Fonq.nl | shop reviews

Bekijk de producten »
24x 7x

"Slecht"

Ik heb op 4 november 2014 bestelling geplaatst bij fonQ..zou 3 a 9 dagen levertijd zijn ik heb toen op 14 november gebeld omdat ik nog niks binnen heb gehad de klantenservice zei dat het de dag er na zou komen dus 15 e november 2014 bij mij thuis afgeleverd zou worden nog niks gehad ik weer gebeld 1... lees volledige review

Reactie van de webshop

Beste heer Deu, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Het spijt ons dat wij uw product niet op tijd hebben kunnen leveren en dat u er voor gekozen heeft de bestelling te annuleren. Wij zijn sinds kort overgegaan op een nieuw orderverwerkingssysteem en waarschijnlijk heeft uw probleem hier ook mee te maken. Wij zijn druk doende dit op te lossen en doen ons uiterste best om het in de toekomst te voorkomen. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het fonQ.nl Team!

"Eens maar nooit meer!!!!"

Voor de eerste keer besteldt bij fonQ en het is ook meteen de LAATSTE keer!!! Ik heb besteld voor 24.00uur gister, met Ideal betaald en het product was op voorraad... Maar ik kreeg geen track en trace code, dus had al zoiets van dat gaat vast fout... en jawel hoor, net maar even gebeld met de klante... lees volledige review

Reactie van de webshop

Beste heer Dekkers, Bedankt voor het plaatsen van de review. U heeft de bestelling geplaatst op 30 oktober voor 24:00 uur wat zou inhouden dat u de bestelling op vrijdag 31 oktober geleverd had moeten krijgen. Echter zien wij dat de levering niet heeft plaatsgevonden op vrijdag 31 oktober, maar op zaterdag 1 november. Wij zijn sinds kort overgegaan naar een nieuw systeem en wij denken dat de reden van de vertraging hiermee te maken heeft. Echter kunnen wij dit niet vaststellen. Onze welgemeende excuses dat uw bestelling een dag te laat is geleverd en u hier ook niet van op de hoogte bent gesteld. Dit is echt een incident geweest en normaliter maken wij onze verwachtingen waar. Met vriendelijke groet, Het fonQ.nl team!

"Schandalig"

Eerste keer iets besteld van fonq. Pannenset van WMF besteld op 18 augustus 2014. In voorraad staat er op. Voor 24;00 besteld, morgen in huis. 4 dagen later nog niets, geen bericht, niets. Gebeld vandaag. Kreeg te horen dat het niet in voorraad was. Schandalig. Geen style van Fonq.

Reactie van de webshop

Beste mevrouw Ismail, Bedankt voor het plaatsen van de review op Beslist.nl. Wij hebben uw bestelling ingezien en het blijkt inderdaad dat het product in voorraad had moeten zijn. Op het moment dat wij het product wilden versturen, bleek het niet in het magazijn aanwezig te zijn. U had hier uiteraard van op de hoogte gesteld moeten worden. Voor het ontstane ongemak sturen wij u een giftcard toe, omdat wij willen laten zien dat het ook anders kan. Wellicht als u de giftcard in het bezit heeft, dat u de pannenset nog wenst te bestellen. Nogmaals onze excuses hoe het is gelopen bij uw bestelling. Met vriendelijke groet, Het fonQ.nl team!

"Leuke ervaring"

Mijn bestelling voor m'n winkel, was precies wat ik zocht! Service was super, levering perfect binnen termijn, het was dik in orde!!! Umbra Otto Sensor Zeepdispenser Rood 90875 staat heel mooi bij de rest wat in de keuken staat ,geen geknoei meer drupt niet ,zeker een aan rader

"Goede service"

Ons everloc douchemandje ging stuk. Één email met foto was voldoende om een nieuwe toegezegd te krijgen. Binnen garantie. Helemaal prima.

"Uitstekend"

Eetkamerstoelen van Bert Plantagie gekocht. Geheel wel iets anders dan in een meubelzaak, maar tot volle tevredenheid geleverd. Verschillen waaraan gewerkt zou kunnen worden: Levertijd toezeggen van 6 weken is voor meubels, die besteld en gemaakt moeten worden, niet realistisch! Ik had op langer ger... lees volledige review

"Leuke ervaring"

Wie gaat er nog naar een winkel als je via FONQ.NL de beste deals kunt doen. Perfecte afhandeling van de bestelde goederen

"Goede service"

Helaas was het product defect maar binnen 5 dagen had ik al weer een nieuwe in huis. Wat een perfecte service

"Goeie en snelle reactie bij defect"

Ongeveer twee jaar geleden kochten wij bij de internetwinkel Fonq.be een barbecue van het merk outdoorchef. Op 31 mei (vorige week dus) nam ik contact met de klantendienst omdat een onderdeel defect was geraakt. Nadat ik een foto en het nummer van het onderdeel eergisteren had doorgegeven kregen wij... lees volledige review

"Goede feedback"

Na het stellen van een open vraag met betrekking tot levering van productonderdelen direct antwoord gekregen. Helaas konden ze me niet helpen maar het feit dat er toch de moeite wordt genomen adequaat antwoord te geven en een doorverwijzing te geven naar de importeur getuigd van goede service. Ik zou om deze reden zeker zaken willen doen met ze in de toekomst.

