Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Al jaren actief op beslist.nl

Digitalsonline.nl | shop reviews

Onbekend 3x 5x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Compleet ondermaatse service"

Een headset bij hen aangeschaft. Levering binnen no time. So far, so good. Deze begon binnen enkele maanden gebreken te vertonen. Dat kan natuurlijk gebeuren. Een RMA-nummer aangevraagd via de website. Geen antwoord. Mail gestuurd. Geen antwoord. Aangetekende brief verstuurd. Zodra deze binnen was, werd ik gebeld met de opmerking "had nou maar eerst gebeld; een aangetekende brief was echt niet nodig geweest". Misschien, maar ik had wel meteen de aandacht die ik verdiende. In dat gesprek werd er verteld dat ze toch echt via e-mail hadden gereageerd op mijn RMA-aanvraag en op mijn mail en dat die mail misschien in de spambox was verdwenen. Ik heb uitgelegd dat mijn spamfilter geen mail weggooit, maar alleen verplaatst naar een aparte mailbox en dat die mailbox leeg was. Toen zei men dat het wel vaker gebeurde dat mail vanaf hun afzendadres niet aankwam, wat mij hoogst onwaarschijnlijk lijkt (dit ook uitgesproken). Ze hebben toen alsnog een mail gestuurd met een RMA-nummer, maar een hotmail-adres als afzender en die kwam wel aan. Het zag ernaar uit dat ze het originele RMA-mailtje hadden doorgestuurd, maar ik heb het sterke vermoeden dat ze het in elkaar hebben geflanst om te doen lijken alsof het een doorgestuurd mailtje was dat binnen een paar dagen na de RMA-aanvraag was verstuurd. Headset opgestuurd en toen werd het weer stil. Tijdje gewacht, mail gestuurd, geen antwoord. Gebeld. Er werd beloofd dat de headset "vandaag of morgen" zou worden opgestuurd. Niets ontvangen. Weer gebeld. Ik zou worden teruggebeld, wat drie dagen later gebeurde. Hun leverancier had het naar de verkeerde persoon gestuurd. Ze zouden het nu zelf opsturen. Tijdje gewacht, geen pakketje. Weer gebeld en aangegeven dat ik nog een week zou wachten en er dan werk van zou maken. Weer werd beloofd dat het "vandaag of morgen" zou worden bezorgd. Warempel, om vijf voor tien 's avonds werd een ongeadresseerd doosje door in ieder geval niet een koerier (een medewerker?) afgeleverd. Asjemenou! Al met al heeft het ruim 3 maanden geduurd voor ik een vervangende headset heb gekregen en alhoewel ze uiteindelijk wel over de brug zijn gekomen, heeft dat heel veel tijd, pijn en moeite van mijn zijde gekost, dus vandaar dat ik ten sterkste afraad om bij hen iets te kopen. Ik weet in ieder geval zeker dat ik hier NOOIT meer iets koop.

"Zeer slecht"

Bestelling na 4 weken nog niet ontvangen,volgens digitalsonline wel verstuurd. Telefonisch niet te bereiken. Word niet gereageerd op mail. Denk dat geld weg is. Website moet geweerd worden.

"Zeer goed service"

Ik had een smartphone-headset besteld, en kreeg een verkeerd artikel geleverd (één cijfertje anders in het artikelnummer). Nadat ik hiervan melding had gemaakt, kreeg ik onmiddellijk het juiste artikel toegestuurd. En ik mocht het foutief geleverde zelfs houden. Zeer vriendelijke, snelle en correcte service gehad!!!

"Geen levering geen geld terug"

In voorjaar 2014 iets besteld, artikel zou voorradig zijn, echter dit bleek niet te zijn. Na telefonisch contact enige tijd later, zeiden ze dat ze op zoek waren naar alternatief. Als dit binnen een maand niet gelukt zou zijn, dat zou het geld terug gestort worden. In november gemaild na gecontroleerd te hebben of t geld retour was gekomen, om mijn geld terug te vragen, en de bestelling te annuleren. Helaas geen reactie en geen geld terug

"Geen retouren"

Bedrijf reageert niet als je iets ontvangen hebt wat niet voldoet. Op de site kun je een retour-nummer aanvragen maar daar reageren ze niet op.. Niks bij kopen dus!!

"Slecht, slecht"

Na bestelling en betaling na 4 weken nog niets ontvangen! Mail gestuurd en geen antwoord. Ben erg verontrust over deze site

"Goede prijs-kwaliteit en superservice!"

Top prijzen, uitgebreid assortiment (veel originele merkproducten), snelle levering (vandaag besteld en morgen in huis tenminste indien voorradig) en superservice!

"TOP TOP Service"

Vandaag voor een ipad hoesje bij digitalsonline geweest. Netjes geholpen en ruim de tijd. Thuis gekomen bleek het niet te passen. Weer terug gereden en wederom top geholpen. kosten nog moeite werden gespaard. Bedankt voor de top service Gertwan