Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Al jaren actief op beslist.nl

bol.com | shop reviews

Bekijk de producten »
Prima shop 775x 214x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Nooit meer, wat een slechte service!"

Heel Slecht

Reactie van de webshop

Beste Janine, Wat vervelend dat je een slechte ervaring hebt met onze winkel. Ik wil je graag helpen. Zou je, indien gewenst een bericht willen sturen naar klantenservice@bol.com en refereren aan deze review. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. Groeten, Manon van bol.com

"Reclame"

Graag stoppen met hinderlijke en ongevraagde reclames op mijn IPad-scherm, met name op de tvprogramma’s. Ik ernaar dat als zeer hinderlijk en ANTI-reclame voor Uw bedrijf!

Reactie van de webshop

Beste Jaap, Vervelend dat u onze reclames als niet prettig ervaart. Als u geen reclames van ons wilt zien, is een adblocker wellicht een oplossing voor u. Met vriendelijke groet, Mina van bol.com

"Nooit meer"

Door fout van Bol.com bestelling 2 keer betaald. Na enkele live chats en mails nog steeds geen terugbetaling. Bewijzen van betaling gestuurd krijg je als antwoord dat ze de betaling niet kunnen terugvinden en dat je je eigen financiele instelling moet contacteren om je geld terug te krijgen. Gewoon een schande. NOOIT MEER

Reactie van de webshop

Beste Kathleen, Dit klinkt niet ok, graag kijk ik even met je mee. Helaas kan ik je gegevens zo niet vinden. Zou je, indien gewenst, een bericht willen sturen naar klantenservice@bol.com en refereren naar deze review? Dan wordt er contact met je opgenomen. Fijne dag & groet, Mina van bol.com

"Dagdeal"

Ik was altijd tevreden maar toen ik van de week een luchtje had gezien van 21 euro op jullie site en de volgende dag wilde bestellen stond er ineens dagdeal bij en was de prijs ineens rond de 31 euro. Tja lekkere dagdeal! Contact opgenomen via Messenger maar krijg gewoon te horen dat de prijzen per dag kunnen veranderen en ik vrij ben om ergens anders mn aankoop te doen! Sorry maar echt netjes is dat niet!

Reactie van de webshop

Beste Patricia, Het is juist dat prijzen per dag kunnen wijzigen. Graag kijk ik even met je mee om te zien of ik nog iets voor je kan betekenen. Helaas kan ik je gegevens niet vinden. Als je contact op prijs stelt, stuur dan een e-mail naar klantenservice@bol.com en refereer naar dit bericht. Na ontvangst van de e-mail, wordt er zo snel mogelijk contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Jolanda van bol.com

"Prijs is een lokkertje!"

Prijs is een lokkertje, op de site is deze ineens 30 euro duurder..!!

Reactie van de webshop

Beste klant, Graag kijk ik even met je mee. Helaas kan ik je gegevens zo niet vinden. Zou je, indien gewenst, een bericht willen sturen naar klantenservice@bol.com en refereren naar deze review? Dan wordt er contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Mina van bol.com

"Klantonvriendelijk"

Wat besteld boven de aankoopprijs, nu actie kort erna vroeg ik of ik recht had nog op die actie ivm het pas aangekochte product, geen cadeaubon niks gekregen voor terug, werd bijna uitgescholden omg. maar wel jammer van me geld. koop er niks meer.. klantonvriendelijkheid bij bol.com denken alleen aan je centen :)

Reactie van de webshop

Beste klant, Dit klinkt niet ok, graag kijk ik even met je mee. Helaas kan ik je gegevens zo niet vinden. Zou je, indien gewenst, een bericht willen sturen naar klantenservice@bol.com en refereren naar deze review? Dan wordt er contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Milly van bol.com

"Fijne site, gebruiks vriendelijk."

Prima site. Enige jammere is dat je factuur er eerder is dan je bestelling.

Reactie van de webshop

Beste Hennie Welgraven, Bedankt voor je feedback. Je feedback is heel waardevol voor ons, dit geeft ons inzicht om onze dienstverlening te verbeteren. Met vriendelijke groet, Mina van bol.com

"Slechte service , late levering"

Helaas wederom een zeer slechte ervaring met Bol.com. Men gaat tegenwoordig blijkbaar vooral voor snel geld en stelt daar een steeds slechtere service tegenover: - Beloofde snelle levertijden worden niet nagekomen - Communicatie is zeer gebrekkig, reacties duren meer dan een dag en dan krijg je ook nog een standaard antwoord - Klachten worden niet serieus genomen en een inhoudelijke reactie is er al helemaal niet - UPC als bezorgservice is een aanfluiting, pakketjes zijn niet traceerbaar en de informatie klopt van geen kanten, pakket komt zwaar beschadigd aan en de medewerker van de afhaallocatie geeft aan dat dit inmiddels standaard is bij bol.com. Kortom, inmiddels een derderangs webshop met slechte service. Ik retourneer de zaken en bestel het wel bij een zaak als Coolblue die weet wat service is.

Reactie van de webshop

Beste Hifi fan, Vervelend dat je meerdere malen slechte ervaringen hebt gehad bij bol.com. Graag zou ik hierover met je in contact komen. Helaas kan ik aan de hand van dit bericht je gegevens niet achterhalen. Indien gewenst, stuur een e-mail naar klantenservice@bol.com en refereer aan dit bericht. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen. Ik wens je een prettige dag. Met vriendelijke groet, Roos van bol.com
Bekijk meer shop reviews
Algemeen
Beslist.nl Beslist.nl is het grootste online winkelcentrum van Nederland waar je zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons ruime assortiment van miljoenen producten bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat je de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Ben je op zoek naar goedkope outlets, vraag je je af of je dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wil je een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.nl. Ook als je producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.

© 2005 - 2018 beslist.nl™