Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Al jaren actief op beslist.nl

Belsimpel.nl | shop reviews

Aardige shop 25x 21x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Slechte klantenservice"

Had een Sony Xperia xa die was met 2 dagen kapot ok dat kan gebeuren dus terug gestuurd en ben inmiddels al bijna een maand bezig om een nieuwe of andere telefoon te krijgen en zeggen steeds dat ik word terug gebeld maar ik word maar niet terug gebeld zeer slecht

"Levering van een Smartfone Wiko U leef"

Ik heb enige dagen het toestel in mijn bezit en ben na even wennen tevreden. Bezorging is uitstekend een alles netjes verpakt.

"Zeer slecht"

Ik heb een Samsung S5 mini besteld bij Belsimpel. Deze bleek tweedehands te zijn. Er stonden allemaal apps etc. op die niet origineel waren. Ook as de ingang van de hoofdtelefoon bleek kapot. Ondanks meerdere telefoontjes krijg ik geen geld terug of nieuw toestel. De laatste keer dat ik hier iets gekocht heb.

"Prima"

Telefoon besteld op advies van mijn zus bij bel simpel op tijd in huis helemaal goed zoon is er blij mee.

"Zeer slecht"

7˝ week geleden mobiel opgestuurd voor reparatie van camera. 2˝ week later retour ontvangen, maar opeens met kapotte SIM-poort (blijkbaar tijdens reparatie gebeurd). Weer teruggestuurd, weer terug ontvangen,. SIM-poort nog steeds defect en weer teruggestuurd. Na meerdere klachten (telefonisch, twitter, mail) nog steeds geen oplossing voor het probleem. Ze zijn nu al ruim drie weken bezig intern te bepalen wie voor de kosten moet opdraaien. Dat probleem is niet ons probleem, maar ondertussen gebeurt er niets en heeft mijn dochter al bijna twee maanden geen telefoon in een heel belangrijke periode in haar leven: de eindexamens. Na de examens vertrekt zij naar het buitenland. Vraag is: mét of zonder telefoon! In ieder beval is Belsimpel niet 1 klant kwijt, maar wat ons grote gezin betreft een heleboel.

"Heel goede service"

Mijn telefoon kwam iets later, maar had gelijk een medewerker aan de telefoon dat hij zou zo spoedig mogelijk zo komen. Nu weet ik dat hun er weinig aan kunnen doen en ik het al op prijs stelde dat ze mij toch nog op belde en mocht ik nog vragen ik hun gerust kon bellen of mailen. Maar de telefoon kwam netjes verpakt aan.

"Slechte klantenservice..."

Echt ontzettend slechte klantenservice! Ik heb reeds eind februari een order geplaatst voor de nieuwe Samsung S7 Edge Gold inclusief abonnement. Het was een pre-order en zou pas binnen komen op 10 maart. Geen probleem. Uiteindelijk kwam hij pas binnen bij hen op 18 maart en is hij ook pas enkele dagen later verzonden via DPD. Maar goed, was al lang blij dat hij eindelijk binnen zou komen. Toen ging er iets fout bij DPD!!! Hij is daar kwijt geraakt en heel veel telefoontjes later gingen ze een onderzoek starten. Ze hadden ook al even gechecked of ik toch niet toevallig de order toch al ontvangen had of dat hij door een ander afgetekend was (bedankt medewerker voor het vertrouwen), dit was uiteraard niet het geval en nu mag ik dus nog weet ik veel hoeveel dagen op mijn telefoon wachten tot ze erachter zijn waar hij dan wel is... In plaats dat ze alvast een nieuwe opsturen??! Ik kan er toch niets aan doen dat DPD de telefoon kwijt is? Slechte service van Belsimpel.nl! Nog geen nieuwe telefoon en wie weet hoe lang ik er nog op moet wachten.

"Goede service"

Geweldige service. Klacht zat in het vervoersbedrijf.

