Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Al jaren actief op beslist.nl

Otto.nl | shop reviews

Bekijk de producten »
Prima shop 1272x 476x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Service ok"

Kleur van foto en bestelling anders,het toonde lichtblauw en is meer paarsblauw

"Otto, heb ik goede ervaring mee"

Levering goed en op tijd . Ook goed te volgen op de PC waar de levering op dat moment is en wanneer het afgeleverd zal worden. Goed duidelijk en correct. Betalingsmogelijkheid: , Erg goed via welke mogelijkheid je kunt kiezen hoe men wil betalen.

"Klantvriendelijk"

Mijn ervaring is dat je altijd vriendelijk behandelt wordt en ook oplossingsgericht. Ik ben al heel lang klant bij Otto en zal dat ook blijven!

"Prima shop"

Super bikini gekocht bij otto uitstekende kwaliteit snel geleverd prima service

"Snelle correcte levering"

Goede kwaliteit en snelle levering. Ik ben heel blij met mijn producten.

"Prima product, te late levering"

Prima salontafel voor weinig geld. Ben er zeer tevreden mee. Handleidingen geven bij meer bedrijven problemen, ook hier was het even bestuderen wat er nu precies bedoeld werd, maar toch gelukt. Alleen jammer van de te late levering. Stond 3-5 werkdagen, dat werden er 10. Had het mooi gepland tijdens verlof van het werk, moest er nu toch weer opnieuw vrij voor nemen. Dit is echt met het nieuwe consumenten-aankoop gedrag een no-go.

"Ze begrijpen zelf niet wat ze verkopen"

bed gekochte,met opberg bak er onder, bodem van de bak,was stuk bij levering ,dat begrijpen ze niet, is dat zo moeilijk,sturen zeeen uitleg mee,

"Onbetrouwbare webshop!"

Op 24-12-2016 heb ik bij Otto een vloerkleed besteld(formaat 200 * 290) waar ca. 1 week levertijd opzat. Toen ik op maandag 2 januari nog niets van deze bestelling had vernomen heb ik contact opgenomen met een medewerker van de klantenservice. Zij vertelde me dat het kleed vertraging had en het aankomende week geleverd zou worden. Toen ik de week erop nog steeds niets over het kleed had vernomen heb ik nogmaals contact opgenomen met de klantenservice. Deze mevrouw vertelde me niet te kunnen zien wat de status van de levering was en zou intern informeren. Als gevolg hiervan kreeg ik de volgende email: ------------------------------------------------ Beste mevrouw, U wilde weten wanneer uw pakket geleverd gaat worden. Het artikel is voorgemeld bij Post nl. Maar ik zie nu online dat dit artikel is uitverkocht. Ik ga het voor u in de gaten houden misschien dat het nog geleverd gaat worden anders adviseer ik u een ander tapijt te bestellen 160x230 is nog wel leverbaar. Of anders het artikel te annuleren. Mocht dit niet uw keuze zijn gaan we ervoor zorgen dat u uw geld terug krijgt. Met vriendelijke groet, ------------------------------------------------------------------------------ Als reactie op deze email heb ik nogmaals gebeld met de klantenservice. De mevrouw die ik toen aan de lijn kreeg zei iets heel anders te zien dan wat er naar mij is gemaild. Het kleed zou op 11 januari het magazijn hebben verlaten. Ze adviseerde dan ook om een mail terug te sturen waarin ik om duidelijkheid vroeg. Na dit gedaan te hebben werd ik op 12-januari-2017 gebeld door dezelfde mevrouw als die mij de email verstuurd heeft. Ze zei dat wat ze mij bij de klantenservice aan de telefoon hebben gezegd niet correct is. Er heeft geen kleed het magazijn verlaten. Het vloerkleed is op dat moment uitverkocht en het is niet zeker of dat mijn bestelling van 24-decemeber-2016 wel of niet geleverd gaat worden. Na een lang gesprek waarbij ik hierover niet in detail wil gaan is mij de indruk gewekt dat ze zelf niet eens weten wat hun organisatie doet. Wat betreft het pakket zou ze me op de hoogte houden. Vandaag 17-januari-2017 heb ik per email ge´nformeerd naar de stand van zaken omtrent mijn bestelling. Als gevolg van deze email ben ik weer door dezelfde mevrouw terug gebeld en kon ze me nog steeds niet vertellen OF het pakket geleverd gaat worden en wanneer dit dan zou zijn. Als oplossing heb ik gevraagd of ze een ander type vloerkleed kunnen opsturen waar volgens de website ook ca. 1 week levertijd op zit. Dit was volgens mevrouw wel mogelijk maar ook hierbij kon ze niet garanderen dat het vloerkleed binnen de gestelde levertijd geleverd zou worden omdat ook dit kleed vanuit het magazijn uit Duitsland moest komenů.. Ik heb het vloerkleed geannuleerd en wacht nu op mijn geld.
Bekijk meer shop reviews
Algemeen
Beslist.nl Beslist.nl is het grootste online winkelcentrum van Nederland waar je zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons assortiment van 25 miljoen producten bij 10.017 shops bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat je de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Ben je op zoek naar goedkope outlets, vraag je je af of je dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wil je een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.nl. Ook als je producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.

25.000.000 prijzen van 10.017 winkels worden dagelijks verwerkt.
© 2005 - 2017 beslist.nl™