Telegraafshop.nl | shop reviews

    Bekijk de producten »
    8x 51x

    "Na 6 weken mijn geld nog steeds niet terug.Wat een gedoe is dat zeg. Koop nooit meer wat daar!!"

    Had overhemden besteld,was niet wat ik er van verwachte. Alles netjes weer terug gestuurd op eigen kosten uiteraard. Ontvangst bericht terug alles was ok. Na een maand nog niets gehoord dus maar weer mailen en bellen met als antwoord dat ik maar bij Teleshop moest melden. Die wisten van niks.Wee... lees volledige review

    "Bestelde Inktcartridge's via telegraafshop bij Dealco"

    Op 2-6-2014 besteld,4 sets inktcartridge's T26XL Op 20-6-2014 helft verkeerd geleverd Op12-7-2014 weer fout geleverd Op maandag 14-7-2014 tel.reactie telegraafshop in eerste instantie: U moet contact opnemen met dealco ( is op maandag niet bereikbaar) na aandringen heeft telegraafshop een aanpas... lees volledige review

    "Het zilver is zwart geworden"

    Via de Telegraaf heb ik een leuk setje gekocht. ketting armbandje en oorhangers.. helaas is alle kleur er af. Onbruikbaar dus.

    Reactie van de webshop

    Beste M.A.F. Bossink, dat is heel vervelend. In principe valt dit onder de garantie. Op basis van alleen uw naam kunnen wij uw contactgegevens niet vinden en u niet zelf benaderen. Wij willen u daarom vragen contact op te nemen met onze klantenservice door te bellen met 088 - 824 5555 zodat zij u verder kunnen helpen. Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Mooie vlag"

    Heb een WK vlag gekocht hier in deze winkel. was snel in huis. Ben er blij mee, is mooie vlag!

    Reactie van de webshop

    Bedankt voor de leuke reactie! Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Bestelling cartridges loopt slecht."

    Dindag cartridges besteld voor HP 8600. Zou binnen 2 3 werkdagen worden geleverd maar nu (zondag) nog steeds niets, ook niet een mailtje of zo dat er wat later wordt geleverd. Ik wilde net via antwoordfomulier een vraag sturen maar de site hapert steeds dus dat lukt ook niet. Al met al zr slechte service, ga maandag dan maar bellen....

    Reactie van de webshop

    Beste meneer Jonkers, erg vervelend dat dit te lang heeft geduurd. Helaas kunnen wij op basis van alleen uw naam geen navraag doen over uw order. Alle cartridges zijn geleverd en u zou dus ook uw bestelling moeten hebben ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, wilt u dan alsnog contact opnemen met onze klantenservice op 088 - 824 5555. Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Slechte bezorging"

    Abonnement op weekend telegraaf genomen en wacht al 2 weekenden op de eerste telegraaf ondanks herhaaldelijk te hebben gereclameerd op Internet bij de telegraaf

    Reactie van de webshop

    Beste M. Wonnink, heel vervelend dat u de krant nog niet heeft ontvangen. Helaas kunnen wij op basis van alleen uw naam niet naar uw abonnement zoeken in het systeem en kan ik u hier dus ook niet vertellen wat er mis is gegaan. Mocht u de krant nog steeds niet ontvangen hebben, wilt u dan contact opnemen met onze abonnementenservice op 088 824 824 1. Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Harm Schuring Den Helder"

    12 T-shirts besteld en betaald, binnen 3 dagen in huis nou mooi niet wacht al 6 dagen en niemand weet wanneer ze aankomen.

    Reactie van de webshop

    Beste meneer Schuring, excuses voor de vertraging. Dat is vervelend. Inmiddels zijn de shirts geleverd en hopen wij dat u er veel plezier van heeft. Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Bestelling Cartridges voor Epson printer"

    Op 10 juni cartridges voor Epson besteld, levertijd 3-5 dagen. Reeds 3x gebeld met de Telegraafshop en 3x met de leverancier. Ontvang op 12 juni een email van de telegraafshop dat "de producten het verzendhuis hebben verlaten en onderweg zijn naar het afleveradres". Binnen uiterlijk 1 werkdag is de... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste meneer Pollee, inmiddels al enige tijd geleden contact met u gehad. Gelukkig is alles opgelost en heeft u de bestelling ontvangen. Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Super goedkope cartridges"

    Cartridges gekocht voor de canon printer. Super goedkoop en ze werken perfect. Mooie aankoop ben er blij mee. En binnen 2 dagen geleverd

    Reactie van de webshop

    Bedankt voor de leuke reactie! Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Info klopt niet altijd"

    Bij de inktcartridges staat : met chip inktniveaus worden herkend - nee dus. Kabeltjes voor de ipad werken niet. Door de updates van Apple worden deze herkend als nep!

