Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Al jaren actief op beslist.nl

bol.com | shop reviews

Bekijk de producten »
Prima shop 51x 19x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Nooit problemen"

Regelmatig bestelling geplaatst bij bol.com nooit een teleurstelling!

"Vervolg 'Meest waardeloze webshop...'"

Na deze recensie, weliswaar laat, telefoontje gekregen van de klantendienst. Na verontschuldigingen en erkenning van het probleem dat ze, naar hun zeggen, aan't verhelpen waren hebben ze 't probleem op een meer dan correcte manier opgelost. Dit mag ook gezegd worden, dus proficiat bol.com !

Reactie van de webshop

Hoi F., Hartelijk dank voor het plaatsen van deze update! Fijn dat er toch een oplossing gevonden is. Groet, Margot van bol.com

"Heeeeeeeel lange levertijd"

weliswaar duurder en gratis verzending pas 2 weken,2 juli besteld en 16 juli de `verwachtte `levering..stond 5-10 dagen voor...met 5 had ik content geweest nu had ik beter elders kunnen bestellen ,beduidend goedkoper en met verzendkosten een euro meer.. maar wl binnen 1-3 dagen in huis..

Reactie van de webshop

Beste Joop, Ik snap het dat het niet leuk is om langer op je bestelling te moeten wachten. Er is een mogelijkheid om je bestelling te annuleren, als het nog niet is verzonden. Of je moet nog even geduld hebben. Met vriendelijke groet, Jolanda van bol.com

"Meest waardeloze onlinewinkel die ik ken"

Een week geleden een artikel besteld dat ik vandaag moest ontvangen voor een geschenk. Daar ik nog niets vernomen had gisteren 2x gechat met klantendienst die me 100 % verzekerde dat het product vandaag zou geleverd worden en dat ik me geen zorgen moest maken. Vanmorgen, jawel, levering met 1,5 week uitgesteld. Merci bol.com, geen geschenk nu om af te geven ! Bij de vorige bestelling, die ik geannuleerd heb, hetzelfde verhaal, zelfs 2 x uitgesteld met 3 weken.

Reactie van de webshop

Dat is inderdaad erg vervelend. We hebben jouw klacht in behandeling genomen en nemen zo snel mogelijk contact met je op. Met vriendelijke groet, Jolanda bol.com

"Erg makkelijk en betrouwbaar winkelen"

Ik koop al jaren bij bol en ook al betaal je soms iets meer de betrouwbaarheid is voor mij erg belangrijk.

Reactie van de webshop

Hoi Martin, Hartelijk dank voor je mooie review, wat fijn om te lezen. Fijne dag en groet, Tony - bol.com

"Bol.Com"

IK heb al vaker spullen besteld bij bol.com, van boeken, speelgoed tot elektronica. Het wordt altijd snel en netjes geleverd. Het achteraf betalen is ook erg fijn en geeft zekerheid, omdat je zo pas voor het product betaalt als je het hebt ontvangen. Goede winkel met veel keus en vaak ook goedkoper dan andere winkels, maar wel altijd extra research doen voor de zekerheid :)

Reactie van de webshop

Beste Cesca, Bedankt voor je positiviteit. Dat doet ons goed en we blijven onze best voor je doen. Fijne dag en groet, Tony bol.com

"Bol, kom afspraken na!"

Op 25 mei 2016 heb ik een tweedehands boek besteld bij Bol.com. Het boek werd door de koper omschreven als nieuw. Echter toen ik het boek op 28 mei ontving was bijna elke bladzijde gemarkeerd met roze en gele stift. Op deze dag heb ik contact opgenomen met klantservice Bol.com met betrekking dat het boek meer gebruikssporen bevatte dan in de productomschrijving. Met de Bol.com medewerker is er toen afgesproken dat ik het boek gratis mocht behouden en ter compensatie van dit ongemak een cadeaubon van 8 euro zal ontvangen. Tot mijn verbazing ontving ik 11 juni een aanmaning van de betaling. Ik heb toen 12 juni contact opgenomen met Bol.com. In dit gesprek gaf de medewerker van Bol aan dat de gemaakte afspraak op 28 mei niet geldig is en dat ik het boek moet betalen of moet gaan retourneren en dat ik hierover een mail zal ontvangen. Daarnaast vond de medewerker van Bol mijn situatie hilarisch. In deze mail stond er totaal niks over de verzendkosten. Toen ik heb weer contact opgenomen met Bol.com met betrekking tot verzendkosten. Ik gaf aan dat ik niet van plan ben om nog retour kosten te betalen, aangezien dat het boek in slechte staat was. Uiteindelijk duurde het een kwartier voordat Bol met een oplossing kwam (ik mocht boek houden, maar cadeaubon werd geblokkeerd). Daarna duurde volgende kwartier om de medewerker te kunnen overtuigen om deze afspraak per mail te bevestigen. Kortom, Bol behandelt klanten op een onprofessionele manier: er zijn afspraken gemaakt die niet nagekomen worden, de klanten service is arrogant en men durft geen verantwoordelijkheid te nemen om de gemaakte afspraken te bevestigen.

