Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Niet meer actief op beslist.nl

Medionshop.nl | shop reviews

Aardige shop 27x 31x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Garantie tot aan de deur bij Medion"

Medion wil een losse kapotte data 2T HDD niet in behandeling nemen, de gehele PC moet meegestuurd worden in zijn fabriekslevering. Want volgens Medions redenatie het zou een sw probleem kunnen zijn. Had Medion de klacht goed gelezen en of de factuur bestudeert dan konden zij zien dat de systeem sw W10 op de SSD staat, die nog goed functioneert. De kapotte data HDD heb ik overgezet in een andere PC met de zelfde klachten als in de oorspronkelijke PC. Diverse HDD testen heb ik uitgevoerd en screenshot aan Medion toegestuurd. Medion blijft volharden dat zij alleen een volledige PC in fabriekstoestand terug nemen en als ik de PC met geďnstalleerde sw terug zal sturen, dan zal de PC na reparatie ook weer in fabriekstoestand terugkomen. Dit levert mij enorm veel tijdverlies en dus extra schade op. Immers ik moet alle ingestelde sw verwijderen en bij terugkomst alles weer installeren. Dit terwijl op de kapotte HDD alleen data staat! Daarnaast is het voor de PC ook niet bevorderlijk om twee keer een transport te ondergaan, er zou nog meer stuk kunnen gaan. Tevens zijn de transportkosten voor een complete PC een stuk hoger,dan die voor een losse HDD. Als je daarna een klacht over deze slechte afhandeling wil indienen, kan dat ineens alleen per post en heeft Medion geen digitaal adres!

"Goede service"

door een ongelukje het handwiel van onze Medion naaimachine kapot geraakt, servicedienst van Medion gemaild, binnen een week een nieuw handwiel kosteloos ontvangen. Prima service

"Snelle levering alles correct"

Desktop pc en monitor aangeschaft, binnen 2 dagen geleverd. Pc werkt geweldig en is super snel. Monitor heeft prachtig beeld maar is heel moeilijk in te stellen omdat de knopjes bijna onzichtbaar zijn. Dit had gemakkelijk gewerkt als ze knopjes een kleurtje hadden gehad, nu moet je steeds op de tast zoeken.

"Telefoon"

uitstekende service binnen 2 dagen geleverd en uitstekend door de service balie geholpen bij het instellen van de telefoon klasse

"Slecht en onbereikbaar klantenservice"

Besteld gamming laptop ,portable HD ,Laptop tas Geld meten moeten betalen ,prima ok maar dan.... geen bevestig van verwerken van de orders geen mail van de verzending ,bellen met hun 0900 (niet gratis) lange wachttijd wel info verkrijgen wat is aan de hand ??? geen redelijke antwoord DPD nummers ontvangen wat later blijk niet de goede dus kon de zending niet volgen , mail gestuurd naar de service 3 dagen wachttijd !!!! geld weg en geen product ontvangen !!! Voor me 1 keer en nooit meer iets kopen via Medion.nl voor ander misschien 2 keer over nadenken !!! Goedkoop is toch achteraf duur koop en hoop dat deze apparaten niet stuk gaan want met de garantie zal zeker ook zo gaan !!! Slecht Slecht !! Slecht !!

"Pc betaaald maar niet geleverd"

hun pakket leverancier zegt de pc geleverd te hebben, dus niet bij mij 700 + euro betaald maar geen pc de pakket leverancier gebeld maar zegt dood leuk we hebben niets met u van doen medion moet maar een klacht indienen,ondertussen al in 1 week tijd 4x contact gehad met medion maar word afgescheept met we zijn er mee bezig,dit is de laatste keer dat ik via ideal betaal want je kunt je geld niet storneren om druk te zetten op de leverancier,wacht nog 2 dagen voor ik juridische stappen onderneem tegen dpd en medion. zeer slecht callcenter van medion.

"Alsof je tegen een robot praat."

Het scharnier van mijn akoya notebook touch is ervoor gemaakt om 360 gr. te draaien. Dit is stuk gegaan en dat valt kennelijk buiten de garantie. De klantenservice werkt alleen met email en geeft voor de hand liggende antwoorden zoals het opsturen van een handleiding die gewoon op de site vinden is en het advies om het apparaat naar het reparatieteam op te sturen en tegen betaling te laten repareren. Kortom slechte klantenservice en € 399 down the drain.

"Medion Navigatie"

Slechte service, men wil niets weten over een slecht werkend navigatie systeem, Na de software geupdate te hebben werkt het toestel weer op de fabrieks instellingen, dus geen goede update. Volgens de service dienst was het toestel al buiten de garantie, maar volgens mijn bewaarde aankoopbon valt het toestel nog wel onder de garantie van 3 jaar. Maar ja wat is garantie, men gaat groot op 3 jaar garantie als men het niet geeft.
Bekijk meer shop reviews
Algemeen
Beslist.nl Beslist.nl is het grootste online winkelcentrum van Nederland waar je zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons ruime assortiment van miljoenen producten bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat je de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Ben je op zoek naar goedkope outlets, vraag je je af of je dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wil je een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.nl. Ook als je producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.

© 2005 - 2017 beslist.nl™