Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Niet meer actief op beslist.nl

Medionshop.nl | shop reviews

Aardige shop 24x 28x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Alsof je tegen een robot praat."

Het scharnier van mijn akoya notebook touch is ervoor gemaakt om 360 gr. te draaien. Dit is stuk gegaan en dat valt kennelijk buiten de garantie. De klantenservice werkt alleen met email en geeft voor de hand liggende antwoorden zoals het opsturen van een handleiding die gewoon op de site vinden is en het advies om het apparaat naar het reparatieteam op te sturen en tegen betaling te laten repareren. Kortom slechte klantenservice en 399 down the drain.

"Medion Navigatie"

Slechte service, men wil niets weten over een slecht werkend navigatie systeem, Na de software geupdate te hebben werkt het toestel weer op de fabrieks instellingen, dus geen goede update. Volgens de service dienst was het toestel al buiten de garantie, maar volgens mijn bewaarde aankoopbon valt het toestel nog wel onder de garantie van 3 jaar. Maar ja wat is garantie, men gaat groot op 3 jaar garantie als men het niet geeft.

"Goede laptop, slechte klantenservice"

Prima laptop, erg fijn om mee te werken. Helaas laten vallen en ter reparatie naar Medion verstuurd. Deze zijn zeer slecht in de informatie verstrekking en het duurt allemaal heel erg lang. Laptop werd weer naar mij opgestuurd zonder dat ik dit wist en dus ook niet thuis was voor de aflevering. Nu gaat de laptop eerst weer terug naar Duitsland en dan wordt hij nogmaals verzonden. Dus ik kan er nog wel 2 weken bij optellen. Klantenservice net gebeld, deze dame was zeer kort af en hing uiteindelijk gewoon op. Ik ben echt razend!!

"Medion laptop"

after sales service is waardeloos. Dure servicedesk en geen hulp. Word niet teruggebeld. Foutieve informatie bij inname. Geen sorry, helemaal niets . Accu zelfs 2 weken zoek geweest. Of ik hierna maar even de laptop wilde opsturen?Nu al 7 weken aan het wachten op een oplossing, belachelijk gewoon. Voor mij nooit meer Medion

"MEDION AKOYA P7645 i7 laptop"

prima laptop, enige minpunt is dat de ingebouwde muis niet mee te werken is! compleet nutteloos. Voor de prijs >1000 laptop gigantisch teleurstelling.

"Slechte service en garantie"

Shop en verzending gaan prima bij Medion. Als er na aankoop wat mis gaat, heb je een serieus probleem. De garantievoorwaardeb hebben een artikel over onoordeelkundig gebruik. En laat dat nu het artikel zijn waar ze zich graag op beroepen. Melding defect via de website van barst in scherm wordt direct en per e-mail afgedaan als mijn probleem. Ik denk echter dat de moderne bouwkwaliteit en stevigheid van het ontwerp de oorzaak zijn van de schermbarst. Veel over en weer communicatie (2 aangetende brieven voor dit serieus werd opgepakt) maar eindoordeel blijft jouw schuld. Had je het scherm maar niet open en dicht moeten doen. Zelfs verzoek voor oosturen laptop en onderzoek wordt als niet bekangrijk ter zijde geschoven. Wel wirdt er constant gewezen op de mogelijkheid om tegen betaling mijn scherm door hen te laten vervabgen. Zorg dus dat je een rechtsbijstandverzekering hebt voir je iets bij Medion koopt.

"Zeer slecht bereikbaar"

Probeer al 2 dagen dit bedrijf te bereiken voor een retour voucher. Nog steeds niet terug gebeld. Nu weet ik waarom hun producten zo goedkoop zijn , wordt betaalt via de 0900 hulplijn. Altijd staat de antwoord apparaat aan van 07:00 -23:00. Om 23:01 uur krijg je het bericht dat het buiten kantoortijden is. Al 2 keer binnen 30 dagen een defecte tablet die na het upgraden niet meer opstart. Mijd dit bedrijf, betaal liever iets meer.

"Slechte service"

Mijn tekst op Medion contactformulier "Ik heb een Medion PC (okt.2009) waarmee zich problemen voordoen.Ik wilde daarom kijken of er updates vanuit jullie zijn geweest. Het art.nr. en serienr. worden echter niet herkend. > Dan maar alsnog registreren, dacht ik, dan lukt het vast wel om de juiste download(s) te vinden. Maar ook de registratie lukt niet (meer?) Zie bijlage ("Foto van de sticker met art. en serienummer van PC) Antwoord Medion ; " Uit onderstaande gegevens blijkt dat de garantieperiode van het artikel is verstreken. U dient hiervoor telefonisch contact op te nemen met onze premium hotline. Hiervoor zijn wij te bereiken op de volgende telefoonnummers: enz. Conclusie: Medion leest de vraag niet eens.Kijkt alleen naar de opgegeven leveringsdatum en stuurt je vervolgens linea recta door naar hun telefonische melkkoe. Het dringt kennelijk niet tot hen door dat niet ik maar zij ergens ooit een fout hebben gemaakt met hun artikelnummers en serienummers. Of dat de site waarop je beide moet invullen om er toegang tot te krijgen van geen kant klopt . Slecht, slechter, slechtst. Goedkoop wordt op zo'n manier duurkoop.
Bekijk meer shop reviews
Algemeen
Beslist.nl Beslist.nl is het grootste online winkelcentrum van Nederland waar je zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons assortiment van 25 miljoen producten bij 10.017 shops bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat je de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Ben je op zoek naar goedkope outlets, vraag je je af of je dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wil je een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.nl. Ook als je producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.

25.000.000 prijzen van 10.017 winkels worden dagelijks verwerkt.
© 2005 - 2017 beslist.nl™