Reactie van de webshop

Beste Ag, Dat klinkt niet netjes inderdaad, vandaag neem ik even contact met u op. Hartelijke groet, Tony bol.com

"Slecht"

Heb onderzetters besteld verkeerde ontvangen retour gedaan nog steeds geen reactie ontvangen terwijl ik vroeg in de brief om de juiste artikel onderzetters te versturen ivm feest van mijn vader.

Reactie van de webshop

Beste Hanneke, Dat is erg vervelend zeg. Uiteraard wil ik graag kijken wat ik nog kan doen voor je. Daar heb ik meer gegevens voor nodig dan alleen je naam. Wil je anders een mail sturen naar klantenservice@bol.com en daarin referen naar dit bericht? Dan neem ik contact met je op. Met vriendelijke groet, Tony van bol.com

"Bol.com is 100% bertouwbaar"

en een snelle levering

Reactie van de webshop

Beste J., Ontzettend bedankt voor deze prachtige beoordeling! Vriendelijke groet, Margot van bol.com

"Prijs van telefoon"

Op deze site en bij google shopping wordt de telefoon philips D130 aangeboden voor 29,99 maar als je naar de bol.com site gaat kost de telefoon ineens 37,99 !!!!! Niet zo netjes...... Contact gehad met Bol.com maar kan hem niet voor 29,99 bestellen !!!

Reactie van de webshop

Beste Jose, Dit is erg vervelend en ik kan me voorstellen dat je je bedrogen voelt. Het is uit te leggen hoe dit kan. Ik wil je graag tegemoetkomen. Daar heb meer gegevens voor nodig dan alleen je naam. Als je een mail stuurt naar klantenservice@bol.com en daarin refereert naar dit bericht, neem ik contact met je op. Met vriendelijke groet, Jolanda van bol.com

"Zeer tevreden."

Goedkoper dan de speelgoedwinkel en zoals beloofd, de volgende dag in huis, zonder verzendkosten! Ik bestel zeker weer bij Bol.com.

Reactie van de webshop

Hoi Chantal, Wat leuk om te horen, wij zien je heel graag weer terug! Groet, Margot van bol.com

"Levering volgens afspraak"

Prima levering en artikel voldoet aan verwachting

Reactie van de webshop

Beste J. Keijzer, Wat leuk om te horen! Hartelijk dank voor je positieve review en veel plezier met je artikel. Groet, Floor van bol.com

"Te mijden, geen service bij problemen"

Na meerdere kleine ongemakken met bol.com (late levering van artikelen), werd onze laatste bestelling helemaal niet geleverd. Contact met de klantendienst leverde geen enkele oplossing en louter onwilligheid van hun kant. Alsmede waren we uiteindelijk gedwongen tot het betalen van het niet-geleverde product. Als een bestelling misloopt, wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Het aantal verschillende medewerkers van de klantenservice waar ik contact mee heb gehad valt niet meer op n hand te tellen, het dossier werd steeds naar iemand anders doorgestuurd. Ik kan enkel ten stelligste bol.com afraden.

Reactie van de webshop

Beste klant, We kijken graag voor je na wat hier mis is gegaan. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@bol.com met daarin een verwijzing naar deze review en je bestelnummer? We komen er dan zo snel mogelijk op terug. Groeten, Jade van bol.com

"Super snel!!"

Ik had het super snel binnen. Was heel netjes!! Greetje zelfs keurig een mail dat het was in gepakt en verstuurd ging worden ?

Reactie van de webshop

Hoi Jose, wat fijn dat het er zo snel was en je goed op de hoogte bent gehouden! Dank voor je mooie beoordeling, daar zijn we altijd erg blij mee! Groet, Margot van bol.com

"Super service van Bol!"

