Auto's Baby & peuter Boeken Cadeaus & gadgets Computers Dierenbenodigdheden Drogisterij Elektronica Erotiek Eten & drinken Fietsen Films & Series Games Horloges Huishoudelijk Kantoor Kleding Klussen Meubels Mode accessoires Multimedia-accessoires Muziekinstrumenten Parfumerie Sanitair Schoenen Sieraden Software Speelgoed Sport & outdoor Tuinartikelen Woonaccessoires
of

Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal

Otto.nl Sinds kort op beslist.nl

4506x 0x *Gebaseerd op reviews van beslist.nl en andere bronnen

Bedrijfsinformatie

Correspondentie adres

Handelsnaam: Otto

Adres: Charles Stulemeijerweg 2

Postcode: 5026 RT

Plaats: Tilburg

Land: Netherlands

Retourneren & Voorwaarden

U heeft het recht om binnen minimaal 14 dagen alsnog af te zien van online-aankopen. U hoeft daar geen reden voor op te geven.

Vragen over de verkoper of je bestelling

Zijn er vragen over je bestelling of heb je andere vragen voor de verkoper? Neem hier onder contact op met de verkoper.

E-mail de verkoper

Via dit e-mailformulier neem je rechtstreeks contact op met de verkoper over je bestelling. Je ontvangt de reactie van de verkoper gewoon in je e-mailbox. Vanuit daar communiceren jullie verder met elkaar.

Er is helaas iets fout gegaan.

Probeer het even opnieuw.

Het verzenden van het formulier is gelukt.

De verkoper Otto.nl zal jouw bericht ontvangen en in behandeling nemen.
Otto.nl
Aanhef:

Reviews

Slechtste ervaring ooit met online bestellen

Ik heb nog nooit zo'n slechte ervaring gehad met online bestellen als bij OTTO.
Omdat jullie het nog durven om mij herinneringen te sturen voor een en
quête over mijn tevredenheid, hier mijn verhaal.

Ik bestelde een servies set die binnen een bepaalde termijn zou worden geleverd. De volgende zaken gingen fout:
* Het zou niet op tijd worden geleverd
* Ik kreeg geen informatie over het zogenaamde bezorg moment enkel een verzoek om de geleverde goederen te betalen, die nooit aan waren gekomen.
* Het aflever adres waar het zou zijn bezorgd was een ander aflever adres dan ik had aangegeven waarop er bezorgd had moeten worden

Na contact met de klantenservice opnieuw de bestelling geplaatst, waar ik te horen kreeg dat ik alsnog de rekening moest voldoen omdat er eerst een onderzoek plaats moest vinden wat er mis was gegaan waarvoor ik zaken moest aanleveren. Jullie bezorgen iets niet, het komt niet aan, ik zit zonder product en met gezeik en vervolgens maken jullie daar mijn probleem van. Daar was ik het al absoluut niet mee eens!

De tweede bestelling:
* Werd later geleverd dan aangegeven
* Werd WEDEROM aan het verkeerde adres gestuurd, terwijl ik dat bij jullie klantenservice nog duidelijk had aangegeven en het veranderd zou worden.
* Het product was beschadigd.

Die heb ik dan ook direct terug gestuurd.

Vervolgens komt dat product niet op de juiste wijze bij jullie binnen en is dat wederom mijn probleem.

Ik heb uiteindelijk op 5 verschillende momenten in totaal 2 uur met jullie klantenservice aan de telefoon gehangen. Een ingevuld formulier aangeleverd, mijn verzendbewijs aangeleverd, 3 maal gechat met jullie klantenservice.

Pas na al die moeite en ongeveer 3 maanden tijd die was verstreken kreeg ik bericht dat ik geen rekeningen meer hoefde te verwachten en dat het aan jullie zijde opgelost werd.

Ik ben een klant, die enkel een servies set wilde bestellen, die binnen twee dagen zou worden geleverd en uiteindelijk is dit mijn ervaring. Jullie begrijpen dat ik nooit en te nimmer meer bij Otto bestel en dit nooit aanraad aan anderen.

Mijn advies zou zijn om:
* Te zorgen dat jullie bezorg en ontvangst administratie beter op orde brengen
* Het probleem van jullie fouten niet bij de klant neerleggen

zeer slechte service, klantonvriendelijk en slechte kwaliteit producten

Slecht, nooit iets kopen. Alles wat ik gekocht heb is van slechte kwaliteit. Klantenservice doet loze beloftes en ze raken retourzendingen kwijt waar ze jou voor willen laten betalen. Al en al een verschrikkelijke shopervaring!

Eerste keer Otto en tevens de laatste

Mijn eerste en tevens laatste ervaring met Otto. Als één van de weinige aanbieders van de Apple watch series 6 met rvs case heb ik gekozen voor Otto. Omdat ik niet bekend ben met Otto heb ik maar gekozen voor achteraf betalen.

Kort na mijn bestelling kreeg ik de melding dat de order geblokkeerd was, gezien het product en risico werd gevraagd om een aanbetaling te doen van 220,-. Wat ik prima vind en zo gezegd zo gedaan.

Vervolgens kreeg ik nog een verzoek voor orderacceptatie. Klinkt fancy. Het gaat om identificatie van persoonsgegevens. Eerst moest een uittreksel van bevolkingsregister maar daarna was een screenshot voldoende.

