Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Al jaren actief op beslist.nl

Expert.nl | shop reviews

Bekijk de producten »
Onbekend 7x 12x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Prima shop"

Bestelling snel in huis. Dik tevreden!

"Goede service"

Bij Expert Twello prima service. Zaterdagavond besteld, maandagmorgen gebeld of het kofiezetapparaat tussen 6 en 7 bezorgd kon worden.

"Helemaal niks"

ik had een koptelefoon besteld en na 2 weken was ie er nog niet! en ik had alles ingevuld lateter na 3 weken was ie pas binnen

"Nog geen bestelling ontvangen"

Helaas, de site beloofd een levertijd van 1-2 werkdagen, we hebben na een week nog geen koffiezetapparaat ontvangen. Dus nog maar even oploskoffie gebruiken.

"Expert in gezeur"

Expert maakt geheel niet waar wat ze op hun site beloven! Online bestellen én afrekenen gaat helemaal niet! Je kunt hooguit "reserveren" en dan 3 dagen later nog geen enkele actie. Gebeld met het "Hoofd"-kantoor in Nijkerk, vervolgens werd ik dan toch nog teruggebeld door de shop in de buurt....wel dezelfde plaats, maar ik viel buiten het postcode gebied (snapt u het nog?). Inmiddels was de prijs van het betreffende artikel verlaagd (dat krijg je dan). Maar daar wist de betreffende winkelier dan weer niets van. Voorgestelde oplossing: dan stuur ik u het bestelde artikel voor het prijsverschil "gratis" toe.....Terwijl de site van Expert sowieso gratis toezending belooft! En, oh ja, eerst nog 50 euries aanbetalen! U begrijpt, maar van af gezien, te moeilijk, te traag en niet meer van deze tijd!

"Goede uitleg van Huistelefoon in de shop"

Waren op zoek naar een Huistelefoon. Uitleg in de Winkel en Producten getoond en wij hebben voor 1 ander merk en Type gekozen.Dit kan bij een internet aankoop niet. Prima service van expert in Krimpen.

"Order binnen, en dat is het dan"

Via internet bestelde ik een droger, bij Expert. Ach, dacht ik, goeie winkel. Nou het zal best maar ik heb er een nare smaak aan overgehouden. De bevestiging van de bestelling kwam binnen een halfuur. De levering zou binnen 2 werkdagen plaatsvinden. 3 dagen na de bestelling ben ik gaan bellen met de winkel waar vandaan de levering zou komen. Ik ben de hele ochtend gaan bellen, de telefoon werd niet opgenomen. Toen heb ik via Facebook gevraagd hoe het zit, nou dat zouden zij me doorgeven. Niet dus. Toen via het hoofdkantoor, daar verbonden ze met met het bewuste filiaal door. De meneer aan de telefoon beweerde bij hoog en bij laag dat ze me de hele morgen hadden geprobeerd te bellen, maar dat ik niet aanwezig was. Ik heb een antwoordapparaat, heel handig. Dus ook at verhaal klopte niet. Toen ontdekte ik dat de levering tot aan de deurdrempel zou worden geleverd. Als het apparaat moest worden geplaatst zou dat ca 25 euro kosten. Hoe ik de droger naar boven zou krijgen en de oude droger aan hun kon overhandigen, daar had met geen antwoord op. Ik heb zo ontzettend nijdig gereageerd, dat als ze die levering niet boven zouden neerzetten dat ik dan per omgaande de order zou annuleren en naar het filiaal zou rijden om mijn geld terug te vorderen. Meneer vond mijn toon wat onplezierig maar zou de bestelling kostenloos op de zolder zetten. Eens maar nooit weer. Expert is geen expert in sales en after sales.

"Zeer slechte service"

omdat onze wasmachine kapot was wilde wij snel een nieuwe aanschaffen. Dus naar expert bij ons in de buurt. We wilde een miele en deze was op voorraad maar de bezorg service zat vol! De eerst volgende mogelijkheid was 5 dagen later!! Kan het niet wat eerder was onze vraag ivm met ons grote huishouden(7pers) Nee! Tot ziens dan maar! En voor me gevoel zo de winkel uitgegooid Geen sorry ofzo Dus nooit meer naar expert

"Kapotte koelkast geleverd"

Koelkast gekocht bij expert en na dag rusten werkt hij niet.leuk bij een temperatuur van 29 graden.De levering was al vreemd daar deze zonder verpakking kwam en jawel bij contact mag ik op belletje van Samsung wachten heel leuk allemaal zou met spoed geregeld worden .Samsung nog steeds niet gebeld en al mijn eten kan ik weggooien.Maar wat moet ik ondertussen want de verkoper weigert het apparaat op te halen aangezien ik maar op samsung moet wachten.Zij hebben toch het apparaat geleverd waarom wachten zij niet op Samsung en geef mij een werkend apparaat.Ik koop nooit meer wat bij expert.Wat mij betreft haalt expert dat ding maar op ik koop voortaan wel bij een andere webshop

"Uitstekend"

al vele jaren een zeer klantvriendelijke winkel, met kundig personeel en uitstekende service. Kwaliteit op velerlei gebied. Van harte aanbevolen!