Bol.com was 3 duurder dan een andere webshop, maar bij de Lego bestelling voor mijn twins (die ik echt had belooft dat het morgen in huis zou zijn), was Bol de enige die het ook de volgende dag kon leveren. En dat hebben ze ook gedaan. Kids blij, ik blij, TOP ??

Reactie van de webshop

Hoi Elfi, mooi dat je kinderen zo blij zijn met hun nieuwe speelgoed! Daar zijn ze dus voorlopig wel zoet mee :) Dank je wel voor het delen van je beoordeling! Groet, Floor van bol.com

"Extreem slechte ervaring"

Op 08/04 bestelling geplaatst voor 2 producten, waarvan 1 een GSM. Deze zou worden geleverd door Bol.com zelf. Op 12/04 na nog niets gehoord te hebben van de verzending van dit toestel, controleer ik deze bestelling nogmaals. Op bestelling staat levertermijn van 16/04. Bij nazicht van GSM toestel op de site staat " Voor 23:00 besteld, levering de volgende dag." Ik neem telefonisch contact op met klantenservice. Dame aan de lijn meldt me: "Bij bestelling op 08/04 staat uw levering op 16/04. Bij bestelling vandaag staat levering op morgen." Ik vraag hoe dit kan? Ik krijg lakoniek enkel antwoord: "Bij bestelling op 08/04 staat uw levering op 16/04. Bij bestelling vandaag staat levering op morgen." Ik vraag of deze mij dan aanraadt de bestelling eerst te annuleren en dan opnieuw te plaatsen. Hoe kan dit nu eenvoudiger zijn voor Bol.com of mij als klant? Opnieuw het laconiek antwoord: me: "Bij bestelling op 08/04 staat uw levering op 16/04. Bij bestelling vandaag staat levering op morgen." Ik dus: ok, ik annuleer. Omdat dit me vrij absurd leek: Bol.com draagt liever de kost van extra administratie voor annulering, extra betalings controle,... dan gewoon in hun CRM systeem mijn bestelling aan te vinken op levering dag erna? Ook vond ik de communicatie beneden huidige standaard (drie maal laconieke reactie is mijn inziens niet ok). Ik neem dus opnieuw contact op met hun klantendienst via vaste lijn. Van zodra ik mijn naam en bestellingsnummer doorgeef en meldt een klacht te willen uitbrengen wordt de lijn abrupt afgebroken. Vond dit vreemd en bel nogmaals via vaste lijn. Opnieuw zelfde scenario: ik geef naam en bestelnummer en de lijn wordt afgebroken!? Nogmaals bel ik op, nu via mobiel nummer. Voor ik mijn naam of bestelnummer geef zeg ik klacht te willen uitbrengen en dat ik het vreemd vond dat een vaste lijn eerder tot 2x toe werd afgebroken en ik dit niet aanvaard. Dame klantendienst zegt me dat er veel problemen zouden zijn met afbreken van lijnen en biedt spontaan 15 EUR korting op volgende aankoop. Ik meld haar dat ik klacht toch wil opnemen en hiervan op de hoogte wil gehouden worden. Want blijkt ook dat het eerder aangeven om bestelling te moeten annuleren niet nodig was. Nu 2 dagen later, niets meer gehoord van klacht. Toestel toegekomen, alhoewel ik onmiddellijk had geannuleerd en bestelling geplaatst bij andere online retailer. Nu moet ik dus ook nog de extra moeite doen om mijn geannuleerde bestelling te retourneren. => mijn laatste bestelling via Bol.com. Dit nooit meer.

"Fijne shop"

Ik vnd het fijn bij bol te bestellen veel variatie. Wat ik minder vind is datt er soms een ander bedrijf de bestelde producten levert ik heb dat niet altijd direct in de gaten en vind het vervelend dat je dan met hen te maken krijg en niet met bol waar je uiteindelijk besteld. Ook duurt het dan vaak langer eer dat je het ontvangt. Ook vind ik de spullen retour sturen achterhaald voor zo groot bedrijf. Ik zou nog meer en eerder bij bol bestellen als de producten zowel gebracht en gehaald worden. Ook de procedure daarvan op zich. Fijn zou zijn dat retour sturen net zo makkelijk zou worden als dat bestellen is.

