Telegraafshop.nl | shop reviews

Bekijk de producten »
9x 66x

"Misleiding"

Wilde graag de solar led-verlichting 17meter tuin bestellen uit de ,,spetterende,, dagaanbieding omdat de prijs mij aanstond! Prijs per stuk €14,95 excl €5,95 verzend/administratiekosten. Nu wilde ik graag 4x deze verlichting. Tot mijn grote verbazing zie ik bij mijn afrekening €23,80 verzend/a... lees volledige review

"Prima webshop"

Zondag "The Blacklist" besteld dinsdagochtend in de bus. Prijs € 24,95 excl. verzendkosten van € 1,99. Nergens goedkoper wat mij betreft perfect.

"Telegraaf shop"

De telegraaf kan beter bij schrijven en drukken blijven. De aanschaf van een tablet blijkt waardeloos te zijn. Men kan bij de telegraaf blijkbaar geen kwaliteit onderscheiden de adviesprijs klopt niet de scherm kwaliteit is waardeloos. Dus niets bij de telegraaf shop kopen en uit je contacten verwijderen

"Wat een slechte service!!"

Net gebeld met de klantenservice. door hun fout kan ik mijn slagharentickets niet meer verzilveren. en niet eens de moeite doen om het op te lossen...belt u maandag maar trug mevrouw. nu 2 heel verdrietige kinderen want we wilden morgen gaan!! dit was eens maar nooit meer Telegraaf. SCHANDE

"Waardeloos, maken hun beloften niet waar. Geen levering en geld kwijt."

Besteld via de webshop procedures en betaald via Ideal. Op afschrijving staat alle informatie vermeld. Na verstrijken van de levertijd een e-mail met vraag gestuurd wanneer er geleverd zou worden. Antwoord was dat de opdracht geannuleerd was omdat op de betalingsopdracht de artikelgegevens ontbraken... lees volledige review

Reactie van de webshop

Geachte heer Van Gulik, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te vernemen dat u na 12 dagen uw geld niet retour heeft ontvangen en uw bestelling nog niet is bezorgd. Wij hebben getracht uw bestelling op te zoeken, echter beschikken over te weinig gegevens. Wij willen u daarom vriendelijk verzoeken telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice op het telefoonnummer 088-8245555 (optie 1). Zo kunnen wij uw vraag direct in behandeling nemen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, De Telegraaf Shop

"Bestelgeschiedenis"

Wat een slechte site onder account bestelgeschiedenis inzien. Nou ik krijg allerlei producten te zien maar geen door mij gedane bestelling . Ook na een week geen antwoord op mijn email vraag. Wel bevestiging dat ze binnen 2x 24 uur antwoord wordt gegeven

Reactie van de webshop

Geachte heer Hollander, bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u bij de bestelgeschiedenis niet de door u bestelde artikelen te zien krijgt. Helaas hebben wij te weinig gegevens om dit voor u na te kunnen kijken. Wij willen u daarom vriendelijk verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice op het telefoonnummer 088-8245555 (optie 1), zodat wij uw vraag direct in behandeling kunnen nemen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, De Telegraaf Shop

"Eens maar nooit weer."

Al weken bezig om geld teruggestort te krijgen. Voor iets wat ik niet ontvangen heb. Kon niet geleverd worden 2 artikelen in 1 order op 1/8 netjes teruggestort op 15/8 weer afgeschreven het is nu 15/9 tot op heden nog steeds geen geld op de rekening. Na vele mailtjes telefoontjes etc en heel veel ergernis wat is dit een vreselijk slechte webshop en wat een service!!!!!!!!!

Reactie van de webshop

Geachte heer/mevrouw Hoogma, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te vernemen dat u het geld niet retour heeft ontvangen. Helaas bevat het opgegeven ordernummer een cijfer teveel, waardoor wij niet voldoende gegevens hebben om dit voor u na te kijken. Wij willen u daarom vriendelijk verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice op het telefoonnummer 088-8245555 (optie 1), zodat wij dit direct voor u na kunnen kijken. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, De Telegraaf Shop

"Breazz stoelen drama"

Zeer slechte ervaring Telegraafshop.nl Wij bestelden en betaalden 6 Breazz stoelen, allen een verschillende kleur, voor totaal € 479,70. Na een tijdje kregen we een mail dat twee kleuren niet leverbaar waren. Die twee stoelen lieten we toen maar vervallen. Er is een creditbetaling € 159,90 voor dez... lees volledige review

Reactie van de webshop

Geachte heer Goedhart, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te vernemen dat u de bestelde stoelen in de gewenste kleur niet leverbaar waren en u het geld niet teruggestort heeft gekregen. Wij zien dat het resterende bedrag op 17 september naar u is overgemaakt. Mocht u dit echter niet hebben ontvangen, dan willen wij u vriendelijk verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice via het telefoonnummer 088-8245555 (optie 1). Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, De Telegraaf Shop.

