Fonq.nl | shop reviews

Bekijk de producten »
26x 9x

"Snelle levering"

Een keukenmachine gekocht. In het weekend besteld, maandagochtend geleverd. Sneller kan niet. Het was ook heel netjes verpakt. Voor de rest nog geen ervaring met Fonq. Maar kennismaking was hoopvol voor de rest.

"Vele uurtjes kinderplezier!"

De 'Mickey Mouse Clubhouse' speeltent is bijzonder makkelijk en snel op te zetten, het klapt als het ware in één sprong in elkaar. Er is slechts een plastic roe in twee delen bijgevoegd, heel éénvoudig in elkaar te zetten en wordt vast geklit op de tent.

"Goede service!"

Van 2 glazen deksels van onze pannen werd binnen de garantietermijn het glas mat. Gemaild met foto's erbij. Per mail werden we goed op de hoogte gehouden van de stappen die werden ondernomen. En na enige tijd kregen we 2 nieuwe deksels opgestuurd!

"Snelle service, nadat ik artikel heb ger"

Ik had een fitness apparaat besteld dat mij tegenviel toen ik het in huis had. Het werd prima op afspraak geleverd. Nadat ik had uit gezocht hoe ik moest retourneren, hoefde ik alleen maar de reden en het order nummer op te geven. Ik kreeg de dag daarna al een retourcode, waarmee ik het pakket kon t... lees volledige review

"Snelle & Goede Service!!"

Aantal weken geleden een klok gekocht via Fonq. Helaas liep de klok telkens vast, gisteravond telefonisch contact gehad. Tot mijn verbazing vanmorgen al een nieuwe klok binnen en een retour formulier voor de defecte. Hier kunnen veel bedrijven wat van leren, Top service.

"Topservice"

Ik en mijn 2 zussen kregen van Fonq 3 nieuwe fluitketels van Le Creuset nav een klacht. Het duurde wel even maar we zijn erg blij met de service!

"Prima klantenservice!!"

Product besteld, volgende dag netjes afgeleverd. Door omstandigheden wilde ik het retourneren, ging prima. Mails met vragen aan klantenservice werden altijd binnen 1 dag helder en duidelijk beantwoord, ook in het weekend. Men dacht actief mee. Kijk, zo hoort het, is helaas bij veel andere webshops niet zo goed geregeld. Hulde aan fonQ.

"Goede feedback"

Na het stellen van een open vraag met betrekking tot levering van productonderdelen direct antwoord gekregen. Helaas konden ze me niet helpen maar het feit dat er toch de moeite wordt genomen adequaat antwoord te geven en een doorverwijzing te geven naar de importeur getuigd van goede service. Ik zou om deze reden zeker zaken willen doen met ze in de toekomst.

"Beschadigd artikel ontvangen hoor maar niets"

Dinsdag wandrek ontvangen. Bij aankomst direct al zichtbaar dat de hoek beschadigd was gezien het karton daar al kapot is. Direct foto's gemaakt en email verstuurd en in de verpakking gelaten. Inmiddels donderdagavond tot op heden nog geen antwoord. Beetje belachelijk ligt hier nu een grote doos te... lees volledige review

Reactie van de webshop

Beste I. van Manen, Vervelend om te vernemen dat u nog geen antwoord heeft ontvangen, excuus hiervoor. Uit onze gegevens blijkt dat u inmiddels een mail heeft ontvangen met de retourgegevens. Op dit moment kampen wij ner een mail achterstand, we werken hard om het in te lopen maar dat duurt helaas langer dan verwacht. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Wij hopen dat u naar tevredenheid bent geholpen. Met vriendelijke groet, Het fonQ.nl team!

"Perfect!"

Mooie site en producten makkelijk te vinden. Zondag bestelling geplaayst in de avond en maandag om 11 's ochtends al thuis. Dat is perfect! Zeker vaker gebruik maken van deze service.

"Bad service!"

