Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Niet meer actief op beslist.nl

Keukenloods.nl | shop reviews

Onbekend 3x 4x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Slechte service"

Pas op, pas op. Bij verkoop is dit bedrijf de vriendelijkheid zelve, maar bij defecten is de service nul. Oordeelt u zelf: ik koop een keuken en na een aantal jaar laat de folie van de kastjes los. Reactie: "Door de drukte is de folie er te snel opgeplakt waardoor het nu loslaat. Hierop zit geen garantie. U kunt beter duurdere gelakte fronten kopen." Hier dus noodgedwongen weer een bak geld aan uitgegeven. Na iets meer dan 5 jaar blijken dit echter helemaal geen gelakte fronten te zijn. De folie van de vaatwasmachinedeur laat opnieuw los. Reactie: "Het zijn gelakte deuren want de folie is gelakt (???). Bovendien komt het door lekkende stoom en warmte van de vaatwasser." Ik kan een nieuwe, afwijkende deur kopen, is het "coulancevoorstel". Een vaatwasmachinedeur kan dus niet tegen de vaatwasser. Eerder al gedoe gehad met een (dure) kraan waar het chroom afbladderde en die uiteindelijk kapot ging: dat kwam door "een verkeerd schoonmaakmiddel" (Dreft). Onze conclusie: Het Schouw/Keukenloods heeft prachtige verhalen bij de verkoop.

"Slechte service"

Op 13-2 een combimagnetron besteld. Deze bleek niet meer leverbaar dus moesten we kiezen voor een alternatief. Levertijd 3-5 werkdagen. Na een week maar eens gebeld; antwoord "Levering van de combimagnetron vind plaats in week 11, nog even afwachten dan maar. Op maandag gebeld om te horen of de combimagnetron inderdaad deze week wordt geleverd, maar helaas; de medewerker van keukenloods deelt me mee dat mijn bestelling is geannuleerd! Na wat overleg met collega's blijkt dat deze combimagnetron niet meer door de fabrikant geleverd kan worden. Of we misschien akkoord gaan met een alternatief voor 50 euro extra. Nee dus. Voor ons geen keukenloods meer.

"Zeer slechte service"

In plaats van contact op te nemen met de klant dat iets niet geleverd kan worden. Wachten ze tot je zelf contact met hun opneemt. Wat blijkt, je kan helemaal niet bij bezorging betalen. Maar dat wordt wel als optie gegeven. En dan zeggen de volgende dag in huis. Maar, dat gebeurt niet. En als je dan belt en zegt, als ik hem nu snel bestel. Ik heb nog 5min voor 9 uur, kan hij vandaag nog mee. Laat hij je gewoon 5 minuten in de wacht staan en zegt dan. Nee, het is nu al 9 uur. Een bestelling plaatsen kost nog geen minuut. Nu maar bij een betrouwbaarder bedrijf besteld, waar hij ook nog eens goedkoper is.

"Goedkoop en betrouwbaar"

Bodem prijzen, duidelijke communicatie en vlot geleverd. Groot aanbod en veel betaalmogelijkheden. Maar het belangrijkste: čn goedkoop, čn komen hun afspraken na. Witgoed is zelden goedkoop en zeker bij een online aankoop wil je een betrouwbare partij.

"Top service"

Wij hebben 7 jaar geleden bij de KEUKENLOODS onze keuken gekocht. Ze hebben ons daarbij geweldig geholpen. Ze dachten echt mee om voor ons een droomkeuken te maken. Na al die jaren zijn we nog steeds zeer tevreden! Nu kregen wij een aantal weken geleden problemen met onze Siemens inbouwkoffiezetter. Wij kwamen met ons probleem bij hun in de winkel. Zij zijn toen voor ons contact met de leverancier op gaan nemen en na ons telkens op de hoogte te hebben gehouden!konden wij een mooie koop sluiten bij de KEUKENLOODS zodat wij nu een nieuw apparaat in huis hebben voor een mooie schappelijke prijs. En ze kwamen hem ook nog bij ons installeren ook! TOP service,een echte aanrader!!

"Levering niet binnen 24uur zoals wel weergegeven."

We hadden expres voor Keukenloods gekozen omdat zij binnen 24uur konden leveren maar helaas niet gelukt. Uiteindelijk elders besteld en volgende dag in huis.

"Zeer matige service"

Wandelde het filiaal in Amsterdam binnen om er een keuken te bestellen. Was vast van plan om de keuken te kopen, maar moest ter plekke mijn handtekening zetten onder de offerte van 7000 euro, terwijl ik die graag eerst nog even met mijn man wilde doornemen. Dat mocht, maar eenmaal thuis bleek de offerte ontdaan te zijn van alle prijzen en alleen het eindbedrag erop te staan. Toen ik belde om te vragen of ze de offerte nog even wilden mailen zodat mijn man - die zelf niet naar de winkel kan komen - hem thuis op z'n gemak kon bekijken, zeiden ze dat dat niet kon en begonnen een raar verhaal over de order die niet meer uit het systeem gehaald kon worden. Ik vond het vreemd dat ik voor toch een stevig bedrag direct mijn handtekening moest zetten en daarna niet meer mocht controleren wat ik nu precies had getekend. Toen ik zei dat ik geen keuken zou kopen als ik de offerte niet mocht bekijken, waren ze erg kortaf en onaardig aan de telefoon, terwijl ze me echt al bijna als klant hadden. Hun prijzen op de site fluctueren trouwens met de dag.