    "Drie weken geleden 2 stoelen bestelt."

    Roeleveld 3 weken en de stoelen zijn nog steeds onderweg vind het heel vervelend voor mijn moeder.add mevr JH taal de ruiter Zaagbekstraat 38 den Haag 2492nv graag onderzoek ernaar ..amail jactaal@ casema.nl dank u.

    "Snel in huis"

    Dvd in krant zien staan die ik cadeau wilde doen . Ondanks dat er stond 1-4 werkdagen de gok genomen om te bestellen. Was gelukkig de volgende dag al binnen en op tijd voor de verjaardag dus.

    Reactie van de webshop

    Bedankt voor de leuke reactie! Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Spullen retour, geld weg...!"

    Schoenen retour gestuurd vanwege slechte kwaliteit. Dit traject om zover te komen duurt bij de telegraafshop ca. 3,5 maand! Uiteindelijk retour adres en akkoord gekregen. Nu wacht ik al 7 weken op mijn geld! Terwijl op hun site staan binnen 10 dagen.... Als je belt is het eerst 8 dagen, dan 30 dage... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste meneer de Bar, heel vervelend dat het terugbetalen lang heeft geduurd. We hebben uw issue nummer gecheckt en zien dat het geld inmiddels is terugbetaald. Wij nemen persoonlijk contact met u op. Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Aanbiedingen zijn echt dramatisch slecht wat prijs/ bijzonderheid"

    Er wordt continu de indruk gewekt dat de aanbieding bijzonder is: goedkoop etc. Dit is echt complete onzin: de normale prijzen in winkels zijn vaak al lager. Daarna zijn er ook steeds standaard (hoge) verzendkosten. Ongelofelijk je moet wel heel dom zijn om in de gedane aanbiedingen te trappen. Verder is er ook geen standaard afmeldknop te vinden om je af te melden va de nieuwsbrief

    "Niet nakomen van afspraken"

    Telegraaf kwartaal besteld in januari. Welkomstgeschenk een DVD. Na verschillende e-mailtjes, telefoontjes en een brief de betreffende DVD nooit ontvangen. Uiteraard voorgoed einde Telegraaf-abonnement!

    Reactie van de webshop

    Beste J.A. Rossing, heel vervelend dat uw DVD niet is geleverd. Wij nemen persoonlijk contact met u op om het voorval verder te bespreken. Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Kl***te"

    Ik ben al 3 maanden bezig om mijn geld terug te krijgen van een aankoop in December 2013, het was een horloge dat waterdicht zou zijn tot 50 meter diepte, helaas in het zwembad plm 1,25 mtr ging het al fout het liep vol water. Na de vakantie opgestuurd met het verzoek om terug betaling want niet goe... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste meneer Rison,heel vervelend dat u een onprettig ervaring heeft gehad met De Telegraaf Shop. Wij nemen persoonlijk contact met u op om het voorval verder te bespreken. Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "chte keuze"

    Ik wil gewoon geen cookies en die mogelijkheid bieden jullie niet. Schandalig ! douwe Mulder diepenheim arrogantie ten top, ook omdat jullie min 20 woorden eisen voor iets dat heel eenvoudig is en dat anderen wel kunnen regelen.

    "Helemaal goed.."

    Ik heb Woensdagmiddag 16 April een bestelling geplaatst.. En Vrijdag 18 April was de beselling binnen.. Al vaker bij telegraafshop beseld en nooit problemen Ben telefonisch ook altijd goed en vriendelijk geholpen.

    Reactie van de webshop

    Beste mevrouw Nobelen. bedankt voor uw positieve reactie! Erg leuk om te horen! Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Onvoorstelbare slechte service"

    Ik hoop voor een ieder dat ze nooit gebruik moeten maken van de service van de Telegraafshop. Waardeloos. Je wordt nooit teruggebeld en beloftes worden niet waargemaakt.

    Reactie van de webshop

    Beste meneer van Rosendaal, heel vervelend dat u een onprettig ervaring heeft gehad met De Telegraaf Shop. Wij nemen persoonlijk contact met u op om het voorval verder te bespreken. Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Slechte reclame voor de telegraaf"

    Zaterdag 5 April geen telegraaf ontvangen, wordt ook niet meer na bezorgt, gebeld , maar een bandje met de volgende boodschap : ,, U wordt gecompenseerd met n dag langer dan uw abonement duurt, de telegraaf te ontvangen, dit is dus een gunst . Graag wil ondergetekende vandaag nog van dit... lees volledige review

    "Waardeloze webshop,klantenmisleiding"

    3 artikelen besteld,geen bericht,geen levering en geld terug kan wel 30 dagen duren SHPPS01965472(deelleveringen kunnen niet!!??) Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt Bestel hier NIETS!!

