Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Al jaren actief op beslist.nl

Drogisterij.net | shop reviews

Bekijk de producten »
Onbekend 5x 7x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Gewoon goed. levering zoals afspraak"

Goede shop

"Top bedrijf"

Zeer snelle levering! (Voor 22.00 besteld, was ook echt de volgende dag in huis). Breed aanbod, vriendelijke klantenservice. Kortom, hier ga ik zeker vaker bestellen!

"Prima"

Snelle en probleemloze levering tegen nette prijs. Ik werd netjes op de hoogte gehouden en het gehele proces zag er professioneel uit. Producten waren netjes ingepakt.

"SPAM-producent en misleidende verkoop"

Bij bestelling erop gelet alleen producten te bestellen die op voorraad waren, maar ontving zelfde dag nog bericht dat ze niet binnen een dag konden leveren omdat de bestelling niet volledig op voorraad bleek. Heel vervelend wanneer je met een baby zit en bewust kiest voor een leverancier kiest die snel belooft te leveren maar wat misleidende informatie blijkt. Bij de bestelling ook al aangegeven géén reclame-uitingen te willen ontvangen maar dat toch versturen, heel vervelend. Helemaal wanneer je je ook herhaaldelijk afmeldt via de link onderin het bericht. Dan kom je uit op je pagina met permissies die al uit staan, maar vooruit. Ook gemaild naar hun klantenservice, maar die berichten belanden in een zwart gat zo lijkt het, want blijf spam ontvangen. En telefonisch krijg je alleen maar een antwoordapparaat. Misschien dus een aardig adres wanneer je goedkoop iets nodig hebt zonder al te veel haast en service, maar verder vind ik het een ballentent.

"Slecht voorraadbeheer en beroerde klantenservice"

Website gaf 10 producten op voorraad aan. Twee uur na bestellen (om 10 uur s' ochtends) werd een track & trace code doorgegeven. Die track & trace code blijkt niet te werken. Op de site van de vervoerder werd de code niet gevonden. Op mail naar de klantenservice komt een standaard mail terug, zonder antwoord. Na vier dagen wordt de bestelling door Drogisterij.net geannuleerd met de mededeling dat mijn adres onjuist is (! duh). Op dag 5 staat de voorraad op 0 en is het product niet leverbaar. Wel mijn geld retour gestort gekregen.

Reactie van de webshop

Geachte Bek de V, Het spijt ons dat u deze nare ervaring hebt met ons. We gaan ervoor zorgen dat dit niet meer gebeurt. Als u een mailtje stuurt naar verkoop@drogisterij.net dan zorg ik ervoor dat u compensatie krijgt voor deze slechte ervaring. Met vriendelijke groet, Klantenservice Drogisterij.net

"Verzending niet zoals aangegeven"

Gisteren een artikel besteld dat ik graag snel wilde hebben. Bezorgwijze stond aangegeven als brievenbusbezorging dus heb mijn huisadres gebruikt . Zoiezo geen verzend mail ontvangen met tracking nummer, en tot mijn ergernis was het niet in de brievenbus gestopt maar vond ik een kaartje van DHL dat ik niet thuis was. Duh! Als ik wist dat ze het aan wilden bieden had ik wel een ander adres gebruikt waar wel iemand is. De site van DHL om de volgende bezorging aan te passen werkt ook niet voor dit pakket en maandag overdag is er uiteraard ook niemand thuis om het in ontvangst te nemen dus weet ik nu al dat ik op zijn vroegst dinsdag, misschien woensdag pas heb. Daarmee is de noodzaak voor het artikel al verdwenen. Helemaal knudde dus.

