Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Niet meer actief op beslist.nl

Proxis.be & Azur.be | shop reviews

Matige shop 35x 36x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Retourneren, maar geen geld terug"

Ik retourneerde enkele boeken. Ik moest hiervoor 6,50 betalen bij de post. En tot slot heb ik mijn geld nooit teruggezien. Dus boeken kwijt, geld kwijt en verzendkosten moeten betalen allemaal voor niets.

"Geen reactie op bestelling al een maand aan het wachten"

al een maand ben ik aan het wachten op mijn bestelling, ik krijg geen reactie op mijn mails en een telefoon nummer lijkt niet te vinden op de site! zeer slechte service!

"Duurt lang"

ik zit al bijna een maand te wachten op mijn bestelling. voor oud en nieuw besteld en nu 21 januari nog steeds niet binnen terwijl de levertijd ca. 6 dagen duurt...

"Nooit geld terug gekregen"

Nooit problemen gehad met deze website tot ik op een keer een bestelling annuleerde. Had het geld al via overschrijving betaald.. Kreeg na de annulering een email dat ik binnen een paar dagen het geld in de vorm van een cadeaubon zou ontvangen. Na een paar weken nog steeds niets ontvangen. Ik heb de klantendienst hierover aangesproken en heb nooit een antwoord of mijn geld ontvangen.... Sinds die dag nooit meer iets besteld.

"Boek niet meer in aanbieding te vinden !"

Vier keer werd een betaling van een bestelling geweigerd terwijl PayPal het aangenomen had. De website van Proxis was in de war. Nu, mijn laatste bestelling, waarvan betaling ook weer niet aanvaard, daarna na verschillende mails, toch aanvaard, vind ik het boek niet meer terug ! Dus heb ik nu betaald voor een boek dat nergens te vinden is !! Wacht verder af. Het is beslisi : dit is mijn laatste bestelling bij Proxis.

"Drie maanden wachten, niets bezorgd"

Op 31/08 bestelde ik een boek maar ontving niets. Na een mailtje naar de (overigens uitstekende) klantenservice gestuurd te hebben gingen ze er achteraan. Helaas nog steeds niets. Dus weer een mailtje en weer niets, weer een mailtje etc... Dit in totaal iets van 4 keer tot ze 3 maanden later nu aangeven het artikel niet te kunnen leveren. Een waardebon gekregen +5% maar helaas niets anders wat ik wilde kopen dus ik probeer nu het geld terug te krijgen. Al met al een hele Odyssee door bestellingsland. Enorm balen natuurlijk.

"Service zeer slecht"

Een 3d versie besteld van Captain America The Winter Soldier. Op Kiala punt afgehaald. Blijkt er de 2 d versie in de envelop te zitten. Nummers koppen niet op formulier en de blue ray. Via e mail gevraagd hoe retour. Na twee dagen antwoordt laat maar aan ons retour komen. Dus paket via de post retour gestuurd. Weer na een paar dagen krijg je een mail. Moet afgeven worden bij Kiala punt met een retour sticker en nummer. Weer mail gestuurd. Dat hij via post is gegaan. Nu helemaal geen antwoordt. Verschillende mails gestuurd hoe het met retour is. Helemaal. Geen antwoordt. Op 18-9 een mail sorry voor retour verwerking is fout gegaan ivm verkeerde nummers op formulier en blue ray. Er zou een tegoedbon worden aangemaakt.Tegoedbon nog steeds niet ontvangen. Gisteren een boze mail gestuurd. Dat ik aangifte ging doen. Wat blijkt krijg binnen 60 min antwoordt terug. Dat de retour verwerking van een andere klant was. Mijn retour niet ontvangen. Toen een mail met ............ gestuurd. En gewezen op mail dat retourverwerking zou gebeuren. Kreeg toen een mail dat dit kon omdat artikel niet retour was gekomen. Weer een mail gestuurd dat fouten wat bij Proxis gemaakt worden. Niet bij de klant neergelegd mag worden. Weer een mail er zou een tegoedbon aangemaakt worden. Tot op heden weer niks gehoord. Begin me steeds meer opgelicht te voelen door deze firma. Het is de eerste en laatste keer geweest dat ik bij ze besteld heb. Service en klantvriendelijk zijn ze totaal niet. Verwacht uiteindelijk dat ik 25 euro op mijn buik kan schrijven. Kan