Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Niet meer actief op beslist.nl

Misco.nl | shop reviews

Onbekend 5x 9x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Helpdesk laat je zitten"

Koop ik een usb kabeltje. Bestel ik het op mijn postbus. Blijkt dat niet te kunnen. Hebben ze bij Misco zelf er een straatnaam bijgezocht van een bedrijf met een gelijksoortige naam, maar met een heel ander adres natuurlijk. Vervolgens is mijn vooruitbetaalde bestelling elders afgeleverd en kan ik fluiten naar mijn spullen. Telefonisch al een paar keer gebeld en mijn verbazing uitgesproken over deze gang van zaken, maar helpdesk belooft onderzoek maar doet al weken niets. misco = mijden

"Bij Misco kopen = wanhopen"

Onlangs heb ik een retourformulier ingevuld voor producten die ik toch niet bij Misco wilde afnemen. Ze maken op de website gebruik van bedragen exclusief btw terwijl mijn andere zakelijke websites gebruik maken van inclusief bedragen. Hierdoor leek het alsof gewenste toners net iets goedkoper waren dan die van mijn andere leverancier maar de exclusief bedragen bleken net ietsje lager te liggen dan de inclusief bedragen van mijn andere leverancier (Misco is bijna 20% duurder dus dan mijn andere leverancier). Ik heb na betaling direct telefonisch contact opgenomen om de bestelling te annuleren en dit werd in eerste instantie direct gehonoreerd. De volgende dag ontving ik echter toch de bestelling thuis dus ik maar weer gebeld met Misco. Bleek de bestelling toch niet te kunnen worden geannuleerd. Heel vreemd, aangezien ik na het bevestigen van mijn bestelling een bericht kreeg te zien als dat de volgende werkdag gecontroleerd zou worden of de op de website vermelde bedragen nog kloppen met de meest recente bedragen en dat het eventueel nog aangepast zou kunnen worden. Niet zo klantvriendelijk als de gewenste producten toch duurder blijken te zijn. Dat gaf mij ook het idee dat de order dus niet direct verwerkt zou worden en ik dus ruim op tijd zou zijn om af te zien van mijn bestelling. Maar zo werkt dat helaas niet. Maar ik kon het wel retour laten zenden door een retourformulier in te vullen. Toen ik een overzicht kreeg van mijn ingediende retourformulier, zag ik dat ik een vraag over het hoofd heb gezien die door Misco direct aangevinkt staat als “ja”. Het betreft hier de vraag of de producten vervangen dienen te worden. Uit angst om nog een ongewenst setje toners te ontvangen, heb ik direct weer het retourformulier weer opnieuw ingevuld en zelf het bolletje “nee” aangeklikt. (Misco is niet van plan om dit te wijzigen, hoewel dit erg eenvoudig is: bolletjes ja en nee leeg laten en een sterretje erbij zetten dat dit verplicht moet worden ingevuld). Gisteren of vandaag zou het setje toners worden opgehaald door DHL maar het verbaast me niks dat dit niet is gebeurd. Ik heb ook helemaal geen retourlabel ontvangen met een barcode zodat het pakketje kan worden getraceerd. Na alle loze beloftes weet ik zeker dat ik kan fluiten naar een retourzending en dat ik verplicht ben deze veel te dure toners toch maar te gebruiken. Dus spread the word, koop niet bij Misco!!!!

"Waardeloze tent"

Laptop gekocht via Misco. Waardeloos ding. Ik had net zo goed een baksteen kunnen kopen. Helpdesk is vriendelijk alleen totaal niet behulpzaam. Ze verwijzen je door naar de fabrikant en geven je geeneens een tel nummer mee. Waardeloze tent. Nooit meer.

"NOOIT meer"

SSD disk staat "op voorraad". Besteld en betaald maar het blijft dagen lang stil!! na1 week kreeg ik een email uit Hongarije (...) . Gebeld nar klantenservice tel. 020 547 05 00.... ik moet een heel formulier invullen en retourneren naar "debiteuren@misco.nl" en wachten op mijn geld. Nu zijn we 10 dagen later en nog steeds niets ontvangen. U bent gewaarschuwd: MISCO = MISKOOP

"Nooit bestellen hier!!!!"

slechte service, na telefonisch contact en belofte dat het product op voorraad was een bestelling geplaatst en betaald met PayPal. vervolgens kreeg ik een mail binnen dat het product pas over 2 weken zou arriveren. weer gebeld en geen info verkregen. dag erna werd ineens de hele order geannuleerd terwijl ik aan had gegeven hem te laten staan. het product zou helemaal niet meer binnen komen. nu moest ik mijn bankrekening nummer terug mailen om zo het bedrag daarop retour te kunnen krijgen. vreemd,want heb met mijn PayPal account betaald waar de creditcard aan gekoppeld is en nu krijg ik het geld retour op een privé rekening. Inmiddels 2 weken verder en na de belofte dat het van de week terug gestuurd zou worden nogmaals gebeld, want niks ontvangen. Ze weten van niks en zijn nu de betaling kwijt. Of ik een print screen kan sturen of ik wel echt betaald heb. De allerlaatste keer dat ik hier dus iets bestel en raad een ieder ander aan om deze figuren niet te geloven en lekker naar Alternate te gaan bijv. Stukken beter!

"Berdog"

ik bestel een artikel en er staat op de website uit stock leverbaar en zal dus binnen 2werkdagen geleverd worden 10dagen later was mijn geduld toch bijna op ik stuur een mailtje (op woensdag) krijg de donderdag antwoord dat het de volgende dag zou geleverd worden, vrijdag niks ontvangen ik wacht trg nog enkele dagen dan was mijn geduld volledig op en ik bel (vanuit België naar Nederland wat al niet goedkoop is) +- 30 min aan de en 3maal doorgeschakeld om te horen te krijgen dat mijn bestelling geannuleerd was, en na nog eens doorgeschakeld te worden mag ik horen dat de reden van annulatie is omdat de leverancier van DIT product niet aan België levert. had ik zelf niet gebeld ik ha niet geweten dat mijn bestelling was geannuleerd en had ik nooit mijn geld terg gekregen (nog steeds op mijn geld aan het wachten trouwens)
Bekijk meer shop reviews