registreren
Winkelwagen

    Telegraafshop.nl | shop reviews

    Bekijk de producten »
    77x 45x

    "Slechte reclame voor de telegraaf"

    Zaterdag 5 April geen telegraaf ontvangen, wordt ook niet meer na bezorgt, gebeld , maar een bandje met de volgende boodschap : ,, U wordt gecompenseerd met n dag langer dan uw abonement duurt, de telegraaf te ontvangen, dit is dus een gunst . Graag wil ondergetekende vandaag nog van dit... lees volledige review

    "Waardeloze webshop,klantenmisleiding"

    3 artikelen besteld,geen bericht,geen levering en geld terug kan wel 30 dagen duren SHPPS01965472(deelleveringen kunnen niet!!??) Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt Bestel hier NIETS!!

    Reactie van de webshop

    Beste meneer de Boer, heel vervelend dat de producten niet geleverd zijn. Wij zien dat u de bestelling inmiddels hebt geannuleerd. Zou u contact willen opnemen met info@telegraafshop.nl dan kunnen wij u persoonlijk te woord staan. Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Slechte service"

    Artikel besteld in de webshop daar zit ik nu na 10 telefoontjes nog steeds op te wachten nu al anderhalve maand .Er kan wat mis gaan maar dat je zo van het kastje naar de muur gestuurd word is zeer frustrerend.

    Reactie van de webshop

    Beste meneer Steur, heel vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Zou u contact op willen nemen met onze klantenservice (service@telegraafshop.nl) dan kunnen wij met behulp van uw ordernummer de huidige status van uw bestelling checken. Excuus voor de vertraging! Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Retourbedrag laat te lang op zich wachten"

    Eind januari heb ik een waterkoker retour gestuurd. Na vele onbeantwoorde mails en telefoontjes,excuses en beloftes heb ik na 6 weken verder eindelijk het retour bedrag teruggestort gekregen. Ik begrijp niet waarom dit zolang heeft moeten duren. Dit nodigt zeker niet uit om nogmaals gebruik te make... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste mevrouw Hooiveld, door faillissement van onze logistiek partner hebben wij tijdelijk een langere terugbetaal periode moeten aanhouden. Wij vonden dit ook erg vervelend. Gelukkig kunnen we inmiddels weer een normale terugbetaal periode van 10 dagen hanteren. Excuus voor het ongemak. Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Slechte service"

    Verstuur dan geen mails met vandaag besteld, morgen in huis. Wees eerlijk. Geef geen valse hoop. Bestelgemak Bestellen en betalen gaan wel goed Levering Belofte: binnen 1 dag geleverd. Na bellen: zou 2 weken gaan duren, maar nu 2 weken later blijkt dat het nog 2 weken gaat duren. Hoe vaak krijg ik dit nog te horen? Aftersales Verschillende reacties: 1e ging nog 2 weken duren. Na 2 weken: Had al verstuurd ... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste meneer/mevrouw Spaan, helaas hebben wij de afgelopen tijd de historische voorpagina niet zoals u van ons gewend bent kunnen leveren. Inmiddels is dit proces weer hersteld. Wij vinden het heel vervelend dat u hierdoor uw bestelling niet op tijd binnen had. Wilt u contact opnemen met info@telegraafshop.nl dan kunnen wij u persoonlijk te woord staan. Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Mw."

    Zie vorige op merking Bestelgemak Het is waardeloos. 7 mails verder en 3 telefoontjes maar geen bestelling. Wat een smoes. Ja we zijn aan het verhuizen en we hebben een nieuw pakket. Ik zou zeggen dan moet je dat beter voorbereiden. Op 14 februari 2014 (voor de goede orde) Het ik een belastingalmanak plus cd rom... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste meneer/mevrouw Maasdijk, helaas is de levering rondom de belastingalmanak niet goed verlopen en heeft dit vertraging opgelopen. Wij vinden het erg vervelend dat u de order heeft moeten annuleren. De levering loopt inmiddels weer zoals u van ons gewend bent. Wilt u contact opnemen met info@telegraafshop.nl dan kunnen wij u persoonlijk te woord staan. Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Levertijd onjuist bij historishe voorpagina"

