Buitenspeelgoedonline.nl | shop reviews

Bekijk de producten »
88x 13x

"Topbuitenspeelgoed.nl"

Ik wou het toch even kwijt ook al gaat het over een andere website. Bestel hier NOOIT! Hadden een speelhuisje besteld dat na 2 weken geleverd zou worden. Na 2 weken, niets... Hebben we gebeld: "het zal volgende week eraan komen". Een week later, niets... In totaal na 4 weken ( en 5 telefoons van ons... lees volledige review

"Outdoorspeelgoed.nl = waardeloos"

Kinderwagen en motor besteld, spullen komen binnen met een groot gat in de doos, aangezien de motor niet in de verpakking zit is deze beschadigt, de "klachtafhandeling" die daarna volgt is zeer amateuristisch en biedt geen oplossing. Ze laten je gewoon stikken. Mvg

"Jolanda"

VOOR ONS NOOIT MEER BUITENSPEELGOEDONLINE.NL Bestelgemak Bestellen gaat goed, maar dan.... Levering Op 24 juni een fiets besteld en deze zou binnen een week worden verzonden.Maar dit bleken 3 weken te zijn. Op 16 juli werd deze bezorgd. Dus helaas pas na de verjaardag van ons zoontje. De fiets was ook beschadigd en hier h... lees volledige review

"Loze beloftes"

Ik raad iedereen af om hier te bestellen Bestelgemak Goed assortiment en makkelijk te bestellen Levering Product niet geleverd, ondanks herhaaldelijke verzoeken en beloftes dat het echt geleverd zou worden. Aftersales Loze beloftes, slechte en onjuiste informatievoorziening

"Bestelling Kidz Rock"

Ik heb op 13 juni een buitenspeelhuisje voor mijn kleinkinderen op adres Emmastraat 26 in Monster besteld. Omdat er na een maand nog niets geleverd was, heb ik telefonisch contact met u gehad op 29 juli >eerder kon niet want u bleek gesloten te zijn. Daarna werd mij medegedeeld dat het pakket was... lees volledige review

"Zeer slechte ervaring!!"

Conclusie: voor mij NOOIT meer! Bestelgemak Bestellen gaat makkelijk, nu hopen dat je nog wat krijgt... Levering Heb hetzelfde meegemaakt als Angeld29! Na 14 weken nog steeds geen product of geld terug. Altijd vriendelijk als je belt en telkens de belofte dat het binnen enkele dagen goed komt, maar er wordt nooit daadwe... lees volledige review

"Niet bestellen bij buitenspeelgoed online of kidzrock"

Nog steeds niet afgehandeld deze mensen moeten hun ogen uit hun schamen Bestelgemak Hierbij wil ik graag mijn ervaring delen . Op 16 mei heb ik een bestelling gedaan via buitenspeelgoedonline.nl dit leek in mijn ogen betrouwbaar. De glijbaan zou met ongeveer een week geleverd worden, toen dit niet gebeurde heb ... lees volledige review

"Buitenspeelgoedonline"

Het enige wat me stoorde was de dat de levertijd niet vermeld stond. Verder vond ik de service prima. Bestelgemak Het duurde wel lang voordat het afgestuurd werd. Het duurde 1 week, voordat je iets hoorde en dat is bij een webshop erg lang, dat mag wel vermeld worden op de site. De bestelling kon ik goed volgen... lees volledige review

"Nog nooit zo een slecht bedrijf meegemaakt"

Slechte service, lang wachten totdat je je eigen geld terug hebt!! Ik zou er nooit meer bestellen. Bestelgemak Bestellen is geen probleem, maar dan..... Levering Product niet leverbaar, maar ondertussen wel aanbetaald! Aftersales Dit bedrijf laat je gewoon stikken. We hadden een speelhuisje besteld welke achteraf niet leverbaar was, ... lees volledige review

"Na meer dan 2 maand nog steeds geen oplossing"

Ik vertrouw deze mensen voor geen haar. Deze mensen handelen niet correct. Bestelgemak Bestellen ging prima Levering Bestelling is nooit geleverd! Aftersales Op 12 mei 2013 een schommeltje besteld dat "binnen de 5 dagen" zou worden uitgeleverd. Meermaals moeten mailen bellen en week na week kregen we te horen dat het deze week zeker ... lees volledige review