"Top service"

Ipad air 2 bestelling bij bel simpel op tijd geleverd Alles prima gegaan ,bedankt

"MISLEIDEN KLANTEN"

Wij hebben op 28 februari een pre order bestelling geplaatst voor een s7edge gold en vodafone abonnement bij belsimpel.nl Bij een pre order zouden we er een vr gear bril twv 100euro bij krijgen. Deze actie was geldig tot 10-3-2016. Wij hebben dus ruim 2 weken voor einddatum van deze actie al een bestelling geplaatst. Belsimpel was verlaat met het leveren van de telefoon waardoor we op 13-32016 telefonisch contact hebben gehad. Medewerkster van belsimpel.nl heeft mij verteld dat de witte uitvoering van het toestel wel per direct leverbaar was en of wij die eventueel zouden willen. Mijn vraag aan haar was simpel en duidelijk. Als ik van kleur toestel verander, behoudt ik mijn recht op de gratis vr bril van 100euro nog? Antwoord ; Maar natuurlijk meneer, aangezien u 3 weken geleden al besteld heeft krijgt u die sowieso. Op advies van de medewerksters van belsimpel.nl heb ik dus gewisseld van kleur. 2dagen later heb ik het toestel ontvangen en kon ik dus via Samsung.nl mijn "gratis" vr bril aanvragen. Na aanvraag ben ik gelijk teruggebeld door Samsung met de mededeling dat ik geen recht heb op de vr bril omdat mijn factuur van belsimpel op 14-3-2016 was aangemaakt. Ik hen hierna belsimpel.nl gebeld en gemaild en verteld dat ik door geen vr bril meer kon krijgen en of ze met een oplossing willen komen. De Samsung medewerker heeft mij gezegd dat als ik met de originele aanvraag van 28-2-2016 zou komen dat dit ook voldoende zou zijn mits ik dat snel zou kunnen toesturen. Nu 5 dagen, 21 e-mails en 4 telefoongesprekken later ben ik geen stap verder. Ik krijg dagelijks een paar e-mails van belsimpel.nl met onze service mdw neemt binnen 1 tot 3 dagen contact met u op. 5 dagen later is dat nog niet gebeurd. Net weer gesproken met een medewerkster van belsimpel.nl en haar oplossing is heel simpel. U kunt alles onbeschadigd en compleet met papieren en zegeltjes ets inpakken en terugsturen dan bent u er klaar mee. Nou mooie oplossing en dank jullie wel omdat jullie me 100euro lichter hebben gemaakt aangezien ik nu bij jullie concurrent opnieuw hetzelfde toestel en abonnement mag afsluiten en de vr bril zelf mag kopen!

"S6 edge met slechte start"

In het begin een probleem gehad dat een app niet werkte , Belsimpel heeft ondanks het probleem niet opgelost leek te kunnen worden , verdere inspanningen geleverd en ondanks dat ik het toestel al lang weer terug had , mij na 3 maanden aangenaam verrast met de oplossing , app werkt , had gedacht dat dit niet meer zou gebeuren. Chapeau

"Enorme teleurstelling!!"

samsung grand primeVE G513F Grey gekocht, geleverd zonder Nederlandse handleiding en mijn Pools is niet zo best. Kaartje erin, whatsapp gedownload en de volgende dag niks meer. Contact opgenomen met Belsimpel, terugsturen die handel. Nu zeggen ze dat WIJ er foute software in gezet hebben, pardon...Telefoon is opgestuurd voor reparatie...we kunnen hem terug krijgen hoor, maar ja wel kapot...geld terug??? hahha nee joh, wij geven toch service???! niet dus...Vandaag met Samsung gebeld, en die zijn echt niet blij. Belsimpel geef ons het bedrag van de telefoon terug en hou die Poolse troep en ga jullie schamen..!!

"Belabberd"

LG V10 gekocht. Die ligt dus al een week op de reparatie afdeling. Ik heb het ding 1 minuut vast gehad voor ie al de geest gaf. Als DOA ingestuurd maar nog steeds niks terug. Alleen maar excuses, leugens en smoesjes gekregen. Reparatieafdeling loopt achter... Als we u vandaag niet terug bellen heeft u morgen uw toestel in huis... Niet dus. Ik ben gehandicapt en kan zonder die telefoon niet alleen de deur uit. Dit is geen speeltje maar een levenslijn voor mij. Jullie worden bedankt Belsimpel. Jullie zijn in ieder geval een terugkerende klant kwijt.