    Door foutieve informatie op website en bevestigingsmail, foutief geinformeerd en dus het cadeau voor een zeer belangrijke verjaardag NIET op tijd ontvangen. grote teleurstelling. Bestelgemak Ordernummer: SHPPS01945222 Bestellen via internet zeer snel en eenvoudig. echter ook in bevestigingsmail, verkeerde infor... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste Ivonne, helaas hebben wij de afgelopen tijd de historische voorpagina niet zoals u van ons gewend bent kunnen leveren. Inmiddels is dit proces weer hersteld. Wij vinden het heel vervelend dat u hierdoor het cadeau niet op tijd binnen had. Wilt u contact opnemen met info@telegraafshop.nl dan kunnen wij u persoonlijk te woord staan. Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Waardeloze webshop"

    De slechtste webshop ooit. Zal niet meer bestellen. Zal volgende keer abonnementsgeld inhouden als retour betaling nog niet binnen is. Bestelgemak Op 8s besteld en op 12/2 afgewezen. Bij navraag bericht op 17/2 dat geld wordt teruggestort Kan wel 30 dagen duren maar het is in proces. Oplichterij en advies is noo... lees volledige review

    "Bezint eer ge begint"

    Zal hier nooit meer bestellen. Bestelgemak Via account snel geregeld Levering Artikel besteld. Betaald. Na een week een botte mail: uw bestelling is geweigerd. Bij navraag na n week pas antwoord via servicedesk. Artikel niet leverbaar. Artikel staat evenwel nog dagelijks in de krant en wordt nog per e-mail aangeboden. R... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste meneer/mevrouw, vervelend om te horen dat uw bestelling niet geleverd kon worden. In principe leveren wij orders altijd uit, maar het kan voorkomen dat een product sneller dan verwacht uitverkocht raakt en dan moeten wij helaas een annulering sturen. Excuus voor het ongemak. Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Slechte service"

    Nooit meer een aankoop bij de Telegraafshop. Als je als klant na een klacht diverse keren kontakt moet opnemen en dat je op een gegeven ogenblik s,avonds belt wordt je er gewoon uit gegooid na het welkomstbericht, dit is mij 3 keer achterelkaar overkomen. dus van service kan ik niet spreken een zeer... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste meneer/mevrouw Paans, Vervelend om te horen dat u niet naar tevredenheid bent geholpen door onze helpdesk. De service is door faillissement van onze logistieke partner de afgelopen tijd niet altijd geweest zoals u van ons kunt verwachten. Wilt u contact opnemen met info@telegraafshop.nl zodatt we u persoonlijk te woord kunnen staan? Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Begin er niet aan!"

    En nog erger....ik krijg mijn geld niet terug wat ik allemaal ook gedaan heb om dit terug te krijgen. Ik ben nu al drie maanden verder...het laatst wat ik gedaan heb is hen een (echte) brief gestuurd met nog eens mijn verhaal en alle bewijzen van terug sturen etc......maar krijg er geen reactie op. Bestelgemak 1x iets bestellen bij de Telegraag webshop en je zit maanden met ellende. Je kan... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste meneer/mevrouw Rapp, Vervelend om te horen dat het een tijd heeft geduurd voordat u uw geld heeft ontvangen. Dit is door faillissement van onze logistieke partner inderdaad de afgelopen tijd niet altijd gelopen zoals u van ons kunt verwachten. Mochten er nog vragen zijn rondom deze bestelling, wilt u dan contact opnemen met info@telegraafshop.nl Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "LET OP: IETS RETOURNEREN IS VOOR EIGEN REKENING!"

    Zie andere commentaar. Bestelgemak Bestellen van laarzen ging snel! Levering Laarzen snel ontvangen, goed verpakt! Aftersales Laarzen zijn te groot. Echt waardeloos dat je de kosten voor het retourneren zelf moet betalen en deze kosten dus ook niet terug krijgt! Dat is echt een slechte aftersale en niet meer van deze tijd. Het zou tr... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste meneer/mevrouw de Weerd, Excuus voor de onduidelijkheid rondom deze kosten. Wij proberen te allen tijde duidelijk te zijn over de retour kosten door deze te melden op onze pagina met veelgestelde vragen. Wij vinden het vervelend dat dit onverwachts voor u kwam. Wilt u contact opnemen met info@telegraafshop.nl dan kunnen wij u persoonlijk te woord staan en kijken of we tot een oplossing kunnen komen. Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "NOOIT meer"

    Slecht Bestelgemak Schoenen bestelt Levering Verkeerde schoenen ( kleur ) gekregen Aftersales Begin December 2013 schoenen bestelt en deze 09-12-2013 retour gezonden. Het is nu 25 januari en ik heb nog steeds geen geld retour ontvangen. Slappe excuses van de klantenservice, storing ( heb ik vaker gehoord ) problemen met de bank. Buit... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste meneer van der Vegt, Omdat we uw ordernummer niet kunnen zien in de review kunnen we niet controleren of het probleem is verlopen? Mocht u nog vragen hebben, wilt u dan contact opnemen met info@telegraafshop.nl dan helpen we u graag verder. Excuus voor het ongemak. Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Dekbed hoezen"

