Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Niet meer actief op beslist.nl

Laptopshop.nl | shop reviews

Klasse shop 54x 3x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Hier voelt de klant zich nog Koning!!!"

Vorig jaar juli (2014) was ik op zoek naar een nieuwe laptop omdat mijn laptop overleden was bij mijn motorongeval. Aangezien de kosten aanzienlijk waren aan de motor, moest de laptop goed, betrouwbaar en bovenal betaalbaar zijn. Het is een HP Elitebook geworden waar ik dagdagelijks nog blij mee ben. Zelfs een lelijke val langs de snelweg uit de topkoffer van mijn motor overleeft ie zonder problemen (Andreas roemde de schokbestendigheid van deze HP). De snelle levering en telefonische hulp van Andreas is super. Hij heeft geholpen bij de keuze (niet te veel/niet te weinig) en uitgebreid ondersteund bij wat ik niet snapte (blonde dame hé). Ik was zo tevreden dat ik in oktober 2014 voor mijn dochter die 18 jr werd, en heel erg haar best doet op het HBO, ook een HP heb gekocht bij Andreas. Ook zij is dagdagelijks met haar laptop in de weer voor school en privé en superblij met haar HP. Donderdagavond kwam ze in paniek naar beneden omdat hij helemaal niets meer deed. Uitgebreid voeding getest (dat kan als je beiden HP hebt) maar daar lag het niet aan. Mijn eigen computermannetje gebeld, nog een aantal dingen geprobeerd, maar er ging zelfs geen lampje meer branden! Whats appje gestuurd naar Andreas wat hij de volgende morgen direct beantwoordde met een belafspraak. Tijdens dat gesprek zijn we erachter gekomen dat de accu was overleden. We hebben de laptop net nog geen jaar, maar natuurlijk zit er op een accu minder garantie dan op de laptop (1 jr). Toch heeft Andreas, voor die arme studente, per omgaande post een andere accu opgestuurd KOSTENLOOS!!!! Als dat geen SERVICE is!!! Dat vind je tegenwoordig bijna nergens meer. Ik adviseer dan ook iedereen die op zoek is naar een laptop om deze aan te schaffen bij De LAPTOPDISCOUNTER. Voor KWALITEIT en SERVICE met hoofdletters!!! Andreas je zegt wat je doet en nog beter; je doet wat je zegt!!! Wederom bedankt!

"Nooit meer Coolblue ..."

Op de laptopshop van Coolblue een Lenovo laptop aangeschaft a 700 euro, na enkele weken een defect (harddisk waarschijnlijk). dinsdag 2 september 2014 10:29 Formulier ingevuld met aangeven dat de laptop defect is gevraagd om informatie over RMA formulier, niet te vinden op site. Na nog een mail waarin ik uitsprak te hopen op een snellere reactie (4 uur werd beloofd) kwam het antwoord uiteindelijk op donderdag 4 september 2014 13:08 Het antwoord ? "U kunt uw product hiervoor direct aanmelden via de servicelijn van Lenovo." De service desk van Lenovo beantwoord zo mogelijk nog langzamer, wederom op gereplied met een CC naar Coolblue dat het ik het betreur dat Coolblue geen actieve houding aanneemt in de after sales. Een reactie duurt weer 2 dagen, de inhoud. Wij hebben geen idee waar het over gaat .... De mooiste webshop in Nederland, ten onder aan haar eigen succes .... dood zonde .... order 10361054