Alles
Auto's Baby & peuter Boeken Cadeaus & gadgets CD's Computers Dierenbenodigdheden Drogisterij DVD's Elektronica Erotiek Eten & drinken Fietsen Games Horloges Huishoudelijk Kantoor Kleding Klussen Meubels Mode accessoires Multimedia-accessoires Muziekinstrumenten Parfumerie Rouwartikelen Sanitair Schoenen Sieraden Software Speelgoed Sport & outdoor Tuinartikelen Woonaccessoires
BESLIST.NL IS BESLISSEN MET ZEKERHEID
Ruim 10.000 shops. 25 miljoen producten. Altijd de beste deal voor jou. Ik beslis graag met zekerheid Michel Mulder
Olympisch kampioen

Wij pikken het niet langer

Weinig shops verkopen dit product
LET OP! Weinig shops
Deze worden weinig aangeboden Dit betekent dat:
  1. van 10.000 shops bieden 0 shops dit product aan
  2. dus je hebt hier weinig kans op een goede deal
Bekijk specificaties »
Expert reviews
Consumenten reviews
2.325.225 shoppers lezen jaarlijks reviews over boeken op beslist.nl
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review
Specificaties
Product omschrijving Onvriendelijke bediening in de horeca, onbeantwoorde klachten, onbereikbare helpdesks de consument ergert zich groen en geel aan slechte service. Het duurt niet lang meer voor hij in opstand komt, dus het roer moet om! Maar hoe?

Wij pikken het niet langer! houdt ondernemers een spiegel voor. Wat gaat er mis op servicegebied? En vooral: wat kun je doen om je service te verbeteren? Het antwoord op die vraag kan heel lonend zijn, want door te investeren in service zet je een prachtige kettingreactie in werking: tevreden klanten zijn loyale klanten die terugkomen en de kassa laten rinkelen. In zo'n werkomgeving zal je personeel zich gelukkig voelen en daardoor ng betere service leveren.


Wij pikken het niet langer! is onmisbaar voor iedereen die dagelijks klantcontact heeft n voor de verantwoordelijke managers. Het is een echt praktijkboek boordevol tips van ervaringsdeskundigen. Het bevat best practices die je onmiddellijk kunt toepassen in je eigen onderneming en interviews met aanbevelingen van onder meer:
' Johnannes van Dam culinair journalist voor Het Parool en Elsevier;
' Pieter Storms televisiemaker;
' Felix Cohen directeur van de consumentenbond;
' Ad Pruyn hoogleraar Marketingcommunicatie en consumentengedrag
' directieleden van KPN Internet, BCC en Koninklijke Horecabond Nederland.

Robert Kroon is managing director van communicatiebureau Full Circle Communications Consultancy. Daarvoor bekleedde hij diverse managementfuncties op het gebied van marketing, sales en communicatie. Hij geeft regelmatig gastcolleges over marketing/communicatie, onder meer bij hbo-instellingen.
Algemene kenmerken
Boekgenre School & studie > Bedrijfskunde > Management
NUR-code NUR-code 801
Ondertitel wat gaat er mis met de consumentenservice en wat kunnen we eraan doen ?
Verschijningsdatum april 2007
Auteur(s) / uitgever
Auteur Kroon, R.
Uitgever Uitgever SDU
Eigenschappen
Aantal pagina's Aantal pagina's 151
Afmetingen Afmetingen 145 x 15 x 222 mm
Bindwijze Bindwijze Hardcover
Druk Druk druk 1
Massa 321 gram
Taal Nederlandstalig
Algemene productdetails
EAN EAN 9789052615622
ISBN-10 ISBN-10 9052615624
Verschenen in 2007
Overige productinformatie
Trefwoord(en) Consumenten, Dienstverlening, Kwaliteitszorg
sluiten