Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Al jaren actief op beslist.nl

Mediamarkt.nl | shop reviews

Slechte shop 8x 60x
Andere shoppers wachten op jouw mening Schrijf review

"Defecte mobiele telefoon geleverd"

Twee weken geleden via Mediamarkt webshop een Samsung Galaxy J3 besteld (na eerst voor niets naar de fysieke winkel te zijn gereden omdat hij "op voorraad " zou zijn) Bij het in gebruik nemen van de telefoon , bleek het geluid niet te werken , dus de volgende dag naar Mediamarkt Hoorn gereden om het na te laten kijken. Hier werd gezegd dat zij het ook niet voor elkaar kregen en dat de telefoon stuk was. Ik moest terug komen met de bon en alle toebehoren , dan zou ik een nieuwe krijgen. Dus de dag erop weer naar Mediamarkt Hoorn gereden en daar bleek het hele beeldscherm paars te zijn. De olie was doorgelopen , dus ergens zat een scheur of breuk. Dit was niet te zien , de telefoon was helemaal schade-en krasvrij , hij was per slot nog maar 2 dagen oud en amper gebruikt. Ook hadden wij er meteen een hoesje omheen gekocht , juist om schade te vermijden. De vrouw van de klantenservice zei dat ze de telefoon niet zou vervangen en hem naar het reparatiecentrum ging sturen..twee dagen later kreeg ik een mail dat er een scheurtje zat in het scherm , veroorzaakt door ons ???? Opheldering gevraagd , waar deze scheur dan zou moeten zitten , kreeg ik alleen als antwoord dat ze er met een hele felle lamp op hadden geschenen en dat geconstateerd hadden. Zit t scheurtje aan de binnen-buitenkant?? Geen idee..geen antwoord op gekregen. Ze bleven bij het standpunt dat wij schade veroorzaakt hadden. Kosten : 150 euro om hem te laten maken !! Ergens tussen Samsung zelf , Mediamarkt-Magazijn en de aflevering door PostNL is het fout gegaan met deze telefoon , hij was vanaf het eerste moment dat wij hem kregen al defect (het geluid) , maar dat willen ze niet erkennen en dat heeft volgens hen niets met het scherm te maken..Nee, dat stukje zal wel kloppen , maar het betekent wel dat deze telefoon al niet in orde was! We hebben het doosje opengemaakt , dat doe je meestal met iets wat je gekocht hebt , dus dan geven ze geen vervangend toestel of je geld terug , maar wordt het ter reparatie aangeboden. Ik moet nu bewijzen dat ik hem niet heb laten vallen of heb gestoten , maar volgens mij zegt het afgifte formulier van MM genoeg : Uiterlijke staat ; behuizing onbekrast , LCD onbekrast. Incl. foto's van alle kanten genomen : een gloednieuw telefoontje zonder ook maar één oneffenheidje ! Ik heb nu voor de zoveelste keer gebeld met Mediamarkt Hoorn , Mediamarkt Klantenervice en met de Samsung , maar ze sturen mij elke keer naar de ander. De telefoon ligt nog steeds bij het reparatiecentrum , maar ik ben niet van plan om de reparatiekosten te betalen voor een mankement die niet door mij ontstaan is. Ik verwacht dat als ik een product bestel dat het in orde is , zo niet krijg je een vervangend exemplaar danwel je geld terug. Bij Mediamarkt doen ze of ze gek zijn en schuiven het op de klant af : Doosje open? Helaas..naar het reparatiecentrum ! En vervolgens krijg je de rekening gepresenteerd voor de reparatie van een product dat zij hebben verkocht en wat defect blijkt!

"Absurd slechte levering!"

Een krultang gereserveerd via de webwinkel van Mediamarkt en, ondanks dat ik tot wel 3 afhaalbevestigingsmails heb ontvangen, was het product nergens te vinden toen zij er heenging om het op te halen. Het verhaal was "de voorraadsystemen werken niet goed samen, dit gebeurt constant". Je kunt denk ik zelf de juiste conclusie trekken n.a.v. die opmerking...

