Hitlers Furiën Bekijk shops

Hitlers Furiën

75.069 shoppers lezen jaarlijks reviews over boeken op beslist.nl
Product omschrijving Hitlers furiŽn van Wendy Lower is een spraakmakend en schokkend boek over Hitlers vrouwelijke beulen aan het Oostfront. Veel jonge verpleegsters, onderwijzeressen, secretaresses en echtgenotes zagen de opkomst van de nazi's en de vernietigende zucht naar Lebensraum als een kans om rijkdom en fortuin te vergaren in het 'wilde oosten'. Deze vrouwen waren niet alleen getuigen, maar vaak ook gewetenloze daders. Wendy Lower presenteert in Hitlers furiŽn het overtuigende bewijs dat vrouwen net zo'n grote rol speelden in de Holocaust als de mannelijke beulen waarover al zoveel boeken zijn geschreven. Wendy Lower verricht sinds 1992 archief- en veldonderzoek in Oost-Europa en publiceert boeken en artikelen over de Holocaust. 'Een keerpunt in Holocaust- ťn vrouwenstudies.' - Timothy Snyder, schrijver van Bloedlanden dwarsliggerģ 377
BoekgenreGeschiedenis & politiek > Geschiedenis & politiek overig
NUR-code680
ReeksDwarsligger
Verschijningsdatum18/11/2015
Auteur(s) / uitgever
AuteurLower, W.
UitgeverAmbo-Anthos
Eigenschappen
BindwijzePaperback
TaalNederlandstalig
EAN9789049804343
ISBN-109049804349
Verschenen in2015
Beslist.nl Beslist.nl is het grootste online winkelcentrum van Nederland waar je zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons assortiment van 25 miljoen producten bij 10.017 shops bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat je de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Ben je op zoek naar goedkope outlets, vraag je je af of je dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wil je een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.nl. Ook als je producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.

25.000.000 prijzen van 10.017 winkels worden dagelijks verwerkt.
© 2005 - 2017 beslist.nl™