Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Al jaren actief op beslist.nl

Mediamarkt.nl | shop reviews

Prima shop 361x 112x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Onprofessioneel bedrijf."

Ik adviseer alle consumenten om geen producten te laten bezorgen door de MediaMarkt. Ze werken met een een amateur bezorgingsdienst. 2 afspraak momenten waren ingepland voor bezorging van een droger. Op beide afspraken is er geen droger bezorgd. Ik moest zelf nabellen waar het product was. Elke gesprek duurde minimaal 15 minuten. Uiteindelijk heb ik besloten om naar de winkel te gaan en de droger zelf in mijn auto te vervoeren. Voor service moet je dus absoluut niet bij de MediaMarkt zijn! De onprofessioneel en ondeskundigheid is op alle vlaken te merken bij de MediaMarkt!

"Superslechte service en ze liegen."

Producten zijn top, maar de service is minder. Wachttijd bij de klantenservice aan de telefoon meer dan 10 minuten. Tevens geen duidelijke bevestiging over bezorging per mail. Ik heb keuze voor vrijdag gemaakt, maar hier geen bevestiging van ontvangen en in de factuur staat 1,2 werkdagen. Alleen dat klopt ook niet. Sta nu in de wacht om te achterhalen of er iets bekend is. Heb er de vrijdag voor vrijgehouden en bewust gekozen dan te laten bezorgen. Ben hier dus niet zo blij mee. Graag meer mensen aannemen voor de klantenservice. Oja, onlangs nog iets besteld, wat wel bezorgd is. Alleen niet bij mij en ondertekend door een ander. Dit ligt alleen meer aan DHL. Ik heb zelf Mediamarkt met moeite bereikt om te vragen of ze dit uit willen zoeken. Duurde te lang en heb vervolgens overal aangebeld en mijn pakket gevonden. Gesproken met de klantenservice en zij kon mij alleen antwoorden geven met "ik denk" en "misschien". Aangegeven dat ik daar niks aan heb en of zij mij kan vertellen of ik vrijdag mijn pakket krijg. Dit ging zij navragen, maar ze kunnen het niet zien, maar ze denkt het wel. Daarna zei ze dat er vertraging in de bestellingen is, dus nu ben ik verward. Heb uiteraard goede hoop en Mediamarkt levert wel goede producten en zie mijn wasmachine vrijdag tegemoet. Heb er alle vertrouwen in dat ik vanavond of morgen mijn track en trace voor vrijdag ontvang. Alleen jammer dat ik 17 minuten in de wacht stond en geen concreet antwoord heb gehad. Al was het "sorry, maar ik weet het niet"...en niet halve vage antwoorden.

"Waardeloos en onbeschoft"

Waardeloos. Ik bestel een cadeaubon om op een verjaardag te geven. Komt vervolgens niet binnen. Contact gehad met hun klanten"service", die zeiden dat een andere afdeling contact op zou nemen om het op te lossen. Dit is niet gebeurd maar zij hebben het product de dag erna pas laten leveren. TE LAAT DUS. Er zit geen enkele vorm van excuses of compensatie bij. Daarbij geven ze ook nog een aan dat ik kan fluiten naar mijn geld omdat ze hem niet willen cancelen.

"Worst webshop ever"

Agonizing experience in every way. They sell products marked as in stock with next day delivery offered while they don't have them in stock. After weeks still nobody knows when the order will be delivered yet chat advisors refuse to cancel the order. You have to wait until the end of time to get the delivery in order to be able to cancel? What an absurd service. No response to emails. No refund. No delivery. That's the Mediamarkt experience.

"TV installeren wel beloven niet doen"

Mooi LG OLED uitgezocht voor een stevige prijs van 1800,-. Gelukkig zat er gratis installatie bij, want dat is niet onze sterkste kant. Helaas wordt dat uitbesteed aan een koerier . Deze sturen iemand die niet kan installeren. Vervolgens worden er nog 2 afspraken gemaakt. Vrij genomen van werk en dan komt er niemand. Probleem aangekaart bij MediaMarkt, maar het enige wat we horen is dat we maar moeten wachten en als het lang duurt de TV kunnen retourneren. Na 14 dagen hebben we gelukkig hulp gekregen uit onze eigen vriendenkring. MediaMarkt vraagt om een review. Geschreven dat TV inmiddels naar tevredenheid werkt, maar de belofte tot installatie een kat in de zak was. Krijgen we als antwoord dat ze review niet kunnen plaatsen omdat ie niet aan voorwaarden voldoet. Terwijl het gewoon netjes verwoord is en geen lelijke scheldpartijen. Zo hebben reviews op de site ook geen nut. Jammer, want het product was mooi, de ervaring met beloofde service aan de klant niet.

"Ontevreden klant"

MOEST HELAAS RECHTSBIJSTAND IN SCHAKELEN) Ik heb onlangs een LG combi magnetron gekocht bij de media markt. Helaas bij het gebruiken van het apparaat gaat tie aan de linker kant rammelen, dus hoppa met dat ding naar de media markt en op reparatie sturen maar helaas bij het ophalen niet gemaakt. Hun uitgelegd dat het niet altijd rammelt als tie aan staat. Dus alweer laten opsturen en bij het ophalen blijkt dat het apparaat weer niet is gemaakt, volgens de reparateur is er niks te vinden, waar ik op zeg ik neem dit product niet terug mee naar huis wil graag een goed werkende product dus het apparaat gaat alweer terug voor reparatie, heb helaas mijn rechtsbijstand moeten inschakelen een brief met ingebrekestelling moeten versturen. Gister sms gekregen dat hij klaar stond bij aankomst weer niet gemaakt, Vraag me af of ze wel werken bij de technisch dienst, heb nu echt uitgelegd voor de 4 keer dat het aan de linker kant is ik laat het ook horen wat voor verschil de linker kant en rechter kant is en mevrouw zegt ik hoor het maar ze kunnen niks vinden dus zal ik hem weer terug sturen uuuu duuu ik hoef geen kapot apparaat.

