Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Al jaren actief op beslist.nl

bol.com | shop reviews

Bekijk de producten »
Prima shop 134x 33x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Levering volgens afspraak"

Prima levering en artikel voldoet aan verwachting

Reactie van de webshop

Beste J. Keijzer, Wat leuk om te horen! Hartelijk dank voor je positieve review en veel plezier met je artikel. Groet, Floor van bol.com

"Te mijden, geen service bij problemen"

Na meerdere kleine ongemakken met bol.com (late levering van artikelen), werd onze laatste bestelling helemaal niet geleverd. Contact met de klantendienst leverde geen enkele oplossing en louter onwilligheid van hun kant. Alsmede waren we uiteindelijk gedwongen tot het betalen van het niet-geleverde product. Als een bestelling misloopt, wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Het aantal verschillende medewerkers van de klantenservice waar ik contact mee heb gehad valt niet meer op één hand te tellen, het dossier werd steeds naar iemand anders doorgestuurd. Ik kan enkel ten stelligste bol.com afraden.

Reactie van de webshop

Beste klant, We kijken graag voor je na wat hier mis is gegaan. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@bol.com met daarin een verwijzing naar deze review en je bestelnummer? We komen er dan zo snel mogelijk op terug. Groeten, Jade van bol.com

"Super snel!!"

Ik had het super snel binnen. Was heel netjes!! Greetje zelfs keurig een mail dat het was in gepakt en verstuurd ging worden ?

Reactie van de webshop

Hoi Jose, wat fijn dat het er zo snel was en je goed op de hoogte bent gehouden! Dank voor je mooie beoordeling, daar zijn we altijd erg blij mee! Groet, Margot van bol.com

"Super service van Bol!"

Bol.com was €3 duurder dan een andere webshop, maar bij de Lego bestelling voor mijn twins (die ik echt had belooft dat het morgen in huis zou zijn), was Bol de enige die het ook de volgende dag kon leveren. En dat hebben ze ook gedaan. Kids blij, ik blij, TOP ??

Reactie van de webshop

Hoi Elfi, mooi dat je kinderen zo blij zijn met hun nieuwe speelgoed! Daar zijn ze dus voorlopig wel zoet mee :) Dank je wel voor het delen van je beoordeling! Groet, Floor van bol.com

"Extreem slechte ervaring"

Op 08/04 bestelling geplaatst voor 2 producten, waarvan 1 een GSM. Deze zou worden geleverd door Bol.com zelf. Op 12/04 na nog niets gehoord te hebben van de verzending van dit toestel, controleer ik deze bestelling nogmaals. Op bestelling staat levertermijn van 16/04. Bij nazicht van GSM toestel op de site staat " Voor 23:00 besteld, levering de volgende dag." Ik neem telefonisch contact op met klantenservice. Dame aan de lijn meldt me: "Bij bestelling op 08/04 staat uw levering op 16/04. Bij bestelling vandaag staat levering op morgen." Ik vraag hoe dit kan? Ik krijg lakoniek enkel antwoord: "Bij bestelling op 08/04 staat uw levering op 16/04. Bij bestelling vandaag staat levering op morgen." Ik vraag of deze mij dan aanraadt de bestelling eerst te annuleren en dan opnieuw te plaatsen. Hoe kan dit nu eenvoudiger zijn voor Bol.com of mij als klant? Opnieuw het laconiek antwoord: me: "Bij bestelling op 08/04 staat uw levering op 16/04. Bij bestelling vandaag staat levering op morgen." Ik dus: ok, ik annuleer. Omdat dit me vrij absurd leek: Bol.com draagt liever de kost van extra administratie voor annulering, extra betalings controle,... dan gewoon in hun CRM systeem mijn bestelling aan te vinken op levering dag erna? Ook vond ik de communicatie beneden huidige standaard (drie maal laconieke reactie is mijn inziens niet ok). Ik neem dus opnieuw contact op met hun klantendienst via vaste lijn. Van zodra ik mijn naam en bestellingsnummer doorgeef en meldt een klacht te willen uitbrengen wordt de lijn abrupt afgebroken. Vond dit vreemd en bel nogmaals via vaste lijn. Opnieuw zelfde scenario: ik geef naam en bestelnummer en de lijn wordt afgebroken!? Nogmaals bel ik op, nu via mobiel nummer. Voor ik mijn naam of bestelnummer geef zeg ik klacht te willen uitbrengen en dat ik het vreemd vond dat een vaste lijn eerder tot 2x toe werd afgebroken en ik dit niet aanvaard. Dame klantendienst zegt me dat er veel problemen zouden zijn met afbreken van lijnen en biedt spontaan 15 EUR korting op volgende aankoop. Ik meld haar dat ik klacht toch wil opnemen en hiervan op de hoogte wil gehouden worden. Want blijkt ook dat het eerder aangeven om bestelling te moeten annuleren niet nodig was. Nu 2 dagen later, niets meer gehoord van klacht. Toestel toegekomen, alhoewel ik onmiddellijk had geannuleerd en bestelling geplaatst bij andere online retailer. Nu moet ik dus ook nog de extra moeite doen om mijn geannuleerde bestelling te retourneren. => mijn laatste bestelling via Bol.com. Dit nooit meer.