    Reactie van de webshop

    Beste meneer de Boer, heel vervelend dat de producten niet geleverd zijn. Wij zien dat u de bestelling inmiddels hebt geannuleerd. Zou u contact willen opnemen met info@telegraafshop.nl dan kunnen wij u persoonlijk te woord staan. Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Slechte service"

    Artikel besteld in de webshop daar zit ik nu na 10 telefoontjes nog steeds op te wachten nu al anderhalve maand .Er kan wat mis gaan maar dat je zo van het kastje naar de muur gestuurd word is zeer frustrerend.

    Reactie van de webshop

    Beste meneer Steur, heel vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Zou u contact op willen nemen met onze klantenservice (service@telegraafshop.nl) dan kunnen wij met behulp van uw ordernummer de huidige status van uw bestelling checken. Excuus voor de vertraging! Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Retourbedrag laat te lang op zich wachten"

    Eind januari heb ik een waterkoker retour gestuurd. Na vele onbeantwoorde mails en telefoontjes,excuses en beloftes heb ik na 6 weken verder eindelijk het retour bedrag teruggestort gekregen. Ik begrijp niet waarom dit zolang heeft moeten duren. Dit nodigt zeker niet uit om nogmaals gebruik te maken van jullie webshop.

    Reactie van de webshop

    Beste mevrouw Hooiveld, door faillissement van onze logistiek partner hebben wij tijdelijk een langere terugbetaal periode moeten aanhouden. Wij vonden dit ook erg vervelend. Gelukkig kunnen we inmiddels weer een normale terugbetaal periode van 10 dagen hanteren. Excuus voor het ongemak. Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Slechte service"

    Verstuur dan geen mails met vandaag besteld, morgen in huis. Wees eerlijk. Geef geen valse hoop. Bestelgemak Bestellen en betalen gaan wel goed Levering Belofte: binnen 1 dag geleverd. Na bellen: zou 2 weken gaan duren, maar nu 2 weken later blijkt dat het nog 2 weken gaat duren. Hoe vaak krijg ik dit nog te horen? Aftersales Verschillende reacties: 1e ging nog 2 weken duren. Na 2 weken: Had al verstuurd moeten zijn. Ga het ... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste meneer/mevrouw Spaan, helaas hebben wij de afgelopen tijd de historische voorpagina niet zoals u van ons gewend bent kunnen leveren. Inmiddels is dit proces weer hersteld. Wij vinden het heel vervelend dat u hierdoor uw bestelling niet op tijd binnen had. Wilt u contact opnemen met info@telegraafshop.nl dan kunnen wij u persoonlijk te woord staan. Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Mw."

    Zie vorige op merking Bestelgemak Het is waardeloos. 7 mails verder en 3 telefoontjes maar geen bestelling. Wat een smoes. Ja we zijn aan het verhuizen en we hebben een nieuw pakket. Ik zou zeggen dan moet je dat beter voorbereiden. Op 14 februari 2014 (voor de goede orde) Het ik een belastingalmanak plus cd rom... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste meneer/mevrouw Maasdijk, helaas is de levering rondom de belastingalmanak niet goed verlopen en heeft dit vertraging opgelopen. Wij vinden het erg vervelend dat u de order heeft moeten annuleren. De levering loopt inmiddels weer zoals u van ons gewend bent. Wilt u contact opnemen met info@telegraafshop.nl dan kunnen wij u persoonlijk te woord staan. Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Levertijd onjuist bij historishe voorpagina"

    Door foutieve informatie op website en bevestigingsmail, foutief geinformeerd en dus het cadeau voor een zeer belangrijke verjaardag NIET op tijd ontvangen. grote teleurstelling. Bestelgemak Ordernummer: SHPPS01945222 Bestellen via internet zeer snel en eenvoudig. echter ook in bevestigingsmail, verkeerde infor... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste Ivonne, helaas hebben wij de afgelopen tijd de historische voorpagina niet zoals u van ons gewend bent kunnen leveren. Inmiddels is dit proces weer hersteld. Wij vinden het heel vervelend dat u hierdoor het cadeau niet op tijd binnen had. Wilt u contact opnemen met info@telegraafshop.nl dan kunnen wij u persoonlijk te woord staan. Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    Populaire categorieën

    Oorbellen 76 artikelen Kettingen 60 artikelen Armbanden 47 artikelen Boeken 45 artikelen DVD's 31 artikelen
    Ringen 22 artikelen Shirts 17 artikelen Stoelen 11 artikelen Dekbedovertrekken 7 artikelen Horloges 7 artikelen
    Jassen 7 artikelen Koffie 6 artikelen Sneakers 6 artikelen Barbecues 6 artikelen Zwembroeken 5 artikelen