Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Niet meer actief op beslist.nl

MyCom.nl | shop reviews

Prima shop 98x 28x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Laptop half jaar kwijt voor reperatie"

Begin juli heb ik mijn laptop naar MyCom Zwolle gebracht. De touchscreen deed het niet meer. Hij was toen iets meer dan 2 jaar oud en ik had mijn laptop met 3 jaar garantie gekocht. Ze moesten eerst kijken of het nog wel binnen de garantie viel i.v.m. het faillissement. Dit werd per geval bekeken. Na 7 weken niks gehoord te hebben, heb ik MyCom maar eens gebeld. Ze vertelden mij dat ze de laptop zouden gaan maken, maar dat dit nog wel 6 weken ging duren. Ik vond dit best wel lang, maar dit had ik er wel voor over. Nu, meer dan 5 maanden later, heb ik mijn laptop nog steeds niet terug. Elke keer als ik bel hoor ik hetzelfde: 'Mevrouw u weet toch dat we nog met de reparatie bezig zijn. We hebben al meerdere keren een onderdeel besteld,maar dit bleek elke keer het verkeerde onderdeel te zijn. U moet heel blij zijn dat we uw laptop überhaupt maken en dat dit onder de garantie valt.' Ik heb mijn laptop heel hard nodig voor mijn studie en door MyCom loop ik hier heel veel vertraging mee op. Ik heb ook al gevraagd of ik mijn laptop dan terug kan krijgen totdat hij eindelijk echt gerepareerd gaat worden, maar dan moet ik volgens de werknemers van MyCom €100 betalen en dan wordt de reparatie niet meer onder de garantie uitgevoerd. Op de site van MyCom staat: 'Sinds 1996 jouw computerspecialist'. Ook staat er letterlijk op de site: 'MyCom heeft klantvriendelijke en deskundige medewerkers. Onze medewerkers zijn er om u van dienst te zijn en hebben uitgebreide kennis van zaken.' Een computerspecialist zou toch snelle reparaties en kennis van laptops moeten hebben. Niet weten hoe je een laptop moet repareren en een half jaar over een reparatie doen, zijn toch geen dingen waar je aan denkt bij een specialist. Ik heb nog nooit zulke slechte service bij een bedrijf gehad.

"Fantastische service bij MyCom Amstelvee"

Wij zijn op een fantastische wijze geholpen zijn in de winkel van Mycom Amstelveen. Mijn zoon heeft bij een ander bedrijf een computer laten bouwen en na problemen hiermee is hij hem een half jaar kwijt geweest met als resultaat dat er niets aan gebeurd was. Wij zijn toen gaan zoeken op internet naar alternatieven. Daar zagen wij dat Mycom een open reparatieafdeling heeft. Wij zij daar afgelopen dinsdagmiddag (3 mei) naartoe gegaan. Op woensdagochtend kregen wij al een telefoontje van de reparatieafdeling voor overleg en gisteren (6 mei) in de ochtend hebben wij hem alweer op kunnen halen. Wij zijn op een zeer klantvriendelijke en vakkundige manier geholpen met vrijblijvende adviezen en na alle discussies en ellende van het afgelopen half jaar over deze computer was dit een enorme verademing. Zo kan het dus ook. Wij zullen zeker terug komen in deze winkel voor onze toekomstige aanschaf van producten en adviezen of reparaties en ook zeker aanbevelen binnen onze kennissenkring. Een groot compliment voor dit team!

"Bijzonder slechte service"

