Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Niet meer actief op beslist.nl

Computerland.nl | shop reviews

Aardige shop 1x 2x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Toch goed"

Prima]][[Ordernr. VOR 12142836 Asus Transformer Pad TF 700T gekocht. Eerst een beetje bang door negatieve reviews. Maar door 10 jaar goede [[ ervaringen in het verleden toch maar gedaan. Nu drie weken in huis. Afgeleverd op tijdstip, dat via track en volgsysteem was aangegeven. Zeer tevreden met een gevoel van: zie je wel, toch alles oke.]][[Op aangegeven tijd de volgende dag in huis.]][[In verleden bij klachten goed geholpen. Nu zijn er geen klachten.]]

"Komen hun afsrpaken niet na. Nooit meer een aankoop bij computerland!"

Ik ga nooit meer bij computerland bestellen!]][[Op 23-04-2012 de synology DS112J bestelt bij Computerland. Voordat ik de bestelling had geplaatst [[ heb ik contact gehad met de klantenservice van computerland. Volgens een medewerker waren er 31 stuks op voorraad. Ik heb vlakdaarna me order geplaatst. Aangezien computerland hele slechte recencies heb wou ik het er toch op wagen en had al een vermoedde dat het helemaal fout zou gaan. Het was ondertussen al rond 21:00 ik nog maar eens bellen (weer het 0900 nummer) Kreeg weer een medewerker aan de lijn en die zei dat de bestelling vandaag word verzonden. Zoals verwacht is dit niet gedaan en zijn ze mijn pakketje gewoon vergeten is er gezegt. De volgende dag weer het 0900 nummer bellen en er word opgenomen en gewoon weer opgehangen en zo ging dat ongeveer 2 a 3 keer. Uiteindelijk weer iemand van computerland aan de lijn, die er voor zou zorgen dat het pakketje zo snel mogelijk word afgeleverd en zou de track en trace per direct naar mijn mail sturen. Ook dat is niet gedaan. Dus ik weer bellen naar de klantenservice en weer word er opgenomen en opgehangen. Op geef moment had ik een vrouwlijke collega aan de lijn die ook niet weet wat die moest doen en vond het wel goed door te zeggen "ik ga er voor zorgen dat de tack en trace code direct naar mail word verstuurd" ook werd dat niet waargemaakt. Op geef moment wat het rond 22:00 en kreeg uitijndelijk mijn track en trace code. Ik heb daarna contact gehad met 1 van de supervisors / leiding gevende van (computerland / paradigit). Deze wou nadat ik zelf heb moeten aandringen toch ter composatie de gemaakte kosten vergoeden. Nu blijkt dat er ineens niet alle kosten willen vergoeden maar alleen de minuten. Ik was totaal ruim aan 13 euro kwijt en de klantenservice wilt maar 5 euro vergoeden. Wat ook niet klantvriendelijk is dat ze composeren zoals andere webshops. Bijvoorbeeld wat vaak bij andere grote webshop gedaan word is bijvoorbeeld tot 20 euro gratis bestellen. Om deze 5 euro terug te krijgen heb ik echt een hoop moeten aandringen. Ik vind het ook heel schandalig dat er op zo manier word omgegaan met klanten. Uiteindelijk na een hoop gezeik kreeg ik de rest als nog vergoed na een hoop mailtjes gestuurt te hebben waar ik geen antwoord meer op kreeg. Week verder nog niks ontvangen. Dus ik weer bellen. Tot 6 a 7 keer toe was de contact persoon waar ik contact mee had niet aanwezig en of pauze houden. Doorgegeven om terug te laten bellen, ook dat is niet gedaan. Na een aantal keren gemaild te hebben kreeg ik ook geen antwoord meer op mijn mailtjes Mailtje sturen naar iComputerland (sales afdeling) heeft ook geen zin. heb je wellicht geluk dan krijg je antwoord. Aangezien Computerland niet aangesloten is bij een thuiswinkel waarborg organisatie heb ik alsnog deze klacht voorgelegt aan de Consumentenautoriteit. Al die moeite die gedaan om alleen effe een Synology DS112J te bestellen. Ik raad ook nieuwe klanten niet aan om bij deze winkel te bestellen!. Uiteindelijk na een hoop problemen mijn NAS op de 25-04-2012 ontvangen. IK DOE NOOIT MEER EEN AANKOOP BIJ COMPUTERLAND!!!.]][[Komen hun afspraken niet na. Levering en communicatie tussen klant is ook heel slecht. Track en trace code veelste laat ontvangen]]

"Garantie nakomen? Dat kan je hier echt vergeten!"

Computerland lijkt een zaak waar je voor een aanschaf voordelig uit bent tot blijkt dat er problemen met het product zijn en je aanspraak wilt maken [[ op je garantie. Dan ben je zuur en niet zo'n beetje ook want dan krijg je met de afdeling list en bedrog, rekken en afpoeieren (klantenservice) te maken. Mijn systeem is meteen na aanschaf in 4 maanden tijd 3x ingenomen voor reparatie (totaal 9 weken!) In hun AV staat dat bij een vierde keer je een nieuw product of geld terug krijgt. Die nieuwe computer hebben ze me al meerdere keren schriftelijk toegezegd. Tot ze die toezegging na moeten komen omdat ze je computer maar niet kunnen repareren en het ding nog steeds 10+ keer per dag uitvalt. Dan reageren ze gewoon niet meer op je. Ze hebben lak aan hun eigen algemene voorwaarden en garantiebepaling, maar ja wat wil je, de enige reden waarom die bestaan is omdat de consumentenautoriteit hen al eens beboet heeft voor hun creatieve interpretatie van garantie en daar een dwangsom op stond. Met dit bedrijf wil je echt helemaal niks te maken hebben als het een garantieproduct betreft...]][[...]][[ op je garantie. Dan ben je zuur en niet zo'n beetje ook want dan krijg je met de afdeling list en bedrog, rekken en afpoeieren (klantenservice) te maken. Mijn systeem is meteen na aanschaf in 4 maanden tijd 3x ingenomen voor reparatie (totaal 9 weken!) In hun AV staat dat bij een vierde keer je een nieuw product of geld terug krijgt. Die nieuwe computer hebben ze me al meerdere keren schriftelijk toegezegd. Tot ze die toezegging na moeten komen omdat ze je computer maar niet kunnen repareren en het ding nog steeds 10+ keer per dag uitvalt. Dan reageren ze gewoon niet meer op je. Ze hebben lak aan hun eigen algemene voorwaarden en garantiebepaling, maar ja wat wil je, de enige reden waarom die bestaan is omdat de consumentenautoriteit hen al eens beboet heeft voor hun creatieve interpretatie van garantie en daar een dwangsom op stond. Met dit bedrijf wil je echt helemaal niks te maken hebben als het een garantieproduct betreft...]]
Bekijk meer shop reviews
Algemeen Over beslist.nl
Beslist.nl Beslist.nl is het grootste online winkelcentrum van Nederland waar je zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons assortiment van ruim 25 miljoen producten bij 10.017 shops bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat je de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Ben je op zoek naar goedkope outlets, vraag je je af of je dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wil je een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.nl. Ook als je producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.
Vacatures Vacatures

25.000.000 prijzen van 10.017 winkels worden dagelijks verwerkt.
© 2005 - 2017 beslist.nl™

Populaire zoekopdrachten