Het beste headset ter wereld voor nauwkeurige klantgesprekken. Real-time belanalyses. De Engage 50 II maakt gesprekken efficiënter. De innovatieve Engage+ software biedt bovendien waardevolle analysem gegevens in real-time en live ondersteuning op het scherm, waardoor de klantervaring direct verbetert. Eersteklas microfoons. De Engage 50 II beschikt over drie hoogwaardige microfoons die samen zorgen voor een hogere spraakkwaliteit en uitstekende ruisonderdrukking. Bovendien kun je gesprekken nauwkeurig transcriberen met spraakherkenning. Altijd to the point. Licht en comfortabel. De Engage 50 II is ultralicht en heeft slim ontworpen, gekantelde oorkussens die zorgen voor een perfecte pasvorm en hoog draagcomfort, zelfs over langere tijd. Het innovatieve labyrinthpatroon op de oorkappen minimaliseert de druk in het binnenoor en zorgt ervoor dat het headset veilig blijft zitten. Zo blijf je ontspannen en kun je je op je klanten concentreren. Zo ontwikkel je draagcomfort. Robuust en flexibel. We hebben alle componenten grondig getest – van de draaibeweging van de microfoonarm tot de schokbestendigheid. Zo hebben we de Engage 50 II kunnen maken tot een robuust contactcenter-headset dat extreem duurzaam is en alle dagelijkse eisen in een contactcenter aankan. En we hebben zoveel vertrouwen in onze producten dat we 3 jaar garantie geven op alle headsets. Innovatief en extreem duurzaam. Indrukwekkende geluidskwaliteit. De geluiddichte oorkappen en de geavanceerde luidsprekertechnologie optimaliseren elk woord van je klanten en zorgen voor nauwkeurigere gesprekken – zelfs in lawaaierige omgevingen. Concentreer je op het essentiële en negeer de rest. Ingebouwde gehoorbescherming. Met de geïntegreerde professionele gehoorbeschermingsfuncties van de Engage 50 II kun je erop vertrouwen dat je gehoor beschermd is, zodat je je volledig op je klanten kunt concentreren.