Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Al jaren actief op beslist.nl

Belsimpel.nl | shop reviews

Klasse shop 988x 65x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Slechtster dan dit kan niet"

Ze verkopen nog steeds de blackberry passport terwijl ze weten dat niemand er nog iets mee kan en nemen hem niet terug. Ik moet via advocaat annuleren anders niet zo simpel

"Schandalige levertijden"

Duurt nu al 1 week en ze verwachten dat er nog wel 1 week bij komt. Als ik dit had geweten had ik nooit hier besteld.

"Spam spam en geen afmeld optie!"

Belsimpel stuurt veel mails maar je kan je er niet voor afmelden. Ben al een uur aan het zoeken. Wil je veel reclame en slechte service koop dan bij Belsimpel.nl!

"Levertijden kloppen niet"

Bestelling geplaatst van een telefoon en een hoesje die beiden op voorraad waren rond 23 uur met de melding voor 23.30 besteld, morgen in huis. De volgende ochtend bleek het hoesje niet op voorraad te zijn, waardoor de telefoon nog niet geleverd zou worden. Volgens de klantenservice werkt het systeem zo dat als je een bestelling plaatst na 21.00 wordt er geen deellevering gemaakt. De telefoniste beloofde dat de telefoon de dag erop geleverd zou worden. Die dag was het hoesje weer op voorraad en verwachtte ik de levering. Volgens de site was deze nog niet geleverd. Weer gebeld en de telefoniste beloofd dat de bestelling nog een dag later zou komen. Na de valse beloftes en het slecht functionerende systeem heb ik de bestelling geannuleerd.

"Een heerlijke mobiel"

Ik heb dinsdag de Xiaomi MI max gekocht via belsimpel. De mobiel was de volgende dag al in huis. Geweldig! De mobiel was gelijk goed. Ik heb de hele middag ermee doorgebracht. Een groot scherm, veel hulpmogelijkheden, snelle processor. Wat wil je nog meer? Hij werkt voor mij ontzettend fijn, dus erg bedankt belsimpel!

"Onjuiste informatie levertijden"

Op 30 oktober 2016 heb ik een abonnement met een iPhone 7 plus besteld bij belsimpel. Toen was er al enige onduidelijkheid met betrekking tot de levertijden. Nu staat op de website van belsimpel bij het abonnement wat ik heb afgesloten dat de levertijd van de iPhone 5 tot 7 werkdagen is. Dit staat er al een week. Op de website van belsimpel staat aangegeven dat wanneer de levertijd 5 tot 7 werkdagen is, dat het artikel dan bij de leverancier ligt. Hieruit maak ik op dat het zou betekenen dat je het toestel binnen 5 tot 7 werkdagen in huis zou hebben. Echter krijg ik steeds te horen dat voor belsimpel de levertijd nog onbekend is en dat de iPhone 7 plus nog niet op voorraad is. Waarom ze dan op hun website vermelden dat de levertijd 5 tot 7 werkdagen is, is voor mij een raadsel. Dit is het verstrekken van onjuiste informatie en het is wat mij betreft erg misleiding richting de consument. Wanneer ik contact heb met belsimpel over mijn klacht is het enige antwoord wat ik krijg:"Wij weten niet wanneer het toestel leverbaar is, we hebben het niet op voorraad." Meer komt er niet uit. Erg jammer, want over de prijs van het abonnement ben ik wel erg tevreden. Alleen jammer van de zure nasmaak wat betreft de levertijden. De telefoon heb ik overigens nog steeds niet mogen ontvangen.

"Slechts 90% aankoop bedrag terug bij kap"

Ik voel me opgelicht door Belsimpel. Een nieuwe Iphone besteld, die direct bij in gebruik name kapot blijkt te zijn. Iphone is van een Engels model , want er zit een Engelse stekker bij. Nederlandse stekker wordt los bijgeleverd. Waarschijnlijk een afgekeurde partij uit Engeland? In ieder geval telefoon stuk. Daarna direct teruggestuurd met alles er bij. Vervolgens geeft Belsimpel aan dat er krasjes op de telefoon zitten. Ter bewijs wat foto's waaruit ik natuurlijk niet kan zien of dit inderdaad dezelfde telefoon is. Krijg dus nu maar 90% van het aankoopbedrag terug. Ik lees op internet veel meer van hetzelfde verhaal.

"Snelle levering en goede service"

Samsung telefoon besteld en de volgende dag keurig bezorgd. Bepaalde tekst was echter in een vreemde taal en dat kon ik niet veranderen. Gebeld met servicedeskmedewerker en dit kon ik niet veranderen omdat dit aan de systeemtaal zou liggen. Als ik wilde kon ik het toestel terug sturen en dan kreeg ik het geld terug. Via Post.nl terug gestuurd. Na een week gebeld omdat ik het geld nog niet terug had. Zij hadden echter niets retour ontvangen. Het verzendbonnetje gestuurd en na twee dagen had Belsimpel.nl het opgelost en heb ik mijn geld terug gekregen. Prima afgehandeld dus.
Bekijk meer shop reviews
Algemeen Over beslist.nl
Beslist.nl Beslist.nl is het grootste online winkelcentrum van Nederland waar je zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons assortiment van ruim 25 miljoen producten bij 10.017 shops bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat je de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Ben je op zoek naar goedkope outlets, vraag je je af of je dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wil je een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.nl. Ook als je producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.
Vacatures Vacatures

25.000.000 prijzen van 10.017 winkels worden dagelijks verwerkt.
© 2005 - 2017 beslist.nl™

Populaire zoekopdrachten