"Perfecte en snelle service"

Ik bestelde een paar dagen geleden een Cadac hoes voor de skottelbraai. De hoes werd binnen 2 dagen thuisbezorgd maar de tekst op de cover bleek "op de kop" te staan. Na een telefoontje en het versturen van een mailtje met een foto van de cover kreeg ik de dag daarna een mail waarin de toezending v... lees volledige review

"Geweldige service na verkoop"

Ik kocht 2 mooie grote bloempotten en ontving deze 2 weken later zoals vermeld online. Deze waren licht beschadigd. Na telefonisch contact en foto's doorgestuurd te hebben,werd mij enkele dagen later een oplossing aangereikt in de vorm van korting. Wat voor mij een goede oplossing was/is.

"Tevreden klant"

Broeikasjes gekocht in het weekend besteld maandag al binnen zal zeker vaker bij fonq gaan bestellen heb nog wel wat wensen

"Prima webshop"

Meerdere malen iets besteld, altijd snelle levering. Klantenservice telefonisch en per e-mail goed bereikbaar. Ik heb alleen maar goede ervaring met Fonq.nl!

"Cadeau bon kon niet ingewisseld worden en daarna verkeerd product geleverd."

Cadeau bon kon niet ingewisseld worden en en daarna verkeerd product geleverd. Al met al 3 weken verder. Hoge verzendkosten.Er zijn betere webshops.

Reactie van de webshop

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van de review op Beslist.nl. Wij hebben verschillende cadeaubonnen en willen graag weten om welke cadeaubon het gaat. Wij gaan dan achterhalen wat de reden is dat u deze niet kon verzilveren. Graag zien wij de code en uw ordernummer tegemoet. U kunt deze gegevens doorsturen naar webcare@fonq.nl. Dat wij een verkeerd product hebben geleverd is niet goed te praten en hiervoor onze oprechte excuses. Daarnaast hebben wij positief nieuws! Vanaf 7 mei zijn de verzendkosten ALTIJD gratis! Alvast bedankt voor de medewerking. Sander namens het fonq.nl team!

"Prijs klopt niet bij het artikel,misleiding !!!!"

Zwembad met afmeting 457x91 staat voor 149,95 op side,als je hem wilt bestellen is de afmeting opeens kleiner voor deze prijs.de klant zou in principe de prijs moeten betalen wat u erbij heeft staan .Voor mijn gevoel ben ik niet goed geholpen !!! Ik zou hier door jullie over terug gebeld worden maar dat is niet gebeurd.!!!

Reactie van de webshop

Beste mevrouw Verstraaten, Bedankt voor het plaatsen van de review op Beslist.nl. U geeft aan dat u een zwembad heeft gezien voor een goedkopere prijs en als u het wenst te bestellen de prijs omhoog gaat. Wij willen u vragen waar u het zwembad voor de prijs van € 149,95 heeft gezien. Wanneer wij beschikken over deze informatie, dan kunnen wij dit verder voor u uitzoeken. U kunt deze gegevens doorsturen naar webcare(a)fonq.nl. Dat u niet bent teruggebeld is erg vervelend en hiervoor onze oprechte excuses. Intern zal ik dit oppakken met de medewerkers van de klantenservice. Alvast bedankt voor de medewerking en wij proberen tot een goede oplossing met u te komen. Met vriendelijke groet, Sander namens het fonq.nl team! Met vriendelijke groet, Het fonq team!

"Ten onrechte aanmaningen ontvangen"

Grasmaaier besteld die de eerste keer niet deugde. Contact opgenomen met fonq.nl. Post.nl bezorgt een nieuwe, die was gelukkig wel goed. De oude grasmaaier werd alleen niet opgehaald zoals was afgesproken. Daarna verzoek gekregen om deze grasmaaier (nummer 2 dus) te betalen, dat was ik natuurlijk ni... lees volledige review

Reactie van de webshop

Beste heer van Rulo, Bedankt voor het plaatsen van de review op Beslist.nl. Heel vervelend dat het keer op keer verkeerd gaat bij uw bestelling. Ten eerste wordt het product niet in goede staat bij u bezorgd. Wij hebben dit gecorrigeerd en u hiervoor een nieuwe gestuurd op de datum dat het u uitkwam. Door een administratieve fout is het product wederom voor u in bestelling gezet en opgestuurd. Wij zien dat u deze bestelling heeft geweigerd waardoor dank. Onze excuses hoe het is gelopen bij uw bestelling en die handelingen die u hiervoor extra heeft moeten verrichtten. Voor het ontstane ongemak en uw medewerking, sturen wij u een presentje toe. Wij willen u laten zien dat dit berust op de Wet van Murphy en zelden tot niet voorkomt. Met vriendelijke groet, Het fonq team!

