Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Niet meer actief op beslist.nl

Neckermann.com | shop reviews

Prima shop 17x 10x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"800,- verschil in reis binnen 10 dagen m"

Een week na boeking is de reis ineens 50% goedkoper. Ik dacht ik vraag de reden en kijk of er nog aan te doen is. Ik vond het verschil erg groot . Uiteraard weet ik dat er soms 25 tot 30 % afgaat maar 50 ? Totaal was er met de dame van neckermann niet te praten, het enige wat zei deed was copy past van regels in het chat scherm. Een lakken pakket was al te veel moeite . Het ging om een verschil van ruim € 800 ,- op 12 dagen. nee was gewoon pech melde de neckermann dame.

"Zeer slecht"

Product besteld, maar niet geleverd omdat de prijs op de website niet zou kloppen..... Uiteindelijk reageert men helemaal niet meer op e-mails.. Dit soort webshops hebben geen bestaansrecht meer.

"Geen garantie meer na failissement"

2,5 jaar geleden kocht ik via Neckermann een wasmachine. Om discussie over voorrijkosten bij eventuele reparatie te voorkomen, kocht ik er extra garantie bij tot 5 jaar. Nu is mijn wasmachine stuk. Maar ik krijg geen garantie, want Neckermann is in juni 2014 failliet verklaard geweest heeft een doorstart gemaakt en sindsdien zijn volgens eigen zeggen ‘de reparatieservice en de garanties van neckermann.com komen te vervallen. Dit geldt ook voor de ingekochte verlengde garantie en het Garantie+ Certificaat. ‘ Oftwel: jammer voor de klant. Geen garantie meer en een wasmachine die na 2,5 jaar al stuk is. Wat een waardeloos en klantonvriendelijk bedrijf.

"Retour sturen omdat de maat niet goed is"

Als je bij Neckermann de hele bestelling retour stuurt omdat de kleding veeeeeel te groot is dan mag je zelf de retourverzendkosten betalen, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik bestel hier NOOOOOOOOIT meer.

"Goedkoop en snelle levering"

Het lijkt een beetje ouderwets, die verzendkosten. maar de prijzen zijn dusdanig dat dat niet zo'n ramp is. Ik krijg netjes alles de volgende dag in huis dus ik ben meer dan tevreden. Hopelijk wordt het assortiment in de toekomst wat groter. Al met al: prima.

"Slechte service en misleidend"

Ondanks de vele negatieve recensies, wilde ik ze het voordeel van de twijfel geven. Had ik dat maar niet gedaan. Geen 24u levering, de bestelling niet compleet ontvangen (wel alles betaald) hier moet je erg opletten en gelijk zelf contact opnemen als er iets niet bij zit, ze passen dit nl. niet zelf aan en hebben zelfs niet door als iets niet geleverd is (als je van één product meerdere aantallen besteld, is dit echt een extra aandachtspunt anders ga je de boot in . Dan is het helaas zo, dat alle kleding afwijkende maten of modellen zijn (Het lijkt wel afgekeurde kleding). Mijn bestelling heb ik geretourneerd, dit ging ook stroef, het aanmelden van de retour.... (uiteindelijk heeft een vriendelijke medewerker, wel voor elkaar gekregen. Nu hopen dat dit wel vlot en correct gaat en dat ik het klop[ende bedrag spoedig terug krijg, maar ik heb hier een hard hoofd in. Niets klopt en alles loopt rommelig. Erg jammer en triest zo'n online shop, te gek voor woorden eigenlijk. En de dan de verzendkosten ontvangen 6,95 retourneren 6,95

"Ze maken je vanalles wijs"

Nooit bij bestellen,je koopt er iets,je betaald direct.en je krijgt nadien te horen dat het afgekeurd is.fijn hoor maar mijn geld hoe zit het daarmee???

"Pure"

Niet bij bestellen, dit zijn absolute oplichters! Je moet verzendkosten betalen en je moet je retouren betalen. Kleding is absoluut niet zoals de maattabel (zelfde maat broeken: 12 cm verschil) of foto, dus je moet wel retourneren. Armoedige goedkope kleding.Nu maar hopen dat ik mijn geld nog terug krijg, want je moet vooraf betalen.

