BESLIST.NL IS BESLISSEN MET ZEKERHEID
Ruim 10.000 shops. 25 miljoen producten. Altijd de beste deal voor jou. Ik beslis graag met zekerheid Michel Mulder
Olympisch kampioen
Al jaren actief op beslist.nl

vtwonen.nl | shop reviews

Bekijk de producten »
Onbekend 15x 6x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Ze hebben gedaan wat ze beloven"

Voor 22:00 besteld, dezelfde dag verstuurd en ook nog eens de volgende dag al in huis, compleet en zonder beschadigingen oid, prima dus!

"Top wasrek"

Prima service van VT wonen en netjes thuis bezorgt. Het wasrek was stevig en voelde zwaar aan zodat het neit bij een beetje wind omwaaid Ruimte genoeg voor een wastrommeltje. Helaas voor mij te laag aan de grond zodat ik er geen "volwassen"broek op kon drogen. Dus terug moeten sturen...

"Genieten"

Ik ben zeer tevreden over de aankoop die ik gedaan heb bij vtwonen. Alles op woongebied is er gewoon. Op de site en ook het blad en niet te vergeten, het programma op de TV. Genieten en nog eens genieten

"Heel fijn!"

Mijn eerste bestelling ( servies) was bij levering al stuk. Dus ik had de stuk bord teruggestruurd en kreeg heel snel een vervangend pakkett met borden. Heel fijn!

"Eens maar nooit meer bestellen bij VTwonen!"

Onduidelijke informatie over de datum van levering (een dag voor de geplande levering opeens het bericht dat de bestelling die dag tussen 1200 en 1400 uur geleverd wordt, waardoor je geen andere mogelijkheid hebt dan om op stel en sprong vrij te nemen. Als de bestelling er dan eindelijk na bijna 10... lees volledige review

"Binnen 2 dagen een vervangend artikel!"

Ik heb een aardewerken pan besteld, maar deze arriveerde helaas kapot. Het leek er op dat hij voor transport aan een keer is gevallen. Woensdagavond heb ik hierover contact gehad met de aftersales afdeling (die ook 's avonds al reageerde!), en vrijdagochtend had ik al een nieuwe pan in huis. Daarover ben ik zeer tevreden!

"6 werkdagen levertijd werden 4 maanden"

Chandalig vt wonen, 22 december 2014 6 Rofra wave stoelen besteld in jullie webshop. Deze zouden binnen 6 werkdagen geleverd geworden. Na 8 werkdagen niets vernomen te hebben van jullie, zelf contact opgenomen om de stand van zaken te bespreken. Krijg ik op 30-12-2014 een bericht van vt wonen dat de... lees volledige review

"Geen communicatie"

Stoel besteld welke 10 dagen later een verwachtte leverdatum had. Prima, paar dagen wachten is geen probleem. Site in de gaten gehouden of status veranderde richting de verwachtte leverdatum. Geen verandering. Op dat van verwachtte levering maar eens gebeld. zouden het nazoeken en ze zouden terugbellen.... lees volledige review

"NIET TEVREDEN"

Ik kocht op 06/06/2015 enkele producten maar nog steeds niet ontvangen. Sommige producten zouden niet meer leverbaar zijn, maar over een terugbetaling wordt niets gezegd. Op 20/01 nog een bestelling gedaan (ik had het toen al moeten weten), ik heb netjes betaald maar nu verschijnt er betalingstermijn... lees volledige review

"Fijne webshop"

Ik had de verkeerde kleur mok besteld. Medewerkster bij klantenservice heeft erg haar best gedaan om toch goede kleur bezorgd te krijgen. Helaas lukte dat niet. Super van de medewerkster. Jammer dat zoiets relatief eenvoudigs niet voor elkaar te krijgen was. Snelle levering. Goed verpakt.

"Top!"

Elaas werkte onze bestelde klok na 1 week niet goed meer. Na contact met de klantenservice een duidelijk antwoord gekregen, de defecte klok kon kosteloos retour gestuurd worden en binnen 2 dagen hadden wij een nieuw exemplaar ontvangen. Wij kunnen niets anders dan zeggen TOP SERVICE!!!!! Wij kunnen het aanraden!!!

"Supersnelle levering!"

