Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Niet meer actief op beslist.nl

Cosmox.nl | shop reviews

Prima shop 67x 28x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Alles correct verlopen - super positieve ervaring"

Ik had op maandag een boekje besteld dat nergens anders goedkoper te vinden was. Bovendien moet je bij CosMox geen verzendingskosten betalen. De dag nadien werd het boekje, dat mooi verpakt was in een stevig kartonnen doosje, geleverd. Dit was mijn eerste bestelling bij CoSMox en een super positieve ervaring. Echte aanrader!

"Snelle levering, netjes"

Ik heb 2 x hetzelfde boek besteld voor cadeaus, waren hier véél goedkoper dan bij andere webshops. Gelukkig (nog) geen problemen met de betaling gehad, gewoon met iDeal betaald. Het was snel en netjes geleverd, enige minpuntje is dat op 1 van de boeken duidelijk een ronde sticker had gezeten voorop. Op zich wel fijn dat ze die eraf hebben gehaald, maar je ziet het plaksel nog zitten dus voor een cadeau toch een beetje jammer.

"Waardeloos"

Film besteld bij cosmox. Levertijd zoals in prehistorie 4 weken. Na 4 weken bestelling geannuleerd omdat leverancier niet meer deze film leverd. Op de website echter nog steeds te bestellen. Ja en natuurlijk geld 4 weken geleden al geincasseerd. Waardeloos noem ik dat. Nu afwachten of ik mijn geld nog terug zie!! Gezien de vele ngatieve reacties zeker niets bestellen bij cosmox!!!

"Cosmox heeft géén inzage in eigen betalinggevens!"

Heb onlangs een cd besteld. Ruim op tijd betaald, krijg 2 aanmaningen! Ik bel op met de klantenservice, ene Melanie Romer geeft aan dat zij geen betaling kan vinden, wie het wel kan weet zij niet. Het bedrag is inmiddels al ruim een week van mijn rekening afgeschreven. Vervolgens krijg ik een mail van Angela Versluis, met de mededeling: Helaas is het niet mogelijk om u een goed antwoord te geven, omdat ik geen klantgegevens kan vinden op basis van uw e-mailadres. Wilt u s.v.p. onderstaande e-mail opnieuw naar ons versturen en daarbij uw klantnummer en uw complete adresgegevens aan ons doorgeven? We helpen u dan zo snel mogelijk met uw vraag. Terwijl ik deze gegevens allang heb doorgegeven aan Melanie Romer die voor mij zou gaan uitzoeken wat er met mijn betaling is gebeurd. Klap op de vuurpijl: Ik krijg voor het eerst in mijn leven een rekening van Intrum Justita, terwijl ik nog in afwachting ben van een antwoord op mijn vraag wat er met mijn betaling is gebeurd. Wat een ongelovelijke slechte service. Als de rekening van Intrum Justitia niet ONMIDDELIJK verdwijnt neem ik verdere juridische stappen tegen COSMOX. Koop er aub nooit iets, want ook de klantenservice is telefonisch slecht te bereiken!!! Met vriendelijke groet, Deborah Toerse

"Betalen"

In 2 weken tijd is het de 2de maal dat ik een betaalherinnering krijg, telkens van een andere reeds betaalde factuur. Het bedrag wordt telkenmale aangepast, waardoor het moeilijker wordt om het origineel bedrag terug te vinden en te weten over welke factuur het gaat! Bij de slordige betaler is dit een uitstekende manier om je bij de verkoop van één product meerdere keren te verrijken. Indien ik nog één aanmaning krijg, wordt het Cosmoxverhaal via Testaankoop uitgepluist!

"Slechte service"

Ik weet één ding wel zeker en dat is dat dit onze eerste en laatste keer ooit is geweest dat wij bij deze webshop hebben besteld. We hadden een game besteld die 4 september uit zou komen en er stond op de site dat hij op de releasedatum geleverd zou worden. Mooi niet dus. Gebeld en te horen gekregen 'nee dan komt hij bij ons binnen en dan heeft u hem morgen'. Volgende dag weer niet binnen, weer bellen. 'Ja u heeft hem morgen binnen'. Tuurlijk niet, dus weer gebeld en toen het antwoord gekregen dat ze te veel bestellingen hadden gekregen en er dus niet genoeg hadden en hij woensdag binnen zou moeten komen. EEN WEEK na de releasedatum. Dat kan écht niet in mijn ogen. Ik pre-order hem niet voor niks. Nu dus maar in een winkel gekocht en tot maandag moeten wachten om hem te kunnen annuleren aangezien dit NIET via de site kan. En dan maar afwachten of wij inderdaad ons geld terugzien i.v.m. andere reacties die ik heb gelezen op het internet.

"Betalen niet terug!!!"

Ik ben volledig teleurgesteld en verontwaardigd in Cosmox! In mei heb ik een aantal dvd-boxen besteld voor mijn blinde vader. Op hun website stond dat deze dvd's Nederlands gesproken waren, maar eenmaal thuis bleek dit niet te kloppen! Ik heb toen gebeld en er is mij verzekerd dat ik de dvd's kon terugsturen en mijn geld zou terug krijgen. Drie maand verder heb ik nog steeds geen geld ontvangen! Ondertussen wel al heel wat telefoontjes en mails verstuurd, maar ik word gewoon aan het lijntje gehouden. Steeds beloven dat ik mijn geld zal terugkrijgen, maar eerlijk gezegd geloof ik er zelf niet meer in... als ik de vorige reacties lees, weet ik dat ik niet de enige ben, die slachtoffer is geworden van deze wanpraktijken! Ik wil het hier niet bij laten en de eerste stap is de internetombudsman contacteren!