"Abonnee exclusieve voordelen => misleiding"

To Subject Received Size Categories 'Mijn Telegraaf' RE: Speciaal voor u als abonnee: exclusieve voordelen! 7:26 AM 58 KB Geachte heer, mevrouw, Ik dacht even, ik neem die gratis kras-verwijderingspen om eens uit te proberen. Heb zelfs m’n E-mail doorgegeven daarbij. Nu kom ik erachter dat ik d... lees volledige review

Reactie van de webshop

Geachte heer Vermeulen, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent over onze actie en u zich wenst af te melden voor onze nieuwsbrief. Helaas hebben wij te weinig gegevens om dit voor u in orde te maken. U kunt zich uitschrijven voor de nieuwsbrief door onder- of bovenaan de nieuwsbrief voor 'Afmelden' te kiezen. Lukt dit niet, dan willen wij u vriendelijk verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice op het telefoonnummer 088-8245555 (optie 1). Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, De Telegraaf Shop

"Hoge retourkosten niet vergoed"

Na eerst 2,-- euro betaald te hebben voor verzending, moet ik bij retourzenden weer 3,84 betalen om het retour te zenden op een artikel van 14,95. Ik voel mij hierdoor wel beduvelt en ben niet meer van plan iets in de shop te bestellen.

Reactie van de webshop

Geachte mevrouw Vermeulen, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te vernemen dat u verzendkosten heeft moeten betalen voor het retour zenden van uw bestelling. Onze klantenservice zal telefonisch contact met u opnemen om u een kortingscode aan te bieden. Mocht u echter in de tussentijd nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen via het telefoonnummer 088-8245555 (optie 1). Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, De Telegraaf Shop

"Levering michael schumacher boek"

Het is vandaag 2 sept. Ik heb 10 AUG. het boek : biografie michael schumacher besteld. HET IS NOG STEEDS NIET BINNEN.!!! Ik had het nodig voor een verjaardag op 16 aug. Dat hoeft nu dus niet meer. MAARRR annuleren gaat niet en het is toen wel op 10 aug. betaald. En dat storten ze nog niet terug.... lees volledige review

Reactie van de webshop

Geachte mevrouw Groot, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te vernemen dat u de bestelling niet heeft ontvangen. Helaas hebben wij te weinig gegevens om dit voor u na te kunnen kijken. Mocht u de bestelling tot op heden niet hebben ontvangen, dan willen wij u vriendelijk verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice op het telefoonnummer 088-8245555 (optie 1). Zo kunnen wij dit direct voor u nakijken. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, De Telegraaf Shop

"Levering prima, afwerking minder"

Een voorpagina besteld van geboortedatum en - jaar ivm 75e verjaardag van opa. Het werd tijdig en prima afgeleverd bij de jarige. Echter met een factuur, terwijl dit via Ideal al betaald werd vooraf. Nu heeft de jarige wel de prijs gezien en heeft even gedacht...moet ik mijn eigen kadootje betalen....Jammer...

Reactie van de webshop

Geachte heer, mevrouw, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te vernemen dat de jarige een factuur voor de Historische Voorpagina heeft ontvangen. Helaas hebben wij te weinig gegevens om dit voor u na te kunnen kijken. Wij willen u daarom vriendelijk verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice op het telefoonnummer 088-8245555 (optie 1). Zo kunnen wij dit direct voor u nakijken, om er zorg voor te dragen dat dit in de toekomst niet nogmaals zal gebeuren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, De Telegraaf Shop

"Loombandjes nog steeds niet binnen!!"

1Juli 2000 loombandjes besteld en nog steeds niets ontvangen. Heb een email gestuurd, maar ook daarop geen reactie. Wat een slechte service, 1x maar nooit weer!!

Reactie van de webshop

Geachte mevrouw Herben, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te vernemen dat u de bestelling niet heeft ontvangen. Helaas hebben wij te weinig gegevens om dit voor u na te kunnen kijken. Mocht u de bestelling tot op heden niet hebben ontvangen, dan willen wij u vriendelijk verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice op het telefoonnummer 088-8245555 (optie 1). Zo kunnen wij dit direct voor u nakijken. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, De Telegraaf Shop

"Advertentie vandaag om 07.30 al niet meer leverbaar"

Hedenmorgen stond er een pagina grootte advertentie voor bootschoenen. Ik wilde maat 40 en 43 bestellen in de kleur blauw. Deze waren niet meer leverbaar... Ook in bruin niet meer leverbaar. Jammer maar bovenal een slechte zaak wat ik kan mij niet voorstellen dat 1 uur na het uitkomen van de krant iedereen binnen dat uur heeft besteld.

