Telegraafshop.nl | shop reviews

    Bekijk de producten »
    9x 66x

    "Eens maar nooit weer."

    Al weken bezig om geld teruggestort te krijgen. Voor iets wat ik niet ontvangen heb. Kon niet geleverd worden 2 artikelen in 1 order op 1/8 netjes teruggestort op 15/8 weer afgeschreven het is nu 15/9 tot op heden nog steeds geen geld op de rekening. Na vele mailtjes telefoontjes etc en heel veel ergernis wat is dit een vreselijk slechte webshop en wat een service!!!!!!!!!

    "Breazz stoelen drama"

    Zeer slechte ervaring Telegraafshop.nl Wij bestelden en betaalden 6 Breazz stoelen, allen een verschillende kleur, voor totaal 479,70. Na een tijdje kregen we een mail dat twee kleuren niet leverbaar waren. Die twee stoelen lieten we toen maar vervallen. Er is een creditbetaling 159,90 voor dez... lees volledige review

    "Abonnee exclusieve voordelen => misleiding"

    To Subject Received Size Categories 'Mijn Telegraaf' RE: Speciaal voor u als abonnee: exclusieve voordelen! 7:26 AM 58 KB Geachte heer, mevrouw, Ik dacht even, ik neem die gratis kras-verwijderingspen om eens uit te proberen. Heb zelfs mn E-mail doorgegeven daarbij. Nu kom ik erachter dat ik d... lees volledige review

    "Hoge retourkosten niet vergoed"

    Na eerst 2,-- euro betaald te hebben voor verzending, moet ik bij retourzenden weer 3,84 betalen om het retour te zenden op een artikel van 14,95. Ik voel mij hierdoor wel beduvelt en ben niet meer van plan iets in de shop te bestellen.

    "Levering michael schumacher boek"

    Het is vandaag 2 sept. Ik heb 10 AUG. het boek : biografie michael schumacher besteld. HET IS NOG STEEDS NIET BINNEN.!!! Ik had het nodig voor een verjaardag op 16 aug. Dat hoeft nu dus niet meer. MAARRR annuleren gaat niet en het is toen wel op 10 aug. betaald. En dat storten ze nog niet terug.... lees volledige review

    "Levering prima, afwerking minder"

    Een voorpagina besteld van geboortedatum en - jaar ivm 75e verjaardag van opa. Het werd tijdig en prima afgeleverd bij de jarige. Echter met een factuur, terwijl dit via Ideal al betaald werd vooraf. Nu heeft de jarige wel de prijs gezien en heeft even gedacht...moet ik mijn eigen kadootje betalen....Jammer...

    "Loombandjes nog steeds niet binnen!!"

    1Juli 2000 loombandjes besteld en nog steeds niets ontvangen. Heb een email gestuurd, maar ook daarop geen reactie. Wat een slechte service, 1x maar nooit weer!!

    "Advertentie vandaag om 07.30 al niet meer leverbaar"

    Hedenmorgen stond er een pagina grootte advertentie voor bootschoenen. Ik wilde maat 40 en 43 bestellen in de kleur blauw. Deze waren niet meer leverbaar... Ook in bruin niet meer leverbaar. Jammer maar bovenal een slechte zaak wat ik kan mij niet voorstellen dat 1 uur na het uitkomen van de krant iedereen binnen dat uur heeft besteld.

    "Bestelling worden niet geleverd"

    Bestelling 10 aug met 1 tot 3 dagen levertijd, inmiddels 25 aug dus 15 dagen en nog geen taal of teken van de shop. Met telefonisch contact wordt je vriendelijk te woord gestaan maar geven ze geen antwoord op je vragen.

    "Niet meer kopen bij deze shop"

    Bestelling 3 aug. , op 22 aug. nog steeds niets ontvangen. Het product staat wel op de website met de levering van 2/3 werkdagen. Bekende callcenter afschuifwoorden (bestelling in behandeling) en als het gesprek te lang duurt wens deze dame mij een goede middag en verbreekt het gesprek. Mijn volgen... lees volledige review

    "Achtergebleven"

    Probeer een bestelling bij de webwinkel te plaatsen maar dit kan niet omdat ik een 06 nummer heb.Ben wel abonnee. Is het bij de Telegraaf nog niet bekend dat er GSM telefoons met 06 nummers in de rest van Nederland bestaan? Achtergebleven webside!

