registreren
Winkelwagen
    Bekijk specificaties »

    Wij pikken het niet langer

    978
    Meest gekocht
    Bekijk Bedrijfskunde top 10 »
    Geen reviews
    Schrijf een review »
    Gratis thuisbezorgd!
    Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis
    11 reviews »
    Thuiswinkelwaarborg
    Ga naar Bruna.nl
    Gratis thuisbezorgd!
    Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis
    258 reviews »
    Thuiswinkelwaarborg
    Ga naar bol.com
    Gratis thuisbezorgd!
    Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis
    101 reviews »
    Geen keurmerken bekend
    Ga naar Paagman.nl

    Prijzen voor Wij pikken het niet langer

    beoordeling keurmerk levertijd shops prijs  

    Gratis thuisbezorgd! Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis

    Gratis thuisbezorgd! Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis

    Gratis thuisbezorgd! Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis

    Gratis thuisbezorgd! Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, volgende dag in huis

    Gratis thuisbezorgd! Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis

    Gratis thuisbezorgd! Op werkdagen voor 18:00 uur besteld, volgende dag in huis

    Bij je thuis voor € 22,50 Levertijd: 2 werkdagen

    Bij je thuis voor € 23,50 Levertijd: 1 - 3 werkdagen

    Gratis thuisbezorgd! Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, volgende dag in huis

    Gratis thuisbezorgd! Levertijd: 1 werkdag

    Gratis thuisbezorgd! Levertijd: 3 werkdagen

    Bij je thuis voor € 23,45 Levertijd: 1 - 5 werkdagen

    Verzendkosten onbekend Op werkdagen voor 22:30 uur besteld, volgende dag in huis

    Bekijk alle 13 shops
    Expert reviews
    Consumenten reviews
    2.070.150 shoppers lezen jaarlijks reviews over boeken op beslist.nl
    Specificaties
    Product omschrijving Onvriendelijke bediening in de horeca, onbeantwoorde klachten, onbereikbare helpdesks de consument ergert zich groen en geel aan slechte service. Het duurt niet lang meer voor hij in opstand komt, dus het roer moet om! Maar hoe?

    Wij pikken het niet langer! houdt ondernemers een spiegel voor. Wat gaat er mis op servicegebied? En vooral: wat kun je doen om je service te verbeteren? Het antwoord op die vraag kan heel lonend zijn, want door te investeren in service zet je een prachtige kettingreactie in werking: tevreden klanten zijn loyale klanten die terugkomen en de kassa laten rinkelen. In zo'n werkomgeving zal je personeel zich gelukkig voelen en daardoor ng betere service leveren.


    Wij pikken het niet langer! is onmisbaar voor iedereen die dagelijks klantcontact heeft n voor de verantwoordelijke managers. Het is een echt praktijkboek boordevol tips van ervaringsdeskundigen. Het bevat best practices die je onmiddellijk kunt toepassen in je eigen onderneming en interviews met aanbevelingen van onder meer:
    ' Johnannes van Dam culinair journalist voor Het Parool en Elsevier;
    ' Pieter Storms televisiemaker;
    ' Felix Cohen directeur van de consumentenbond;
    ' Ad Pruyn hoogleraar Marketingcommunicatie en consumentengedrag
    ' directieleden van KPN Internet, BCC en Koninklijke Horecabond Nederland.

    Robert Kroon is managing director van communicatiebureau Full Circle Communications Consultancy. Daarvoor bekleedde hij diverse managementfuncties op het gebied van marketing, sales en communicatie. Hij geeft regelmatig gastcolleges over marketing/communicatie, onder meer bij hbo-instellingen.

    Algemene kenmerken

    Boekgenre School & studie > Bedrijfskunde > Management
    NUR-code 801
    Ondertitel wat gaat er mis met de consumentenservice en wat kunnen we eraan doen ?
    Verschijningsdatum april 2007

    Auteur(s) / uitgever

    Auteur Kroon, R.
    Uitgever SDU

    Eigenschappen

    Aantal pagina's 151
    Afmetingen 145 x 15 x 222 mm
    Bindwijze Hardcover
    Druk druk 1
    Massa 321 gram
    Taal Nederlandstalig

    Algemene productdetails

    EAN 9789052615622
    ISBN-10 9052615624
    Verschenen in 2007

    Overige productinformatie

    Trefwoord(en) Consumenten, Dienstverlening, Kwaliteitszorg