Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Al jaren actief op beslist.nl

bol.com | shop reviews

Bekijk de producten »
Prima shop 45x 20x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Slecht"

Slecht

Reactie van de webshop

Hi Ben, Waarom beoordeel je ons met slecht. Ik ben nieuwsgierig. Als je een email stuurt naar klantenservice@bol.com en refereert naar dit bericht, neem ik contact met je op. Met vriendelijke groet, Jolanda van bol.com

"Top"

Goed geprijsd Under armour running singlet en snelle levering.

"Walgelijke service"

Bij Bol.com een nieuwe laptop gekocht van € 1000,- Voor zo een bedrag mag je verwachten dat de laptop voor de eerstkomende paar jaar zijn werk doet . Helaas was dit niet het geval, na een maand en 2 dagen liep er een rode streep door het beeldscherm heen na het updaten van de grafische kaart. Na telefonisch contact met MSI werd mij duidelijk gemaakt dat ik contact moest opnemen met de verkopende partij, Bol.com, en dat hun het zouden afhandelen. Bol.com kwam met 2 optie's. Niet goed, geld terug of opsturen ter reparatie. Aangezien de laptop al helemaal geďnstalleerd was hebben wij gekozen voor een reparatie. De laptop verstuurd per post op 23 juli 2016, maar helaas, deze is "kwijt geraakt" in de post & bol.com geeft totaal niet thuis, het enige wat je te horen krijgt is dat je nog een paar werkdagen geduld moet hebben. Keer op keer. Bol.com speelt via facebook & andere social media alleen maar mooi weer & doet alsof het de beste webshop van Nederland is. Totdat we bij het puntje service aankomen. Bol.com geeft totaal niet thuis & weet het verhaal zelfs zo te draaien dat jij uiteindelijk de gebeten hond bent & praten ze hun fouten goed. Ze vertikken het om contact op te nemen met de betreffende transport organisatie & laten wederom weten nog enkele dagen geduld te moeten hebben. Omruilen voor een soortgelijk product omdat de huidige laptop niet meer te leveren zou zijn is ook niet mogelijk, een andere laptop die € 100 euro duurder was, kan je ook wel vergeten. Klaarblijkelijk gunt bol.com dit de klant niet & dat terwijl ze voor het jaar 2016 een omzet verwachten van een miljard euro. Wat is die 100 euro dan voor zo een grote organisatie? Vanuit mijn ervaring wil ik iedereen waarschuwen om dure elektronica e.d. niet bij aanbieders als bol.com of coolblue te kopen, maar gewoon in de winkel. Dit gezien het feit dat de meeste multimedia winkels gewoon een keurige service verlenen, waar dit bij 9 van de 10 webwinkels niet wordt thuis gegeven. De moraal van het verhaal is dat bol.com zich alleen maar vasthoud aan procedure's & dat de klant totaal niet in zicht is. Misschien lastig kijken met die euro tekens in je ogen?

Reactie van de webshop

Beste klant, Graag help ik je met het zoeken naar je laptop. Ik heb echter wel een bestelnummer nodig, zodat ik jouw gegevens kan opzoeken. Als je een email stuurt naar klantenservice@bol.com en refereert naar deze rewiew, , neem ik zo snel mogelijk contact met je op. Met vriendelijke groet, Jolanda van bol.com

"Al een paar keer problemen gehad"

Ik ben momenteel op z'n zachts gezegd "pissed" over Bol.com. Afgelopen week heb ik een bestelling gedaan, welke dinsdag werd geleverd. Keurig op tijd, maar helaas een bestelling van maart 2016. Na telefonisch / mail contact met de klantenservice kan ik de verkeerde bestelling retourneren, maar wordt het juiste product pas afgestuurd als de retourbestelling ontvangen is. Geweldig... Verder heb ik al enkele keren leveringsproblemen gehad. Er staat "Vandaag besteld, morgen in huis", maar zodra de bestelling definitief is, veranderd dit in "Levering zo spoedig mogelijk". Ik denk, dat dit mijn laatste bestelling is bij Bol.com.

