Auto's Baby & peuter Boeken Cadeaus & gadgets Computers Dierenbenodigdheden Drogisterij Elektronica Erotiek Eten & drinken Fietsen Films & Series Games Horloges Huishoudelijk Kantoor Kleding Klussen Meubels Mode accessoires Multimedia-accessoires Muziekinstrumenten Parfumerie Sanitair Schoenen Sieraden Software Speelgoed Sport & outdoor Tuinartikelen Woonaccessoires
of

Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal

vidaXL.nl Al jaren actief op beslist.nl

4221x 3038x *Gebaseerd op reviews van beslist.nl en andere bronnen

Bedrijfsinformatie

Correspondentie adres

Handelsnaam: Vida XL Marketplace

Adres: Mary Kingsleystraat 1

Postcode: 5928SK

Plaats: Venlo

Land: Netherlands

Retourneren & Voorwaarden

U heeft het recht om binnen minimaal 14 dagen alsnog af te zien van online-aankopen. U hoeft daar geen reden voor op te geven.

De gehele retourvoorwaarden van deze webshop zijn hier te vinden: vidaXL.nl voorwaarden

Vragen over de verkoper of je bestelling

Zijn er vragen over je bestelling of heb je andere vragen voor de verkoper? Neem hier onder contact op met de verkoper.

E-mail de verkoper

Via dit e-mailformulier neem je rechtstreeks contact op met de verkoper over je bestelling. Je ontvangt de reactie van de verkoper gewoon in je e-mailbox. Vanuit daar communiceren jullie verder met elkaar.

Er is helaas iets fout gegaan.

Probeer het even opnieuw.

Het verzenden van het formulier is gelukt.

De verkoper vidaXL.nl zal jouw bericht ontvangen en in behandeling nemen.
vidaXL.nl
Aanhef:

Reviews

Onvolledig product en niet bestaande service

Ik heb helaas me nacht kastje bij deze partij besteld. Deze ontbreekt aan een schroefje en een van de rails van de lades heeft geen wielen. waardoor n u een van de lades schuin hangt. Tevens waren de boorgaten verkeerd. Nu heb ik geprobeerd via de chat contact op te nemen maar dan krijg je een (vertaalde) medewerker. Deze bood opties aan, Toen ik een optie koos verliet deze medewerker de chat. Ik heb het transcript opgeslagen. Toen ik de foto van mijn kastje en het transcript plus mijn uitgebreide verhaal naar de email service stuurde kreeg ik niet meer als een standaard email antwoord terug met: "Om dit probleem op te lossen, kunnen we u een retourzending aanbieden voor volledige terugbetaling of een retourzending voor volledige vervanging. Bevestig welke optie je voorkeur heeft."

Wat natuurlijk een beetje idioot is als ik heel de ochtend het kastje in elkaar heb lopen schroeven. Hoe ga ik deze dan opsturen? gaan jullie dan me nieuwe kastje ook in elkaar zetten of de uren betalen die ik eraan werk?

Mijn suggestie: Een (gedeeltelijke) terugbetaling voor deze anderhalf uur aan moeite. En een vervangende rails met wieletje zodat ik de kast gewoon in gebruik kan nemen.

zeer slechte ervaring mee

als ik één webwinkel zou mogen nomineren voor de slechtste service zou het deze wel zijn.. ze krijgen het voor elkaar om eert een verkeerde maat te le veren.. weken slecht te reageren, dan producten op te sturen waarvan de foto's naar mijn mening niet kloppen en daarna bij een volgende bestelling wéér een verkeerde maat te leveren.. Ze brengen dus een duurdere grotere variant in rekening en sturen een kleiner product.

Bestelling wordt maar deels uitgeleverd, voor de rest wordt je aan het lijntje gehouden

Werkelijk waardeloos, Tuinset besteld en enkel tafeltje ontvangen, was blijkbaar aangemeld bij transporteur blijkbaar maar ligbedden zijn nooit bij tr ansporteur aangekomen. Vidaxl is enkel via chat te bereiken, die houden je alleen maar aan het lijntje met excuses en vragen om geduld, bij derde keer gevraagd om terug te bellen, je wordt niet gebeld en krijg je alleen maar een mailtje met weer excuses en weer vragen om geduld.

VidaXL kiepkar, een brok ellende!

