Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Al jaren actief op beslist.nl

Mediamarkt.nl | shop reviews

Bekijk de producten »
Klasse shop 399x 109x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Slechte communicatie en afhandeling"

Slechte bezorgservice en afhandeling bij witgoed

"Droevige service"

Echt bedroevend. Wasmachine aangeschaft. Eerste raakt PostNl kwijt, tweede kan alleen geleverd worden tijdens skivakantie. Moeder van 79 doet open en de heren van PostNL laten op de tweede verdieping de wasmachine een paar keer stuiteren en stoten op de derde een leuning compleet aan gort. Extra betaald voor aansluiten en de transportbouten zitten er nog in, de wasmachine is niet waterpas en de afvoer zonder zwanenhals aangesloten. Zeggen niks tegen mijn moeder over de schade en trekken de deur achter zich dicht. Terug van vakantie zien we de schade, melden die direct, medewerker geeft aan hoe schade te melden, we horen vervolgens precies lang genoeg niets om de wasmachine niet meer te kunnen retourneren en krijgen dan te horen dat het binnen 48 uur had gemoeten en vervolgens oorverdovend stil. Echt bedroevend slecht.

"Oneerlijke webwinkel en slechte klantend"

Op 2 maar heb ik een camera besteld met 21% korting, de BTW actie. Deze camera zou binnen 3 weken geleverd worden maar deze is er vandaag nog steeds niet en op mijn emails naar de klantendienst krijg ik geen antwoord. Het geld voor de camera werd reeds bij bestelling van mijn rekening gehaald, wat ook ongebruikelijk is voor een webwinkel, normaal gesproken wordt het geld afgehaald zodra de bestelling kan geleverd worden. Dit is de eerste keer dat ik de webwinkel van Mediamarkt gebruik en ik denk dat het ook de laatste keer zal zijn.

"Monitor kapot en nu wachten"

Zeer dure monitor gekocht (€1499,-) werd keurig volgende dag bezorgd maar bleek beschadigd en stuk. Dus gebeld om hem om te laten ruilen en dat kon . De vervoerder zou een nieuwe langsbrengen en de kapotte meteen meenemen. Keurige service dacht ik nog, want het is een monitor voor mijn bedrijf en je kunt dan niet zonder. De vervoerder kwam keurig op tijd maar had geen nieuwe mee, hij kwam de kapotte alleen ophalen. Dus ik meteen bellen en kreeg iemand aan de lijn die zei dat ze de monitor kwamen ruilen maar daar bedoelt de Media Markt mee dat ze hem op komen halen. Dus niks ruilen!!! Ze interpreteren dat woord heel anders dan de rest van Nederland! Ik moet dus enkele dagen wachten en dan moet ik maar hopen dat de nieuwe snel komt. Dus vroeg ik aan haar of ik dan tijdelijk bij het filiaal in onze stad een oud monitortje kon halen om tijdelijk te gebruiken. Dit kon niet want Media Markt online heeft niets te maken met Media Markt filialen??????? HEEL VREEMD!!! Ik kon ook de monitor niet in de winkel omruilen want dat had ik ook nog voorgesteld: Stuur nieuwe monitor naar filiaal en daar ruil ik hem om dan kan ik gewoon doorwerken. Ik heb dus uit nood maar een tweedehands monitor gekocht en ik kon enkele uren niet werken. Heb uiteraard een klacht ingediend met alle kosten en ben erg benieuwd wat de oplossing is die ze gaan bieden??? Kortom waardeloze service ik had die monitor gewoon terug moeten sturen en de koop ontbinden (kan binnen 14 dagen) en elders een nieuwe bestellen dan heb ik die met 1 dag binnen. Nu zit ik langer zonder. Nogmaals...... dit doe ik nooooooooit meer!!! Geen Media Markt!! Zolang je koopt dan gaat alles perfect maar als er wat is................... !!!

"Nooit meer!"

wasmachine gekocht en als extra de bezorg en aansluitoptie genomen van 15 euro maar omdat de oude niet was afgekoppeld deden de heren niets! heb hem snel afgekoppeld (klaar in 1 minuut) maar nee hoor nu hadden ze geen tijd meer. ze lieten de oude gewoon staan en gingen weg. ik zei nog ik heb rugklachten (de reden dat ik de service besteld had) kunnen jullie de oude in ieder geval even naar beneden willen brengen maar daar begonnen ze niet aan. bij mediamarkt hebben ze de klacht in behandeling maar gaven wel aan dat we hem wel hadden moeten loskoppelen dus daar verwcht ik niet veel van :-(

"Defecte mobiele telefoon geleverd"