Reactie van de webshop

Geachte heer Smits, Het spijt ons dat u een slechte ervaring heeft gehad met de vervoerder DHL. Speciaal voor kleine producten hebben we een platte doos ontwikkeld die door de brievenbus past. Dan hoeft u niet thuis te blijven. Jammer dat DHL het zo slecht heeft gedaan. We zullen ze erop aanspreken. Met vriendelijke groet, Klantenservice Drogisterij.net

"Duidelijk en vlug"

Bestel hier al jaren,altijd prima service,product er niet bij en wel betaald,gaat van de volgende nota af, Product niet in orde( stuk tijdens vervoer),gemaild en volgende dag product opnieuw geleverd, Ik blijf hier bestellen

"Prima"

Duidelijke site, goede prijs en levering conform afspraak (de volgende dag). Ook de communicatie mbt verzending etc was duidelijk. Prima dus!

"Slechte shopping ervaring"

In eerste instantie zei dat ze is verzonden, en een week later vroeg ik waarom mijn pakket niet aankomt, zeiden ze dat ik nodig heb om hen te betalen een andere verzendkosten € 24,95 dan zullen ze het pakket te sturen naar mij. Ik wist niet eens dat ze de voorwaarden. Uiteindelijk hebben ze niet Delivery. Tot nu ze nog steeds niet restitutie mij 23 euro.

"Product was helemaal niet voorradig."

Ook wij plaatsten een bestelling via Bol.com. (levertijd van 3-5 dagen) Na een week pas kwam er een mail dat het artikel onderweg was. Onduidelijk op welk tijdstip van de dag het zou arriveren want dat wordt er niet bij vermeld. Na 4 dagen toch maar eens gaan mailen om te vragen wanneer het artikel aankwam. (4 dagen onderweg vind ik toch wel erg lang en ondertussen durf je de deur niet meer uit) Gelukkig werden wij wel snel terug gemaild maar met de mededeling dat het artikel niet voorradig was, niet geleverd zou worden en het geld zal een dezer dagen teruggestort worden. Onbegrijpelijk dat je dit pas te horen krijgt als je na zoveel dagen wachten mailt. Onbegrijpelijk dat er staat dat het voorradig is terwijl dit niet zo is. Onbegrijpelijk dat Drogisterij.net erbij vermeld in hun mail dat het 'opgelost' is. Er is niets opgelost. Wat wij bestelde is nooit gekomen omdat het er helemaal niet was, communiceren is er niet bij tenzij je je beklag doet en dan hebben wij nog mazzel dat wij antwoord hebben gekregen als ik de ander reacties lees. Nu maar afwachten hoe lang het duurt voordat we ons geld terug hebben. Hier koop ik dus NOOIT meer.

"Product was nooit beschikbaar"

Ik plaatste een bestelling via Bol.com. Ik was al wel een beetje wantrouwig omdat de levering via het onbekende "drogisterij.net" zou gebeuren, maar toch maar besteld. Toen ik hierna niks meer hoorde een mailtje gestuurd. Snel antwoord, maar onmiddellijk excuses.. Het product was blijkbaar helemaal niet op voorraad. (waarom dan zo adverteren?) Ik kreeg de vraag om de bestelling te annuleren of eventueel te wachten op "hun leverancier". Ik besloot te wachten. Uiteindelijk bleken ze helemaal niets meer besteld te hebben, en was "de leverancier" gewoon een manier om me nog een maand aan het lijntje te houden? Ze kunnen gewoon de producten die ze aanbieden niet leveren. Jammer genoeg ben je weer een MAAND verder eer ze je dat laten weten. Wanneer ze het dan wel laten weten, melden ze doodleuk dat je het zelf maar moet uitzoeken en je geld moet zien terug te krijgen via bol.com. Ongehoord! Opgepast dus, deze shop levert niet, en houd je ondertussen lang aan het lijntje! Na afloop mag je zelf nog stappen gaan zetten om je geld terug te krijgen. Ik zou dit niet meer riskeren.

"Voor 21:00u besteld en 2 dagen later pas je bestelling ontvangen DRAMA"

Om 20:00 bestel ik iets op hun webshop. En krijg pas 2 dagen later de bestellen binnen. Je krijgt van de klantenservice een standaard email met je bestelling is onderweg. NOOIT MEER HIER BESTELLEN. Fiets nog liever naar de winkel.