Reactie van de webshop

Geachte heer Van Harn, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te vernemen dat u de gewenste schoenen niet heeft kunnen bestellen. Onze advertenties worden enige tijd van tevoren opgemaakt, waardoor het mogelijk is dat producten in de tussentijd uitverkocht raken. Houdt u onze webshop in de gaten voor nieuwe aanbiedingen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, De Telegraaf Shop

"Bestelling worden niet geleverd"

Bestelling 10 aug met 1 tot 3 dagen levertijd, inmiddels 25 aug dus 15 dagen en nog geen taal of teken van de shop. Met telefonisch contact wordt je vriendelijk te woord gestaan maar geven ze geen antwoord op je vragen.

Reactie van de webshop

Geachte heer Looijen, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te vernemen dat u de bestelling te laat heeft ontvangen. Wij zien dat u op 28 augustus de bestelling in ontvangst heeft genomen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, De Telegraaf Shop

"Niet meer kopen bij deze shop"

Bestelling 3 aug. , op 22 aug. nog steeds niets ontvangen. Het product staat wel op de website met de levering van 2/3 werkdagen. Bekende callcenter afschuifwoorden (bestelling in behandeling) en als het gesprek te lang duurt wens deze dame mij een goede middag en verbreekt het gesprek. Mijn volgen... lees volledige review

Reactie van de webshop

Geachte heer Delsasso, Onze excuses voor het ongemak dat uw levering lang op zicht heeft gewacht. Soms is de animo overweldigend, maar begrijpen dat dit voor u een vervelende situatie heeft opgeleverd. Mocht u hier echter nog vragen over hebben, dan willen wij u vriendelijk verzoeken contact met onze klantenservice op te nemen op het telefoonnummer 088 - 824 5555 (optie 1). Zo kunnen wij u zo goed mogelijk van dienst zijn. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, De Telegraaf Shop

"Achtergebleven"

Probeer een bestelling bij de webwinkel te plaatsen maar dit kan niet omdat ik een 06 nummer heb.Ben wel abonnee. Is het bij de Telegraaf nog niet bekend dat er GSM telefoons met 06 nummers in de rest van Nederland bestaan? Achtergebleven webside!

Reactie van de webshop

Geachte heer Borgesius, Hartelijk dank voor uw reactie. Mocht u hier echter nog vragen over hebben, dan willen wij u vriendelijk verzoeken contact met onze klantenservice op te nemen op het telefoonnummer 088 - 824 5555 (optie 1). Zo kunnen wij u zo goed mogelijk van dienst zijn. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, De Telegraaf Shop

"Lukt wel een fake/spam shop"

Sturen zomaar de verkeerde personen jou bestelling inc betaling bevestiging en zelfs je adres gegevens. ik heb niets besteld, wist niet eens van hun bestaan, maar krijg plots wel alle gegevens van een klant die iets besteld heeft.

Reactie van de webshop

Geachte heer/mevrouw Wiering, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te vernemen dat u per abuis een bestelling heeft ontvangen die niet voor u bedoeld is. Uiteraard zullen wij dit opnemen met de betreffende bezorgorganisatie. Wij willen u danken voor het doorgeven van deze onjuiste bezorging en onze excuses aanbieden voor het ongemak. Met vriendelijke groet, De Telegraaf Shop

"Cartridges van canon"

Cartridges voor printer van Canon besteld. Prima op tijd binnen, had lang getwijfeld over aankoop wegens slechte recensies hier maar toch erg tevreden!

Reactie van de webshop

Geachte heer, mevrouw, bedankt voor uw bericht. Wat fijn te vernemen dat u zo tevreden bent over uw bestelling. Wij wensen u veel printplezier toe. Met vriendelijke groet, De Telegraaf Shop

"Bestel en betaal niet hier"

Bestelling SHPPS02039918 en vooraf betaald op 24 juli en nog steeds niks binnen. Wel de bekende call-center afschuif antwoorden, u wordt vandaag terug gebeld, u krijgt binnen 2 dagen antwoord op uw email Nee dus, Zelf weer er achteraan. Krijg nu te horen dat levering niet meer mogelijk is. Retournering van het vooraf overgemaakte geld tja dat zal pas hopelijk na 10 dagen plaatsvinden.