    "Lukt wel een fake/spam shop"

    Sturen zomaar de verkeerde personen jou bestelling inc betaling bevestiging en zelfs je adres gegevens. ik heb niets besteld, wist niet eens van hun bestaan, maar krijg plots wel alle gegevens van een klant die iets besteld heeft.

    "Cartridges van canon"

    Cartridges voor printer van Canon besteld. Prima op tijd binnen, had lang getwijfeld over aankoop wegens slechte recensies hier maar toch erg tevreden!

    "Bestel en betaal niet hier"

    Bestelling SHPPS02039918 en vooraf betaald op 24 juli en nog steeds niks binnen. Wel de bekende call-center afschuif antwoorden, u wordt vandaag terug gebeld, u krijgt binnen 2 dagen antwoord op uw email Nee dus, Zelf weer er achteraan. Krijg nu te horen dat levering niet meer mogelijk is. Retournering van het vooraf overgemaakte geld tja dat zal pas hopelijk na 10 dagen plaatsvinden.

    "Heel late terugbetaling"

    Begin november 2013 tablet besteld en betaald. Half december geleverd. februari teruggestuurd wegens ondeugdelijk. April pas terugbetaald na vele mailtjes. Elke keer een ander excuse om niet terug te betalen.

    "Waardeloze service"

    Op 27 juli inktcartridges voor Canon besteld en betaald. Op 30 juli mail ontvangen dat bestelling in behandeling is genomen. Hierin staat dat de bestelling "binnen enkele dagen" wordt geleverd. Via telefonische service desk 1 week geleden (5 augustus) gehoord dat binnen enkele dagen wordt geleverd.... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Geachte heer Driehuijs, het spijt ons te vernemen dat u enige tijd op uw bestelling heeft moeten wachten omdat deze vertraging heeft opgelopen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij zien dat uw bestelling inmiddels bij u is afgeleverd. Mocht u hier echter nog vragen over hebben, dan willen wij u vriendelijk verzoeken contact met onze klantenservice op te nemen op het telefoonnummer 088 - 824 5555 (optie 1). Zo kunnen wij u zo goed mogelijk van dienst zijn. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, De Telegraaf Shop

    "Hoe jaag je de klanten weg!!!!!"

    26 juli cartridges besteld en betaald.2 augustus niet binnen dus gereclameerd. 4 augustus antwoord =vertraging.9 augustus in de ochtend nog niet binnen. Hoelang nog =nieuwe smoes????

    Reactie van de webshop

    Geachte heer Broens, het spijt ons te vernemen dat u enige tijd op uw bestelling heeft moeten wachten omdat deze vertraging heeft opgelopen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij zien dat uw bestelling inmiddels bij u is afgeleverd. Mocht u hier echter nog vragen over hebben, dan willen wij u vriendelijk verzoeken contact met onze klantenservice op te nemen op het telefoonnummer 088 - 824 5555 (optie 1). Zo kunnen wij u zo goed mogelijk van dienst zijn. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, De Telegraaf Shop

    "Onbetrouwbaar in het kwadraat"

    27 juli 2 produkten besteld.1 geannuleerd en na 6 dagen geld terug.Ander artikel op 5 augustus nog niet ontvangen.Levertijd was 3-5 dagen.Het geld van klanten wordt gebruikt voor financiering van hun aankopen.

    Reactie van de webshop

    Geachte heer Perez, wat vervelend te vernemen dat u het andere artikel nog niet heeft ontvangen. Helaas hebben wij te weinig gegevens om voor u na te gaan waarom deze nog niet is bezorgd. Wij willen u daarom vriendelijk verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice via het telefoonnummer 088 - 824 5555 (optie 1), zodat wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, De Telegraaf Shop

    "Onbetrouwbaar"

    Snelle levering mijn HOELA!! Na 7 dagen nog niets binnen en de klantenservice schuift de schuld maar af op de vervoerder. Bij bestelling betalen en dan maar afwachten of er ooit iets binnen komt. Waardeloos!!!

    Reactie van de webshop

    Geachte heer Waslander, het spijt ons te vernemen dat u enige tijd op uw bestelling heeft moeten wachten. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij zien dat uw bestelling inmiddels bij u is afgeleverd. Mocht u hier echter nog vragen over hebben, dan willen wij u vriendelijk verzoeken contact met onze klantenservice op te nemen op het telefoonnummer 088 - 824 5555 (optie 1). Zo kunnen wij u zo snel mogelijk van dienst zijn. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, De Telegraaf Shop

    "Voel me belazerd"

    De solar motion-light buiten lamp heb ik veel teveel voor betaald,bij het Kruidvat royaal te koop voor 12,95 Precies de zelfde lamp. Gewaarschuwd mens telt voor 2. Koop nooit meer bij jullie.