"Niet geleverde bestelling"

Komen afspraak max 9 dagen levertijd niet na. Bij na bellen worden ze wakker, krijg je een doodleuk mailtje dat het nog 2 weken duurt. verzoek tot terugstorten bedrag, krijg je te horen dat dat 5 werkdagen duurt. slechte zaak.

Reactie van de webshop

Beste heer Smilda, Bedankt voor het plaatsen van uw ervaring bij fonq.nl. Wij zijn het voor u nagegaan hoe het met uw bestelling is gelopen. Op 7 mei heeft u de bestelling geplaatst. Bij het bestelde product stond een levertijd van 3 - 9 werkdagen. Op 16 mei (de 7de werkdag) om 15:30 uur hebben wij de volgende e-mail naar u verstuurd: Geachte meneer H. Smilda, Helaas moeten wij u bij deze informeren dat het product 70551 (Wolf Garten - Electromaaier Ambition 34E) nog niet leverbaar is. De leverancier geeft aan dat het product op 30-05-2014 weer leverbaar is. Onze excuses voor deze vertraging en het feit dat wij u nu pas informeren. Met vriendelijke groet, De e-mail is verstuurd naar het mailadres dat is opgegeven bij de bestelling. Wij vinden het vervelend dat wij het product niet binnen de gestelde levertijd kunnen leveren, maar hierover is wel een bericht naar u verstuurd. Inmiddels is de bestelling geannuleerd en de terugbetaling is op 19 mei in gang gezet. Het bedrag staat al op uw rekening of zal één deze dagen op uw rekening staan. Met vriendelijke groet, Het fonq.nl team!

"Perfect"

Mijn bestelling voor m'n winkel, was precies wat ik zocht! Service was super, levering perfect binnen termijn, het was dik in orde!!!

"Keurig"

Ik heb vaker een bestelling geplaats en deze werd altijd met prima service geleverd. Nu werd er deze keer helaas een artikel beschadigd geleverd. De beschadiging gemeld via email en deze werd keurig en tijdelijk opgepakt. Ook de oplossing (een gloednieuw artikel toegestuurd) is meer dan prima. Je kunt met een gerust hart bij Fonq.nl bestellen!

"Goede servic ,snelle levering,alle verwachtingen overtroffen..."

Zondag een tuintafel besteld voor een leuke prijs,dinsdag na een telefonische mededeling van de chauffeur hoe laat hij kwam ,keurig op tijd mn bestelling thuis.geeft een heerlijk gevoel dat alles gaat zoals je verwacht... mn complimenten voor fonq.nl , klasse !!

"Service zoals je graag zou zien"

De bestelde producten werden super snel en goed verpakt verzonden. Helaas veroorzaakte ik zelf een oppervlakkige kras op het chroom vd handdoekstang die ik bij ze heb gekocht. Ze hebben contact opgenomen met de leverancier en kwamen met een behandel advies. Ze hielden me ook op de hoogte van de voortgang. Dit hadden ze allemaal niet hoeven doen dus was blij met de extra service.

"Promed apparaat"

Het gekochte Apparaat vertoonde gebreken. kan gebeuren maar........... per omgaande kreeg ik een prima service aangeboden. Hetgeen voor mij het prettig is zaken te doen met deze firma.

"Uitstekende service"

Had zelf de verkeerde knop ingedrukt en de BBQ werd thuis gestuurd ipv bij de ophaallocatie in Utrecht. Was zelf echter niet thuis die dagen en Fonq regelde een nieuwe BBQ voor mij op de utrechtlokatie en draaide de postzending zonder problemen retour. Superservice en de BBQ was op tijd bij t huweli... lees volledige review

"Felt 35 - Leff"

Prima service, goede, duidelijke informatie op de site en levering vond plaats zoals afgesproken. Mooie klok, voldoet aan de beschrijving.

"Service zoals het hoort"

Zondagavond een mail gestuurd over een defecte Simplehuman zeepdispenser. Hendeltje afgebroken. Op dinsdagmiddag door bemiddeling van de klantenservice van Fonq de toezegging van de fabrikant dat een nieuwe zeepdispenser wordt opgestuurd. Geweldig toch. Blijkt in dit geval dat een stukje kwaliteit kopen ook bij de service de nodige kwaliteit oplevert. Simplehuman en Fonq: Hartelijk dank!!

Populaire categorieën

Stoelen 4.273 artikelen Binnenverlichting 1.584 artikelen Servies 908 artikelen Tafels 882 artikelen Dekbedovertrekken 663 artikelen
Pannen 510 artikelen Keukengerei 497 artikelen Kasten 409 artikelen Afvalbakken 354 artikelen Keukenmessen 330 artikelen
Barbecues 312 artikelen Kapstokken 311 artikelen Cases & hoesjes 294 artikelen Badkameraccessoires 292 artikelen Tassen 281 artikelen