Redcoon.nl | shop reviews

    Bekijk de producten »
    92x 52x

    "Klasse"

    Helemaal top website raad ik zeker aan heel tevreden over je kan hier alles vinden wat je maar wilt ga hier vaker bestellen

    "Geen track"

    Ik heb een artikel besteld bij redcoon op 26-09-2.014 en tot op heden heb ik nog geen enkele e-mail ontvangen of een track

    "Te late levering"

    Op de website stond 24 tot 48 uur levering. Melding van transporteur ontvangen s avond om 23.00 uur dat artikel volgende dag geleverd zou worden, bij het afleveren moest wel iemand thuis zijn, hiervoor vrij gevraagd van mijn werk,krijg ik een telefoontje de dag van levering dat de levering niet doo... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste L.Huinink, Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! We vinden het erg vervelend dat je een negatieve ervaring hebt gehad over de bezorging van je bestelling, onze excuses hiervoor. De levertijd die je noemt is langer dan gebruikelijk. Graag ontvang ik je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht verder kan onderzoeken. Deze kun je e-mailen naar feedback@redcoon.nl Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

    "Langere levertijd dan beloofd"

    Afwasmachine zou binnen 48 uur geleverd worden, maar zonder enig bericht bleek dit twee dagen langer te duren. Afleverdag was volgens redcoon niet precies te voorspellen. Voor mij reden om de bestelling te annuleren. Dit was gelukkig wel mogelijk.

    Reactie van de webshop

    Beste C.Jansen, Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van je bestelling wordt uitgesteld. Wij geven indicatieve levertijden aan op onze website. Uiteraard proberen wij de levertijden zo realistisch mogelijk weer te geven om zo teleurstelling te voorkomen. Wanneer een artikel niet op voorraad is, bestellen wij dit product bij de leverancier. Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan u als consument gecommuniceerd. Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diverse mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod. Zodra deze informatie bij ons bekend is wordt je direct via e-mail hiervan op de hoogte gesteld met daarbij een nieuwe verwachte binnenkomst datum. Onze welgemeende excuses voor het ontstaande ongemak. Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

    "Goedkoop en snel"

    Dat is het dan ook wel, meer hoef ik niet toe te voegen, toch? Rest is logisch zoals te verwachten.

    "Alleen maar positief"

    Onlangs een hometrainer en boormachine via Redcoon.nl gekocht, de producten zijn op de website goed omschreven wat de keuze vergemakkelijkte. De levering was volgens verwachting en voldoen aan alle verwachtingen die door de site zijn gewekt.

    "Geweldig!!!"

    Een geweldig apparaat zeker een aanrader!!! hij wordt netjes geleverd goeie service gwn die beast mode deze woorden zet ik er neer omdat het moet ik moet namlijk 20 woorden typen

    "Lange levertijd"

    Op site stond levering binnen 24-48 uur, uiteindelijk pas na 1 week ontvangen. Had het product ergens voor nodig en die datum was al voorbij toen product geleverd werd, jammer. Tevens gebeld hierover waar mijn product bleef, onvriendelijk en niet serieus te woord gestaan. Ik bestel hier nooit meer

    Reactie van de webshop

    Beste Henk Jansen, Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Vervelend dat je onze service op deze manier hebt ervaren. Graag ontvang ik je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht kan onderzoeken. Deze kun je e-mailen naar feedback@redcoon.nl Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

    "Snelle levering....maar daarna is retourneren lastig"

    Probeer al twee dagen via email en contactformulier op de site een reactie van redcoon te ontvangen waar ik mijn artikelen heen kan sturen omdat het niet aan mijn verwachtingen voldoet. je kunt dat alleen maar doen als je van hun bericht hebt ontvangen want het adres wordt nergens op de site genoemd... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste Harold V, Hartelijk dank voor je review. Je mening en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons. Wij hebben je review ook via trustpilot mogen ontvangen. Vervelend dat je onze service op deze manier hebt ervaren. Helaas is het de afgelopen periode iets drukker geweest dan verwacht. Hierdoor hebben wij niet alle e-mails binnen 24 uur kunnen beantwoorden zoals wij dit gewend zijn. Onze welgemeende excuses hiervoor. Inmiddels heb je van ons de benodigde formulieren en het retouradres voor de retourzending van ons mogen ontvangen via de e-mail. Wij zien je retourzending graag tegemoet zodat we het verder voor je kunnen afhandelen. Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

    "Prima of klasse"

    Ik heb het op prima gehouden gezien ik maar 1x een bestelling heb gedaan bij redcoon.nl. Kan er wel bij zeggen dat de bestelling dus ook zo (prima) verlopen is. De levering was binnen 48 uur in huis dus ook daar houden zij zich aan. Mochten er meer bestellingen volgen bij Redcoon en het verloop ervan is zoals deze ervaring, dan is dat Klasse!!!!!!!

    "Snelle levering, duidelijk en voor een goede prijs"

    Als kleine zelfstandige is een scherpe prijs en snelle levering belangrijk. Naast een duidelijke website. Daarom doe ik zaken met Redcoon.

    "Prima product en uitstekende service"

    Een telefoon met toebehoren aangeschaft. De telefoon was direct leverbaar, de toebehoren binnen 48u, en op eigen initiatief hebben ze er een kosteloze gedeelde zending van gemaakt. De telefoon was de volgende dag in huis, keurig op de hoogte gehouden middels mail. Klasse en zeker voor herhaling vatbaar.

    "Redcoon klasse shop"

    Redcoon is voor ons een klasse shop omdat wij er verschillende dingen hebben gekocht, die altijd naar alle tevredenheid zijn afgeleverd.

    "Service/ prijs een topper"

    Service en prijs staat hoog in het vaandel van redcoon enzij doen er alles aanom de klant te woord en daad te vreden te stellen als er problemen zijn met het aangekochte product.. Kortom, redcoon is een aanrader !