"Verkoopt Mediamarkt tweede hands"

Verkoopt Mediamarkt tweede hands? Tot nu toe goede ervaringen en redelijke prijzen. Op 31 oktober 2016 kocht ik de Foscam F19900P HD outdoor camera voor 121. In september 2017 bleek geen contact meer mogelijk met de camera. De laatste opname dateert van 22 september 2017. De oorzaak leek duidelijk: er was water zichtbaar in de camera. Na 9 maanden bleek de camera total loss. Ik bracht hem terug naar de winkel. In plaats van direct een nieuwe te krijgen, moest de camera worden opgestuurd om te kijken of hij inderdaad total loss was. Na een week kreeg ik bericht terug: hij was total loss. De oorzaak was dat er een "seel" zou zijn gaan lekken omdat de camera opengemaakt was. Conclusie Mediamarkt: geen garantie. Uiteraard was ik zeer gepikeerd. Ik had de camera niet geopend. Volgens Mediamarkt moest ik dat bewijzen. Dat is natuurlijk onmogelijk. Iets bewijzen wat niet is gebeurd. Waarom zou ik een camera openen? Daar kan ik geen enkele reden voor bedenken en de medewerkers van Mediamarkt ook niet. Mijn conclusie was dat het niet minder waarschijnlijk was dat iemand bij Mediamarkt de camera heeft geopend, maar volgens de medewerker van Mediamarkt hoeft Mediamarkt niet te bewijzen dat dit niet het geval is, want de camera is al meer dan 6 maanden oud (u weet wel, consumenten recht, gaf men als verklaring). Als service was men bereid een second opinion aan te vragen. De conclusie daarvan was dat het apparaat vochtschade had. Wij noemen dat gewoon lekkage, maar vochtschade is niet gedekt. Op mijn vraag waarom niet was het antwoord: omdat het een van buiten komend onheil is. We waren terug bij af. De oorzaak van de lekkage moest wel bij mij liggen. Geen garantie dus en een impliciete beschuldiging een leugenaar te zijn (en een wel bijzonder onhandige doe-het-zelver met een verknipt brein om in een camera te kijken). Waarachtig geen manier om met klanten om te gaan. Mijn conclusie. Wees voorzichtig met aankopen bij Mediamarkt. Reken niet op garantie want men bedenkt voorwaarden waaraan niet kan worden voldaan. Voor een snoertje zal niet vaak een beroep op garantie worden gedaan, maar probeer ook voor zo'n product op tijd voldoende bewijs te verzamelen dat je er bijvoorbeeld niet aan hebt getrokken (de eerste 6 maanden is de bewijslast omgekeerd volgens de Mediamedewerkers, maar daar weet men misschien ook wel weer een mouw aan te passen). Overigens lijkt het mij zo onwaarschijnlijk dat een medewerker van Mediamarkt mijn camera onrechtmatig heeft geopend dat de meest waarschijnlijke oorzaak van de lekkage in een productiefout moet zitten. Gewoon een kwestie van garantie dus. Of is het echt zo dat Mediamarkt tweede hands spullen verkoopt en net bij mijn camera de pech had dat een onverlaat een onhandige zoektocht in het inwendige had gedaan waarna de camera aan Mediamarkt werd verpatst.

"U bent vandaag voor niets gekomen!"

Wat een slechte service wordt hier geleverd! Op 1 september 2017 een Nokia 6 aangeschaft met heel veel plezier. Vervolgens telefoon maar een paar weken kunnen gebruiken. Kinderziektes kwamen naar boven (telefoon heeft een eigen wil, knoppen worden automatisch in en uitgedrukt, screenlock gaat aan en uit etc.) Kinderziektes voor de zekerheid ook opgenomen en op 22 september 2017 afgegeven ter reparatie inclusief video opname. Op 4 oktober 2017 een email mogen ontvangen dat mijn toestel opgehaald kon worden. Eenmaal aangekomen kreeg ik te horen dat er niets aan de hand was met het toestel. Niets aan de hand? Gemaakte opname laat duidelijk zien dat het toestel niet deugt wat ook nogmaals door de medewerker van de klantenservice wordt bevestigd. Telefoon moet nu nogmaals ter reparatie verzonden worden en als afsluiting krijg je ook nog eens het volgende te horen: ja u bent voor niets hiereen gekomen. Bedankt Mediamarkt te Ekkersrijt voor jullie geweldige service!
Bekijk meer shop reviews
Algemeen
Beslist.nl Beslist.nl is het grootste online winkelcentrum van Nederland waar je zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons ruime assortiment van miljoenen producten bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat je de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Ben je op zoek naar goedkope outlets, vraag je je af of je dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wil je een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.nl. Ook als je producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.

© 2005 - 2018 beslist.nl™