Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Al jaren actief op beslist.nl

Postordershop.nl | shop reviews

Bekijk de producten »
Onbekend 2x 22x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Nooit meer bestellen daar"

Op 25 december een voorraad-artikel besteld. Na twee telefoontjes en smoezen van hun kant (m.i.) na bijna een maand eindelijk ontvangen. Apparaat (duivenverjager) werkt voor geen meter. Getracht via de mail contact te zoeken, maar geen reactie. Als je belt is er HEEEEEL lang nog één wachtende voor je. Wat dan? Artikel ruim een week geleden retour gestuurd. Vandaag reactie gekregen. Na een week hebben ze het pakketje nog steeds niet ontvangen en dus storten ze ook nog geen geld terug. Echt de slechtste internet-aankoop-ervaring ooit. En ik koop veel online.

"Product received not same as advertized"

The products' information in the website is biased. The product received was not even close to the description in the website...still waiting for someone from the shop to give me an explanation...

"Nooit wat bestellen!!!!"

22-8 wat besteld nu nog niks gehad 1-9. Probeer te bellen maar natuurlijk word er niet opgenomen. Nooit meer wat bestellen daar!

""

Veel te laat waarschuwen dat bestelling niet voorradig is, dan geen reacties op gestuurde opmerkingen, nu geen annulering bestelling en geen terugbetaling.Wat een webshop!Maar wel promotiemails en catalogi blijven sturen, ze hebben echt een bord voor hun kop.

"Na betaling geen levering of reactie"

Na i-deal betaling nooit meer iets van ze vernomen. Geen bestelling ontvangen en geen reacties op mijn mailtjes (telefonisch is ook een drama). Kortom HIER NIETS BESTELLEN!!!!

"Http://www.postordershop.nl/ SLECHT"

Hopeloos bedrijf. Slechte service ga niet bij dit bedrijf bestellen dat is zonde van je energie en geld. Of je geld wordt afgeschreven of het pakket krijg je gewoon niet...Afterpay is geen goed idee.

"Hopeloze service van postordershop"

Ik probeer op alle manieren postordershop te bereiken, maar helaas zonder succes. Zoals in andere reacties al gelezen krijg je op mails via het contactformulier geen antwoord. Als ik een mail probeer te sturen naar klantenservice@postordergroepnederland.nl, dan krijg ik de melding "The following recipient(s) cannot be reached". En telefonisch krijg je te maken met eindeloze wachtrijen. Ik wacht al een maand op een bestelling die ik eigenlijk probeer te annuleren. Tot nu toe dus niets ontvangen, noch krijg ik reacties op mijn pogingen om hen te bereiken. Nooit meer via Postordershop!

"After pay eind"

artikel terug gestuurd binnen 4 dgn. after pay. nog niet betaald.dus klaar. Factuur;. wel nog 1.95 te betalen extra bij afterpay betaalwijze. geen dienstverleent dus niet betaald. 6.95 voor terugsturen. geen contact te krijgen , zeer slecht bedrijf

"Slechte shop"

Bestelling gedaan met afterpay. Geen levering, geen reacties op email, geen reactie op klachtenformulier, uiteindelijk bestelling geannuleerd. Ineens bericht van Postordershop uw bestelling is ingepakt (dus nog niet verzonden) bij levering kunt u de zending weigeren, één dag voor dit bericht kreeg ik van afterpay al het verzoek om te betalen!!! EEN WEBSHOP WELKE SLECHT FUNCTIONEERD!

"Vertraging in terugbetaling"

Levering zonder problemen en snel. Terugbetaling echter langer dan de wettelijke termijn van 14 dagen. We zitten nu op 21 dagen en men heeft er nog 10 werkdagen voor nodig.

"Geen enkel probleem"

wandelstok gekocht voor mijn moeder zondag's besteld,gratis verzending en geleverd volgens afspraak was even bang geworden door al de negatieve reviews hier maar daar is geen enkele reden voor gelukkig shop komt zijn afspraken na

"Goede service"

Heb bestelling geplaatst, de goedkoopste op de GOOGLE in het product dat ik wou kopen. Gratis verzending boven 20,00 euro en bestelling binnen een week gekregen. Kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden bent. Zeer zeker dat ik de volgende keer hier weer zal bestellen.

"Slecht spul"

Ik heb onlangs een lange ramenwisser gekocht bij postordershop, maar die was van dusdanig slechte kwaliteit dat ik hem onmiddellijk heb weggegooid . Het was de bedoeling om de ramen op de eerste verdieping te kunnen zemen maar het ding veerde niet mee en het was onmogelijk om kracht te zetten. Ook het stuk schuimplastic dat een zeem moest voorstellen was vreselijk armoedig en de trekker was scheef. Ik heb een uitgebreide klacht gestuurd, maar niets meer op gehoord. Nooit meer postordeshop dus !

"Vreselijk bedrogen!"

Vorige week panneset besteld voor mijn werk, prive voor geschoten , geld van werkgever gekregen maar nu helemaal niets meer gehoord, men reageerd niet op mails, telefoon wordt niet opgenomen! Ik schaam me diep, omdat dit me nog nooit eerder is overkomen, en nu net het voor mijn werk is!!!!

"Niet geleverd"

niets geleverd wel betaald ze laten niets horen, 3 x gebeld maar nog steeds niets, geen e-mail bevesteging niets ze doen net of ze dom zijn wat een rot bedrijf

"Levering wordt niet nagelomen"

Dit is een bedrijf, die als het geld binnen is. niets meer van zich laat horen. Ze kunnen beter op de site zetten, bestellen op eigen risico., wat beter bij dit bedrijf past.