    "Goedkoopste aanbieder en snelle levertijd!"

    Eerder al eens via Redcoon.nl besteld naar tevredenheid. Nu een bloeddrukmeter nodig, Redcoon.nl kwam als goedkoopste naar boven. Wegens goed ervaring wederom hier besteld, tevreden over snelle levertijd!

    "Nooit meer!"

    Maandag avond playstation 4 besteld en betaald met ideal, gewacht op m,n betalingsbewijs, kreeg ik niet. dinsdag morgen contact met redcoon eerst 15 a 20 minuten aan de lijn voordat ik aan de beurt was. vraag ik: en hebben jullie de betaling van order huppellepup... ontvangen? "nee hebben niets ontv... lees volledige review

    "Zeer goede service"

    F1 ferrarie stuur besteld 's avonds na 22 uur meteen mail ontvangen dat zending was verzonden. Na 24 uur zou pakket te traceren zijn bij TNTpost. Voordat die 24 uur voorbij waren, werd het pakket al bezorgd voor 12 uur.

    "Tevreden over leversnelheid"

    Kabelhaspel besteld 's avonds na 22 uur 26 aug. Op de 28e aug mail ontvangen dat zending was verzonden. Na 24 uur zou pakket te traceren zijn bij TNTpost. Voordat die 24 uur voorbij waren, werd het pakket al bezorgd op de 29e voor 12 uur.

    "Goede prijs en snelle levering."

    Samsung TV , Muurbeugel en kabel besteld, kwam niet helemaal binnen 48 uur, maar wel snel daarna. Super mooie kwaliteit smart TV !! Goede webshop en makkelijk ook telefonisch te bereiken. Medewerkers zijn zeer servicegericht, top.

    "Zoals overeengekomen, top product, top prijs"

    Eenvoudig besteld, top product, top prijs. Goede inzage in lopende bestelling en verzending. Kan aan iedereen aanbevelen om hier spullen te bestellen.

    "Producten volgens website die op voorraad zijn zijn het niet weken wachten slechte service"

    Weken geleden een e-reader bestelt die volgens de website op voorraad was en dan een week later een mail krijgen dat het niet op voorraad is en volgende week binnen komt daarna weer een mail krijgen dat het een week later binnen komt en daarna gewoon weer een mail met uitstelling dat het een week la... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste geert de krijger, Hartelijk dank voor je bericht. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Ook via klachtenkompas hebben wij je klacht ontvangen en beantwoord. Wanneer een artikel niet op voorraad is, bestellen wij dit product bij de leverancier. Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan u als consument gecommuniceerd. Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diversen mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod. Zodra deze informatie bij ons bekend is wordt je direct via e-mail hiervan op de hoogte gesteld met daarbij een nieuwe verwachte binnenkomst datum. Met vriendelijke groet, Saskia Namens het redcoon Webcare-Team

    "Pefecte service en levering"

    Wij hebben voor de tweede keer wat bij Redcoon besteld en voor de tweede maal werd het artikel snel en keurig geleverd. Uitstekende service. Wanneer wij nog een keer iets nodig hebben gaan wij zeker eerst bij Redcoon kijken.

    "Geweldig"

    Ik vond alles eigenlijk geweldig ik zal alles even op een rijtje zetten 1. de goedkoopste 2. RUIM op tijd binnen 3. zonder extra kosten de producten van 24 uur levering binnen 24 uur ontgaven en de producten van 48 uur binnen 48 uur gehad 4. compleet zonder beschadiging 5. goede kwaliteit (service) dus kortom GEWELDIGE SITE Zeker aan te bevelen

    "Goede webwinkel"

    Snelle levering en zeer goede service, mijn product was een dag later in de aanbieding en ik kreeg de volgende dag het verschil al terug betaald.

    "Overzichtelijk, goede prijzen en snelle leveringen"

    Ook met Paypal betaling tegen een kleine meerprijs (1,5%) Veelal binnen enkele dagen na bestelling geleverd en prima verpakt. Ik winkel regelmatig bij ze en zal dat voorlpoig blijven doen

    "Onvoorstelbare gang van zaken en nog steeds geen oplossing!"

    2-9-14Onderstaand bericht is geschreven op vrijdag 29 augustus. Het is me niet gelukt om dit eerder te berichten. Saillant detail is echter dat ik zelfs nu inmiddels 2-9-14. Bijna 5 dagen later dus nog geen enkel bericht, mail, telefoon of zelfs maar een zending (en dat is het belangrijkste) heb ont... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste Antoine van de Kruys, Naar aanleiding van je review ben ik de situatie voor je nagegaan. Bij jouw bestelling zijn er inderdaad meerdere zaken misgelopen, allereerst onze excuses hiervoor. Volgens onze gegevens is de retour inmiddels volledig verwerkt en terugbetaald. Ook de annulatie van de stofzuiger is terugbetaald. Het overige deel van je order is gisteren verstuurd vanuit ons magazijn en vandaag bij je afgeleverd. Wij vinden het erg spijtig dat de levering van jouw order op deze manier is verlopen. Met vriendelijke groet, Saskia namens het redcoon webcare team

    Populaire categorieën

    Gereedschap 541 artikelen Printers 360 artikelen Tuingereedschap 347 artikelen Koelkasten 342 artikelen Speakers 308 artikelen
    Printersupplies 248 artikelen Vaatwassers 238 artikelen Monitors 201 artikelen Harde schijven 198 artikelen Koffiezetapparaten 193 artikelen
    Home Cinema 191 artikelen Stofzuigers 181 artikelen Multifunctionals &.. 151 artikelen Autoradio's 134 artikelen Koptelefoons 134 artikelen