Wat een slechte service. Wij kopen hier NOOIT meer iets. 9 maanden geleden een computer laten samenstellen bij de MyCom vestiging in Spijkenisse. So far so good. Nu hebben we problemen met de computer en is de vestiging in Spijkenisse gesloten. Klantenservice na vele malen proberen eindelijk te pakken gekregen (duur tarief!) en daar kregen we te horen dat we hem dan alleen maar bij een andere vestiging konden brengen. Dichtstbijzijnde is voor ons Leiden (op een uur rijden). Daar gaven ze al aan dat ze het erg druk hadden (leveren ze dan zulk slecht materiaal???) met reparaties. Na het verhaal verteld te hebben waren ze er zelf van overtuigd dat het een hardware-probleem is. Er zouden geen kosten in rekening worden gebracht, want garantiewerk. Na 2 weken kwamen ze tot de conclusie dat het 'mogelijk' een probleem met de randapparatuur zou zijn. Want verder konden ze niets vinden. Wij weer 2 uur in de auto om de pc op te halen want verzenden zou te risicovol zijn (hoe doen ze dat dan met de webshop???). Wordt ons ook nog eens €40 diagnosekosten in rekening gebracht. Daar was geen enkele keer over gesproken. Niet in ons contact met de klantenservice, niet bij het inleveren van de PC en ook niet bij de diagnose per e-mail. Volgens hun stond het wel in de kleine lettertjes van het innameformulier. Daar vonden we toen wel iets over diagnosekosten, maar niets over de hoogte hiervan. Na ons protest, kregen we dan een korting, maar we moesten nog steeds € 20 afrekenen. Wat een slechte service zeg. En degene die daar over moest beslissen zat ergens in een kantoortje en had niet eens het fatsoen om zijn gezicht te laten zien. Voor ons nooit meer MyCom!!!

"Levertijd"

Geweldige Webshop. Super service.

"Geweldige webshop met goede service!"

Afgelopen zomer heb ik voor het eerst een nieuwe PC gebouwd. Een aantal onderdelen heb ik bij MyCom besteld. Het ging om een SSD, HDD en een CPU-koeler. De SSD was alleen in de winkel verkrijgbaar. Deze heb ik gereserveerd in een filiaal bij mij in de buurt. Binnen één of twee dagen kon ik de SSD ophalen. De HDD werd netjes de volgende dag bezorgd. De CPU-koeler bleek volgens de website voorradig te zijn, terwijl dat achteraf niet het geval was. Het zou ruim vier weken duren voordat het betreffende onderdeel binnen zou zijn. Dat vond ik iets aan de lange kant. Via de klantenservice heb ik zonder moeite het onderdeel af kunnen bestellen en het geld stond binnen drie dagen weer op mijn rekening. Tijdens het bestelproces wordt je netjes via mail en/of sms (eigen keuze) op de hoogte gehouden. Klantenservice via de telefoon is netjes, snel en tot laat bereikbaar. Via de webshop heb je inzicht in je bestelgeschiedenis en kun je je betalingsbewijs (tevens garantiebewijs) downloaden als pdf. Kortom: een aanrader voor iedereen! Ik zou er direct weer bestellen! Pluspunten: - Goede service - Prima kwaliteit producten - Goede combinatie on- offline winkels - Vlotte klantenservice die tot laat bereikbaar is Minpunten: - Niet alle producten zijn altijd voorradig - Levertijden kunnen wat aan de lange kant zijn

"Snelle levering. Goede laptop!"

Mycom ken ik via mijn broer. Ik ben blij dat ik zijn advies heb opgevolgd om daar te bestellen. Hele duidelijke site. Snelle levering. Netjes verpakt. Absoluut een aanrader. Zal in de toekomst zeker weer daar bestellen.

"Betrouwbare en vertrouwde service."

Al jaren bestel ik of kom ik de winkels van My Com. Altijd tevreden over de producten en zoniet of is er iets dan is de service altijd top.

"Snelle levering, groot assortiment"

Ruime keuze, veel soorten laptops. Goede informatie. Nette overzichtelijke site en goede zoekfunctie. De levering was vlot. Product was netjes verpakt en de doos was netjes afgevuld om alles op zijn plek te houden.
Bekijk meer shop reviews
Algemeen Over beslist.nl
Beslist.nl Beslist.nl is het grootste online winkelcentrum van Nederland waar je zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons assortiment van ruim 25 miljoen producten bij 10.017 shops bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat je de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Ben je op zoek naar goedkope outlets, vraag je je af of je dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wil je een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.nl. Ook als je producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.
Vacatures Vacatures

25.000.000 prijzen van 10.017 winkels worden dagelijks verwerkt.
© 2005 - 2017 beslist.nl™

Populaire zoekopdrachten