    Ik ben opjectief Bestelgemak Maar dan als het niet is zoals gezegd dan moet je naar de post en dat kost je 6.95 euro zoals ik vandaag voortaan maar gewoon naar de markt daar kan het altijd de andere week weer netjes terug brengen en je krijgt terug wat je hebt betaald nooit meer iets bij de webshop van de telegr... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste meneer/mevrouw Keijzer, Excuus voor de onduidelijkheid rondom deze kosten. Wij proberen te allen tijde duidelijk te zijn over de retour kosten door deze te melden op onze pagina met veelgestelde vragen. Wij vinden het vervelend dat dit onverwachts voor u kwam. Wilt u contact opnemen met info@telegraafshop.nl dan kunnen wij u persoonlijk te woord staan en kijken of we tot een oplossing kunnen komen. Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Niet passende schoenen retour, kosten retoursturen voor de klant!"

    Ik heb nu alleen kosten en geen produkt Bestelgemak Nadat ik de schoenen geleverd kreeg die niet pasten, wilde ik het pakketje retour sturen. Mijn verbazing was groot toen ik merkte dat deze kosten voor mijn eigen rekening zijn! Dus geen product, maar wel kosten! Eerste en laatste keer dat ik iets besteld heb! Levering Schoenen geleverd, te klein. Retour gestuurd, voor eigen kosten! Dus: geen produ... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste mevrouw Spijker, Excuus voor de onduidelijkheid rondom deze kosten. Wij proberen te allen tijde duidelijk te zijn over de retour kosten door deze te melden op onze pagina met veelgestelde vragen. Wij vinden het vervelend dat dit onverwachts voor u kwam. Wilt u contact opnemen met info@telegraafshop.nl dan kunnen wij u persoonlijk te woord staan en kijken of we tot een oplossing kunnen komen. Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Foute levering toch kosten retour voor klant!!"

    Levering later dan toegezegd in e-mail en product voldoet niet aan verwachting volgens omschrijving omdat het voor nieuwe iPad air te groot is. Het was beter als er ook afmetingen bij hadden gestaan. Bestelgemak Eenvoudig via internet maar wel overbodige vragen. Levering In e-mail wordt levering de volgende dag aangekondigd. Echter volgt levering pas... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste M van de Donk, jammer dat het product niet aan u verwachtingen heeft voldaan. Maar bedankt voor de tip mbt afmetingen, dit zullen wij meenemen.

    "Laimbock handschoenen"

    Geen handschoenen en nog steeds geen geld retour ontvangen!!!!! Bestelgemak Ik heb voor Sinterklaas handschoenen besteld van Laimbock a 49.95 euro. Via Ideal betaald en ze zouden binnen een paar dagen geleverd worden. Na 2 weken heb ik een mail gestuurd met daarin de vraag of de handschoenen nog zouden komen. He... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste Tuijp8, allereerst onze excuses voor het ongemak. Helaas is het bedrijf dat onze leveringen en retouren verwerkt failliet en dit heeft gevolgen voor onze service. De verwerking van de retouren is weer in gang gezet, maar een vertraging is onvermijdelijk. We streven er naar binnen 2 weken alle retourbestellingen afgehandeld te hebben.

    "Beoordelling Telegraaf Webshop"

    Op 13 november 2013 bestelde goederen (T-shirts Fruits of the Loom als Sinterklaascadeaus) met levertijd van 2- 5 dagen werden niet geleverd / konden niet geleverd worden en men zou hetovergemaakte geld voor Sinterklaas 5 december 2013 terugstorten. Dit is tot op heden 11 januari 2014 ondanks meerd... lees volledige review

    "Bestel en je zit met n probleem!"

    Zo een spijt dat ik een keer iets bij telegraafwebshop heb besteld! Bestelgemak Bestelling kwam vrij snel aan maar dan wel beschadigd. Daarna begon de ellende. mails worden beantwoord door verschillende personen waardoor je verschillende reactie krijgt maar niet de juiste. Bellen heeft geen nut omdat er niet naa... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste heer/ mevrouw, allereerst onze excuses voor het ongemak. Helaas is het bedrijf dat onze leveringen en retouren verwerkt failliet en dit heeft gevolgen voor onze service. We doen er alles aan om onze klanten te woord te staan en te helpen. Hopelijk is intussen alles opgelost.