Reactie van de webshop

Beste Esther, Wat vervelend dat er wat dingen mis zijn gegaan met je bestelling. Ik wil graag kijken of ik nog wat voor je kan doen. Wil je ons een e-mail sturen naar klantenservice@bol.com met daarin een verwijzing naar dit bericht? Dan neemt er zo spoedig mogelijk iemand contact met je op. Met vriendelijke groet, Emma van bol.com

"Ik schrijf normaal geen reviews…."

Ik ben de doorsnee online consument. Niet leverancierstrouw en vergeet de winkel van zodra ik het product heb ontvangen en focus me op het product . Vandaag heeft bol.com me ENORM verrast. Historiek: - 1,5 jaar geleden een Miele koffiezet gekocht bij bol.com - Tot een maand geleden werkte die prima. Hij stond ook steeds aangeschakeld - Toen leek ie defect. Hij leek electrisch niet aangesloten… dus ik bel klantendienst bol.com en die vragen om 'm op te sturen. - 2 weken later ontvang ik hem terug, met de melding dat de ON-OFF knop op… OFF stond. - Schaamrood op mijn wangen - Ik sluit 'm aan en merk dat het lekbakje dat ik meegestuurd had er niet terug bij zat - Ik durf Bol.com niet goed te bellen (en hen nog eens lastig te vallen) - Ik vind dat onderdeel niet apart te koop op de site van Miele, dus ik bel met Bol.com, bied m'n excuses aan en leg de situatie uit en zeg dat ik bereid ben van het transport voor het lekbakje te betalen - De supportmedewerker zegt “we gaan dit voor u oplossen” - Vandaag, een week later, zit er een nieuw lekbakje in mijn brievenbus Conclusie: - Ik voel me niet enkel een klant van Bol.com op het moment dat ik mijn VISA gegevens intyp bij een nieuwe aankoop, maar blijf een klant, ook in geval van problemen - Ik ben op verschillende momenten (ook 's avonds en in het weekend) vriendelijk verder geholpen door een support medewerker, zelfs bij deze onnozele vergissing - Ik zou fier zijn om te mogen werken voor een merk als Bol.com Het is heel moeilijk om klantentrouw te hebben als online bedrijf, want de concurrent zit 1 klik verwijderd, maar ik kom terug, Bol, door deze ervaring!

Reactie van de webshop

Beste M Raeymaekers, Wat fijn dat je koffiezetapparaat niet kapot is. Nu kun je toch nog genieten van een lekker bakje koffie! Bedankt voor je positieve review. Groet, Emma van bol.com

"Nooit problemen"

Regelmatig bestelling geplaatst bij bol.com nooit een teleurstelling!

Reactie van de webshop

Beste Joost, wat fijn om je positieve woorden te lezen. Groet, Emma van bol.com

"Vervolg 'Meest waardeloze webshop...'"

Na deze recensie, weliswaar laat, telefoontje gekregen van de klantendienst. Na verontschuldigingen en erkenning van het probleem dat ze, naar hun zeggen, aan't verhelpen waren hebben ze 't probleem op een meer dan correcte manier opgelost. Dit mag ook gezegd worden, dus proficiat bol.com !

Reactie van de webshop

Hoi F., Hartelijk dank voor het plaatsen van deze update! Fijn dat er toch een oplossing gevonden is. Groet, Margot van bol.com

"Heeeeeeeel lange levertijd"

weliswaar duurder en gratis verzending pas 2 weken,2 juli besteld en 16 juli de `verwachtte `levering..stond 5-10 dagen voor...met 5 had ik content geweest nu had ik beter elders kunnen bestellen ,beduidend goedkoper en met verzendkosten een euro meer.. maar wčl binnen 1-3 dagen in huis..

Reactie van de webshop

Beste Joop, Ik snap het dat het niet leuk is om langer op je bestelling te moeten wachten. Er is een mogelijkheid om je bestelling te annuleren, als het nog niet is verzonden. Of je moet nog even geduld hebben. Met vriendelijke groet, Jolanda van bol.com
Bekijk meer shop reviews