"Retourkosten zelf betalen!"

Ik ga nooit meer hier iets kopen. ik heb 1 artikel gehouden en betaalde daarbij de verzendkosten. De andere artikel heb ik geretourneerd en moest alweer zelf de verzendkosten betalen. 2 keer dus. Echt waardeloos!

"Na retourzenden"

Neckerman heeft volgens hun leeg pakket ontvangen,moet gewoon betalen,kortom bestel niet bij neckermanEn over klantenservice maar niet gesproken......onbeschoft!!!Verdient geen schoonheidsprijs,zekers niet klantgericht.

"Wat een zooitje ,daar."

Probeer al 2 dgn online te bestellen maar de site wil op geen een manier betalingen ontvangen zelfs ideal niet??? Medewerkers weten niet hoe dit kan 6 gesproken willen mondeling de bestelling van 300€ niet aannemen ,het ligt niet aan hun maar aan mij,ik wil alleen maar betalen. Wat een zooitje,als ik hier de reacties lees word door neckermann alleen op de positieve gereageerd!!!! Vreemde zaak. Lang leve wehkamp,Otto ,klingel enz enz

"Niet klantgericht"

Producten worden zeer laat verzonden. Retouren zijn voor eigen kosten. Slechte klantenservice die alleen doorverwijst en niet lijkt te willen helpen. Geen email bevestiging dat de retouren binnen zijn. Nooit meer

"Htc one m7 (magazijn leeg verkoop)"

Aanvankelijk erg sceptisch en onzeker of mijn bestelling aan zou komen na allerlei klachten te hebben gelezen maar... Vorige week zaterdag besteld en 4 dagen later ontvangen, niks op aan te merken dus

"Verschrikkelijk"

Ik heb een nieuwe tv gekocht bij hun van €1050 ik heb de tv gekregen en alles was goed Totdat.. Na 10 dagen mijn nieuwe tv te hebben ik 2 klappen hoor komen uit m'n tv en jahoor tv kapot Ik neckermann gebeld zeggen ze dat ze mij niet kunnen helpen en geen oplossing willen vinden Ik moet de tv terugsturen en dan gaan hun kijken of ze er iets mee doen Nou dacht het niet ik wil een nieuwe en omdat ik doa garantie heb (directe omruil garantie) Zou ik direct een nieuwe moeten krijgen Nu zit ik al 2 weken zonder tv en nog geen stap verder Mensen bestel hier aub niet tenzij u geld teveel heeft dan is het goed

"Vandaag bestellt, NOOIT in huis!"

Bestelde 1 maand geleden een tab, die -volgens website- op voorraad was. Gehele bedrag van Euro 300,- volledig vooruitbetaald. Na 1 week gebellt waar die blijft (1 Euro per gesprek)... na 2 weken nogmaals, na 3 weken nogmaals. Alsmaar "excuses" maar hij moest nu toch echt wel komen. 4de week gebellt en om "dringende" afhandeling gevraagd. Volgende dag kreeg ik email dat het artikel (helemaal) niet meer leverbar was en dat ik geld terug zou krijen "binnen 2 weken" !! Uiteindelijk werd geld teruggestort. .... zonder rente... die strijken ze lekker op en ook geen "tegoedbon" of iets. Dat was dus pakjesavond zonder pakje!! Waardeloos!! Nooit meer neckermann!

"Retourzending onvindbaar"

Maand geleden artikelen besteld en geretourneerd(jee wat een ellende) retourbewijs bewaard met datum en tijd van aftekenen retour door Neckermann . Zending is volgens Neckermann nooit aangekomen. Duur grapje, zeker vanwege die extra 6,95, bestel dus ook nooit meer wat. Stel dieven. ordernummer 242185