    "Geen levering en geen enkele reactie"

    Beter niet meer bij deze webshop bestellen. Bestellen en betalen verloopt snel en goed....levering gebeurt niet en de klantenservice is helemaal sorry "bagger" Snap niet dat een dergelijke webshop nog kan en mag bestaan en daarbij ook nog eens onderdeel is van de Telegraaf.....geeft te denken. Kijk ... lees volledige review

    "Aankoop schoenen"

    Als abonnee van de Telegraaf had ik dit niet verwacht. Ik heb verzocht om geld terug te storten. Ben benieuwd of hier wel reactie op komt. Bestelgemak Makkelijk te bestellen via internet Levering Helemaal niet geleverd. Besteld 28 december. Zou geleverd worden op maandag 30 december. Nu 6 januari 2014. Eerst via e-mail co... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste Jozef Swelsen, allereerst onze excuses voor het ongemak. Helaas is het bedrijf dat onze leveringen en retouren verwerkt failliet waardoor we rond de feestdagen niet aan onze standaard leverbelofte hebben kunnen voldoen. Alle orders rond de feestdagen zijn in week 2 verstuurd waardoor u ondertussen uw bestelling ontvangen dient te hebben. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via service@telegraafshop.nl of bellen naar 088-555 0101 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 en 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 14.00 uur).

    "Niets geleverd"

    Te slecht voor woorden!!! Bestelgemak Bestelling geplaatst op 28 dec om 13:50. Voor 17:00 besteld de volgende dag in huis.........niet dus!!! Zelf maar gebeld, tot op heden niets gehoord of gekregen, op 3 januari. Telefoniste kon alleen zeggen dat order klaar stond maar verder wist zij van niets!! Eerlijk gezegd... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste A. Kwast, allereerst onze excuses voor het ongemak. Helaas is het bedrijf dat onze leveringen en retouren verwerkt failliet waardoor we rond de feestdagen niet aan onze standaard leverbelofte hebben kunnen voldoen. Alle orders rond de feestdagen zijn in week 2 verstuurd waardoor u ondertussen uw bestelling ontvangen dient te hebben. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via service@telegraafshop.nl of bellen naar 088-555 0101 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 en 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 14.00 uur).

    "RETOUR ZENDEN. !!!!"

    Een pullover via web shop besteld XXL normaal draag ik XL. Netjes ontvangen maar helaas veel te klein. 4,75 betaald voor ontvangen 6.75 betaald voor retour.11.50 armer en geen pullover. Dus geen bestelling meer via web shop Telegraaf. Bestelgemak Een pull-over besteld Levering Ok

    "Hoezo webshop op voorraad ?"

    Als je een webshop opzet dan is de bedoeling dat je bestelde artikelen levert deze "leverancier" wil niets leveren alleen maar geld verdienen d.m.v. vreemd kapitaal van klanten op te slokken dit alles onder de naam van "De Telegraaf" hoe was de naam ook alweer van die pc shop die dat ook zo presteer... lees volledige review

    "Bestelgemak"

    Er wordt dus getwijfeld aan m'n objectiviteit ----- anders doe je gewoon zo'n vraag toch niet--- Dat is een behoorlijk "zwaktebod" ten aanzien van de gehele "enquete" en komt behoorlijk arrogant over. Bestelgemak Tweemaal een product geprobeerd. Eerste product nooit gekregen (schoenen) tweede product (I-pad v... lees volledige review

    "Kopen via de webshop"

    De Telegraaf webshop doet niet wat je verwacht, in n woord slecht. Bestelgemak Via de Telegraaf webshop op een aanbieding ingegaan, ging dan via groupdeal, naar Stichting Escrow Ice Pay, netjes betaald via Ideal, nooit meer iets van gehoord, was op 15-10-2013, krijg wl iedere dag de Telegraag nieuwsbrief met ... lees volledige review

    Populaire categorieën

    Oorbellen 83 artikelen Kettingen 65 artikelen Armbanden 47 artikelen Boeken 25 artikelen Ringen 22 artikelen
    DVD's 21 artikelen Horloges 8 artikelen Truien 8 artikelen Wandelschoenen 7 artikelen Bedels 6 artikelen
    Jassen 5 artikelen Shirts 5 artikelen Servies 4 artikelen Laarzen 4 artikelen Elektra 4 artikelen