Twee weken geleden via Mediamarkt webshop een Samsung Galaxy J3 besteld (na eerst voor niets naar de fysieke winkel te zijn gereden omdat hij "op voorraad " zou zijn) Bij het in gebruik nemen van de telefoon , bleek het geluid niet te werken , dus de volgende dag naar Mediamarkt Hoorn gereden om het na te laten kijken. Hier werd gezegd dat zij het ook niet voor elkaar kregen en dat de telefoon stuk was. Ik moest terug komen met de bon en alle toebehoren , dan zou ik een nieuwe krijgen. Dus de dag erop weer naar Mediamarkt Hoorn gereden en daar bleek het hele beeldscherm paars te zijn. De olie was doorgelopen , dus ergens zat een scheur of breuk. Dit was niet te zien , de telefoon was helemaal schade-en krasvrij , hij was per slot nog maar 2 dagen oud en amper gebruikt. Ook hadden wij er meteen een hoesje omheen gekocht , juist om schade te vermijden. De vrouw van de klantenservice zei dat ze de telefoon niet zou vervangen en hem naar het reparatiecentrum ging sturen..twee dagen later kreeg ik een mail dat er een scheurtje zat in het scherm , veroorzaakt door ons ???? Opheldering gevraagd , waar deze scheur dan zou moeten zitten , kreeg ik alleen als antwoord dat ze er met een hele felle lamp op hadden geschenen en dat geconstateerd hadden. Zit t scheurtje aan de binnen-buitenkant?? Geen idee..geen antwoord op gekregen. Ze bleven bij het standpunt dat wij schade veroorzaakt hadden. Kosten : 150 euro om hem te laten maken !! Ergens tussen Samsung zelf , Mediamarkt-Magazijn en de aflevering door PostNL is het fout gegaan met deze telefoon , hij was vanaf het eerste moment dat wij hem kregen al defect (het geluid) , maar dat willen ze niet erkennen en dat heeft volgens hen niets met het scherm te maken..Nee, dat stukje zal wel kloppen , maar het betekent wel dat deze telefoon al niet in orde was! We hebben het doosje opengemaakt , dat doe je meestal met iets wat je gekocht hebt , dus dan geven ze geen vervangend toestel of je geld terug , maar wordt het ter reparatie aangeboden. Ik moet nu bewijzen dat ik hem niet heb laten vallen of heb gestoten , maar volgens mij zegt het afgifte formulier van MM genoeg : Uiterlijke staat ; behuizing onbekrast , LCD onbekrast. Incl. foto's van alle kanten genomen : een gloednieuw telefoontje zonder ook maar één oneffenheidje ! Ik heb nu voor de zoveelste keer gebeld met Mediamarkt Hoorn , Mediamarkt Klantenervice en met de Samsung , maar ze sturen mij elke keer naar de ander. De telefoon ligt nog steeds bij het reparatiecentrum , maar ik ben niet van plan om de reparatiekosten te betalen voor een mankement die niet door mij ontstaan is. Ik verwacht dat als ik een product bestel dat het in orde is , zo niet krijg je een vervangend exemplaar danwel je geld terug. Bij Mediamarkt doen ze of ze gek zijn en schuiven het op de klant af : Doosje open? Helaas..naar het reparatiecentrum ! En vervolgens krijg je de rekening gepresenteerd voor de reparatie van een product dat zij hebben verkocht en wat defect blijkt!

"Absurd slechte levering!"

Een krultang gereserveerd via de webwinkel van Mediamarkt en, ondanks dat ik tot wel 3 afhaalbevestigingsmails heb ontvangen, was het product nergens te vinden toen zij er heenging om het op te halen. Het verhaal was "de voorraadsystemen werken niet goed samen, dit gebeurt constant". Je kunt denk ik zelf de juiste conclusie trekken n.a.v. die opmerking...

"Slechte communicatie en klantenservice"

28ste een groot aantal blu-rays besteld (allen voorradig). Nu bleek dat 1 artikel net op dat moment uitverkocht raakte (kan gebeuren), maar mijn hele bestelling werd ineens op 6 werkdagen levertijd gezet. Na telefonisch contact blijkt dat MM de bestelling niet opgesplitst wil of kan versturen, iets wat Bol.com en Amazon wel doen. MM loopt achter de feiten aan en ik als klant ben daar dus de dupe van.
Bekijk meer shop reviews
Algemeen
Beslist.nl Beslist.nl is het grootste online winkelcentrum van Nederland waar je zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons assortiment van 25 miljoen producten bij 10.017 shops bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat je de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Ben je op zoek naar goedkope outlets, vraag je je af of je dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wil je een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.nl. Ook als je producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.

25.000.000 prijzen van 10.017 winkels worden dagelijks verwerkt.
© 2005 - 2017 beslist.nl™