"Zeer slechte service"

Ik vind het echt absurd dat ik GEEN reactie meer krijg. Naar mijn 65 euro kan ik fluiten ben ik bang. Bestelgemak Op 27 mei heb ik een schommel besteld. Hierna kreeg ik een mail dat deze niet meer op voorraad was. Het was zeer onhandig dat dit niet op de site vermeld was. Zelfs toen ik de mail kreeg heb ik nog o... lees volledige review

"Smoby glijbaan 154"

Doe geen zaken met deze site Bestelgemak Woensdag 5 juni een mail gestuurd naar buitenspeelgoedonline.nl of een smoby glijbaan 154 opvooraad was,antwoord van buitenspeelgoedonline.nl was is niet opvoorraad maar wel te bestellen en dan zou ik het vrijdag 7juni in huis hebben.na een telefoontje kwam het niet optij... lees volledige review

"Slechte service"

Mijn bestelling is veel later verstuurd dan op de site stond vermeld. Ik heb contact met deze winkel opgenomen om te vragen wat er aan de hand was en toen werd mij verteld dat er een probleem was. Dit is mij niet gemeld door deze winkel en daar heb ik dus zelf achter moeten komen. Pas nadat ik had g... lees volledige review

"Niet thuis bij mankementen"

Eindcijfer geeft de computer, de aftersales geeft echter een bittere nasmaak. als u wilt bestellen, bestel dan iets wat absoluut niet stuk kan, want ik ben bang dat u anders ook niets meer van de verkoper kidz rock / buitenspeeolgoedonline.nl verneemt. Bestelgemak Niets mis met de bestelprocedure Levering Een dag later dan beloofd lees volledige review

"Zeer, zeer zeer slecht!!!!"

Eer, zeer, zeer slechte service!!!! Ik heb een zandtafel besteld, na een week geen bericht dus zelf maar eens gaan bellen. De zandtafel was niet voorradig en bleek bij een ander bedrijf in bestelling te zijn. (geen e-mail of ander bericht ontvangen). De zandtafel zou zeker binnen 2 dagen in ons bez... lees volledige review

Reactie van de webshop

Geachte mevrouw Hoogduin, u heeft bij ons nog geen maand geleden een bestelling gedaan en wij hebben u via de mail telkens op de hoogte gebracht van de stand van zaken mbt. de uitlevering. De bestelling is na 14 dagen geannuleerd en vanaf dat moment is de crediteringsprocedure in gang gezet. Echter is het zo dat de terugbetaling via Multisafepay plaatsvindt en daar moet u altijd rekening houden met 3 a 5 werkdagen voordat u het op uw rekening heeft. 19 juni is vervolgens alles bij ons afgerond en hebben wij kunnen zien dat het geld 17 juni bij ons is afgeschreven u heeft ook daarvan een bewijs via de mail van van ontvangen. Alles is volgens onze algemene voorwaarden verwerkt en gebeurd. Helaas kunnen wij niet iedere klant tevreden stellen en begrijpen wij dat het voor klant soms erg vervelend is als zij niet direct op de door hun gewenste manier geholpen worden maar dat neemt niet weg dat wij dit altijd wel proberen en ons best er voor doen iedereen zo goed mogelijk te helpen. Dat dit bij u mevrouw Hoogduin niet gelukt is is heel erg jammer en betreuren wij ook zeer. Echter mails met verwijzigingen richting consumentenbond/ rechtsbijstand doen wij niets en hebben wij van u niet ontvangen.

"Speelgoed"

Uitstekend Bestelgemak Super snel bezorgd . prima bedrijf. komen na wat ze op hun site vertellen. zijn ook heel goed per telefoon te bereiken . Levering Super snel geleverd .ik had het al in een daag binnen Aftersales Zijn prima per telefoon bereikbaar.

"Uitstekende service"

Ik had een zandbak besteld. Bij aflevering bleek een stukje te zijn afgebroken. Ik heb het bedrijf daarvan op de hoogte gesteld. Zij hebben mij op diezelfde dag kosteloos een nieuwe toegezonden. Een uitstekende service van Buitenspeelgoedonline. Ik ga er zeker vaker shoppen! Bestelgemak Ik heb een zandbak besteld en de bestelprocedure was vrij goed te volgen. lees volledige review

"300% Service!!"

