Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Al jaren actief op beslist.nl

bol.com | shop reviews

Bekijk de producten »
Prima shop 772x 219x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Zeer teleurstellend"

Lijkt geweldig tot het fout gaat, dan hoef je zeker niet op hulp van de klantendienst te rekenen. Om daar te mogen werken hoef je duidelijk niet gestudeerd te hebben. Verstoppen zich ook altijd achter hetzelfde excuus "dit product komt via een externe leverancier" dus kunnen ze zogezegd niks doen. Als ik iets bestel via bol.com verwacht ik ook dat zij hier mee voor instaan. Al meerdere keren teleurgesteld

"Goede service tot er iets hersteld moet"

Goede service tot er iets hersteld moet worden. Home cinema was niet goed hersteld waardoor ik deze een 2e keer heb opgestuurd. Dit was blijkbaar niet naar de zin van de reparateur, die heeft dan maar bewust schade aan mijn home cinema gebracht. Na de schade heeft hij foto's genomen en bij de eerdere datum gezet (waar er al 2 foto's gezet waren van hoe deze oorspronkelijk was toegekomen zonder schade). Iets dat iedereen kan zien maar waar Bol niet wil op ingaan.

"Vandaag bestellen en nooit zien"

Zeer slechte klantenservice goederen konden gedurende een week geleverd worden ik wachten niemand te zien ,emails onbeantwoord en zeer onvriendelijke mensen daar met weinig verantwoordelijkheidsgevoel ...het is altijd die andere verkoper zijn fout ...Nee jullie je hebt hem aangenomen

Reactie van de webshop

Beste klant, Ik zie dat mijn collega uw klacht al in behandeling heeft. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen. Vriendelijke groet, Imro bol.com

"Voel me belazerd!"

Twee tuinbankhoezen besteld bij Bol.com. Wat blijkt, die worden door een derde partij, direct, aan mij geleverd. Alles loopt zeer voorspoedig en zeer tevreden met de levering. Mr, direct bij deze leverancier besteld is vl goedkoper. Bol.com maakt reclame met "laagste prijsgarantie"! Niet dus! Even gebeld en krijg de opmerking: Dan had je maar beter op internet moeten zoeken!!! Een jarenlange hl goede klant raak je z wel kwijt!!!

Reactie van de webshop

Beste Nico, Jouw klacht ben ik al eerder tegen gekomen. Zou je een e-mail willen sturen naar klantenservice@bol.com en verwijzen naar deze review? Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen. Vriendelijke groet, Imro bol.com

"Vergane glorie"

Bol.com was vroeger zonder twijfel n van de meest betrouwbare online shops van de Benelux. Ik moet spijtig constateren dat de service de laatste jaren flink achteruit is gegaan. Leveringstermijnen zijn vooral nog indicatief, en leveringen worden bijna systematisch vertraagd (status "levering vertraagd"). Laatst heb ik een bestelling van een boek zelf moeten annuleren (genoemde leveringstijd 2 weken), nadat de levering maar liefst 3 keer door bol.com met telkens n maand werd vertraagd. De klant (ik) werd/wordt dus flink aan het lijntje gehouden. Na een telefoontje met de publisher van het boek, werd duidelijk dat het boek nog niet eens bestaat (leveringstermijn is ws. volgend jaar). Dit is onacceptablel. Als een product toch niet leverbaar blijkt te zijn, dan moeten ze het niet aanbieden. Het bovengenoemde boek staat overigens nog steeds op bol.com met leveringstermijn 2 weken. Onbegrijpelijk.

Reactie van de webshop

Beste Arie Kanarie, Jammer dat je niet tevreden bent met onze service. Zou je misschien een e-mail naar klantenservice@bol.com kunnen sturen en naar dit bericht kunnen refereren? We zouden graag met je in contact komen. Nog een fijne dag! Isaac bol.com

"Wederom pakket niet op tijd"

Voor de 2e keer gekozen voor afhalen bij AH afhalen dezelfde dag en wederom was mijn pakket er niet. Houd levertijden dan haalbaar en geef dat gewoon aan. Je betaald er wel extra voor.

Reactie van de webshop

Beste Joost, Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb je klantgegevens gevonden. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen. Vriendelijke groet, Imro bol.com

"Slechte service!!!!!"

Ik w8 nog op myn bestelling

Reactie van de webshop

Beste Wil, wat vervelend dat je moet wachten op je bestelling. Mocht je naar aanleiding van deze review nog even in contact willen komen, stuur een e-mail naar klantenservice@bol.com en refereer aan dit bericht. Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Roos van bol.com

"Cd staat wel te koop op de site maar...."

cd staat wel te koop op de site maar....na drie maanden en vele vriendelijke mailtjes nog steeds niets. Telkens je er wijst dat je het product nog niet hebt ontvangen krijg je een vriendelijk mailtje met loze beloftes. Ik bestelde in oktober 2017 voor een verjaardagsgeschenk, dan werd het een Sint-Niklaasgeschenk, later een Kerstgeschenk en Nieuwjaar zijn we nu ook al ruim voorbij. Al die tijd staat de cd wel mooi te koop op de website... Beloftes, beloftes maar de lege bal die bol.com is levert niets.

Reactie van de webshop

Beste Ash, Je klacht was ook te lezen op een andere site. Zoals gezegd, mag je een mail sturen naar klantenservice@bol.com met je bestelinformatie. Vriendelijke groet, Charlotte van bol.com
Bekijk meer shop reviews
Algemeen
Beslist.nl Beslist.nl is het grootste online winkelcentrum van Nederland waar je zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons ruime assortiment van miljoenen producten bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat je de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Ben je op zoek naar goedkope outlets, vraag je je af of je dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wil je een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.nl. Ook als je producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.

© 2005 - 2018 beslist.nl™