Megadealshop.nl | shop reviews

Bekijk de producten »
13x 2x

"Zeer snelle levering"

Bestelling op o1 o5 2015 gedaan en op 02 05 2015 al in de brievenbus. Super .Dit is al mijn derde bestelling en ben dik tevreden.

"Prima!!"

Snel geleverd, goede kwaliteit inkt, de goedkoopste! Geen problemen met haperende chips. Gewoon goed en prima. Ik blijf vaste en tevreden klant.

"Slechte service"

Ik heb mijn bestelling afgebroken om dat ik met ideaal of vooruit moet betalen ik doe hier niet aanmee ik wil op fracktuur en anders niet

"TOp !!!"

Dit is echt het goedkoopste adres voor inktcardridges voor mijn Canon-printer. Goedkoopste, snel geleverd, gratis verzonden en goede kwaliteit. Hun huismerk is ook gewoon van goede kwaliteit, doen het altijd prima. Vroeger wel eens last gehad met mijn HP-printer, maar dat lag aan het merk HP (opzettelijk disfunctioneren als er geen originele cartridge wordt ingezet).

"Geen levering"

Op 13-01-2015 geld overgemaakt voor Canon Carthridges. Order 30771.Nu op 31-01-2015, nog steeds niets ontvangen. Vaak gemaild, geen reactie, ook niet via Kiyoh, Misschien krijg ik nu wat te horen?

"Verkeerde levering, geen reactie klantenservice"

Heb Canon 551 refills besteld maar krijg 520 serie. Dat past niet. Heb klantenservice gemaild als ook bericht via reactie pagina achtergelaten. Na 5 dagen nog steeds geen bericht (ook niet eens bevestiging ontvangst). Order 31023. Misschien krijg ik op deze manier response? En ben benieuwd naar de oplossing.

"Kopen bij MEGADEAl.nl een groot succes!"

Bestelling geplaats op Vrijdagmorgen 16-01-2015 voor 12.00 uur, Op Zaterdagochtend 17-01-2015 geleverd. Dat is pas service ! 4 x 5 cartridges voor mij Canon MP550 printer, het "eigen merk" van Megadeal, daar kan je je voordeel mee doen.

"De levering is oke, kan nog geen oordeel geven over het materiaal."

Nog geen oordeel over het belegerden, is nog niet gebruikt, Het oordeel daar over komt laten. In ieder geval de leveringloopt perfect.

"Bestelling"

Mijn eerste indruk van mijn bestelling is goed Kwaliteit moet ik nog afwachten maar naar informatie van kennissen zouden die ook goed moeten zijn

"Epson cardridge"

Prima geregeld! Snel geleverd en werkt perfect. Een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Dus de volgende keer, zal ik weer gebruik maken van de levering.

"Tevreden klant"

Ik bestelde fotopapier ( al meerdere keren) Heel tevreden. Ga zo door! Alles netjes op tijd in huis en goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling.

"Epson cartridge"

Zeer snel betrouwbaar,ga zeker weer bestellen en zeer goedkoop goede communicatie snelle mails met vr groet francisca tot gauw weer

"Alles netjes en snel in huis zoals het is afgesproken."

Ging het maar ook zo bij alle webshops . Ik heb bij megadealshop.nl al vaker besteld dus ik zeg nu weer klasse.

"Perfecte Webwinkel"

Order 29933 120gr foto papier. Snelle levering en goede kwaliteit van het papier en de de afdrukken. Zeker voor herhaling vatbaar.. Antoon Bakker

"Super webwinkel"

Dit is nu een geweldige webwinkel waar je voor een lage prijs kwaliteits inkt koopt. Nooit problemen, en altijd keurig antwoord op mijn vragen.

"Nooit meer"

Ik heb begin september de 364xl hervulbaar besteld. Deze paste niet op mijn printer volgens de website zeiden ze van wel ben tot nu toe van het kasje naar de muur gestuurd .En geven ze postnl de schuld dus ik koop daar nooit meer en ga ook een klacht indienen

Reactie van de webshop

Geachte klant, U heeft een review geschreven op beslist.nl Wij hebben u meerdere keren de cartridges toe gezonden, dat vergeet u wel te vermelden. Zo ook dat wij het aankoopbedrag keurig netjes naar u hebben over gemaakt. Wij kunnen niets er aan veranderen dat de cartridges niet zijn aan gekomen, wij hebben dit ook nog nooit mee gemaakt. Het is wel jammer dat u zo over ons denkt, voor iets waar wij geen controle over hebben. Ik hoop dat u review wilt aanpassen. Met vriendelijke groet, Megadealshop.

"Wegens vakantie gesloten!!"

Heb van de week een bestelling geplaatst, met track en trace levering. Kado voor m'n dochter. Moet hem nog steeds krijgen! Toen ik mailde kreeg ik een auto-reply met 'we zijn op vakantie'..dat kán toch niet?! Dit staat nergens op hun website, en ze garanderen toch levering de dag na bestelling? Daar betaal ik ook voor...hoe moet dit nou verder?