Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Al jaren actief op beslist.nl

bol.com | shop reviews

Bekijk de producten »
Prima shop 779x 213x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Slechte service , late levering"

Helaas wederom een zeer slechte ervaring met Bol.com. Men gaat tegenwoordig blijkbaar vooral voor snel geld en stelt daar een steeds slechtere service tegenover: - Beloofde snelle levertijden worden niet nagekomen - Communicatie is zeer gebrekkig, reacties duren meer dan een dag en dan krijg je ook nog een standaard antwoord - Klachten worden niet serieus genomen en een inhoudelijke reactie is er al helemaal niet - UPC als bezorgservice is een aanfluiting, pakketjes zijn niet traceerbaar en de informatie klopt van geen kanten, pakket komt zwaar beschadigd aan en de medewerker van de afhaallocatie geeft aan dat dit inmiddels standaard is bij bol.com. Kortom, inmiddels een derderangs webshop met slechte service. Ik retourneer de zaken en bestel het wel bij een zaak als Coolblue die weet wat service is.

Reactie van de webshop

Beste Hifi fan, Vervelend dat je meerdere malen slechte ervaringen hebt gehad bij bol.com. Graag zou ik hierover met je in contact komen. Helaas kan ik aan de hand van dit bericht je gegevens niet achterhalen. Indien gewenst, stuur een e-mail naar klantenservice@bol.com en refereer aan dit bericht. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen. Ik wens je een prettige dag. Met vriendelijke groet, Roos van bol.com

"Foutje? Niet oplossen!"

Bol.com levert geen voordeelpak maar een enkelpak. Kan gebeuren. Elk ander bedrijf levert dan de overige pakken direct na, maar bij Bol.com duurt het tot nu toe al 18 dagen om uit te zoeken of het klopt, of ze het kunnen naleveren en hoe ze het kunnen naleveren, en reageren ze niet meer op mijn e-mails. Ondertussen ligt mijn geld bij Bol.com en de producten ook. Ik voel me bedrogen en bestolen. De klantenservice is waardeloos: eerst de boel ontkennen, nu gewoon niet meer reageren. Lekker makkelijk. Schaam je, Bol.com!

Reactie van de webshop

Beste klant, We zijn uw berichten al meerdere keren tegengekomen, er wordt contact met u opgenomen. Hartelijke groet, Kiki van bol.com

"Erg slecht"

Na het bestellen van Xbox limited edition 22.08.2017 en betalen. bijna een maand later blijkt dat ik de bestelling niet zal krijgen omdat alles uitverkocht is. Maar geld verzameld en het antwoord van de service, sorry kunnen wij u geld terug geven.Dit is een verantwoordelijke service ?? Ik denk niet

Reactie van de webshop

Beste Pawel, Uw klacht ben ik al eerder tegengekomen op een andere klachtensite. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een mail te sturen naar klantenservice@bol.com en te refereren aan deze e-mail? Op deze manier kunnen wij uw klantgegevens achterhalen en wordt er zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Milly van bol.com

"Niet nakomen van promotie prijs."

Donderdag 10 Augustus 2017 bestelde ik 2 producten via bol.com. Het belangrijkste product stond 37% in korting en werd geleverd door hun externe partner PCinHuis. De leverdatum was maandag 14 Augustus. De dag erna melde bol.com nog steeds leverdatum 14 Augustus. Ik stuur een bericht via bol.com met de vraag waar mijn bestelling blijft. De externe partner wist me na mijn verzoek te melden: Beste, Deze blijkt na controle helaas onverwachts niet uitleverbaar te zijn. U kunt de bestelling annuleren in uw BOL.com zodat u het geld teruggestort krijgt of uw betaalverplichting vervalt. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. - Indien dit na controle niet leverbaar is, hadden ze dit mij op de dag van bestelling kunnen melden of de dag er na. - Desondanks de email van deze partner blijven ze dit product op hun website verkopen aan de prijs zonder de promotie. Het klopt helemaal niet dat dit niet uitleverbaar is! Hierdoor heb ik heel de bestelling als retour moeten melden. Van bol.com krijg je enkel zeer droge antwoorden als: "Wij staan niet in voor de prijzen van onze externe partners." Als je iets in promotie koopt, komt geen enkele verkoper op de overeenkomst terug. Dit is gewoon niet juist!

Reactie van de webshop

Beste klant, Vandaag heb ik uw voicemail ingesproken en een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Jolanda van bol.com

"Shoppen bij bol......een nachtmerrie"

