ASUS Transformer Book Flip TP300LA C4202H ( 90NB05Y1-M03970 ) Draaibaar design

Product omschrijving De ASUS Transformer Book Flip is ontworpen om ultieme flexibiliteit te bieden, met een scherm dat in elke hoek kan worden gedraaid, van nul tot 360 graden.<br><br>Een krachtige Intel Core processor zorgt voor probleemloze multitasking, terwijl high-performance geïntegreerde graphics alles soepeler en vloeiender maken, met geweldige videokwaliteit.<br><br>Uitgerust met een Full HD-scherm, zodat u in portretstand kunt genieten van de nieuwste films of uw homevideo's, met verbluffende details en rijk, helder geluid dankzij SonicMaster-audiotechnologie. Met het toetsenbord gemakkelijk uit het zicht wordt u niet afgeleid tijdens uw entertainment.<br><br>Flip naar kijker-modus om gemakkelijk presentaties, documenten en foto's te delen met de mensen om u heen. Dankzij het slimme scharnierontwerp kunt u het scherm in elke hoek plaatsen, voor perfecte weergave. Het toetsenbord en de touchpad worden automatisch vergrendeld om onbedoelde invoer te voorkomen.<br><br>Profiteer van al het gemak van een tablet, met de kracht en connectiviteit van een laptop. De Flip schakelt naadloos over naar een vlot reagerende Full HD tablet, met complete vingergestuurde bediening dankzij het nauwkeurige 10-punts multi-touch scherm. Surf op het web, controleer uw e-mail of ontspan met uw favoriete games!<br><br>Haarlijn-textuur oppervlakken geven de ASUS Transformer Book Flip een elegant uiterlijk. Volgepakt met mogelijkheden biedt hij intuïtief computergebruik, eenvoudige mobiliteit en een stijl om verliefd op te worden. Met een luxe uitstraling en probleemloos gebruiksgemak richt de ASUS Transformer Book Flip zich op nuttige details, krachtige prestaties en ongeëvenaarde functionaliteit.
Mechanisch ontwerp 360 graden draaibaar design
EAN 4716659957072
Merk Asus