"Slechte communicatie en klantenservice"

28ste een groot aantal blu-rays besteld (allen voorradig). Nu bleek dat 1 artikel net op dat moment uitverkocht raakte (kan gebeuren), maar mijn hele bestelling werd ineens op 6 werkdagen levertijd gezet. Na telefonisch contact blijkt dat MM de bestelling niet opgesplitst wil of kan versturen, iets wat Bol.com en Amazon wel doen. MM loopt achter de feiten aan en ik als klant ben daar dus de dupe van.

"0.0 klanten service"

Graag zou ik mijn ervaring willen delen welke ik heb ervaren met Media markt op 20-apr-2016. Op 20-apr-2016 s’morgens had ik op de site gekeken voor een S6, deze was niet beschikbaar in Wilrijk ( welke voor mij veruit het dichtste filiaal is) maar wel in Century Center en Schoten. Dit stond zowel aangegeven op hun site als op hun map (met groen blokje) dat deze daar onmiddellijk beschikbaar was. Dus ik bestel hem in Schoten en krijg een bevestiging dat ik hem kan gaan halen via mail. Een paar uur later ga ik nog eens naar de site en is deze ook niet meer beschikbaar in Schoten, dus denk ik, oef ik was juist op tijd, ik zal de laatste hebben (althans van de kleur die ik besteld heb). Ik had deze besteld met de optie dat ik hem in de winkel ging betalen en dan blijft hij ook maar twee dagen beschikbaar in plaats van 10 dagen als je betaald hebt. Dus ik neem enkele uren verlof daar Schoten voor mij niet zo een heel goede verbinding is en ook de file wil vermijden. Aangekomen aan de Media markt van schoten ga ik naar de balie voor bestellingen waar ze zeggen dat dit toestel niet binnen is en dat dit misschien tegen zaterdag, mogelijk volgende week binnen komt. Ik laat de mail zien dat de bestelling klaar ligt en daar wordt gewoon op gereageerd dat dit wel meer gebeurd maar dat zij daar niet aan kan doen. Ik leg heel het verhaal uit dat deze nochtans duidelijk beschikbaar was in Schoten volgens hun site vanmorgen en zij zegt dat ook dit wel meermaals gebeurd maar dat hij waarschijnlijk van Century Center moet komen want daar zijn er nog volgens haar computer. Ja, als dat althans klopt. Als ik dan zeg dat als deze pas volgende week komt dan kunnen jullie deze ook al weg doen want dan zijn mijn twee dagen al lang gepasseerd, geen probleem wij houden dit standaard een week bij zegt ze. Ja als ze zo van hun woord zijn ben ik wel geschoren. Op mijn vraag om dit artikel dan naar Wilrijk te laten komen daar dit dichter is en gemakkelijker laat zij weten dat zij dit niet kan maar ik kan wel annuleren en opnieuw bestellen via Wilrijk, van een bangelijke klantvriendelijkheid gesproken. Zij doen alles verkeerd en de klant mag het werk doen, buiten het leed, enkele uren verlof en het verkeer is dat het beste dat je krijgt. Als je dan naar een manager vraagt, is er geen meer aanwezig. Moet een zalig bedrijf zijn om zo te kunnen werken zonder verantwoordelijken. Op dat moment laat ik alles voor wat het is en ga naar huis en neem daar contact op met Media markt in Brussel, waar ik van dacht dat zij Media markt in het algemeen vertegenwoordigen. Ik doe mijn verhaal maar helaas kunnen zij niets doen het zijn blijkbaar de storemanagers die over alles gaan en niet zij. Voor mij zeer verwonderlijk daar ik toch enige verantwoordelijkheid van hen verwacht. Maar nee ze begrijpt mijn verhaal maar kan hier niets aan doen. Ze stelt mij ook voor om te annuleren en om me dan door te schakelen naar Century Center en een optie te nemen. Zij wil wel annuleren maar op de vraag of zij dan ook kan bellen krijg ik het antwoord dat zij dit niet mag. Ok annuleer maar en schakel me dan maar door. Ik wordt doorgeschakeld en meld onmiddellijk dat ik ben door geschakeld door Media markt Brussel met de vraag om dit toestel te reserveren. Krijg ik als antwoord: dat doen we niet zonder een voorschot!!!!!Dat is toch van de pot gerukt, een optie nemen terwijl ik zeg dat ik onmiddellijk kom gaat niet maar bestellen in de winkel betalen kan wel, dan heb je ook geen cent betaalt en als je niet komt ligt het daar ook maar te liggen. Begrijpen wie begrijpen kan. Een paar uur later kijk ik naar mijn account en is mijn order nog niet geannuleerd, ik bel en zegt me dan: ah ja dit is een 5 tal minuten gedaan, dikke zever mijn pc stond op mijn account en was nog niet geannuleerd, terwijl zij dit vertelde liet ik mijn pc refreshen en bestelling was verwijderd. Neen er is ook geen back log. Op 22-apr-2016 werd ik gecontacteerd door Media markt Schoten of ik nog interesse had in de bestelling???? Welke bestelling, zo goed werkt het bij hun allemaal. Voor mij is het duidelijk, Media markt kan van mij…. En ook al weet ik dat dit geen impact zal hebben op hun gedrag of op hun cijfers hoop ik enkel dat als zij zo verder blijven doen dat hun dat nog zuur zal opbreken. Voor alle andere kan ik alleen maar aanraden om niet op voorhand te betalen of het naar huis te laten verzenden en om op te letten maar persoonlijk vind ik dit niet kunnen en is geen visite kaartje naar klantvriendelijkheid of klanten service.

