Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Al jaren actief op beslist.nl

bol.com | shop reviews

Bekijk de producten »
Prima shop 777x 213x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Dagdeal"

Ik was altijd tevreden maar toen ik van de week een luchtje had gezien van 21 euro op jullie site en de volgende dag wilde bestellen stond er ineens dagdeal bij en was de prijs ineens rond de 31 euro. Tja lekkere dagdeal! Contact opgenomen via Messenger maar krijg gewoon te horen dat de prijzen per dag kunnen veranderen en ik vrij ben om ergens anders mn aankoop te doen! Sorry maar echt netjes is dat niet!

Reactie van de webshop

Beste Patricia, Het is juist dat prijzen per dag kunnen wijzigen. Graag kijk ik even met je mee om te zien of ik nog iets voor je kan betekenen. Helaas kan ik je gegevens niet vinden. Als je contact op prijs stelt, stuur dan een e-mail naar klantenservice@bol.com en refereer naar dit bericht. Na ontvangst van de e-mail, wordt er zo snel mogelijk contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Jolanda van bol.com

"Prijs is een lokkertje!"

Prijs is een lokkertje, op de site is deze ineens 30 euro duurder..!!

Reactie van de webshop

Beste klant, Graag kijk ik even met je mee. Helaas kan ik je gegevens zo niet vinden. Zou je, indien gewenst, een bericht willen sturen naar klantenservice@bol.com en refereren naar deze review? Dan wordt er contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Mina van bol.com

"Klantonvriendelijk"

Wat besteld boven de aankoopprijs, nu actie kort erna vroeg ik of ik recht had nog op die actie ivm het pas aangekochte product, geen cadeaubon niks gekregen voor terug, werd bijna uitgescholden omg. maar wel jammer van me geld. koop er niks meer.. klantonvriendelijkheid bij bol.com denken alleen aan je centen :)

Reactie van de webshop

Beste klant, Dit klinkt niet ok, graag kijk ik even met je mee. Helaas kan ik je gegevens zo niet vinden. Zou je, indien gewenst, een bericht willen sturen naar klantenservice@bol.com en refereren naar deze review? Dan wordt er contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Milly van bol.com

"Fijne site, gebruiks vriendelijk."

Prima site. Enige jammere is dat je factuur er eerder is dan je bestelling.

Reactie van de webshop

Beste Hennie Welgraven, Bedankt voor je feedback. Je feedback is heel waardevol voor ons, dit geeft ons inzicht om onze dienstverlening te verbeteren. Met vriendelijke groet, Mina van bol.com

"Slechte service , late levering"

Helaas wederom een zeer slechte ervaring met Bol.com. Men gaat tegenwoordig blijkbaar vooral voor snel geld en stelt daar een steeds slechtere service tegenover: - Beloofde snelle levertijden worden niet nagekomen - Communicatie is zeer gebrekkig, reacties duren meer dan een dag en dan krijg je ook nog een standaard antwoord - Klachten worden niet serieus genomen en een inhoudelijke reactie is er al helemaal niet - UPC als bezorgservice is een aanfluiting, pakketjes zijn niet traceerbaar en de informatie klopt van geen kanten, pakket komt zwaar beschadigd aan en de medewerker van de afhaallocatie geeft aan dat dit inmiddels standaard is bij bol.com. Kortom, inmiddels een derderangs webshop met slechte service. Ik retourneer de zaken en bestel het wel bij een zaak als Coolblue die weet wat service is.

Reactie van de webshop

Beste Hifi fan, Vervelend dat je meerdere malen slechte ervaringen hebt gehad bij bol.com. Graag zou ik hierover met je in contact komen. Helaas kan ik aan de hand van dit bericht je gegevens niet achterhalen. Indien gewenst, stuur een e-mail naar klantenservice@bol.com en refereer aan dit bericht. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen. Ik wens je een prettige dag. Met vriendelijke groet, Roos van bol.com

"Foutje? Niet oplossen!"

Bol.com levert geen voordeelpak maar een enkelpak. Kan gebeuren. Elk ander bedrijf levert dan de overige pakken direct na, maar bij Bol.com duurt het tot nu toe al 18 dagen om uit te zoeken of het klopt, of ze het kunnen naleveren en hoe ze het kunnen naleveren, en reageren ze niet meer op mijn e-mails. Ondertussen ligt mijn geld bij Bol.com en de producten ook. Ik voel me bedrogen en bestolen. De klantenservice is waardeloos: eerst de boel ontkennen, nu gewoon niet meer reageren. Lekker makkelijk. Schaam je, Bol.com!

Reactie van de webshop

Beste klant, We zijn uw berichten al meerdere keren tegengekomen, er wordt contact met u opgenomen. Hartelijke groet, Kiki van bol.com

"Erg slecht"

Na het bestellen van Xbox limited edition 22.08.2017 en betalen. bijna een maand later blijkt dat ik de bestelling niet zal krijgen omdat alles uitverkocht is. Maar geld verzameld en het antwoord van de service, sorry kunnen wij u geld terug geven.Dit is een verantwoordelijke service ?? Ik denk niet

Reactie van de webshop

Beste Pawel, Uw klacht ben ik al eerder tegengekomen op een andere klachtensite. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een mail te sturen naar klantenservice@bol.com en te refereren aan deze e-mail? Op deze manier kunnen wij uw klantgegevens achterhalen en wordt er zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Milly van bol.com

"Niet nakomen van promotie prijs."

Donderdag 10 Augustus 2017 bestelde ik 2 producten via bol.com. Het belangrijkste product stond 37% in korting en werd geleverd door hun externe partner PCinHuis. De leverdatum was maandag 14 Augustus. De dag erna melde bol.com nog steeds leverdatum 14 Augustus. Ik stuur een bericht via bol.com met de vraag waar mijn bestelling blijft. De externe partner wist me na mijn verzoek te melden: Beste, Deze blijkt na controle helaas onverwachts niet uitleverbaar te zijn. U kunt de bestelling annuleren in uw BOL.com zodat u het geld teruggestort krijgt of uw betaalverplichting vervalt. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. - Indien dit na controle niet leverbaar is, hadden ze dit mij op de dag van bestelling kunnen melden of de dag er na. - Desondanks de email van deze partner blijven ze dit product op hun website verkopen aan de prijs zonder de promotie. Het klopt helemaal niet dat dit niet uitleverbaar is! Hierdoor heb ik heel de bestelling als retour moeten melden. Van bol.com krijg je enkel zeer droge antwoorden als: "Wij staan niet in voor de prijzen van onze externe partners." Als je iets in promotie koopt, komt geen enkele verkoper op de overeenkomst terug. Dit is gewoon niet juist!

Reactie van de webshop

Beste klant, Vandaag heb ik uw voicemail ingesproken en een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Jolanda van bol.com
Bekijk meer shop reviews
Algemeen
Beslist.nl Beslist.nl is het grootste online winkelcentrum van Nederland waar je zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons ruime assortiment van miljoenen producten bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat je de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Ben je op zoek naar goedkope outlets, vraag je je af of je dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wil je een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.nl. Ook als je producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.

© 2005 - 2017 beslist.nl™