"Geld niet retour"

een bestelling gedaan ,betaald ,daarna ,omdat de levering veel te lang duurde telefonisch afbesteld . Het bedrag zou worden terug gestort ,maar na weken wachten ,niets retour ! Vervolgens ,na deze bestelling gedaan te hebben , heb ik hinder van Fisching , men weet mijn bank , mijn naam en mijn mailadres .

"Niet leveren van een betaald order"

Totaal ontevreden. Mijn betaalde bestelling 460892 van 13 november is op datum van 6 december nog steeds niet geleverd. Niettegenstaande de administratie op 26 november in een E-mail haar fout toegaf en beloofde om het pakket zo snel mogelijk toe te sturen werd hier, tot op heden, geen gevolg aan gegeven. Op geen enkel ogenblik wordt je als klant over de stand der zaken geïnformeerd .Op de E mails die via verschillende kanalen werden verstuurd, werd er, niettegenstaande er te lezen is op de website dat je binnen de 24 uren antwoord krijgt, niet gereageerd. Gewoon niet te geloven dat zo iets bestaat. Een goede raad aan iedereen: "Blijf daar weg"

"Wel betalen niet leveren"

begin mei iets besteld. Zou eind juli tijdens mijn vakantie zijn bezorgd. Echter eind augustus had ik nog niets gezien. Na veel mailcontact, eveneens met afterpay die betalingsherinneringen bleef versturen, heb ik in nov doorgekregen dat ik het waarschijnlijk wel zou hebben ontvangen en dat ik onder dreiging van een deurwaarder beter kon betalen. Heb inmiddels betaald, maar nog steeds heb ik niets in huis. Schandalig. Koop hier nooit meer iets. Waarschijnlijk gevalletje Radar.

"Terug storting"

Had iets besteld ,snel in huis niet goed wel betaald en verzendkosten 6,95. Ik heb het idee dat het niet goed zit!!! Iets voor Kassa of Radar?

"Retourneren"

Moet van mijn bestelling (waarvan 1 x winterlaarzen akkoord was en redelijk snel ontvangen) een paar retourneren. Wat schetst mijn verbazing: je moet pakket voldoende frankeren. Vreemd. Als ik bij Neckerman, Wehkamp etc. bestel kan ik altijd gratis retourneren. Ik heb nu 2 pakketten die terug moeten dus krijg er nog kosten bij. Hier bestel ik dus nooit meer.

"Beslissing;nooit meer iets bestellen"

ik had een bestelling gedaan en kreeg een alternatief toegestuurd iets waar ik niet om had gevraagd.dan komt het je moet bellen voor een retourformulier 12 min wachttijd,het retourformulier kwam niet nog maar eens bellen 13 min wachttijd toen kwam het retourformulier alles retour gezonden.de rekening bleef staan nog maar weer bellen 2min wacttijd en wat denk je ik moet alsnog de 1.95 betalen voor het betaalburo wat hun betalingen doet.dus hun sturen mij wat toe waar ik niet om heb gevraagd je moet maar bellen en bellen en dan ook nog hun kosten betalen in 1 woord waardeloos

"Dit was dan wel de laatste keer !"

Via Trustpilot, kwam ik bij beslist.nl terecht. Dacht, ik zal mijn klacht daar ook maar vermelden. Naar aanleiding van een actie "het magazijn moet leeg" kocht en betaalde ik onmiddellijk een broekband oprekker bij postordershop.nl. Ik kreeg onmiddellijk een antwoord per email met de vermelding broekband oprekker 1 st. en een cadeau ter waarde van 185 euro. Wauw ! Na al maanden wachten en talloze mailtjes, waar blijft mijn bestelling, allemaal zonder antwoord. Behalve de +/- zevende mail, met de melding adres ongekend ?! Terwijl ik daarvoor al enkele kleine zaken had besteld bij postordershop.nl en op hetzelfde adres, vond ik dit maar een zeer flauw uitvlucht. Ze hadden trouwens mijn email enz. Dus na maanden wachten werd mijn bestelling weer eens klaargemaakt voor verzending en inderdaad een niet al te snelle... levering na één week. Ik was uiteraard meer nieuwsgierig naar dat geschenk van 185 euro, waar men op het ogenblik van de actie enkel elektrische apparaten liet zien van een tv tot allerhande toestellen, die ik dan kon winnen. Toen bleek mijn cadeau een "deluxebox" kortingsbonnen te zijn. (magazijn was leeg zeker) Mijn wantrouwen dat door postordershop.nl een nog grotere deuk had gekregen, ging ik maar eens kijken bij trustpilot ivm deluxebox. Ho ho ho, het was inderdaad niet de Kerstman, maar rode sterren alom bij deluxebox. Te veel om op te noemen. Dus postordershop.nl ik ben misschien wel een ezel maar ik ga mij in elk geval geen tweemaal stoten aan hetzelfde bedrog. Veel beloven en weinig geven doet de zotten in vreugde leven. Het is niet alleen bij postordershop.nl maar ondertussen bij veel van die internetbedrijven. Het kopen via het internet zal snel afnemen, indien men op zo een manier de klanten blijft behandelen. Mensen hou vooral geen rekening met vijf groene sterren, maar enkel de rode. Trouwens een tevreden klant laat over het algemeen niet van zich horen.

"Waardeloos"

Bestelling gelukkig tel. besteld en nog niet niet betaald. Na twee weken nog niets gekregen. Probeer ze te bellen maar zijn niet bereikbaar. Mijn advies links laten liggen, het wordt tijd dat dit ophoud.