Een voorbeeld onder de webshops Bestelgemak De Website is heel transparant en toegankelijk. Daarnaast is de website enorm gebruiksvriendelijk en heeft een makkelijk bestelgemak Levering De Skelter is netjes volgens afspraak geleverd in de originele verpakking Aftersales Vaak zijn de prijzen laag bij webshops, maar word de plank qua service compleet mis geslagen" Wij ... lees volledige review

"Voorraad niet up to date en terugbetaling"

Een fiets op de site in winkelmand geplaatst en de betaling in orde gemaakt. Volgende dag een mail ontvangen dat het product niet meer op voorraad en tijdelijk niet leverbaar is. Ik heb vriendelijk verzocht het gestortte bedrag terug te stortennop onze rekening. Dit is inmiddels 1 week geleden en no... lees volledige review

Reactie van de webshop

Geachte mevrouw Haring, allereerst bedankt voor uw review. Het is altijd goed om ook een slechte review te lezen daar kunnen we weer iets van leren. Echter is de fiets met pinksteren besteld toen waren wij gesloten , de dag daarna is door ons per mail gemeld dat het product niet voorradig was. U heeft vervolgens zelf de 22e in de middag gemeld daar niet op te willen wachten. Deze credit is dus uiteindelijk donderdag de 23e verwerkt. Het aankoopbedrag wordt teruggestort via Multisafepay (een "tussenbank" ) dit duurt altijd 3 tot 4 werkdagen (weekend wordt dus niet meegerekend) en dus kan het kloppen dat u uw aankoopbedrag nog niet retour heeft. Volgens onze algemene voorwaarden heeft KidzRock ook 30 dagen de tijd na melding van de klant om dit te doen. Het bewijs van terugstorting heeft u inmiddels per mail ontvangen.

"Avonturentent"

Ga jullie zeker aanbevelen en vaker bij jullie bestellen. Bestelgemak Voor de verjaardag van onze dochter bestelden we een avonturentent bij buitenspeelgoedonline.nl. Na 2 weken plezier van de tent brak een stok af hierdoor bleef de tent niet veilig overeind staan. Na een mailtje aan hun te hebben gestuurd ontvi... lees volledige review

"Nikko rc auto"

Top top top Bestelgemak Had een rc auto die na 1 keer gebruiken stuk was. Ik heb de mensen gebeld en het is allemaal gelijk super opgelost. Kijk en dat is nou een super service. Snelle levering en betrouwbaar dat is in deze tijd ook zeker wat waard Levering Snelle en correcte levering Aftersales Top

"Snel en goedkoop"

Ga er zeker vaker bij bestellen. Bestelgemak Nette mail ontvangen met de orderbevestiging Levering Snelle levering. Aftersales Bij de klantenservice waren ze zeer vriendelijk en behulpzaam.

"Little tikes: zand en watertafel"

Super service!!! En ook nog de goedkoopste!!! Jullie staan bij mijn 'favorieten' :-)!!! Bestelgemak Allemaal heel gemakkelijk terug te vinden!!! Levering Super service!!! Zaterdag besteld en vandaag al in huis (in BelgiŽ)!!!! Aftersales Nog geen klachten

"Blije kindergezichtjes"

10 op 10 Bestelgemak Zeer tevreden van vlotte bestelling, een vriendelijke zorgzame mail ondertussen, en daarna een correcte en stipte levering!! 10op10!!! Levering Stipt en correct Aftersales Medewerking via mail..super

"Een 10 voor de snelle afhandeling"

Ik sta nog steeds achter mijn oordeel. Bestelgemak Ik ben tevreden met de service. vandaag besteld en morgen in huis. ga zů door! Levering De aflevertijd was goed te volgen. het was duidelijk en snel geleverd. het artikel was perfect geleverd. Aftersales Geen gebruik gemaakt van de klantenservice

"Vouwbare vogelnestschommel"

Mijn eerste ervaring met Buitenspeelgoedonline was uitstekend en zal mijn ervaring dan ook met vrienden, familie en kennissen delen. Bestelgemak Heeft geen toelichting nodig, gewoon uitstekend Levering Ik wilde graag het artikel zo snel mogelijk in huis hebben i.v.m de verjaardag van mijn kleindochter. Ik was al wat aan d... lees volledige review