"Wat slecht zeg"

Een hele slecht manier van comunicatie zeg voor 23:30 bestelt morgen in huis nou nee nu nog een telefoon gehad en dat contract wat een onzin bezorg dan gewoon die telefoon elaat dat contract dan pas tekenen heel slecht

"Levert niet zoals afgesproken"

Na een bestelling blijkt dit niet geleverd binnen de beloofde termijn. Na contact hierover krijg ik een e-mail dat het snel geleverd wordt. Alsnog wordt er niet geleverd en wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug. Uiteindelijk zelf de provider maar gebeld en toen was het binnen een dag geregeld, nadat ik zelf nog een aantal keer moest bellen. Binnen belsimpel is er sprake van een vreselijke communicatie naar de klanten toe en wordt er om hun eigen fouten heen gemaild, want het ligt nooit aan hen....

"Levert niet zoals omschreven"

Belsimpel ,levert HTC toestellen (non Benelux volgens HTC) die eigenlijk voor duitse markt bestemd zijn .Hier zit dus standaard geen Nederlandse schermtaal op ,ook is deze niet te downloaden . Men kan de taal van de simkaart aan nemen maar als je in het buitenland woont en je wilt juist Nederlands is het aan nemen van de sim kaart taal dus geen optie . Na diverse klachten en mails naar Belsimpel was men niet bereid om het toestel te ruilen ,voor een zgn Benelux toestel (waarschijlijk hebben ze die gewoon niet ) en kon ik slechts 90% van aankoop bedrag terug krijgen daar er krasjes op zouden zitten ?? En de gemaakte kosten om het toestel terug te sturen uit het buitenland ,wat tenslotte het gevolg is van de verkeerde levering , wordt al helemaal niet vergoed . Niet kopen dus hier , men levert niet het product waar men mee adverteerd , en daarna geen service !

"Geen geld teruggestort!"

Na retourzenden van pakketje (2x iphone a € 1.700,=) geen enkele reactie van Belsimpel. Na bellen blijkt pakketje niet te zijn aangekomen. Belsimpel beloofd dat er een onderzoek wordt gestart. Vervolgens blijft het stil……na opnieuw bellen stuurt Belsimpel mij weer van het kastje naar de muur (zelfs na wel 3 telefoontjes). Het moet uitgezocht worden bij PTT Post en ik moet daar op wachten. Vlak voor het retour zenden had ik nog contact gezocht met Belsimpel of alleen antwoordnummer voldoende was en het niet aangetekend verstuurd moest worden gezien de waarde van het pakketje (€ 1.700,=). Was niet nodig want met antwoordnummer en track en tracé code is Belsimpel verzekerd voor mocht het pakketje kwijtraken. Nu pakketje nog niet boven water is moet ik als klant toekijken, afwachten terwijl het pakketje met antwoordnummer en track en tracé te volgen is. Belsimpel laat mij als klant in de kou staan. Na meerdere telefoontjes en doorvragen naar leidinggevende of directie kom ik geen steek verder. Ze willen je gewoon niet te woord staan of verder helpen. Onvoorstelbaar dat ze hier zo mee omgaan. Ik heb ooit geleerd dat een klacht een kans is…….. Waarom maken ze de € 1,700,= niet naar mij over en gaan vervolgens zelf verder met het onderzoek. Dan ben ik als klant tevreden (nou ja, na deze ervaring geen Belsimpel meer voor mij, ze zijn wel erg simpel…).

"Na 14 dagen nog geen telefoon!"

Na 14 dagen nog steeds geen iphone 6 geleverd 5 keer gebeld en je wordt van het kasje naar de muur gestuurd Ik bestel nooit meer iets bij belsimpel en ze adverteren nog wel alleen met je ideaal betalen en morgen in huis ja ja Belsimpel ik wordt er Simpel van!