Ik heb bij Vida XL een kiepkar voor achter de grasmaaier gekocht. Helaas was de kwaliteit erg slecht. De instructie (bouwpakket) erg summier en de bij geleverde bouten erg slecht. De zaagsnede in de bout is ondiep en afgerond waardoor je de kiepkar erg moeilijk in elkaar kan zetten. Zo moeilijk dat demonteren daarna niet meer mogelijk is. Na 10 mailtjes over bovenstaande probleem is nog steeds geen oplossing geboden. Ik kan hem niet retourneren omdat hij niet meer uit elkaar kan en dus niet meer in de originele verpakking past. Met het doorslijpen van de bouten beschadig ik de
Kiepkar te veel. Helpdesk komt niet met een oplossing en stuurt je van het kastje naar de muur. Erg frustrerend en ik voel mij alles behalve serieus genomen. Hoop dat ik snel een bevredigend antwoord krijg

Pas op! Retourneren kan niet!

Eerst positief. We hebben mooie betaalbare raamdecoratie gekocht. Bestelproces ging prima.

We hebben bewust geen account aangemaakt want privé gegev
ens liggen overal op straat dankzij dit soort bedrijven.

Als je dan wil retourneren zonder account ben je overgeleverd aan een chatbot en als je pech hebt kom je terecht bij een Indiase klantenservice. En dan begint de pret… vragen om allerlei codes. Als je deze op zoekt en je doet er langer over dan 1 minuut dan wordt je na een opdringerige “you still there?” plotseling uit de chat geworpen en kan je weer opnieuw beginnen. We zijn nu 30 minuten bezig en nog geen stap verder… en mijn pauze is inmiddels voorbij.

Heel slecht niets kopen hier

Retourneren wordt je onmogelijk gemaakt.

Vida xl loungeset

Wat een drama, 21 juli besteld. Eenvoudige montage, niet dus alles ontbrak. 3 dagen bezig geweest contact op allerlei manieren gezocht. Niks. Iemand b etaald om in elkaar te laten zetten, bouwtekening klopte niet en er ontbrak van alles. Eenmaal in elkaar, kussens zouden beige zijn zijn verschillende kleuren wit, verwassen wit, vies wit en vlekken. Kussens zouden 6 cm dik zijn ik kom net aan de 3,8cm en kussens lijken niet te passen op de set, lig erg lelijk geen gezicht. 100.000 mails verder. Oplossing €150,- korting of retourneren maar de kosten die zijn gemaakt voor montage worden niks vergoedt. Drama drama drama nooit meer iets bij kopen pas op!!!!

Ze vallen onder de categorie oplichters

Enkele dagen geleden een tafel besteld en deze is inmiddels geleverd. Tot zo ver alle positieve punten.

De verpakking stinkt naar koeienstront. Ik ve
rmoed dat deze maanden op een boerderij bij de koeien in een stal heeft gestaan.
De tafel uitgepakt en in elkaar gezet maar wat een ellende. De bouten en moeren zijn hergebruikt en zitten onder het roest tevens hebben ze van alles maar in een zak gegooid en de aantallen kloppen dus ook totaal niet. Het tafelblad is alles behalve recht en beschadigd. De poten zitten deuken in alvorens deze behandeld werden.

Contact opnemen met de klantenservice wordt bijna onmogelijk gemaakt want chatten en/of telefonisch contact is niet mogelijk waardoor je dus veroordeeld bent tot mail contact. Nu zou dat niet erg zijn als ze daadwerkelijk je mail lezen. Inmiddels al behoorlijk wat mails verder en komt men over de brug dat ik het pakket van meer dan 50kg mag brengen naar een Postnl punt... Zij maken een fout, waarvan het onmogelijk is dat ze er van tevoren niet op de hoogte waren dat er behoorlijk wat mis mee was, en vervolgens krijgt de consument de onmogelijke taak om het pakket ergens af te leveren. Er is structureel veel mis met dit bedrijf.
Bekijk meer shop reviews

Populaire categorieën

Algemeen
Beslist.nl Zakelijk
Beslist.nl
Beslist.nl is het grootste online winkelcentrum van Nederland waar je zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons ruime assortiment van miljoenen producten bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat je de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Ben je op zoek naar goedkope outlets, vraag je je af of je dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wil je een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.nl. Ook als je producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.

De prijzen van de getoonde producten op beslist.nl zijn incl. BTW en exclusief eventueel bijkomende verzendkosten.

© 2005 - 2022 beslist.nl™