"Service en informatie niet goed"

Ik heb me laten adviseren over een hoofdtelefoon die geschikt is voor kinderen. De aanbevolen hoofdtelefoon gekocht. Kado gegeven maar bleek niet goed te zitten. Wil het retourneren maar kan niet want blijkt een hygieneproduct te zijn. Stond niet op bon, niet op schap en niet gemeld door verkoper. Nu zit ik met een product dat ik niet wil van 65 euro. T. Lien

"Wasmachine"

tijdens de week van 21% korting een wasmachine besteld. Na drie weken heb ik geannuleerd, want de was stapelt zich op dus kan niet langer wachten. En ze wisten ook nog steeds niet wanneer ik de wasmachine zou krijgen. Nu zijn we weer 2 weken verder en heb ik mijn geld nog niet terug. Je wordt gewoon aan het lijntje gehouden als je belt. Ze zeggen steeds je krijgt een bevestiging van dat je gebeld hebt en ze gaan ervoor zorgen dat je je geld zsm terug krijgt. Maar niets is minder waar. mediamarkt wil graag verkopen, maar van service hebben ze nog nooit gehoord. Schande

"En wederom verlaat een ontevreden klant"

Vandaag een gaming headset gekocht. Na 2 minuten thuis testen was het duidelijk dat deze totaal niet voldeed. Binnen twee uur teruggebracht naar MM filiaal waar ik 'm gekocht had. Reactie? Sorry, we kunnen u niet helpen want het gaat om een hygiënisch product. ..................?! We hebben het hier over een hoofdtelefoon, niet over een tandenborstel of chirurgische instrumenten. Thuis klantenservice gebeld waar, na een uur wachten, men mij hetzelfde wist te vertellen. "Heel vervelend meneer, maar we helpen u niet." Typisch gevalletje: Shut up, we've already got your money. Wij doen aan verkopen, niet aan service. Tot ziens. Als je er iets koopt, wees dan heel zeker van je keuze, en hoop elke dag dat je aankoop het niet begeeft. Mocht het toch mislopen.... Succes gewenst. Héél veel succes........

"Misleidende btw actie"

Op de site staan prijzen inclusief btw genoemd. In de winkel blijken deze prijzen al in het btw voordeel te zijn. Daar wordt aangegeven foutje van de site. Bovendien is het product dan elders voor dezelfde prijs te verkrijgen (BCC)
Bekijk meer shop reviews