Redcoon.nl | shop reviews

Bekijk de producten »
128x 58x

"Nog steeds niks ontvangen"

5 dagen geleden een laptop besteld. er stond bij 24uurs levering maar ik heb tot op heden nog niks ontvangen.

Reactie van de webshop

Beste Bert Kazemier, Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! De levertijd die je noemt is langer dan gebruikelijk. Graag ontvang ik je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht verder kan onderzoeken. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

"Perfect!"

Vlotte afhandeling van de bestelling. Snel geleverd en prima verpakt. Ik heb al vaker bij Redcoon besteld en ik zou dat zo weer doen.

"Zeer tevreden"

Erg tevreden ben ik met mijn nieuwe, perfect werkende, dyson stofzuiger die ik zaterdag had besteld en dinsdag daaropvolgend al in huis had

"Perfecte levering, zelfs naar Limburg"

Bosch Mixer gekocht, geweldige machine werkt uitstekend, en goede prijs zeer belangrijk. de aflevering van Redcoon een dikke 10 en dit was nog maar mijn eerste bestelling.

"Supersnel!"

Draardloos strijkijzer besteld, volgende dag al in huis. Helemaal top. het strijkijzer trouwens ook kortom een prima webshop met prima service

"Top levering"

De levering was er sneller dan ik. Daardoor wat extra wachttijd door de tweede levering van de expediteur. Goed verzorgt, product komt volledig overeen met de beschrijving op de site! Top

"Snelle levering - fijne website"

De keukenradio is makkelijk te vinden op de site. Fijn dat er geen 'verrassingen' bijkomen als je besteld. De verzending zit bij de prijs in. Ook mijn espressomachine komt hier vandaan en ook die bestelling verliep super.

"Snel, makkelijk en goedkoop."

Makkelijk bestellen en producten goedkoper dan de concurrenten. En heel veel keus. En je kunt met korting bestellen bij partner sites.

"Weer een positieve snelle leveringservaring"

Iets langer wachten dan via leveranciers in Nederland, maar tot nog toe altijd binnen een week het product ontvangen.Snelle levering vanuit europa dus met lage prijzen, daar wordt je gewoon blij van!

"Dikke prima!!"

Donderdag inductie kookplaat besteld en de volgende dag in huis! En dat met een prima prijs, heb het product nergens goedkoper kunnen vinden!

"Goed"

Volgende dag in huis super shop .daar houden we van .shop overzichtelijk .huis telefoon gekocht ander was stuk gegaan zomaar hier nieuwe besteld en de volgende dag weer bellen super

"JBL Flip"

Prima service: op tijd in huis en ook het apparaat voldeed aan alle verwachtingen. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Ik ben tevreden.

"Keurig verpakt en snelle levering"

Keurig verpakt en snelle levering van een product dat prima werkt en tegen een concurrerende prijs werd aangeboden. Ook de 220Volt-adapter deed het goed.

"Keurig verpakt en snelle levering"

Keurig verpakt en snelle levering. Vanaf bestelling tot en met aflevering zijn wij zeer tevreden Helaas moet Review 20 woorden bevatten vandaar deze zin......

"Bestelling te laat, geen communicatie over levering"

Vr 18:00 bestelling geplaatst met 24 uurs levering maar kreeg volgende dag niets . De volgende dag en avond ook geen e-mail wanneer dan wl bezorgd wordt. Radiostilte. Twee dagen na bestelling op mijn werk gebeld en toen werd er gezegd dat er dezelfde dag werd geleverd. In allerijl afspraken moeten maken dat er iemand thuis zou zijn.

Reactie van de webshop

Beste Joshua van Eijndhoven, Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Onze excuses voor het ongemak, helaas heeft jouw order vertraging opgelopen in ons magazijn. Wij hebben je een e-mail gestuurd met meer informatie met betrekking tot je bestelling. Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

"Alweer een week vertraging,"

Eerst wordt de bestelling van mijn koffiemachine uitgesteld tot 10 nov. Houd ik met de leveringsdatum rekening op 10 nov, krijg ik een mail dat het weer, tot 17 nov is uitgesteld !,, Denk er over de bestelling te cancellen. Margo Joris

Reactie van de webshop

Beste Margo Joris, Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van je bestelling wordt uitgesteld. Wij geven indicatieve levertijden aan op onze website. Uiteraard proberen wij de levertijden zo realistisch mogelijk weer te geven om zo teleurstelling te voorkomen. Wanneer een artikel niet op voorraad is, bestellen wij dit product bij de leverancier. Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan u als consument gecommuniceerd. Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diversen mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod. Zodra deze informatie bij ons bekend is wordt je direct via e-mail hiervan op de hoogte gesteld met daarbij een nieuwe verwachte binnenkomst datum. Natuurlijk is het altijd mogelijk om af te zien van je bestelling. Onze klantenservice helpt je daar graag bij. Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

"Ok"

Netjes bericht gekregen dat er 2 deelleveringen zouden komen, de koffieautomaat is zelfs binnen 24 uur geleverd de rest iets later.