    "Belazert"

    Heb een bestelling geplaatst tussen 1 tot. 3 werkdagen in huis Na vijf dagen nog niet binnen, ze staan klaar om verzonden te worden,vertelde deze doos. Dus morgen op vakantie zonder boeken C kok

    Reactie van de webshop

    Geachte mevrouw Kok, wat vervelend te vernemen dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Helaas hebben wij te weinig gegevens om dit voor u na te kunnen gaan. Wij willen u daarom vriendelijk verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice via het telefoonnummer 088 - 824 5555 (optie 1), zodat wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, De Telegraaf Shop

    "Voor 17.00 uur besteld morgen in huis"

    Levertijd: Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, morgen in huis .dat zou dus een snelle levering zijn. 27 juli bestelling geplaatst(ruim voor 17.00 uur)en betaald. 30 juli 16.45uur nog steeds niets ontvangen.-SHPPS02042971

    Reactie van de webshop

    Beste Th. van Beek, de levertijd voor de Mistral bootschoen is 3-5 werkdagen. Dit stond helaas verkeerd vermeld op de site. U heeft 27 juli besteld; uw order wordt uiterlijk as zaterdag geleverd. Mocht u nog vragen hebben over uw bestelling dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 088 - 824 5555. Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Na 6 weken mijn geld nog steeds niet terug.Wat een gedoe is dat zeg. Koop nooit meer wat daar!!"

    Had overhemden besteld,was niet wat ik er van verwachte. Alles netjes weer terug gestuurd op eigen kosten uiteraard. Ontvangst bericht terug alles was ok. Na een maand nog niets gehoord dus maar weer mailen en bellen met als antwoord dat ik maar bij Teleshop moest melden. Die wisten van niks.Wee... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste T. Nagel, heel vervelend dat uw bestelling niet naar wens is verlopen. Wij kunnen niet opmaken of de terugbetaling inmiddels is geschiedt en op basis van alleen uw naam kunnen wij de status van uw bestelling niet checken. Wij willen u daarom vragen contact op te nemen met onze klantenservice door te bellen met 088 - 824 5555 zodat wij u verder kunnen helpen. Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Bestelde Inktcartridge's via telegraafshop bij Dealco"

    Op 2-6-2014 besteld,4 sets inktcartridge's T26XL Op 20-6-2014 helft verkeerd geleverd Op12-7-2014 weer fout geleverd Op maandag 14-7-2014 tel.reactie telegraafshop in eerste instantie: U moet contact opnemen met dealco ( is op maandag niet bereikbaar) na aandringen heeft telegraafshop een aanpas... lees volledige review

    Reactie van de webshop

    Beste meneer van der Horst, onze excuses dat de levering niet volgens afspraak is verlopen. We hebben uitgezocht wat de status is van uw order en zien dat dit inmiddels opgelost is en dat de correcte order is geleverd. Veel plezier met de cartridges. Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Het zilver is zwart geworden"

    Via de Telegraaf heb ik een leuk setje gekocht. ketting armbandje en oorhangers.. helaas is alle kleur er af. Onbruikbaar dus.

    Reactie van de webshop

    Beste M.A.F. Bossink, dat is heel vervelend. In principe valt dit onder de garantie. Op basis van alleen uw naam kunnen wij uw contactgegevens niet vinden en u niet zelf benaderen. Wij willen u daarom vragen contact op te nemen met onze klantenservice door te bellen met 088 - 824 5555 zodat zij u verder kunnen helpen. Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    "Mooie vlag"

    Heb een WK vlag gekocht hier in deze winkel. was snel in huis. Ben er blij mee, is mooie vlag!

    Reactie van de webshop

    Bedankt voor de leuke reactie! Vriendelijke groeten, De Telegraaf Shop

    Populaire categorieën

    Oorbellen 71 artikelen Kettingen 58 artikelen Boeken 54 artikelen Armbanden 44 artikelen DVD's 23 artikelen
    Ringen 12 artikelen Stoelen 11 artikelen Shirts 8 artikelen Tuinplanten 6 artikelen Ballen 5 artikelen
    Jassen 5 artikelen Servies 4 artikelen Elektra 3 artikelen Polshorloges 3 artikelen Regenpakken 3 artikelen