Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Al jaren actief op beslist.nl

Babypark.nl | shop reviews

Bekijk de producten »
Onbekend 3x 3x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Zeer slechte aftersales"

Dit bedrijf neemt het niet zo nauw met de regelgeving en de goede moraal. De klantenservice is schandalig geregeld, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Van Veldhoven naar Kesteren gestuurd, waar men alleen foto's maakte, gevolgd door een telefonisch bericht dat de fabrikant geen garantie verleent. Daarbij volledig voorbij gaand aan hun eigen verantwoordelijkheid richting de consument. Dit terwijl het betreffende probleem zelfs in de showroom al optreedt! Dit werd door een verkoopmedewerker geconstateerd bij het showroom model en ernstig bevonden. Als je even op de serviceafdeling staat, zie je gebeuren hoe zeer de belofte van 'laagste prijs garantie' een wassen neus blijkt. Mensen die met een claim komen worden afgewimpeld zonder goede argumentatie. Winkels met een dermate slechte aftersales hebben wat mij betreft anno 2015 geen bestaansrecht meer. Het zijn niet de individuele medewerkers die het verknald hebben. Er zitten hele vriendelijke en kundige mensen tussen. Het niet oplossen van klachten hoort kennelijk bij de bedrijfsstrategie en bedrijfscultuur. Niet voor niets worden klachten niet afgehandeld in de winkel, maar mag je naar een servicebalie achteraf op een bedrijventerrein. Ik kan natuurlijk naar een consumentenorganisatie stappen om mijn recht te halen, maar daar ben ik dan net wat te druk voor. Dit online advies richting andere papa's en mama's werkt wellicht beter: Ga naar een andere babyspeciaalzaak, er is keus genoeg. Bij Babypark respecteert consumentenrecht niet. Dit is geen uitzondering maar een welbewuste keuze van het management.

"Topservice en beste prijzen"

Keurig geholpen via de e-mail, snelle levering (gratis) en producten zijn van uitstekende kwaliteit. Geen op- of aanmerkingen! Een aanrader voor wie op zoek is naar z'n baby uitzet.

"Super winkel, en heel fijn geholpen."

Echt een leuke winkel. Super dagje uit was het voor ons. En wat een keuze!! Ook vriendelijk personeel. Wij zijn heel fijn en snel geholpen.

"Jammer van de service..."

Deurletters voor kinderkamer besteld maar de letter M geleverd gekregen als letter W. Het figuurtje staat op de kop als je de letter wel als M zou gebruiken. Gebeld naar Babypark en de letter moet retour gezonden worden. Helaas krijg ik de juiste letter dan pas als ze de W van mij retour hebben ontvangen. Terwijl het hun fout is, moet ik nu langer wachten en is het cadeautje te laat in huis. Toen ik dat aangaf zei de medewerkster dat ik dan alleen nog opnieuw de letter zou kunnen bestellen en betalen om hem eerder in huis te hebben...het bedrag zou dan achteraf verrekend worden. Verder niet eens vriendelijk aan de telefoon over hun eigen fout. Helaas kon ik ook al niet op zondag de oorspronkelijke bestelling plaatsen, want dan zijn ze gesloten wegens geloofsovertuiging. Prima als er dan niet gewerkt wordt en de bestelling niet in behandeling wordt genomen, maar geef klanten in ieder geval wel de kans om te bestellen op die dag wanneer ze vaak vrij zijn! Gewoon dan pas op maandag verder verwerken...Nu kon je niet eens doorklikken om te zien wat je totaalbedrag zou zijn.

"Babypark is TOP!!"

Winkel in Gouda is verbouwd en bijna klaar, wat een waanzinnige winkel. En wat een mooie kleertjes en spullen!! Echt perfect, super, fantastisch!!

"Donker, rommelig en onaangenaam. Babywinkel onwaardig."

Zaterdag naar Babypark vestiging in Gouda geweest. Groot betekent zeker niet beter, integendeel. De winkel is erg donker en rommelig en zelfs de entree ziet er niet bepaald uitnodigend uit. Leuke service zo'n waterkoeler maar daar heb je als klant niks aan zonder bekertjes, maar ja het reservoir was ook leeg dus misschien wel vandaar.... Tegenwoordig is het in veel winkels gebruikelijk om met portofoons of bedrijfstelefonie te werken, niet bij Babypark Gouda. We waren nog geen 5 minuten binnen en konden 6 maal meegenieten van het omroepsysteem dat op standje gehoorbeschadiging oproepen uitbraakte. Er staan wat genummerde babykamers , op een verder kale en lege stelling staan wat dozen met mobiles, een stukje verderop hangen en liggen wat dekentjes en matrashoezen, er is een hoekje met draagzakken waar alles kriskras door elkaar hangt en even ernaast ligt een donkere grot met kinderwagens en buggies. Hier zijn we snel doorheen gelopen en na de zoveelste lege stelling, de zoveelste opeenhoping van ondefinieerbare troep in een hoek, uitverkochte aanbiedingen en de derde piep van de dag in de oren vonden we het na een kleine 20 minuten genoeg geweest. We hebben ze niet nodig gehad, maar personeel was op een enkeling na alleen te vinden op het eiland bij de ingang. Bij de uitgang kwamen we overigens nog langs een goedgevulde drankautomaat, 1,5 euro voor een blikje, wat een service! Het moet beter Babypark. Gebruik interne communicatie, informatie eilanden, en een duidelijke en gestructureerde winkelroute in een grote winkel als deze. Zorg voor gedetailleerde informatie bij de babykamer opzet, voorkom dat de winkel er zowel leeg als rommelig uitziet en bied potentiele klanten een betere primaire service.