OP 29/7/2017 bestelde ik een vaatwasser bij bol.com. De optie installatie thuis was duidelijk vermeld voor 14,95 maar bij de bestelling kon ik deze optie nergens aanvinken (2x geprobeerd). Ik heb dan de bestelling zonder thuisinstallatie doorgevoerd met levering op 9/8 met het idee de klantendienst te contacteren om dit aan te passen. Op 1/8 contacteerde ik de klantendienst met de vraag om de thuisinstallatie aan te vragen. Dit bleek niet meer mogelijk ondanks het feit dat het waarschijnlijk om een fout in het programma ging waardoor ik dit niet kon aanvinken bij de oorspronkelijke bestelling. De enige oplossing was om deze bestelling te annuleren en dan het toestel opnieuw bestellen en de thuisinstallatie aanvinken. Eens ik de bevestigingsmail kreeg van de annulatie moest ik de bestelling opnieuw invoeren. Op 1/8 om 08H31 kreeg ik de bevestigingsmail van de annulatie. Ik ging opnieuw de bestelling doorvoeren om dan vast te stellen dat de prijs van het apparaat was aangepast van 399 naar 491!! - bijna 100 duurder. Ik heb opnieuw de klantendienst gecontacteerd en zij konden mij bij aankoop voor 491 enkel een cadeaubon aanbieden voor het verschil. Ik was dus verplicht om 92 meer uit te geven. Ik ben een trouwe klant en vind dit hoogst oneerlijk en niet te verantwoorden. Ik heb enkel jullie instructies gevolgd ...en dit zou me 92 meer hebben gekost voor hetzelfde toestel. Is dit bol.com waardig? Mario Antwoord van de klantendienst van Bol.com Goedemiddag meneer EE Kestens, In dit geval hadden we je bij het eerste contact met de klantenservice moeten vermelden dat wij geen installatie aanbieden voor een inbouw apparaat en dit hebben wij niet gedaan. Mijn excuses hiervoor. Wanneer de bestelling opnieuw was gedaan had ik graag even gekeken wat ik voor je zou kunnen betekenen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij opdraait voor een prijsverschil wat door onze toedoen is ontstaan. Omdat er geen nieuwe bestelling is geplaatst, kan ik op dit moment weinig voor je doen. Je zou eventueel een nieuwe wasmachine kunnen uitzoeken waarna wij kunnen kijken of er iets mogelijk is. Toezeggingen hierover kan ik niet doen. Nogmaals mijn excuses en een hele fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Ellen

Reactie van de webshop

Beste klant, Op basis van deze review heb ik uw gegevens gevonden. Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Ook uw review op een andere site werd toegevoegd aan uw dossier. Vriendelijke groet, Charlotte van bol.com

"Nooit problemen"

Met regelmaat bestellen we bij Bol.com wat, van lampen tot elektronica noem maar op. Haast altijd een blijvertje en heb ik dus de verkeerde maat besteld geen probleem!

"Komt kortingsacties niet na"

Ingeschreven bij pampers.nl zodat je met 50% korting een maandbox zou kunnen bestellen. Ontvang je een link naar een de pagina van bol.com waar zelfs de productcategorie: 'pampers in 50% korting' is aangemaakt maar vervolgens maar 20% korting wordt doorberekend. Na veel tijd hen en weer mailen met de klantenservice komt bol deze actie gewoon niet na. Waardeloze webshop - standaard veel te duur en nu ook nog eens afspraken niet nakomen. Ronduit triest.

Reactie van de webshop

Beste R, Uw klacht ben ik al eerder tegengekomen op een andere klachtensite. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een mail te sturen naar klantenservice@bol.com en te refereren aan deze e-mail? Op deze manier kunnen wij uw klantgegevens achterhalen en wordt er zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen. Groet, Imro bol.com

"Zeer slechte service"

Ik heb een product besteld, wat 2 dagen geleden geleverd moest worden. vandaag met Billie contact gehad en verzocht om teruggebeld te worden, na uren wachten niets gehoord, terwijl Billie aangaf dat het binnen enkel minuten zou gebeuren. Nog een keer een verzoek ingediend, ook geen gehoor. Toen vroeg ik om een live chat. Ik kreeg eerst een domme snol en ik vroeg hoe en wat, zijzelf wist het ook niet en ik vroeg of het product vandaag nog bezorgd kon worden omdat die optie bij bol.com mogelijk is, alleen je moet er een paar euro voor betalen en aangezien het product al 2 dagen gelden al geleverd moest worden, vond het een redelijk oplossing. Zij gaf aan dat het niet mogelijk is omdat er niet betaald is voor die optie, toen vroeg ik om een compensatie, dat was ook niet mogelijk en zij bood mij korting op verzendkosten voor een volgende bestelling... terwijl je bij bol.com geen verzendkosten hoef te betalen bij een boven de 20 euro bestelling. lang verhaal kort maken de tegemoetkoming die zij en haar andere domme collega konden doen is het alsnog verzenden en dat ik het wellicht morgen kan ontvangen, wat volkomen dom is, want dat is geen tegemoetkoming, het product had al ontvangen moeten zijn en als je het nog een keer opstuurt, dan doe je alleen maar wat je al eerder had moeten doen!!! Dus kort even zeggen wat ik van bol.com vind: IK VIND HET EEN SCHIJT RETAILBEDRIJF WAAR ONTZETTEND VEEL DOMME MENSEN WERKEN DIE GEEN FLAUW BENUL HEBBEN VAN WAT SERVICE IS! AMEN!

Reactie van de webshop

Beste klant, Graag kom ik met je in contact. Zou je, indien gewenst, een e-mail willen sturen naar klantenservice@bol.com? Als je refereert aan dit bericht en het bestelnummer noemt, wordt er zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.
Bekijk meer shop reviews
Algemeen
Beslist.nl Beslist.nl is het grootste online winkelcentrum van Nederland waar je zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons assortiment van 25 miljoen producten bij 10.017 shops bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat je de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Ben je op zoek naar goedkope outlets, vraag je je af of je dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wil je een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.nl. Ook als je producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.

25.000.000 prijzen van 10.017 winkels worden dagelijks verwerkt.
© 2005 - 2017 beslist.nl™