Called for 4 times for an order, and over promise on something they can't deliver. As a customer, i just want to know when i will get my order, not telling me "oh, your order are strange"

Reactie van de webshop

Dear miss Chong, We are very sorry to hear that your order has not been delivered and that you've been misinformed. Our sincerest apologies. We would kindly ask you to send your order number to webcare(a)fonq.nl so we can look into it and provide you with more information. Kind regards, The fonQ.nl team!

"Slecht"

Ik heb op 4 november 2014 bestelling geplaatst bij fonQ..zou 3 a 9 dagen levertijd zijn ik heb toen op 14 november gebeld omdat ik nog niks binnen heb gehad de klantenservice zei dat het de dag er na zou komen dus 15 e november 2014 bij mij thuis afgeleverd zou worden nog niks gehad ik weer gebeld 1... lees volledige review

Reactie van de webshop

Beste heer Deu, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Het spijt ons dat wij uw product niet op tijd hebben kunnen leveren en dat u er voor gekozen heeft de bestelling te annuleren. Wij zijn sinds kort overgegaan op een nieuw orderverwerkingssysteem en waarschijnlijk heeft uw probleem hier ook mee te maken. Wij zijn druk doende dit op te lossen en doen ons uiterste best om het in de toekomst te voorkomen. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het fonQ.nl Team!

"Eens maar nooit meer!!!!"

Voor de eerste keer besteldt bij fonQ en het is ook meteen de LAATSTE keer!!! Ik heb besteld voor 24.00uur gister, met Ideal betaald en het product was op voorraad... Maar ik kreeg geen track en trace code, dus had al zoiets van dat gaat vast fout... en jawel hoor, net maar even gebeld met de klante... lees volledige review

Reactie van de webshop

Beste heer Dekkers, Bedankt voor het plaatsen van de review. U heeft de bestelling geplaatst op 30 oktober voor 24:00 uur wat zou inhouden dat u de bestelling op vrijdag 31 oktober geleverd had moeten krijgen. Echter zien wij dat de levering niet heeft plaatsgevonden op vrijdag 31 oktober, maar op zaterdag 1 november. Wij zijn sinds kort overgegaan naar een nieuw systeem en wij denken dat de reden van de vertraging hiermee te maken heeft. Echter kunnen wij dit niet vaststellen. Onze welgemeende excuses dat uw bestelling een dag te laat is geleverd en u hier ook niet van op de hoogte bent gesteld. Dit is echt een incident geweest en normaliter maken wij onze verwachtingen waar. Met vriendelijke groet, Het fonQ.nl team!

"Schandalig"

Eerste keer iets besteld van fonq. Pannenset van WMF besteld op 18 augustus 2014. In voorraad staat er op. Voor 24;00 besteld, morgen in huis. 4 dagen later nog niets, geen bericht, niets. Gebeld vandaag. Kreeg te horen dat het niet in voorraad was. Schandalig. Geen style van Fonq.

Reactie van de webshop

Beste mevrouw Ismail, Bedankt voor het plaatsen van de review op Beslist.nl. Wij hebben uw bestelling ingezien en het blijkt inderdaad dat het product in voorraad had moeten zijn. Op het moment dat wij het product wilden versturen, bleek het niet in het magazijn aanwezig te zijn. U had hier uiteraard van op de hoogte gesteld moeten worden. Voor het ontstane ongemak sturen wij u een giftcard toe, omdat wij willen laten zien dat het ook anders kan. Wellicht als u de giftcard in het bezit heeft, dat u de pannenset nog wenst te bestellen. Nogmaals onze excuses hoe het is gelopen bij uw bestelling. Met vriendelijke groet, Het fonQ.nl team!

"Leuke ervaring"

Mijn bestelling voor m'n winkel, was precies wat ik zocht! Service was super, levering perfect binnen termijn, het was dik in orde!!! Umbra Otto Sensor Zeepdispenser Rood 90875 staat heel mooi bij de rest wat in de keuken staat ,geen geknoei meer drupt niet ,zeker een aan rader

"Goede service"

Ons everloc douchemandje ging stuk. Één email met foto was voldoende om een nieuwe toegezegd te krijgen. Binnen garantie. Helemaal prima.