"Wat een zooitje"

heb op 3 augustus matrassen besteld zouden 5 augustus geleverd worden op de dag dat deze geleverd zouden worden moest ik er zelf aan het eind van de dag achter komen dat er helemaal niet geleverd zou worden . ik ben zelf gaan bellen en de dame aan de telefoon wist niet waarom er niet geleverd zou worden maar ze wist wel dat het niet door ging die dag. ik heb op advies van haar later die week op 8 augustus terug gebeld en ook toen kreeg ik te horen dat ze nog van iets wisten , ik heb de dame die ik toen aan de lijn had uitgelegd dat ik mensen uit curaçao over had en dat die nu op een lucht bedje lagen dus ik wilde de bestelling afzeggen. dat kon ze helaas niet regelen maar ik k9n de bestelling aan de deur weigeren dan zou alles goed komen en kreeg ik vanzelf mijn geld terug. op 25 augustus werden we door de courier gebeld dat ze onderweg waren we hebben toen gemeld dat we de bestelling aan de deur zouden weigeren dat was volgens hun geen probleem en ze bedankte ons dat ze niet voor niets hoefden te rijden het zou verder allemaal in orde komen. ik heb nu meerdere malen gebeld en de dames aan de telefoon vertellen.ieder x dat er een interne mail word verstuurd daar krijg ik dan wel bevestiging van maar als je dan niets meer hoort en belt krijg je te horen dat ze 2 weken achter lopen omdat het zo druk is bij het klachten team en als je dan eindelijk antwoord krijgt weet je niets anders dan dat je klacht in behandeling is genomen. daarna zeggen ze dat ze binnen 2 weken antwoord geven maar het eerste antwoord wat ik heb gekregen duur 3 en een halve week. het is nu 6 oktober en heb mn geld nog niet ondanks dat ik heb vermeld dat ik denk dat ik mn rechtsbijstand maar ga inschakelen.

"Artikelen missen"

15 kledingstukken besteld. Levering prima in 2 dagen. Prijs goed , goede kwaliteit. Maar.... 3 artikelen missen terwijl ze wel op de pakbon staan. Ik hoop dat ik hiervoor wel mijn geld terug krijg.

"Waardeloos."

Wat een rot organisatie en een waardeloze service. Ik heb een oven besteld en betaald bij Neckermann, maar ik heb deze nooit geleverd gekregen. Een aantal keren gebeld en gemaild, maar nog steeds geen oven geleverd gekregen. Ik moest hem maar opnieuw bestellen, vertelden zij mij dood leuk. Nu ruzie met mijn huisgenoten, omdat wij hier met z'n allen in geïnvesteerd hadden.

"KlantONvriendelijk"

Twee weken geleden drie artikelen besteld die de dag erop geleverd zouden worden. Dit werd een dag later. Twee van de drie artikelen waren goed, één moest er retour. Ik ben naar het benzinestation gereden om het pakje retour te brengen. Tot mijn verbazing ging dat niet meer en moest het dus thuis online regelen. Behoorlijk omslachtig allemaal. Net de papieren uitgeprint en naar het postkantoor gereden om het alsnog retour te sturen. Ik moest €6.95 betalen!!!!! En dat terwijl ik ook al de verzendkosten van €5.95 betaald heb bij het bestellen. Ik heb nog even de voorwaarde gelezen en daar staat in dat als je alles terug stuurt de verzendkosten terug krijgt. Als ik dat van tevoren had geweten had ik dus alles terug gestuurd! Ik weet wel dat ik nooit iets meer bij Neckermann bestel want dit kan echt gewoon niet. Ik bestel voortaan wel bij Wehkamp!

"Belachelijk"

Bestelling was er snel, maar pakje retour sturen is echt een HEL. Ik heb geen printer en het moet geprint worden vla Klantenservice. Dat ik het op een andere manier maar op moest lossen. Blijkt vlgs hun systeem het pakje nog bij de post te liggen maar het is bij mij dus kan geen retour maken. Maar moet wel binnen 14 dagen betalen, en nog eigen kosten retour. Ik betaal nog niks, eerst mijn spullen weer de deur uit voor de zakkenvullers hun geld krijgen NOOIT MEER

"Produkt retour sturen veel werk en duur"

Na het faillissement en doorstart is het retour sturen van een product veel werk en duur. Zoveel formulieren printen en bijvoegen, zelf weg brengen en gewoon even direct via Ideal 8,95 moeten betalen na aanmelding retour op website anders kan je het niet retour sturen. Normaal pakket kost 6,75 dus ze maken nog winst op je retourzending ook. Zeer klant onvriendelijk.