Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal

Wij pikken het niet langer

Tip je vrienden
Bekijk specificaties »
Expert reviews
Consumenten reviews
1.117.586 shoppers lezen jaarlijks reviews over boeken op beslist.nl
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review
Specificaties
Product omschrijving Onvriendelijke bediening in de horeca, onbeantwoorde klachten, onbereikbare helpdesks de consument ergert zich groen en geel aan slechte service. Het duurt niet lang meer voor hij in opstand komt, dus het roer moet om! Maar hoe?

Wij pikken het niet langer! houdt ondernemers een spiegel voor. Wat gaat er mis op servicegebied? En vooral: wat kun je doen om je service te verbeteren? Het antwoord op die vraag kan heel lonend zijn, want door te investeren in service zet je een prachtige kettingreactie in werking: tevreden klanten zijn loyale klanten die terugkomen en de kassa laten rinkelen. In zo'n werkomgeving zal je personeel zich gelukkig voelen en daardoor ng betere service leveren.


Wij pikken het niet langer! is onmisbaar voor iedereen die dagelijks klantcontact heeft n voor de verantwoordelijke managers. Het is een echt praktijkboek boordevol tips van ervaringsdeskundigen. Het bevat best practices die je onmiddellijk kunt toepassen in je eigen onderneming en interviews met aanbevelingen van onder meer:
' Johnannes van Dam culinair journalist voor Het Parool en Elsevier;
' Pieter Storms televisiemaker;
' Felix Cohen directeur van de consumentenbond;
' Ad Pruyn hoogleraar Marketingcommunicatie en consumentengedrag
' directieleden van KPN Internet, BCC en Koninklijke Horecabond Nederland.

Robert Kroon is managing director van communicatiebureau Full Circle Communications Consultancy. Daarvoor bekleedde hij diverse managementfuncties op het gebied van marketing, sales en communicatie. Hij geeft regelmatig gastcolleges over marketing/communicatie, onder meer bij hbo-instellingen.
Algemene kenmerken
BoekgenreSchool & studie > Bedrijfskunde > Management
NUR-codeNUR-code801
Ondertitelwat gaat er mis met de consumentenservice en wat kunnen we eraan doen ?
Verschijningsdatumapril 2007
Auteur(s) / uitgever
AuteurKroon, R.
UitgeverUitgeverSDU
Eigenschappen
Aantal pagina'sAantal pagina's151
AfmetingenAfmetingen145 x 15 x 222 mm
BindwijzeBindwijzeHardcover
DrukDrukdruk 1
Massa321 gram
TaalNederlandstalig
Algemene productdetails
EANEAN9789052615622
ISBN-10ISBN-109052615624
Verschenen in2007
Overige productinformatie
Trefwoord(en)Consumenten, Dienstverlening, Kwaliteitszorg