Designkranenshop.nl | shop reviews

    Bekijk de producten »
    0x 0x

    "Ze doen wat ze beloven"

    Een echte aanrader Bestelgemak De website voorziet van duidelijke uitleg. De prijs is zeer gunstig en levertijd zeer acceptabel. De kraan en spoelbak was binnen 4 dagen in huis. Levering Netjes verpakt en binnen 4 dagen in huis Aftersales Het gehele bestelproces is zeer duidelijk

    "Wasbak"

    Niet doen Bestelgemak Zit al 3 maanden op een wasbak te wachten terwijl hij wel betaald is Levering Na 3 maanden nog niks en er wordt ook al geen telefoon meer opgenomen Aftersales Geen

    Reactie van de webshop

    Geachte heer Dam, Wij hebben u op de hoogte gehouden van het feit dat wij een verkeerde levering ontvangen hebben. Een nieuwe levering wenste u niet waardoor de bestelling geannuleerd is. Wij zijn telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 12.30 en van 13.00 tot 17.00. Als u buiten deze tijden belt zal niemand u te woord staan.

    "Slechte service"

    Koop hier nooit meer iets Bestelgemak De site is redelijk overzichtelijk Levering Op de site belooft men indien voor 16.00 uur wordt besteld dat de spullen de volgende dag in huis zijn. Alhoewel mijn product in voorraad was en om 12.47 uur besteld ontving ik de volgende dag niets. Toch lastig als je met een lekkende kraan... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Geachte klant, Wij doen er alles aan de bestelling de volgende dag geleverd te krijgen. Helaas kan het wel eens voorkomen dat de pakketdienst de bestelling niet direct de volgende dag bij u levert. Desalniettemin wensen wij u veel plezier met uw aankoop.

    "Slechte after sales!"

    De website is goed en overzichtelijk. Eenmaal een bestelling geplaatst en het geld is binnen dan kan je wachten op de artikelen en als er is iets mis is dan wordt je gewoon vergeten! Belachelijk dat je 3 maanden moet wachten als je een probleem hebt. Bestelgemak Makkelijk te bestellen via de site en veel producten voor scherpe prijzen. lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Geachte heer, Wij betreuren het dat de service van de fabrikant zo lang op zich heeft laten wachten. Als er een snelle oplossing zou zijn geweest dan was het probleem binnen een dag op te lossen. Zoals u in alle communicatie heeft kunnen nagaan hebben wij ook enorm lang moeten wachten of de fabrikant die de fabrieksgarantie afgeeft.

    "Meest slechte internetwinkel ervaring tot nu toe"

    Al sinds enkele jaren bestel ik bijna wekelijks spullen via internetwinkels varierend van muziekinstrumenten tot en met bouwmaterialen, maar een dergelijk slechte afhandeling van een bestelling heb ik nog niet meegemaatkt. Bestelgemak Niets bijzonders. Levering De bestelde Kraan werd niet geleverd volgens de levertijd op de site (4-5 weken). Bij navraag na 5 w... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Geachte heer, Helaas kan het voorkomen dat een fabrikant, in uw geval Grohe, beslist een product niet meer te fabriceren. Wij hebben u aangeboden een andere kraan uit te zoeken. Helaas bent u hier niet op in gegaan. In onze Algemene Voorwaarden kunnen wij niets terugvinden over schadevergoedingen, wellicht dat u Algemene Voorwaarden van een andere winkel heeft geraadpleegd? Wij hebben de terugbetaling netjes volgens voorwaarde en het Nederlands Recht uitgevoerd.