Reactie van de webshop

Geachte heer Van Swol, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te vernemen dat u uw bestelling te laat heeft ontvangen. Wij zien dat u reeds telefonisch contact heeft gehad met onze abonneeservice. Uw bestelling is aan de hand hiervan geannuleerd en het geld op uw rekening teruggestort. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, De Telegraaf Shop

"Heel late terugbetaling"

Begin november 2013 tablet besteld en betaald. Half december geleverd. februari teruggestuurd wegens ondeugdelijk. April pas terugbetaald na vele mailtjes. Elke keer een ander excuse om niet terug te betalen.

Reactie van de webshop

Geachte heer De Kanter, Onze excuses voor het ongemak dat uw terugbetaling lang op zich heeft laten wachten. Wij betreuren de gang van zaken hieromtrent en begrijpen dat dit voor u een vervelende situatie heeft opgeleverd. Met vriendelijke groet, De Telegraaf Webshop

"Waardeloze service"

Op 27 juli inktcartridges voor Canon besteld en betaald. Op 30 juli mail ontvangen dat bestelling in behandeling is genomen. Hierin staat dat de bestelling "binnen enkele dagen" wordt geleverd. Via telefonische service desk 1 week geleden (5 augustus) gehoord dat binnen enkele dagen wordt geleverd.... lees volledige review

Reactie van de webshop

Geachte heer Driehuijs, het spijt ons te vernemen dat u enige tijd op uw bestelling heeft moeten wachten omdat deze vertraging heeft opgelopen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij zien dat uw bestelling inmiddels bij u is afgeleverd. Mocht u hier echter nog vragen over hebben, dan willen wij u vriendelijk verzoeken contact met onze klantenservice op te nemen op het telefoonnummer 088 - 824 5555 (optie 1). Zo kunnen wij u zo goed mogelijk van dienst zijn. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, De Telegraaf Shop

"Hoe jaag je de klanten weg!!!!!"

26 juli cartridges besteld en betaald.2 augustus niet binnen dus gereclameerd. 4 augustus antwoord =vertraging.9 augustus in de ochtend nog niet binnen. Hoelang nog =nieuwe smoes????

Reactie van de webshop

Geachte heer Broens, het spijt ons te vernemen dat u enige tijd op uw bestelling heeft moeten wachten omdat deze vertraging heeft opgelopen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij zien dat uw bestelling inmiddels bij u is afgeleverd. Mocht u hier echter nog vragen over hebben, dan willen wij u vriendelijk verzoeken contact met onze klantenservice op te nemen op het telefoonnummer 088 - 824 5555 (optie 1). Zo kunnen wij u zo goed mogelijk van dienst zijn. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, De Telegraaf Shop

"Onbetrouwbaar in het kwadraat"

27 juli 2 produkten besteld.1 geannuleerd en na 6 dagen geld terug.Ander artikel op 5 augustus nog niet ontvangen.Levertijd was 3-5 dagen.Het geld van klanten wordt gebruikt voor financiering van hun aankopen.

Reactie van de webshop

Geachte heer Perez, wat vervelend te vernemen dat u het andere artikel nog niet heeft ontvangen. Helaas hebben wij te weinig gegevens om voor u na te gaan waarom deze nog niet is bezorgd. Wij willen u daarom vriendelijk verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice via het telefoonnummer 088 - 824 5555 (optie 1), zodat wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, De Telegraaf Shop

"Onbetrouwbaar"

Snelle levering mijn HOELA!! Na 7 dagen nog niets binnen en de klantenservice schuift de schuld maar af op de vervoerder. Bij bestelling betalen en dan maar afwachten of er ooit iets binnen komt. Waardeloos!!!

Reactie van de webshop

Geachte heer Waslander, het spijt ons te vernemen dat u enige tijd op uw bestelling heeft moeten wachten. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij zien dat uw bestelling inmiddels bij u is afgeleverd. Mocht u hier echter nog vragen over hebben, dan willen wij u vriendelijk verzoeken contact met onze klantenservice op te nemen op het telefoonnummer 088 - 824 5555 (optie 1). Zo kunnen wij u zo snel mogelijk van dienst zijn. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, De Telegraaf Shop

"Voel me belazerd"

De solar motion-light buiten lamp heb ik veel teveel voor betaald,bij het Kruidvat royaal te koop voor€ 12,95 Precies de zelfde lamp. Gewaarschuwd mens telt voor 2. Koop nooit meer bij jullie.

Populaire categorieën

Oorbellen 69 artikelen Kettingen 57 artikelen Armbanden 39 artikelen Ringen 12 artikelen Boeken 7 artikelen
DVD's 4 artikelen Polshorloges 2 artikelen Koffers 2 artikelen Servies 2 artikelen Sjaals 2 artikelen
Stropdassen 1 artikel Rekenmachines 1 artikel Agenda's 1 artikel Fietsaccessoires 1 artikel Laarzen 1 artikel