Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal

De beslist.nl Winkelwagen

De beslist.nl Winkelwagen

Een deel van de producten op beslist.nl kun je ook direct bestellen via onze Winkelwagen. Naast direct bestellen kun je via onze Winkelwagen ook in één keer bij meerdere webshops tegelijk bestellen. Dit is niet alleen makkelijk, het biedt ook extra zekerheid.

De voordelen van de Beslist.nl Winkelwagen

  • Online shoppen met één account
    Je hoeft dus niet meer bij iedere webshop een apart account te hebben. Maak eenmalig een account aan. Met dit account shop je gemakkelijk bij meerdere webshops die aangesloten zijn op de beslist.nl Winkelwagen.
  • Extra zekerheid
    Geen zorgen over je bestelling. Wij controleren voor jou de kwaliteit van de shops. Zodat jij op beslist.nl kan shoppen zonder je zorgen te maken over een bestelling of de betrouwbaarheid van een webshop. Bij iedere aankoop die je doet via beslist.nl kun je rekenen op de beslist.nl zekerheid. Heb je toch een probleem met een bestelling of webshop? Dan lossen wij het voor je op.

Koop altijd met beslist.nl zekerheid

Twijfelen mag

Koop je via de beslist.nl Winkelwagen dan heb je niet alleen minimaal 14 dagen bedenktijd, maar shop je ook automatisch met beslist.nl zekerheid. Wij helpen je graag wanneer er onverhoopt toch iets mis gaat met je bestelling.

Hoe werkt beslist.nl zekerheid?

Alle webshops die meedoen met de beslist.nl Winkelwagen worden door ons zorgvuldig gescreend. Zo bewaken we de kwaliteit van het aanbod op beslist.nl doorlopend. Ben je niet tevreden over je bestelling en kom je er niet uit met de webshops, dan wijzen wij ze op de afspraken. We geven webshops altijd eerst de gelegenheid om de klacht alsnog op te lossen. Indien je klacht niet naar behoren is afgehandeld, nemen wij maatregelen richting de webshop. Beslist.nl kan je, naar aanleiding van een slecht afgehandelde klacht, een vergoeding bieden. Deze vergoeding bedraagt maximaal het aankoopbedrag van het desbetreffende product. Het is volledig ter beoordeling van beslist.nl of een vergoeding wordt verstrekt.

Hoe maak je gebruik van beslist.nl zekerheid?

stap 1 Je hebt (minimaal 2x) jouw klacht onder de aandacht gebracht van de webshop.
stap 2 Neem contact op met onze klantenservice () en vermeld klacht en het bestelnummer.
stap 3 Beslist.nl gaat de webshop wijzen op deze klacht en en neemt zo nodig maatregelen.
stap 4 Het probleem is voldoende opgelost door de webshop. Zo niet dan ontvang je het aankoopbedrag terug.

Bestellen en levering

De beslist.nl Winkelwagen werkt als volgt:

  1. Je plaatst één of meerdere producten in de beslist.nl Winkelwagen
  2. Je rondt de bestelling af en betaalt op beslist.nl
  3. Wij sturen jouw bestelling direct door naar de webshop
  4. De bestelling wordt geleverd door de webshop

Eenmaal je keuze voor een product gemaakt, kun je dus direct bij ons bestellen en in één keer afrekenen. Ook als je producten van verschillende webshops wilt bestellen. Wij zorgen ervoor dat jouw bestellingen bij de webshops terechtkomen.

Betalen

Wanneer je bestelt via beslist.nl kun je kiezen uit verschillende betaalmethoden: iDeal, creditcard of Bancontact/Mister Cash. Jouw betaling maak je over naar een derdengeldenrekening. Op het moment dat jouw betaling binnen is op deze rekening ontvangt de webshops direct het bedrag vanaf deze rekening. We houden het geld dus niet onnodig lang vast.

Retourneren

Je hebt altijd minimaal 14 dagen de tijd om te besluiten of je een product wilt retourneren. De bedenktijd start op de dag waarop je jouw bestelling hebt ontvangen. De retourprocedure en de retourkosten zijn per webshop verschillend. Mocht de procedure niet duidelijk zijn dan kun je contact opnemen met de webshop waar je het product hebt gekocht. De contactgegevens van de shop vind je in de orderbevestigingsmail die je van ons ontvangt na het afronden van de bestelling. Kom je er niet uit dan staat onze klantenservice voor je klaar. Je kunt ons 7 dagen per week bereiken van 9.00 tot 21.00 uur.

Onze klantenservice

Heb je vragen over de bestelling, de levering of de garantie van een product? Dan kun je terecht bij de betreffende webshop. Je vindt de contactgegevens van de webshop in de orderbevestiging die je van ons ontvangt. Heb je vragen over het bestellen via beslist.nl of is er iets niet goed gegaan met je bestelling en kom je er niet uit met de webshop? Dan staan wij voor je klaar. Onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur. Je kunt ons bereiken op 0900 - 237 54 78 (10 cpm).

Veelgestelde vragen

Heb je nog vragen? Maak dan gebruik van onze chatservice of bel met 0900 - 237 54 78 (10 cpm). Onze klantenservice staat 7 dagen per week, van 9.00 tot 21.00 uur voor je klaar.

Algemeen
Beslist.nl Beslist.nl is het grootste online winkelcentrum van Nederland waar je zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons ruime assortiment van miljoenen producten bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat je de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Ben je op zoek naar goedkope outlets, vraag je je af of je dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wil je een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.nl. Ook als je producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.

© 2005 - 2017 beslist.nl™

Beslist.nl maakt gebruik van cookies en soortgelijke technieken. Wij gebruiken onder meer analytische cookies voor optimalisatie van jouw gebruik van onze website. Daarnaast plaatsen ook derden tracking cookies om jou bijvoorbeeld gepersonaliseerde advertenties te tonen. Ook social media-netwerken plaatsen tracking cookies. Deze cookies volgen je gedrag op internet. Lees ook ons cookiestatement voor meer informatie. Ga je verder met een bezoek aan onze website door een klik te plaatsen, of door hierna op akkoord te klikken, stem je in met het plaatsen van cookies en het verwerken van de gegevens die wij en onze partners daardoor verkrijgen.