een bestelling bij redcoon plaatsen.

"Tijdig geleverd en goed verpakt !"

Keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van de levering. Het artikel was ook goed verpakt dus een prettige bestel-ervaring!

"Snelle levering"

Vlotte levering en prima verpakt. en dat voor een goede prijs .wat kan ik er verder nog van zeggen. volgende keer weer

"Aflevering keurig verzorgd"

Bij het bestellen stond dat verwacht werd dat het bestelde product waarschijnlijk over drie dagen -vrijdags- weer te leveren zou zijn. Dat lukte niet en kreeg daar keurig bericht over. Op de maandag daarna bericht van verzending en dinsdag werd de bestelde printer keurig afgeleverd. Proficiat voor de zeer keurige afwerking!

Populaire categorieën

Gereedschap 473 artikelen Koelkasten 308 artikelen Tuingereedschap 284 artikelen Speakers 277 artikelen Printers 238 artikelen
Vaatwassers 210 artikelen Harde schijven 196 artikelen Printersupplies 183 artikelen Stofzuigers 176 artikelen Monitors 165 artikelen
Home Cinema 163 artikelen Koffiezetapparaten 158 artikelen Auto-luidsprekers 117 artikelen Netwerkopslag 109 artikelen LED-TV's 107 artikelen