"Slecht"

Ik had 2hands miele wasmachine gekocht bij expert in gorredijk. Omdat we geen auto hebben en we hem niet zelf konden bekijken vroeg ik ziet hij mooi en goed uit ja zeiden ze machine is hellemaal goed en schoon. We hadden afgesproken dat ze hem kwamen bringen. Maar toen bezorger hem gebracht had en we afvoer onder openenden kwam er zoveel vuil uit had ik nog nooit gezien bij oude dingen als kledingetiketen naalden spelden onderzetters van stoelen stukjes van tak en stukjes kledinghanger stukjes tak zwart gruis. En de snaar die piepte bij centrifugeren. Verders zaten hele diepe krassen in kijkglas. Het viel ons echt tegen en we namen contact op met expert die zei oke dan halen we hem op zeiden we kunnen niet speciaal komen als we die kant uitkomen dan zeggen we het was week later. We hadden hem al mooi klaargezet konden ze zo meenemen. Maar we kregen 30 euro minder terug voor onkosten voor ophalen. Dat vinden we niet netjes het is niet onze schuld dat hij zo smerig is en raar geluid maakt. Hebben nog gebeld maar hij wou nergens van weten wou nog 5 euro terug geven meer niet. We zeiden nog als hellemaal goed was zoals afgesproken hadden we hem wel gehouden.

"Heel slechte ervaring met Expert"

Philps Sonicare online besteld met de bedoeling dit op te halen bij Expert Wageningen. Na anderhalve week nog steeds geen bericht gekregen dat product kon worden opgehaald (alhoewel ik al eens gebeld had). Ben toen gaan vragen in de winkel en bleek dat mijn bestelling al ontvangen was. Een belletje of een email sturen is blijkbaar te veel moeite voor Expert Wageningen.

"Uitstekende service en kennis producten"

Al vele jaren kopen we bij Lampe Expert in Assen. Nimmer zijn we slecht behandeld. Men neemt de tijd om iets uit te leggen, sluit aan indien het ons zelf niet lukt. Soms betaal je iets meer, maar voor de service die men ervoor terug krijgt zijn deze paar tientjes het méér dan waard. Kortom: een prima bedrijf, deskundig personeel en tijd voor de klant (soms even wachten als ze met iemand anders bezig zijn, maar dat lijkt me niet meer dan normaal)

"Garantie firma Expert"

Let op iedereen; indien je garantie hebt bij Expert, heb je een eigen bijdrage a 11 euro (wordt vooraf niet vertelt) en tevens komt de wasmachine reparateur die je doodleuk mededeelt dat hij niet aangesloten is bij Expert maar wel zaken met ze doet, je contact dient te betalen en dat geld bij Expert dient te innen. Nu heb ik het geld wel op mijn rekening gekregen....maar deze 2 ongemakken.....wil ik toch even vermelden aan alle lezers.....

"Laptop na 18 dagen nog steeds niet bezorgd"

Levertijd zou 4 dagen zijn, na 10 dagen nog steeds geen laptop. Gebeld met expert, was iets misgegaan. Laptop zal volgende dinsdag of woensdag bezorgd worden, maar op vrijdag nog steeds geen laptop ontvangen.

"Expert surhuisterveen"

In de folder zag ik een aanbieding tab 3 8.0. Eerst heb ik naar Drachten gebeld ik werd daar zeer onvriendelijk te woord gestaan. Ik had een vraag over een actie het reserveren van het toestel actie begon 2 dagen later ,dit was niet mogelijk reden als ze hem nu verkochten leverde hij meer op verkoper was niet vriendelijk. Daarna expert Surhuisterveen gebeld zeer vriendelijk en ik kon hem Gelijk ophalen. Binnen een uur zat ik thuis op de bank met mijn nieuwe tablet zo kan het Dus ook.

"Uitstekend!!"

We hebben een TV gekocht die in de actie was. De actie was echter op het moment van kopen niet meer geldig, maar toch kregen we de zelfde korting als in de actie. Ongeveer 4 weken later viel het beeld van de TV helaas uit. Hier kan de Expert natuurlijk niets aan doen. We hebben Expert gebeld en één van hun vriendelijke medewerkers stond 15 minuten later kosteloos voor onze deur. Hij heeft even gekeken en geconcludeerd dat het een fabrieksfout was. Hij heeft gelijk bericht gedaan aan samsung. Ook samsung stond binnen 3 werkdagen bij ons voor de deur en deze hebben er inmiddels een nieuw scherm opgezet. Ik ben zeer positief over dit bedrijf en que service en klantvriendeljijkheid liggen ze ver vor op die webshop bende.

"Zeer slecht"

Levertijd 1 a 2 werkdagen ;) wordt ik gebeld dat het 14 dagen wordt. Moet ik nog meer toe lichten? Snel mn geld terug vragen en elders bestellen; dat is wat me rest te doen. of ik al niet genoeg moet regelen opt werk en thuis....., moet je ook weer achter deze ellende aan! Ik ben teleurgesteld en baal, ook om het feit dat me wordt geprobeerd te laten geloven dat IDEAL betalingen pas bij expert op de rekening staat als ze het product afleveren :D Vast nog nooit van KASSA gehoord, laat staan dat iemand daar de LOI heeft afgerond. Ze weten als ze dit lezen wel wie ik ben dus zet mn naam er niet bij, het zal me benieuwen. EXPERT BEDANKT!

"Groot bedrag aan extra kosten"

Tv gekocht voor redelijke prijs. Wat je echter niet weet is dat bovenop de prijs € 60,00 extra in rekening wordt gebracht voor het installeren. Weg aanbieding. De bezorgers waren bod en zeer onvriendelijk. Dit bedrijf is zeker geen aanrader.