SPEEDLINK DECUS Gaming SL-6397-BK ( SL-6397-BK ) Muis

Product omschrijving De DECUS Gaming Mouse kan op allerlei manieren aan persoonlijke wensen worden aangepast zodat u ook tijdens langdurige gevechten uw concentratie en precisie behoudt. Met de krachtige configuratiesoftware past u uw voorkeuren aan, stelt u een persoonlijke gamestijl in die perfect aansluit op uw reflexen. De verlichting doet allerlei kleuren door de DECUS gaan die aansluiten op de sfeer van de game - dat maakt de muis niet alleen een optisch genot om naar te kijken, hij functioneert tegelijkertijd als indicator voor het gekozen profiel. Bovendien staande rubberen zijvlakken, de slipvrije muisknoppen en de brede vingerposities garant voor comfortabel gamen.
Productlijn SPEEDLINK DECUS Gaming
EAN 4027301464634
Merk Speedlink
SKU SL-6397-BK
Kleur Zwart
Type apparaat Muis
Input device
Aantal knoppen 7
Bewegingsdetectietechnologie Laser
Connectiviteitstechnologie Met bekabeling
Bewegingsresolutie 5000 dpi
Geheugen 128 KB
Interface USB
Kabellengte 1.8 m
Prestaties 125-1.000 rapporten per seconde | snel wisselbare gevoeligheid 400 - 5000 dpi
Voorzieningen Profielschakelaar | verlicht schuifwiel | achtergrondverlichting | rubber zijgrepen | verwisselbare resolutie | instelbaar lichtsysteem | rubber bedekking | macro-functie | verlichting | scrollwiel met rubber bekleed | 5 profielen | kleurverandering | 7 programmeerbare knoppen
Software / Systeemvereisten
Benodigd besturingssysteem Microsoft Windows Vista (32/64 bits), Microsoft Windows 7 (32/64 bits), Windows 8 (32/64 bits), Microsoft Windows XP 32-bit
Software meegeleverd Stuurprogramma's & hulpprogramma's