Om 20.00 uur besteld en de volgende dag stond het pakket al om 9.30 al op mijn bureau op mijn werk. Netjes verpakt. Prima geregeld. Via een FB actie nog wat korting gekregen. Volgende keer zal ik zeker mijn bestelling bij ze plaatsena,

"Makkelijk te kopen, maar slechte service"

Ik heb een paar weken geleden een eettafel en 4 stoelen erbij gekocht. Heel makkelijk besteld via de site en levering ging ook vlot. Bij bezorgen werd alles in de portiek gedumpt en dat was het. Nergens op de site staat dat ze het NIET naar boven zullen brengen. Dus zat ik met alles in de portiek. Met... lees volledige review

Reactie van de webshop

Beste Sau Chi, Wat vervelend om te horen dat de levering van uw bestelling zo is tegen gevallen. Deze producten versturen wij middels een extern magazijn en zij zijn verantwoordelijk voor een goede afhandeling voor uw order. Ik zal om die reden dan ook contact opnemen met dit magazijn zodat dit in de toekomst niet nogmaals kan gebeuren. Ik wil u graag mijn excuses aanbieden en u ook een kortingscode aanbieden t.w.v. 25% Kunt u mij laten weten of u akkoord gaat met dit voorstel? Nogmaals mijn excuses en ik hoor graag even. Met vriendelijke groet, Patrick Castelijns Operationeel Manager voor-thuis.nl

"Heel goed geholpen en hart voor de klant"

Na ontvangst bleek een deel van de bestelde glazen een fabricagefout te hebben. Na overleg heb ik ze teruggestuurd en kreeg na enkele dagen nieuwe glazen, het bleek duidelijk dat ze voor verzending gecontroleerd waren. Het was dus met aandacht afgehandeld.

"Snel en keurig geleverd"

Snelle keurige levering en ook keurig ingepakt met speciale schok bestendige bubeljesfolie. ook de duidelijke bevestegings mail en facktuur. helemaal top

"Duidelijke website, overzichtelijk en makelijk zoeken"

Overzichtelijke site. Mooie produkten. makkelijk zoeken en snelle levering! Het assortiment is echt heel breed! jullie winkel doet het prima, ik zou het daarom zeker aanbevelen.

"Mijn eerste online aankoop, top!"

Het was de eerste keer via deze wijze van kopen. Deze ervaring was zeker positief, zeer snel alles afgehandeld. Online kopen zal ik zeker blijven doen, op deze site is alles prima overzichtelijk!

"Super winkel, top service!"

Je kunt leuke dingen voor niet teveel en de volgende dag is.het al in huis. Als het die dag niet uitkomt kun je ook nog zelf de dag bepalen, dat is een.super idee geweest!

"Komen leveringen niet na"

Kwam als een betrouwbare site over maar ik bestel hier nooit meer Bestelgemak Ik heb 3 producten besteld bij voor-thuis.nl. op de site werd er als levering vermeld: 4-6 werkdagen. Product 1 werd na 2 dagen bezorgd, perfect maar na 2 weken wachten waren de andere producten er nog steeds niet. Eerst per mail conta... lees volledige review

Reactie van de webshop

Beste Karina, Allereerst bedankt voor uw opmerking. Ik vind het zeer spijtig te horen dat u zo'n negatieve ervaring heeft gehad met uw bestelling. Wij communiceren op de site de levertijd aan de hand van de leverinformatie die wij door krijgen vanuit onze leveranciers. Echter komt het nog weleens voor dat wij niet goed worden ingelicht over de levertijden en daardoor de producten ook niet op tijd worden uitgeleverd aan klanten. Dit proberen wij gewoon onder controle te houden, echter gaat het helaas nog wel eens mis, zoals bij u. Daarnaast neemt het niet weg dat u ook beter geïnformeerd had moeten worden door onze klantenservice betreft de levertijden. Ik zal dit dan ook met de klantenservice opnemen zodat hier in de toekomst nog beter mee wordt omgegaan. In ieder geval vind ik het heel erg vervelend voor u en wil u naast mijn excuses ook graag een kortingscode aanbieden t.w.v. 20%. Nogmaals mijn excuses en hoor graag of u akkoord gaat met mijn voorstel. Met vriendelijke groet, Patrick Castelijns Operationeel Manager SB Commerce BV

"Goede service"

Orders worden goed afgehandeld, netjes verpakt en het is ook nog eens fijn bestellen. Mocht ik nog eens wat nodig hebben, dan bestel ik graag weer bij jullie! Bestelgemak Het bestellen van het gewenste product ging heel makkelijk, fijne site om te zoeken naar producten. Levering Zoals beloofd, voor 22:00 uur besteld morgen in huis. Dit was ook het geval, om 10 uur 's ochtends s... lees volledige review

"Zeer Tevreden!"

Ik ben zeer tevreden over Voor-Thuis.nl, De site is overzichtelijk, dat is fijn als je snel iets wilt bestellen op het internet. De levering verliep soepel en had mijn product binnen een dag in huis! Bestelgemak De website is erg handig in gebruik en ik hoefde niet lang te zoeken naar het juiste artikel. Levering Bestelling snel afgerond en binnen een dag in huis! Goed ingepakt.