Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Al jaren actief op beslist.nl

bol.com | shop reviews

Bekijk de producten »
Prima shop 772x 216x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Vergane glorie"

Bol.com was vroeger zonder twijfel één van de meest betrouwbare online shops van de Benelux. Ik moet spijtig constateren dat de service de laatste jaren flink achteruit is gegaan. Leveringstermijnen zijn vooral nog indicatief, en leveringen worden bijna systematisch vertraagd (status "levering vertraagd"). Laatst heb ik een bestelling van een boek zelf moeten annuleren (genoemde leveringstijd 2 weken), nadat de levering maar liefst 3 keer door bol.com met telkens één maand werd vertraagd. De klant (ik) werd/wordt dus flink aan het lijntje gehouden. Na een telefoontje met de publisher van het boek, werd duidelijk dat het boek nog niet eens bestaat (leveringstermijn is ws. volgend jaar). Dit is onacceptablel. Als een product toch niet leverbaar blijkt te zijn, dan moeten ze het niet aanbieden. Het bovengenoemde boek staat overigens nog steeds op bol.com met leveringstermijn 2 weken. Onbegrijpelijk.

Reactie van de webshop

Beste Arie Kanarie, Jammer dat je niet tevreden bent met onze service. Zou je misschien een e-mail naar klantenservice@bol.com kunnen sturen en naar dit bericht kunnen refereren? We zouden graag met je in contact komen. Nog een fijne dag! Isaac bol.com

"Wederom pakket niet op tijd"

Voor de 2e keer gekozen voor afhalen bij AH afhalen dezelfde dag en wederom was mijn pakket er niet. Houd levertijden dan haalbaar en geef dat gewoon aan. Je betaald er wel extra voor.

Reactie van de webshop

Beste Joost, Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb je klantgegevens gevonden. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen. Vriendelijke groet, Imro bol.com

"Slechte service!!!!!"

Ik w8 nog op myn bestelling

Reactie van de webshop

Beste Wil, wat vervelend dat je moet wachten op je bestelling. Mocht je naar aanleiding van deze review nog even in contact willen komen, stuur een e-mail naar klantenservice@bol.com en refereer aan dit bericht. Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Roos van bol.com

"Cd staat wel te koop op de site maar...."

cd staat wel te koop op de site maar....na drie maanden en vele vriendelijke mailtjes nog steeds niets. Telkens je er wijst dat je het product nog niet hebt ontvangen krijg je een vriendelijk mailtje met loze beloftes. Ik bestelde in oktober 2017 voor een verjaardagsgeschenk, dan werd het een Sint-Niklaasgeschenk, later een Kerstgeschenk en Nieuwjaar zijn we nu ook al ruim voorbij. Al die tijd staat de cd wel mooi te koop op de website... Beloftes, beloftes maar de lege bal die bol.com is levert niets.

Reactie van de webshop

Beste Ash, Je klacht was ook te lezen op een andere site. Zoals gezegd, mag je een mail sturen naar klantenservice@bol.com met je bestelinformatie. Vriendelijke groet, Charlotte van bol.com

"Nooit meer, wat een slechte service!"

Heel Slecht

Reactie van de webshop

Beste Janine, Wat vervelend dat je een slechte ervaring hebt met onze winkel. Ik wil je graag helpen. Zou je, indien gewenst een bericht willen sturen naar klantenservice@bol.com en refereren aan deze review. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. Groeten, Manon van bol.com

"Reclame"

Graag stoppen met hinderlijke en ongevraagde reclames op mijn IPad-scherm, met name op de tvprogramma’s. Ik ernaar dat als zeer hinderlijk en ANTI-reclame voor Uw bedrijf!

Reactie van de webshop

Beste Jaap, Vervelend dat u onze reclames als niet prettig ervaart. Als u geen reclames van ons wilt zien, is een adblocker wellicht een oplossing voor u. Met vriendelijke groet, Mina van bol.com

"Nooit meer"

Door fout van Bol.com bestelling 2 keer betaald. Na enkele live chats en mails nog steeds geen terugbetaling. Bewijzen van betaling gestuurd krijg je als antwoord dat ze de betaling niet kunnen terugvinden en dat je je eigen financiele instelling moet contacteren om je geld terug te krijgen. Gewoon een schande. NOOIT MEER

Reactie van de webshop

Beste Kathleen, Dit klinkt niet ok, graag kijk ik even met je mee. Helaas kan ik je gegevens zo niet vinden. Zou je, indien gewenst, een bericht willen sturen naar klantenservice@bol.com en refereren naar deze review? Dan wordt er contact met je opgenomen. Fijne dag & groet, Mina van bol.com

"Dagdeal"

Ik was altijd tevreden maar toen ik van de week een luchtje had gezien van 21 euro op jullie site en de volgende dag wilde bestellen stond er ineens dagdeal bij en was de prijs ineens rond de 31 euro. Tja lekkere dagdeal! Contact opgenomen via Messenger maar krijg gewoon te horen dat de prijzen per dag kunnen veranderen en ik vrij ben om ergens anders mn aankoop te doen! Sorry maar echt netjes is dat niet!

Reactie van de webshop

Beste Patricia, Het is juist dat prijzen per dag kunnen wijzigen. Graag kijk ik even met je mee om te zien of ik nog iets voor je kan betekenen. Helaas kan ik je gegevens niet vinden. Als je contact op prijs stelt, stuur dan een e-mail naar klantenservice@bol.com en refereer naar dit bericht. Na ontvangst van de e-mail, wordt er zo snel mogelijk contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Jolanda van bol.com
Bekijk meer shop reviews
Algemeen
Beslist.nl Beslist.nl is het grootste online winkelcentrum van Nederland waar je zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons ruime assortiment van miljoenen producten bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat je de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Ben je op zoek naar goedkope outlets, vraag je je af of je dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wil je een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.nl. Ook als je producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.

© 2005 - 2018 beslist.nl™