"Goede service, levering en prijs"

Bol.com beschikt over een groot assortiment en snelle levertijden. En dat allemaal aan een voordele prijs. Wil je nog goedkoper winkelen? Kijk dan eens naar cashback spaarprogramma's waar bol.com aan mee doet: https://www.euroclix.be/nl/index?SRef=ASWzQBV1EBP6wnJ2

"Altijd goede service"

Supergemakkelijk,veel keus,snelle bezorging,bij probleem of klacht gelijk reactie en word altijd supergoed afgehandeld,nergens zulke goede service gehad als bij bol! Wat ik ergens anders ook las,het enige wat makkelijk zou zijn is als het aangegeven zou zijn of iets een brievenbuspakje is of dat je ervoor thuis moet blijven.Maar bol is mijn favoriet als het gaat om internetbestellingen!

Reactie van de webshop

Hoi Mirjam. Wat een heerlijke start van de dag met al deze positiviteit! Jouw tip om vooraf aan te geven of je thuis moet blijven voor een bestelling of dat het toch net door de brievenbus past, is heel waardevol voor ons. We nemen dit zeker mee in onze innovaties! Groet, Floor van bol.com

"Snelle levering!"

Erg goede levering en kwaliteit. Nooit problemen. Binnen een dag in huis. Wel zou het aantal bezorgmomenten onhoog kunnen, zoals 's avonds! Bovendien is het niet duidelijk of iets wel of niet in de brievenbus bezorgd wordt en of je er dus voor thuis moet blijven.

Reactie van de webshop

Hoi Erwin, Dank je wel voor je positieve beoordeling en je feedback. Gelukkig is het tegenwoordig mogelijk om voor avondlevering te kiezen! En voor wat betreft de briefpost, dat is inderdaad soms lastig inschatten. Bij de productspecificaties staan vaak wel de afmetingen van het artikel genoemd, maar dan moet je inderdaad nog wel zelf passen en meten ;) Goeie tip als wij dit alvast voor jou kunnen doen! Dank je wel! Groet, Floor van bol.com

"Ik vind helemaal mooi"

Mand

Reactie van de webshop

Hoi Henk, Bedankt voor de goede beoordeling! Groet, Margot van bol.com

"Slechte service"

Ik ben helemaal niet te spreken over Bol.com. Heb gisteren een printer besteld omdat ik echt vandaag er n nodig had. Via de site zie ik dat het pakket bij de buren is afgeleverd, maar ik heb geen briefje in de bus dus weet niet bij welke buren. Contact opgenomen met Bol.com. Nu moet ik vier dagen wachten totdat Bol.com van Postnl heeft gehoord wat er met het pakje is gebeurd. Kortom, ik zit nu 4 dagen zonder printer, mag ook de bestelling niet annuleren en ik krijg ook geen andere toegestuurd totdat zij weten wat er met mijn bestelling is gebeurd. Waarom word ik de dupe van het het verlies van een pakket?

Reactie van de webshop

Beste Nienke, Dit is inderdaad erg vervelend. Graag kijk ik met je mee of er een snellere oplossing mogelijk is. Ik heb je daarom zojuist een e-mail gestuurd. Ik hoop snel iets van je te horen. Groet, Floor van bol.com

"Geweldige site"

Geweldig site niks om aan te merken ga zo door

Reactie van de webshop

Beste Monique, dank voor de goede beoordeling, een goed begin van de dag. Groet Tony - bol.com

"Prima webwinkel goede service"

Prijs, service, levertijd niets op aan te merken

Reactie van de webshop

Beste Meneer/Mevrouw, bedankt voor je beoordeling. Leuk om te lezen. Groet, Michelle webcare bol.com

"Goede webshop"

Op beslist.nl gezocht naar bokshandschoenen en bij Bol.com uitgekomen. Handschoenen uitgezocht en besteld. Je wordt na het plaatsen van jouw order goed op de hoogte gehouden wanneer jouw bestelling wordt geleverd.

Reactie van de webshop

Hoi Enzo, wat een leuke reactie. Bedankt voor je beoordeling en geniet van je bokshandschoenen. Groet, Michelle webcare bol.com

"Alle leveringen correct en op tijd."

Reeds vele malen zaken besteld via bol.com , soms zelfs op het allerlaatste moment. Nooit teleurgesteld.

Reactie van de webshop

Hoi Yvonne, leuk om te horen dat je al vaker bij ons besteld hebt en nooit bent teleurgesteld. Bedankt voor je beoordeling. Groet, Michelle van bol.com