"NOOIT MEER BESTELLEN HIER!"

IPhone vertoont mankementen al meteen op dag aflevering. Eerstvolgende werkdag retour gestuurd. Kreeg daarna (na veel zelf te bellen, want Belsimpel belt niet terug) te horen dat toestel onder de krassen zou zitten en dat ik daarom geen nieuwe kreeg! Belachelijk! Heb het toestel zonder schade retour gestuurd! Nu moest ik 70 euro, en na veel telefoontjes weer van mijn kant 35 euro bijbetalen om een nieuw toestel te krijgen. Ik heb een maand lang moeten bellen en daardoor meer dan 180 belminuten verspild omdat Belsimpel MIJ niet belt. En dan de klant nog 35 euro laten betalen. De reden dat ik die 35 euro heb betaald is alleen omdat het abonnement van mijn zoon op 1 februari start en hij anders moet betalen terwijl hij geen telefoon heeft. Service = heel slecht. Het zou pas service zijn als Belsimpel die 35 euro voor z'n rekening zou nemen, gezien de vele keren dat ik als klant Belsimpel heb moeten bellen wat mij enorm veel belminuten heeft gekost. Er wordt bij elk gesprek gezegd dat je teruggebeld wordt, maar dat wordt je absoluut niet.

"Goede service"

snelle levertijd van de Iphone 5s en ook behulpzaam bij afhandeling wanneer er een bestelfout is gemaakt, alleen voldeed het telefoon hoesje niet aan de beoogde verwachting zoals deze in de beschrijving stond.

"LIEGEN VOOR KLANTEN"

Vandaag besteld morgen in huis en ik wacht nog steeds! Had ik maar eerst deze reviews gelezen -__- ik ga mijn bestelling annuleren bij deze. NIET HIER BESTELLEN MENSEN.!!!!

"Super! *communcatie heeft verbeterpunten"

Mijn gekochte lossen toetstel vertoonde al enige tijd problemen (uitvallen en pop-up meldingen). 2 weken voor verval garantie toch terug gestuurd voor reparatie. Tot mijn verbasing ontving ik een nieuw mobieltje. Echter is er nog ruimte voor verbetering want ik heb tot op heden geen idee wat mijn oude mobiel mankeerde.. Voor de rest, super!

"Vreselijk slecht!!! BESTEL HIER NIET!!!!"

Op 30 november 2015 een iphone met abonnement besteld. Na veel gedoe met contracten, pasjes, bankrekeningen et cetera pas op 16 december geleverd maar met verkeerde simkaart en telefoonnummer. Na vele telefoontjes ("14 wachtenden voor u") en talloze e-mails vandaag nog steeds niet opgelost. Het is een waardeloze tent die de mooie wervende slogans geheel niet waarmaakt. Vandaag weer een mail van de klanten-afpoeier-service met termen als "vervelend", "we hopen", "we verwachten". Niets concreets dus.

"Geweldige service !"

Samsung A3 besteld, deze werd reeds de volgende dag bezorgd. Omdat het toestel niet helemaal was wat wij er van verwacht hadden hebben we deze geretourneerd, uiteraard met een begeleidende brief, en binnen no time stond het aankoopbedrag weer op onze rekening. Geweldige service van Belsimpel.

"Ronduit teleurstellend en slecht"

Slecht, 24-12 onder ordernummer 3110697269 een zakelijke sim only aangevraagd, kreeg een e-mail dat opgegeven KvK niet klopte (klopte wel). Contract opnieuw ondertekend en alles geupload op 02-01. Sindsdien geen contact vanuit Belsimpel, 07-01 gebeld en ze gingen het doorzetten naar de juiste afdeling. Niks meer gehoord. 09-01 e-mail gestuurd, zou binnen 4 tot 6 uur beantwoord worden, niks meer gehoord. Ze hebben er niet echt zin in daar, gewoon ergens anders heen dus!

"Aankoop mobiel"

Ik heb nu 3 keer een mobiel aangeschaft bij belsimpel.nl en alles was elke keer prima voor elkaar, in een woord, klasse.

Populaire categorieën