"Fijne shop"

Ik vnd het fijn bij bol te bestellen veel variatie. Wat ik minder vind is datt er soms een ander bedrijf de bestelde producten levert ik heb dat niet altijd direct in de gaten en vind het vervelend dat je dan met hen te maken krijg en niet met bol waar je uiteindelijk besteld. Ook duurt het dan vaak langer eer dat je het ontvangt. Ook vind ik de spullen retour sturen achterhaald voor zo groot bedrijf. Ik zou nog meer en eerder bij bol bestellen als de producten zowel gebracht en gehaald worden. Ook de procedure daarvan op zich. Fijn zou zijn dat retour sturen net zo makkelijk zou worden als dat bestellen is.

"Goede service, levering en prijs"

Bol.com beschikt over een groot assortiment en snelle levertijden. En dat allemaal aan een voordele prijs. Wil je nog goedkoper winkelen? Kijk dan eens naar cashback spaarprogramma's waar bol.com aan mee doet: https://www.euroclix.be/nl/index?SRef=ASWzQBV1EBP6wnJ2

"Altijd goede service"

Supergemakkelijk,veel keus,snelle bezorging,bij probleem of klacht gelijk reactie en word altijd supergoed afgehandeld,nergens zulke goede service gehad als bij bol! Wat ik ergens anders ook las,het enige wat makkelijk zou zijn is als het aangegeven zou zijn of iets een brievenbuspakje is of dat je ervoor thuis moet blijven.Maar bol is mijn favoriet als het gaat om internetbestellingen!

Reactie van de webshop

Hoi Mirjam. Wat een heerlijke start van de dag met al deze positiviteit! Jouw tip om vooraf aan te geven of je thuis moet blijven voor een bestelling of dat het toch net door de brievenbus past, is heel waardevol voor ons. We nemen dit zeker mee in onze innovaties! Groet, Floor van bol.com

"Snelle levering!"

Erg goede levering en kwaliteit. Nooit problemen. Binnen een dag in huis. Wel zou het aantal bezorgmomenten onhoog kunnen, zoals 's avonds! Bovendien is het niet duidelijk of iets wel of niet in de brievenbus bezorgd wordt en of je er dus voor thuis moet blijven.

Reactie van de webshop

Hoi Erwin, Dank je wel voor je positieve beoordeling en je feedback. Gelukkig is het tegenwoordig mogelijk om voor avondlevering te kiezen! En voor wat betreft de briefpost, dat is inderdaad soms lastig inschatten. Bij de productspecificaties staan vaak wel de afmetingen van het artikel genoemd, maar dan moet je inderdaad nog wel zelf passen en meten ;) Goeie tip als wij dit alvast voor jou kunnen doen! Dank je wel! Groet, Floor van bol.com

"Ik vind helemaal mooi"

Mand

Reactie van de webshop

Hoi Henk, Bedankt voor de goede beoordeling! Groet, Margot van bol.com

"Slechte service"

Ik ben helemaal niet te spreken over Bol.com. Heb gisteren een printer besteld omdat ik echt vandaag er één nodig had. Via de site zie ik dat het pakket bij de buren is afgeleverd, maar ik heb geen briefje in de bus dus weet niet bij welke buren. Contact opgenomen met Bol.com. Nu moet ik vier dagen wachten totdat Bol.com van Postnl heeft gehoord wat er met het pakje is gebeurd. Kortom, ik zit nu 4 dagen zonder printer, mag ook de bestelling niet annuleren en ik krijg ook geen andere toegestuurd totdat zij weten wat er met mijn bestelling is gebeurd. Waarom word ik de dupe van het het verlies van een pakket?

Reactie van de webshop

Beste Nienke, Dit is inderdaad erg vervelend. Graag kijk ik met je mee of er een snellere oplossing mogelijk is. Ik heb je daarom zojuist een e-mail gestuurd. Ik hoop snel iets van je te horen. Groet, Floor van bol.com

"Geweldige site"

Geweldig site niks om aan te merken ga zo door

Reactie van de webshop

Beste Monique, dank voor de goede beoordeling, een goed begin van de dag. Groet Tony - bol.com

"Prima webwinkel goede service"

Prijs, service, levertijd niets op aan te merken

Reactie van de webshop

Beste Meneer/Mevrouw, bedankt voor je beoordeling. Leuk om te lezen. Groet, Michelle webcare bol.com

"Goede webshop"

Op beslist.nl gezocht naar bokshandschoenen en bij Bol.com uitgekomen. Handschoenen uitgezocht en besteld. Je wordt na het plaatsen van jouw order goed op de hoogte gehouden wanneer jouw bestelling wordt geleverd.

Reactie van de webshop

Hoi Enzo, wat een leuke reactie. Bedankt voor je beoordeling en geniet van je bokshandschoenen. Groet, Michelle webcare bol.com

"Alle leveringen correct en op tijd."