Dan krijg je het bericht dat de blokkering van de order af is. Ik heb nog even contact gehad en de iWatch zal eind deze maand (oktober) geleverd worden. Tussentijds heb ik nog een keer gebeld, want de status bleef ongewijzigd op openstaand. Hierbij werd nog een keer gemeld, dat het horloge onderweg is en als het binnen is vervolgens ook snel uitgeleverd wordt.

Nu in de laatste week voor november nog maar eens weer gebeld. Meneer van Otto weet niet wat er met de bestelling is, lijkt alsof iets niet goed is gegaan. Maar kan het horloge niet meer bestellen. Erg vervelend allemaal .. Geen oplossen dan geld terugstorten.

Erg jammer dat het zo gaat, ik bestel hier in ieder geval niet weer en ben blij dat ik niet volledig vooraf heb betaald.

Waardeloos.. nooit meer

Had een 3 delige set badkamermeubels besteld. Kwaliteit is superslecht, meubels zijn kleiner en zien er supergoedkoop uit vergeleken met de foto’s, er g moeilijk in elkaar te zetten, gaten zijn verkeerd voorgeboord, verkeerde kleur handvaten meegestuurd voor 1 kast, dozen zijn gekreukeld, ene deur heeft wel beschermfolie de andere weer niet, 2 kasten kwamen los van elkaar en achter de 3e moest ik aanbellen en 3 maanden op wachten omdat post.nl wat verkeerd heeft gedaan(met post.nl gebeld en pakket was nog niet eens geleverd bij ze), 3x moeten nabellen voor juiste handvaten en kreeg nog 2 pakketjes met juiste kleur maar verkeerde maten handvaten, kreeg bericht van incasso want ik moest de kast gaan betalen ondanks dat die niet in orde was > gebeld en zou in orde zijn. Pas als juiste handvaten geleverd zijn betalen. Toch weer incasso, weer bellen boos worden. Handvaten annuleren, wil kast terugsturen > krijg korting als ik de kast hou ze sturen de juiste handvaten op > weer te grote binnengekregen. €30 euro teruggekregen maar t liefst tief ik die hele zooi op de vuilnisbelt ik heb nu een kast met zwarte handvaten en de andere zilver. Kasten zien eruit als kinderspeelkasten van de 2e handswinkel. Ik lees dat mensen zeggen dat er mensen zeiken. Moet je kijken hoe boos jij wordt als dit jou overkomt!

This company is one big problem !newer ewer again!they treat me wery wery bad! 2 monts old tv one month the tv work then the tv stop working

Slecht

Onacceptabel

Bestelde artikelen niet conform afspraak geleverd waarbij de oorzaak overduidelijk bij Otto ligt en niet bij de transporteur. Desalniettemin weigert Otto dit direct te onderzoeken en te corrigeren. Men wacht liever 3 weken!

GEEN SERVICE

Producten geruild wegens garantie.

We krijgen een email dat het begin augustus word geleverd en dan wij het oude set moeten terug geven. Dit heeft 7
weken geduurd. Netjes uitelkaar gehaald ingepakt 2 dagen voor tijd. Krijgen wij vervolgens een email dat het niet op voorraad is. En dat het eind augustus wordt geleverd. Prima toch, 2 weken lang op de grond moeten slapen alle kleding op de grond moeten zetten. Is het weer niet geleverd op aangegeven tijd en datum. 4 dagen later op 4 september krijgen wij een bericht dat onze nieuwe set geleverd wordt. Totaal 11 weken moeten wachten ipv 7.

De bezorgerS van Otto komen en zeggen meneer en mevrouw deze nieuwe set zit vol met schades wilt u ze hebben. Hebben wij moeten weigeren omdat wij juist het oude set terug geven ivm schade garantie.

Nieuwe producten is met schade geleverd dit hebben wij geweigerd. Netjes gebeld dat dit echt niet zo kan. Vervolgens met de klantenservice in gesprek gegaan en die zeggen SORRY we kunnen hier niks aan doen.

Dus conclusie. Na bijna 11 weken. En 3 weken op de grond te slapen en al onze kleding van de grond te rapen. Hebben wij nu HELEMAAL NIKS. ook niet de oude set En ook geen nieuwe set.


IK WIL MIJN GELD TERUG. Jullie hebben geen service. Geen klant vriendelijkheid gewoon niks.

Eerste en laatste keer.

Helaas houdt dit bedrijf zich niet aan de afgesproken levertijd terwijl de goederen op voorraad zijn. Als je vervolgens je bestelling wilt annuleren i s dit niet mogelijk. Het is pas mogelijk te annuleren als je bestelling is bezorgd?!?!
Let op, je moet dan wel alsnog zelf voor de bezorg kosten opdraaien.
Onvriendelijke, ongeïnteresseerde en onbehulpzame klantenservice waarbij geen greintje begrip wordt getoond.
Als je vervolgens een officiële klacht in wil dienen van de desbetreffende en zijn leidinggevende wordt deze informatie niet verschaft. Wil je een aankoop doen met een vieze nasmaak dan zit je hier goed.
Bekijk meer shop reviews

Populaire categorieën

Algemeen
Beslist.nl Zakelijk
Beslist.nl
Beslist.nl is het grootste online winkelcentrum van Nederland waar je zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons ruime assortiment van miljoenen producten bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat je de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Ben je op zoek naar goedkope outlets, vraag je je af of je dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wil je een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.nl. Ook als je producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.

De prijzen van de getoonde producten op beslist.nl zijn incl. BTW en exclusief eventueel bijkomende verzendkosten.

© 2005 - 2024 beslist.nl™