"Uitstekend"

Eetkamerstoelen van Bert Plantagie gekocht. Geheel wel iets anders dan in een meubelzaak, maar tot volle tevredenheid geleverd. Verschillen waaraan gewerkt zou kunnen worden: Levertijd toezeggen van 6 weken is voor meubels, die besteld en gemaakt moeten worden, niet realistisch! Ik had op langer ger... lees volledige review

"Leuke ervaring"

Wie gaat er nog naar een winkel als je via FONQ.NL de beste deals kunt doen. Perfecte afhandeling van de bestelde goederen

"Goede service"

Helaas was het product defect maar binnen 5 dagen had ik al weer een nieuwe in huis. Wat een perfecte service

"Goeie en snelle reactie bij defect"

Ongeveer twee jaar geleden kochten wij bij de internetwinkel Fonq.be een barbecue van het merk outdoorchef. Op 31 mei (vorige week dus) nam ik contact met de klantendienst omdat een onderdeel defect was geraakt. Nadat ik een foto en het nummer van het onderdeel eergisteren had doorgegeven kregen wij... lees volledige review

"Goede feedback"

Na het stellen van een open vraag met betrekking tot levering van productonderdelen direct antwoord gekregen. Helaas konden ze me niet helpen maar het feit dat er toch de moeite wordt genomen adequaat antwoord te geven en een doorverwijzing te geven naar de importeur getuigd van goede service. Ik zou om deze reden zeker zaken willen doen met ze in de toekomst.

"Perfecte en snelle service"

Ik bestelde een paar dagen geleden een Cadac hoes voor de skottelbraai. De hoes werd binnen 2 dagen thuisbezorgd maar de tekst op de cover bleek "op de kop" te staan. Na een telefoontje en het versturen van een mailtje met een foto van de cover kreeg ik de dag daarna een mail waarin de toezending v... lees volledige review

"Geweldige service na verkoop"

Ik kocht 2 mooie grote bloempotten en ontving deze 2 weken later zoals vermeld online. Deze waren licht beschadigd. Na telefonisch contact en foto's doorgestuurd te hebben,werd mij enkele dagen later een oplossing aangereikt in de vorm van korting. Wat voor mij een goede oplossing was/is.

"Tevreden klant"

Broeikasjes gekocht in het weekend besteld maandag al binnen zal zeker vaker bij fonq gaan bestellen heb nog wel wat wensen

"Prima webshop"

Meerdere malen iets besteld, altijd snelle levering. Klantenservice telefonisch en per e-mail goed bereikbaar. Ik heb alleen maar goede ervaring met Fonq.nl!

"Cadeau bon kon niet ingewisseld worden en daarna verkeerd product geleverd."

Cadeau bon kon niet ingewisseld worden en en daarna verkeerd product geleverd. Al met al 3 weken verder. Hoge verzendkosten.Er zijn betere webshops.

Reactie van de webshop

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van de review op Beslist.nl. Wij hebben verschillende cadeaubonnen en willen graag weten om welke cadeaubon het gaat. Wij gaan dan achterhalen wat de reden is dat u deze niet kon verzilveren. Graag zien wij de code en uw ordernummer tegemoet. U kunt deze gegevens doorsturen naar webcare@fonq.nl. Dat wij een verkeerd product hebben geleverd is niet goed te praten en hiervoor onze oprechte excuses. Daarnaast hebben wij positief nieuws! Vanaf 7 mei zijn de verzendkosten ALTIJD gratis! Alvast bedankt voor de medewerking. Sander namens het fonq.nl team!

Populaire categorieën

Barbecues 321 artikelen Tuingereedschap 91 artikelen Stoelen 77 artikelen Pannen 75 artikelen Vijverbenodigdheden 62 artikelen
Trampolines 53 artikelen Tafels 52 artikelen Afvalbakken 46 artikelen Kapstokken 45 artikelen Keukengerei 35 artikelen
Binnenverlichting 32 artikelen Kasten 32 artikelen Badkameraccessoires 31 artikelen Tuinslanghaspels 29 artikelen Dekbedovertrekken 27 artikelen