Reeds vele malen zaken besteld via bol.com , soms zelfs op het allerlaatste moment. Nooit teleurgesteld.

Reactie van de webshop

Hoi Yvonne, leuk om te horen dat je al vaker bij ons besteld hebt en nooit bent teleurgesteld. Bedankt voor je beoordeling. Groet, Michelle van bol.com

"Goede communicatie"

Over het algemeen gaat alles goed en snel. Ik heb een keer een klacht gehad en die is heel snel en goed opgelost. Bol.com is altijd de eerste internetwinkel waar ik ga kijken voor de productgroepen die zij verkopen.

Reactie van de webshop

Hoi Jenny, leuk om te lezen dat je altijd bij ons komt kijken als je gaat internet shoppen. Bedankt voor je beoordeling. Groet, Michelle van bol.com

"Cortect en snel geleverd"

Top

Reactie van de webshop

Hoi Eleonora, bedankt voor je top reactie! Groet, Michelle van bol.com

"Ruime keuze, snelle levering!"

De website biedt naast veel keuze ook mogelijkheid tot vergelijk. De snelheid van leveren en eventueel retourzending loopt gewoon goed. Een prima mogelijkheid tot het doen van de juiste aankoop.

Reactie van de webshop

Beste Meneer/Mevrouw. Leuk om te lezen. Bedankt voor je beoordeling! Groet, Michelle van bol.com

"Geen service na verkoop"

nieuw PS4 toestel gekocht , bleek later een oud en hersteld toestel te zijn, Bol.com wil geen nieuw toestel leveren , enig voorstel van Bol.com is herstelling van oud toestel.Dit is geen correcte oplossing temeer daar het toestel nog geen 6 maanden in mijn bezit is. na contact met fabrikant Sony bleek zelfs de fabrieksgarantie te zijn verlopen.Enige eis die ik stel is dat ik krijg waar ik voor betaald heb en dit is blijkbaar voor bol.com een onmogelijke eis.

Reactie van de webshop

Hoi Patrick, excuses voor de veel te late reactie. Ik vraag me af of je na dit bericht nog contact hebt gehad met een van mijn collega's en of je geholpen bent. Mocht je nog vragen hebben dan wil ik je vriendelijk verzoeken om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin je bestelnummer en een verwijzing naar deze review. Dan neemt er zo spoedig mogelijk iemand contact met je op om te kijken wat we voor je kunnen betekenen. Groet, Michelle van bol.com

"Zoals altijd Prima!"

Uitgebreid assortiment, snelle levering en prima service

Reactie van de webshop

Beste Meneer/Mevrouw, alsnog hartelijk dank voor je beoordeling! Groet, Michelle van bol.com

"Snel geleverd"

Erg tevreden, de levering was snel, kreeg een mail dat het was afgeleverd bij een ophaalpunt,, lekker makelijk vanuit je werk ophalen. het product een racebaan voldoet ook nog prima. een tevreden klant dus.

Reactie van de webshop

Beste Meneer/Mevrouw, een veel te late reactie maar daardoor niet minder gemeend. Goed te horen dat je tevreden over ons bent. Bedankt voor je beoordeling! Groet, Michelle van bol.com

"Service zoals altijd"

Speelgoed uitgezocht voor mijn kleinzoon en zo als altijd keurig de volgende dag geleverd. ideaal om zo te kunnen bestellen en te kunnen rekenen op een snelle en goede levering

Reactie van de webshop

Beste Meneer/Mevrouw, een vele te late reactie maar daardoor niet minder gemeend. Bedankt voor je beoordeling! Groet, Michelle van bol.com

"Gemakkelijk shoppen"

Op Internet speelgoed uitgezocht. Bij Bol de beste aanbieding. Andere dag bij ophaalpunt afgeleverd: Klasse!

Reactie van de webshop

Hallo Meneer/Mevrouw, bedankt voor je mooie beoordeling. Goed te horen dat je zo tevreden over ons bent! Groet, Michelle webcare bol.com

"Helft maar geleverd"

Op vrijdag 27 november doos lego en Frozen nachthemd besteld voor pakjesavond. Helaas wachten we nog steeds op het nachthemd.

Reactie van de webshop

Hoi Margreet, vervelend dat jullie zo lang moeten wachten. Ik kan helaas niet checken of het nachthemd ondertussen geleverd is via deze weg maar ik kom wel graag met je in contact om te kijken wat ik voor je kan betekenen. Daarom wil ik je vriendelijk verzoeken om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin je bestelnummer en een verwijzing naar deze review. Dan neemt er zo spoedig mogelijk iemand contact met je op. Groet, Michelle webcare bol.com

"Snelle levering en duidelijke webshop"

Bestelling de volgende dag al in huis. Duidelijke webshop met goede zoekfunctie.

Reactie van de webshop

Beste C JB, Hoe makkelijker hoe beter, toch? met vriendelijke groet, Jolanda bol.com

"Een Top Service."

GEWELDIG

Reactie van de webshop

Beste Wilma, Dat je je ordernummer niet hebt, is geen punt hoor. Fijn dat je zo tevreden bent met ons. met virendelijk groet, Jolanda