"Prima snelle levering"

Snelle levering en een goede prijs kwaliteit verhouding, kan dit bedrijf bij een ieder aanbevelen, misschien is het een tip om de barcode aan de clienten te mailen, dan kunnen zij zelf zien wanneer het verzonden is en als het op een ander adres wordt afgeleverd, kan men zien dat het daar is afgeleverd

"Vlotte levering en prima kwaliteit"

Na een eenvoudige manier van bestellen bij Redcoon was de levering van het product vlot bezorgd en de kwaliteit van het product goed.Bovendien heeft Redcoon regelmatig voordelige aanbiedingen op kwaliteits producten.

"Super snelle levering"

Snelle levering, donderdag einde van de dag besteld en vrijdagochtend om 10.00 uur bezorgd. Vaatwasser doet het prima! Zeker aan te raden!

"Dik te vreden"

Snelle levering, de website is heel overzichtelijk ben heel blij met mijn aankoop!!! Na lang zoeken kwam ik op jullie site en was mijn aankoop bij jullie het goedkoopst.

"Waardeloze levertijd"

Trap niet in hun 48hr levertijd.. niks van waar. Voor niks vrij genomen. Stom van me dat ik de overige reviews niet goed heb gelezen. Ik ga ook NU mijn bestelling annuleren.

Reactie van de webshop

Beste Greet Jansen, Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Vervelend dat je onze service op deze manier hebt ervaren. We stellen je melding dan ook erg op prijs en gebruiken deze om ons bedrijf nog verder te optimaliseren. Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van je bestelling wordt uitgesteld. Graag wil ik je vragen je redcoon bestelgegevens aan me toe te sturen zodat ik je klacht verder kan onderzoeken. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

"Super snelle levering Top ."

Super snelle levering goede kwaliteit spullen tegen een zeker concurrerende prijs in mijn ogen dan ook een top web winkel . Zeker aan te bevelen .

"Waardeloze levertijd"

Gisteren op tijd een bestelling geplaatst met producten waarvan levering binnen 48 uur staat. zending stond al vrij snel op status "Uw opdracht bevindt zich in de verzendafdeling." vandaag einde dag contact met redcoon gehad via de chat, order word vandaag niet meer opgestuurd. prima site met prim... lees volledige review

Reactie van de webshop

Beste R Pouwels, Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Vervelend dat je onze service op deze manier hebt ervaren. Graag wil ik je vragen je redcoon bestelgegevens aan me toe te sturen zodat ik je klacht verder kan onderzoeken. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

"Waardeloze zaak!"

Genoemde levertijden kloppen niet. Je krijgt iedere week een nieuw standaardmailtje dat de levering over 3 dagen wordt verwacht. Is nergens op gebaseerd, maar pure leugen... Op mails reageren ze niet.

Reactie van de webshop

Beste Ko van Dijk, Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van je bestelling wordt uitgesteld. Wij geven indicatieve levertijden aan op onze website. Uiteraard proberen wij de levertijden zo realistisch mogelijk weer te geven om zo teleurstelling te voorkomen. Wanneer een artikel niet op voorraad is, bestellen wij dit product bij de leverancier. Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan u als consument gecommuniceerd. Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diversen mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod. Zodra deze informatie bij ons bekend is wordt je direct via e-mail hiervan op de hoogte gesteld met daarbij een nieuwe verwachte binnenkomst datum. Graag wil ik je vragen je redcoon bestelgegevens aan me toe te sturen zodat ik je klacht verder kan onderzoeken. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl Met vriendelijke groet, Saskia Namens het redcoon Webcare-Team

"Super sevice"

Wat een goede en overzichtelijke website .De service en levering waren super , ben heel gelukkig met mijn aankoop.Het is precies wat ik graag wilde en hoop er veel lekkers mee te maken.

Populaire categorieën

Gereedschap 516 artikelen Koelkasten 332 artikelen Tuingereedschap 303 artikelen Speakers 284 artikelen Printers 253 artikelen
Vaatwassers 242 artikelen Harde schijven 197 artikelen Printersupplies 196 artikelen Koffiezetapparaten 186 artikelen Stofzuigers 175 artikelen
Monitors 161 artikelen Home Cinema 158 artikelen Keukenmachines 119 artikelen Digitale camera's 116 artikelen Mobiele telefoons 113 artikelen